Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 23 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Par atvieglotu reģistrāciju un TA saņemšanu pēc motocikla pārbūves.

AutorsZiņojums
JS
25. Dec 2014, 13:37#1

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)

Interesē vai kāds ir mēģinājis celt jautājumu par MO pārbūvēm un TA iziešanu pēc pārbūves. Kapēc pie mums viss ir tik bēdīgā stāvoklī salīdzinot ar citām valstīm? Kā piemērs, Lietuva- pēc MO pārbūves nav problēmas reģistrēt un iziet TA.

Varbūt ir vērts izveidot iniciatīvu www.manabalss.lv? Vismaz varētu iekustināt šo problēmu. Es uzskatu, ja visa šī birokrātiskā problēma tiktu atrisināta, tad Latvijā parādītos daudz cilvēku kas nodarbotos ar pārbūvēm. Līdz ar to jaunas darba vietas, jauni nodokļu maksātāji un vairāk moto uz ielām.

Ja ir kāds zinošāks un varbūt ir jau saskāries ar šo jautājumu, tad lai padalās ar savām domām. Varētu izveidoties domubiedru grupa, kas cenšas kaut ko darīt lietas labā.

-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

Naits
25. Dec 2014, 14:14#2

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4718

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Nu tu tā kā no debesīm nokritis

MCA nodarbojas ar šīm lietām, un šādas tādas lietas jau iet labumā.
Lai šo attīstītu ir jāraksta likumprojekti, nevis kaut kādā manabalss jālien iekšā. Principā jau nav neiespējami pašlaik to izdarīt, tik tas process un izmaksas ir kosmoss.
Un ja palaidīs patvaļā, tad katrs kurš grib savā garāžā sametinās kaut kādu kapli un lauzīs kaklu. Šādām lietām ir jābūt sakaŗtotām.



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

mezamaris
25. Dec 2014, 15:22#3

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3797

Braucu ar: 4881

Īstenībā tas viss nav tik vienkārši,jo esam ES.Krieviem ir Serpuhovas motobūves institūts,kas ir pilnvarots veikt tehnisku ekspertīzi un dot slēdzienu par konkrētas tehniskas vienības atbilstību kaut kādām, ar likumu reglamentētām,normām un ir pielaižams kustībai uz vispārējas lietošanas ceļiem.Tas viss darbojas konkrētajā slēgtajā teritorijā,kas ir stipri vienkāršāk nekā ES.
Latvijā nav institūcijas,kas būtu tiesīga pieņemt lēmumus par pašizgatavotas tehnikas atbilstību ES normām un pat nezinu vai šādas normas pastāv.
Ražotājam,kad runa par sērijveida ražošanu,jāsertificē katrs modelis.Tam jāatbilst drošības,ekoloģijas un vēl daudzām prasībām.Visa šī birokrātija ir ļoti dārga.Pārbūve protams ir vienkāršāka,un arī to cenša veikt lietojot jau sertificētas detaļas,rāmjus,dakšas...
Kādēļ ir maz šādu projektu no nulles-tas ir dārgi kā process,pluss jo lielāku naudu iegulda pasūtītājs,jo legālāk viņš grib braukt.Mēs to nevaram nodrošināt, tādēļ mēs neesam interesanti pat kā lētāks darbaspēks.Var atrast sertificētas vācu darbnīcas un pildīt to pasūtījumus,varbūt.


-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

Kavacky
25. Dec 2014, 15:23#4

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 370

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind


25 Dec 2014, 14:14:30 Naits rakstīja:
Un ja palaidīs patvaļā, tad katrs kurš grib savā garāžā sametinās kaut kādu kapli un lauzīs kaklu. Šādām lietām ir jābūt sakaŗtotām.

Muļķim priekš tā atļauju nevajag.

Nav kaut kā dzirdēts, ka tur, kur tas iet vieglāk, visi tāpēc sistos nost.

Durakus nekas neglābs, bet nevajag traucēt normāliem cilvēkiem.

-----------------
Suzuki XF 650 Freewind & GTI TDI

Offline

mexa
25. Dec 2014, 16:59#5

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5891

Braucu ar: VT

idiots nāvi pats atradīs. protams atļaut tādiem veikt pārbūvi ir riskantāk ar citām dzīvībām... taču ja to kaut cik pārbaudīs tjap ljap pārbūve neizies sertifikāciju enīvei. nu intitūciju mums tādu nav tas tiesa. gribētos arī man lai būtu iespēja ko pārbūvēt, jo daudzas lietas var uzlabot neaiztiekot ko ļoti svarīgu. piem neiešu tač es atliet mocim bloku jaunu lai pie viņa pa taisno dakšu stiprināt... ja tikai astes pārbūve, drusku konstruktīvā. vai autosam lukturus citus un citus sīkumus kā piem grabažnieka vāks savādāks utt. bet tas prasa naudu.... valsts naudu, kuru negrib neviens padalīt tā pat kā idioti pie stūres... pat bez pravām daudz "killeru" brauc, ar visiem liegumiem.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

RBMoto
27. Jul 2015, 09:41#6

Kopš: 11. Apr 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 117

Braucu ar: ZX12R

Varbūt ir kāds lietpratējs, kas varētu palīdzēt. Ir uzbūvēts scramblers, kuram nedaudz ir pārmetināta aizmugure. Principā amortizatoru stiprinājumi un aizmugurējais subfreims ir no rokas uzbūvēts.

