Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Braucēju evakuēšana

AutorsZiņojums
Niksons
10. Aug 2014, 13:20#1

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Pirmām kārtām - kāpēc atveru jaunu topiku ? Viens no mūsu vecbiedriem cieta satiksmes negadijumā. Itālijas ziemeļos. Kas notika, kurš tas ir un kādas sekas - tas te netiks apspriests. Pats pieteiksies, ja gribēs. Un tas arī nav svarīgi. Jo tas var gadīties ar jebkuru. Tik vien varu pateikt - politrauma, vairāki lūzumi, bet tikai extremitātes. Galva un mugura veseli. Pats saviem spējiem jau loka iekšā pasta & pizza. Valkājiet ekipu

Tagad sākās interesantā daļa. Painteresējos pie mūsu katastrofu medicīnas vadoņiem - kas tālāk ? Principā visu nosaka turienes ārstējošais ārsts. Viņš saka, vai un kā pacients ir pārvietojams. Lielās līnijās ir vairāki scenāriji.
* ja gadijums ir noticis kaut kādās apšaubāmās pasaules malās. Pat ja tur ir kaut kāds ģeniāls aiboļits ar sarūsējušām skrūvēm un neasu skapli - mūsējie centīsies cietušo evakuēt mājās. Risks, ka operācija noies šķībi ir pārāk liels. Tēpēc saliekot kopē visus + un - parasti klientus velk mājās. Pārvietošana ar lauztiem kauliem ir ļoti riskants pasākums. Lai gan - principā iespējams. Nu tas ir tāds smags lēmums, atkarīgs no daudziem faktoriem.
* ja asākums notiek civilizētā vietā (kā tagad) - nav liela starpība, kur notiek operācija - IT vai LV ir principā +/- vienā līmenī. Medicīnas aksioma ir vienmēr labāk klientu stabilizēt un operēt uzreiz uz vietas.
Te nu tad ārstējošais ārsts visu sāk komandēt. Viņš nosaka operācijas gaitu un pasaka, kad klientu drīkst sākt kustināt. Tas jāsaskaņo ar apdrošinātāju. Ir vairākas opcijas. Lielākoties šādus fruktus lidina somu firma. To var risināt apdrošinātāji, var arī mūsu NMPD. Ja klients ir pilnībā nemobils, viņam lido pakaļ speciāla lidmašīna ar vairākiem mediķiem utt. Jūs noteikti negribēsiet redzēt šāda pasākuma rēķinu. Aptuvenai nojausmai - par to ciparu var jau sākt domāt par jaunu bmw motorradu …
Vienkāršākā (kā šajā) gadijumā (visticamāk) advandcētāks ratiņkrēsls + pavadošā medmāsa, ar regulārās satiksmes reisu. Nu tie būs tikai daži tūkstoši….

Tāpat nav pārāk dārgi, bet nu tāpat 4-ciparu skaitlis ir rumja atliektu atgādāšana uz Dzimteni….

Kur morāle - ja vien neesiet pagrīdes miljonāri - apdrošinieties. Pāris nedēļu brauciens būs +/- vienas bākas cenā. Kas šajā gadijumā ir darīts
Pasekojiet līdzi, lai nav izņēmumi ar motocikla motora tilpumu. Standarta polise ietver līdz 125 cm^3 braucamos. Ja brauciet ar lielāku plirkši - apdrošinātājs prasīs piemaksāt.
Izvēlieties normālu apdrošinātāju, nav jēga kaut kādā banā vai bētēā drošināties, un kad notiks “x”, neviens no hospitāļa nevarēs pārliecināties, ka polise ir spēkā…. Ticiet man - kamēr nebūs pārliecība par to, ka manipulācija tiks apmaksāta, jums iedos marles gabaliņu un glāzi auksta ūdens. Ja sāksiet pārāk skaļi gārgt un agonēt - izmetīs uz ielas

Un papildus - paskatieties kas notiek ar moča apdrošināšanu. Atliekas var jau nomest no klints un nelikties ne zinis. Bet IMHO tas nav pārāk racionāli.
Arī šajā gadijumā ir labs jautājums - vai ir racionāli motorrada atliekas vest mājās. Bet to lai parisna apdrošinātāji


Mēs te pasekosim līdzi stāstam. Mūsu amatpersonas piezvanīs itaļješkām un izrādīs nopietnu satraukumu Tas gan neko diži neiespaido, bet nu tomēr....


Keep rubber side down !

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
10. Aug 2014, 15:09#2

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Niksons visu pareizi uzraXtīja.
Ja ceļo tālāk par Baltijas valstīm, vienmēr ieteicams ņemt ceļojumu apdrošināšanu, lai tuviniekiem neuzkrautu savu izklaižu finansiālās problēmas.
P.S. Vecbiedrs lai turās, viss būs OK

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

piiters
10. Aug 2014, 17:30#3

Kopš: 02. May 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 68

Braucu ar: šperru

Jā apdrošināties ir ļoti prātīga lieta motoceļojumiem.

Vai šajā neveiksmīgajā notikumā apdrošinātājs darbojās adekvāti pēc gadījuma iestāšanās?

Kur iesakat apdrošināt kaulus 2 nedēļu motoceļojumam pa eiropu, lai tpu, tpu, tpu apdroshinaasanas gadiijumam iestaajoties, jeedziigi taakaas lietas notiktos ?
Korporatīvo sakaru kantoros nav.
Cik skatīta apdrošināšanas tēma, tur pārsvarā orientējas uz vietējiem trenniņu/sporta braucieniem 365 dienām gadā.
Cik redzēts standarta ceļojumu polisēs limits izmantojamam mototransportam ir 125 cc un vēl arī papildus nosacījumi.

Biedram veiksmiigi sadziedeeties un lekt atpakalj zirgam muguraa !

Offline

VATERLAND
10. Aug 2014, 22:51#4

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Patupinot Niksonu (paldies viņam par iesaistīšanos), pārdomas pēc gadījuma ar kalnos cietušo vecbiedru, kas, iespējams, var noderēt ikkatram, kas domā par braukšanu uz ārzemēm. Jeb kā sagatavoties sliktākajam scenārijam (un, cerams, ka jūsu gadījumā tas nekad neiestāsies, bet nelaime tomēr var notikt katram, neatkarīgi no pieredzes un braukšanas spējām):
1) nebrauciet uz ārzemēm vieni (divi uz viena motocikla neskaitās kā nebraukšana vienam, jo, ja kritīsiet, jums būs līdzīgs liktenis). Ja būs negadījums, visneveiksmīgākajā gadījumā jums nebūs, kas par ātro palīdzību izsauc. Mazliet veiksmīgākā gadījumā paši tomēr nespēsiet policijai ne dokumentus parādīt (un diez vai jums būs līdz tam, ja vārtīsieties sāpēs uz asfalta), ne apdrošināšanas fotogrāfijas uztaisīt (kam var būt liktenīga nozīme, lai saņemtu apdrošināšanas atlīdzību). Ja jūs pašus izģērbs un aizvedīs ātrie ar helikopteri, Dievs vien zin, kas un kā parūpēsies par jūsu mantām, dokumentiem un ciām vērtībām. Pēcāk, no slimnīcas, to visu vienam esot būs teju neiespējami sadzīt rokā, saorganizēt un atgūt. savukārt, kamēr no Latvijas ietadīsies papildus spēki, kādā stāvvietā, kur atradīdies mantas un motocikla vraks, griezīsies skaitītājs.
Pildus, pēc negadījuma jums nebūs, kas palīdz kārto formalitātes ar slimnīcu un krāmēties ar apdrošinātājiem. Ticiet, tās tiešām var izrādīties neticami daudz, un situācijā, kad esiet valstī, kur cilvēki nerunā jums zināmajās valodās, tas var būt arī gana darbietilpīgs uzdevums pat vairākiem veseliem cilvēkiem;
2) Apdrošinieties. Pretējā gadījumā var sanākt situācija, ka jāsaskaras ar ļoti lielu rēķinu.
Nozīme ir gan limitiem, gan tam, kādu kompāniju ar kādu biznesa praksi izvēlēsities.
Piemēram, standarta Latvijas ceļojumu apdrošināšanas gadījumā viņi sagaidīs, ka visu nokārtosiet paši, ka pēcāk vienkārši varēs izvērtēt un (ne)apmaksāt rēķinus.
Tā tam nav jābūt! Normālas prakses gadījumā tieši apdrošinātājiem būtu jāorganizē gan transporta atgriešana LV, gan jūsu pašu atveseļošana un atgriešana dzimtenē.
Prasīsiet, ko ir vērts izvēlēties? Nu jau pēc pieredzes, strādājot ar 4 dažādām šai negadījumā iesaistītām apdrošināšanām, izcilas atsauksmes varu dot par ar Nordea MasterCard kopā nākošo apdrošināšanu - pagaidām ne miņas no deguna raukšanas pret motociklistiem. Viņi gan zvana uz slimnīcu ārstiem, gan vajadzības gadījumā pieslēdz no savas puses vietējā valodā runājošus ārstus (protams, redzēs, kā tas viss beigsies);
3) informējiet savus līdzbraucējus, kur esiet apdrošinājušies (kasko, OCTA, ceļojumu apdrošināšana) izprintējiet, paņemiet polises līdzi, informējiet, kur atrast polises līdzbraucējus. Ja būsiet bez samaņas vai locīsieties sāpēs uz asfalta diez vai varēsiet nodot slepenās zināšanas tālāk. Ja brauciet vieni, informējiet par šo visu uzticības personas LV izfomājiet metodi kā likt viņiem zināt, ka esiet nelaimē. Īpaši nopietnu traumu gadījumā, ja nebūsiet paši pie samaņas, lai tos sazvanītu. Citādāk ar policiju un arī slimnīcām galà netiksiet-piemēram slimnīcas, nezinot, kas esat un vai varēsiet samaksāt, var jūs arī neārstēt;
4) nokārtojiet Eiropas Veselības apdrošināšanas karti (EVAK). Karte ir bezmaksas un pierāda tiesības saņemt ES valstī vietējiem iedzīvotājiem pienākošos neatliekamo palīdzību. Slimnīcā to prasīs un, ja tās nebūs, dabūt, lai Latvijas puse nosūta aizvietojošo sertifikātu uz slimnīcu, būs papildus rūpes nelaikā;
5) izvēlieties labāko ekipējumu! Iespējams, tas glābs jums dzīvību. Neatkarīgi no temperatūras, brauciet ekipējumā-arī tas var jūs glābt vai kā minimums jums būs vieglākas traumas un tādēļ saīsināts aveseļošanās posms;
6) skujiet bagātīgāk apaugušās vietas laicīgi, ja ne jums draud skaistumkošanas procedūras laustajām vietām slimnīcā. Cietušajam vecbiedram gan to veica ļoti seksīga itāļu māsiņa, kā veiksies jums, liktenis rādīs.

Rīt no rīta vecbiedram draud minimums 6-7h operācija, turam īkšķus, lai viss izdodas.


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Freefayer
10. Aug 2014, 23:36#5

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

Jau sapratu ka kautkas nav labi jums tur.
lsi Vecbiedrs turas

Offline

Gasjs
11. Aug 2014, 22:18#6

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 257

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Iistos apdrosinaataajus studijaa!
Pac 3 gadus sai biznesaa norukaaju un mazos burtus par 125cc esmu palaidis garaam.
Cik zinu, piemineetaa Nordea labi sadarbojas ar IF, kas pasi par sevi ir jeedziigs kantoris.

Offline

marcis
11. Aug 2014, 22:35#7

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Lai gan man uz ārzemēm patīk braukt vienam/-iem pašam/-iem, piekrītu Fāterim, ka drošāk ir diviem, šādu, iesp. gadījumu dēļ..

Novēlu Vecbiedram ātri tikt uz kājām! Galvenais, lai mantas veselas!!!

[ Šo ziņu laboja marcis, 11 Aug 2014, 22:36:14 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Goblins
11. Aug 2014, 22:47#8

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

Ja mēs runājam par vienu un to pašu vecbiedru, tad silti iesaku visiem padomāt pirms censties kādu panākt. Kalnos kļūdīties nedrīkst

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

ananas
08. Jan 2015, 21:04#9

Kopš: 08. Jan 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Varbūt kāds zin pieredzējušu tralistu Rīgā?
Nepieciešams čupiņu ar auto pārvest.

PM

-----------------
Veikals hansapost.lv

Offline

LLA
08. Jan 2015, 21:14#10

Kopš: 08. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 851

Braucu ar: GSX600R


08 Jan 2015, 21:04:06 ananas rakstīja:
Varbūt kāds zin pieredzējušu tralistu Rīgā?
Nepieciešams čupiņu ar auto pārvest.

PM


Draiva evakuators var pa vienam pārstiept, ja der. Vairumam ciparu varam sarunāt.

PM vai 27001199 vai http://draivs.lv/auto-evakuators



-----------------
http://www.draivs.lv
Evakuators http://draivs.lv/auto-evakuators
http://www.demontaza.lv

Offline

Atrix
16. Jul 2015, 10:17#11

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Taisos izskriet uz tuvējām ES ārzemēm. Papildus EVAK kartei - lūdzu padalieties, kuri apdrošinātāji LV izsniedz polises motobraucējiem, kas ietver repatriāciju? Mēģināju pazvanīties uz If, tur uzreiz atšuva - neesot viņiem tādas polises. Lai nav jāizdomā ritenis no jauna, padalieties ar infu. Var uz PM. Paldies.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Negantelis
16. Jul 2015, 11:06#12

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Es perku Seezamā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Atrix
16. Jul 2015, 11:15#13

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...


16 Jul 2015, 11:06:14 Negantelis rakstīja:
Es perku Seezamā.


Paldiesss!

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

er673
16. Jul 2015, 11:25#14

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Var lūdzu pieredzējušie moto ceļotāji izstāstīt savu pieredzi ar un par apdrošināšanu moto ceļojumā "pāris vārdos iesācējiem"? Kāda veida apdrošināšana veselībai, mocim tiek izmantota? Par EVAK karti, Repatriācijas nianses, Moto kubatūras limiti ? u.c.

Ja par reģioniem - Eiropa, Ziemeļvalstis interesētu

Paldies jau iepriekš

[ Šo ziņu laboja er673, 16 Jul 2015, 11:31:10 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

krauklis
16. Jul 2015, 11:30#15

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Arī nesen ņēmu Sesaamā. Kopš kaut kāda tur 2013. gada (varbūt kļūdos) vairs neesot starpība ar ko tu ceļo- auto, mopēdu vai moci, vienalga, cik kubi- polise vienāda. Man tik laikam tika ietverts punkts par aktīvu atpūtu. Ietver gan repatriāciju, ārstēšanos, pat zobārstu.
Pats mocis, kā arī tā palieku atgādāšana mājās gan tur netiek ietverts, tam vajag kasko.

[ Šo ziņu laboja krauklis, 16 Jul 2015, 11:32:36 ]



-----------------
Nunc est bibendum

Offline

VATERLAND
16. Jul 2015, 11:54#16

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Lv apdrošinātāju tipiskas darbības modelis sū iestāšanās gadījumā - " apmaksajiet savus medicīniskās ārstēšanas izdevumus un piestādiet mums čekus, un mēs ( varbūt) izskatīsim jūsu gadījumu par izdevumu atmaksu." - tātad, ja kāds ir bagāts un staipa līdzi čemodānus ar £££ , tad droši var kārtot Lv ceļojumu apdrošināšanu.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

skapis
16. Jul 2015, 16:33#17

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 338

Braucu ar: XR650R

Vai ir kādam iespēja rīt vai pirmdien attransportēt braucēju ar BMW GS1200 no Tallinas līdz Rīgai?

Offline

er673
17. Jul 2015, 10:26#18

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Skaidrs, ka reti kuram kontā ir piekrāti 10-20 k EUR lai šādos gadījumos varētu normāli savākt veselību un motottehniku. Piemini ka LV apdrošinātāji ir tādi un šitādi (kam es pa visiem 100% arī piekrītu) - kāds tad īsti ir Tavs ieteikums? Izvēlēties kādu no "ne-vietējiem" apdrošinātājiem kam ir sakars ar Eiropas, Skandināvijas apdrošināšanas kompānijām ?

P.S. Lasot komentārus rodas sajūta ka "vecmeistariem" ir zināms kāds noslēpums, specifiskas polises punkti vai specifiski apdrošinātāji ar kuriem čakars ir mazāks - jo pliki pateikt "vajag apdrošināties" šeit neko īsti nelīdz. Nu tad nelaužās - pastāsta visiem pārejiem ar. Tapēc jau šis ir moto braucēju forums lai ar šāda veida info apmainītos!


16 Jul 2015, 11:54:09 VATERLAND rakstīja:
Lv apdrošinātāju tipiskas darbības modelis sū iestāšanās gadījumā - " apmaksajiet savus medicīniskās ārstēšanas izdevumus un piestādiet mums čekus, un mēs ( varbūt) izskatīsim jūsu gadījumu par izdevumu atmaksu." - tātad, ja kāds ir bagāts un staipa līdzi čemodānus ar £££ , tad droši var kārtot Lv ceļojumu apdrošināšanu.

[ Šo ziņu laboja er673, 17 Jul 2015, 10:31:00 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

krauklis
17. Jul 2015, 10:41#19

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

+1 Tieši gribēju rakstīt, varbūt kungs būtu tik laipns un padalītos ar informāciju Domāju, ka daudzi to novērtētu.

[ Šo ziņu laboja krauklis, 17 Jul 2015, 10:42:22 ]



-----------------
Nunc est bibendum

Offline

virsnieks
17. Jul 2015, 20:00#20

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA

Es personīgi esmu ņēmis vairākas reizes Gjensidige, pie tam pat uzsvēris kad ceļošu ar motociklu, ar menedžeri izurbāmies noteikumiem cauri un neviens vārds nav minēts kad motocikls ir savādāks kā automašīna. Pieredze izmaksās nav, paldies Dievam bez ekscesiem esmu izceļojies.

P.S. par VATERLAND jau ir cits stāsts

[ Šo ziņu laboja virsnieks, 17 Jul 2015, 20:01:23 ]



-----------------
ko gribu to daru

Offline