Problēma tāda, ka to moci pat īsti neļauj reģistrēt, jo esot veikta neatļauta pārbūve, patlaban uz UK numuriem ir.

Ir varbūt kāda iespēja to legāli sakārtot? Nekas pārāk būtisks jau nav mainīts, turklāt viss tas ir izdarīts kvalitatīvi.

Vienkārši iedomājos, ja džeks varēja Latvijā sakārtot MK1 Golfu ar 1.8 turbo dzinēju un vēl uzstūķēt 4x4 un iepūst viņā 300hp un tas viss izgāja cauri, tad tak ir arī šādu lietu jāvar izdarīt.

-----------------
Live while You ride!

Offline

martinss
27. Jul 2015, 10:56#7

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3054

Braucu ar: QWERTY...

Kapec tad igaunji var to dariit? Pats zinu igaunjus, kuri braukaa ar no nulles buuveetiem auto, kuri ir registreti. Cik no vinja stastiiitaa atceros, tad nekadus rasejumu kalnus, stipriibas aprekinus tur vinam neprasija, tikai bija jaatradas metinajuma vietas (auto bija karkasnieki, sportam, lidziigi musu oscariem, ka arii kitenieks tiirai lielas braukshanai), bija jabut, protams, gaismaam uc standarta lietaam.
Tas vinjam kopaa izmaksaja ap 400ls, ja nemaldos. Summa smiekliga butibaa.





25 Dec 2014, 15:22:10 mezamaris rakstīja:
Īstenībā tas viss nav tik vienkārši,jo esam ES.Krieviem ir Serpuhovas motobūves institūts,kas ir pilnvarots veikt tehnisku ekspertīzi un dot slēdzienu par konkrētas tehniskas vienības atbilstību kaut kādām, ar likumu reglamentētām,normām un ir pielaižams kustībai uz vispārējas lietošanas ceļiem.Tas viss darbojas konkrētajā slēgtajā teritorijā,kas ir stipri vienkāršāk nekā ES.
Latvijā nav institūcijas,kas būtu tiesīga pieņemt lēmumus par pašizgatavotas tehnikas atbilstību ES normām un pat nezinu vai šādas normas pastāv.
Ražotājam,kad runa par sērijveida ražošanu,jāsertificē katrs modelis.Tam jāatbilst drošības,ekoloģijas un vēl daudzām prasībām.Visa šī birokrātija ir ļoti dārga.Pārbūve protams ir vienkāršāka,un arī to cenša veikt lietojot jau sertificētas detaļas,rāmjus,dakšas...
Kādēļ ir maz šādu projektu no nulles-tas ir dārgi kā process,pluss jo lielāku naudu iegulda pasūtītājs,jo legālāk viņš grib braukt.Mēs to nevaram nodrošināt, tādēļ mēs neesam interesanti pat kā lētāks darbaspēks.Var atrast sertificētas vācu darbnīcas un pildīt to pasūtījumus,varbūt.

[ Šo ziņu laboja martinss, 27 Jul 2015, 10:56:53 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
27. Jul 2015, 11:03#8

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3054

Braucu ar: QWERTY...


Ir kaut kas beidzot uzlabot proceduraas? Kad pedejo reizi lasiju tos mochu parbuves noteikumus, tur pec butibas bija aizliegts viss, pat sertificetu bremzhu mashiinishu adapteru (lielakam diskam) likshana.

Vienkarshi neviens sho lietu nebija nemies un sakartojis, jo, piemeram, komectransporta parbuves jau loti detalizeti bija aprakstiitas.

Ja kads nopietni nemsies, gan jau arii mochiem to varetu izdariit.
Man pat pietiktu ja varetu bez chakara vienkarshi mocim mainiit vienas detaljas pret citaa no ta pasha razhotaja, piemeram, manam mocim arzemees diezgan izplatiita parbuve ir aizmugures dakshu likt no cita, kura ir stingraka un mocis daudz labaak turas uz celja. Tur neviena detaljas nav jataisa pasham, 100% vienkarsha paarskruuveshana.
Vacijaa shadas parbuves notiek praktiski bez papiiriem- dodies uz TUVu pie konkreta specialista, saki, ko velies dariit un shis lauj vai nee. Ja jaa, samaini, atbrauc uz TUVu, tur parbauda vai viss ok un ieraksta papiiros. Viss, nekadu parbuvju projektu...



25 Dec 2014, 14:14:30 Naits rakstīja:
Nu tu tā kā no debesīm nokritis

MCA nodarbojas ar šīm lietām, un šādas tādas lietas jau iet labumā.
Lai šo attīstītu ir jāraksta likumprojekti, nevis kaut kādā manabalss jālien iekšā. Principā jau nav neiespējami pašlaik to izdarīt, tik tas process un izmaksas ir kosmoss.
Un ja palaidīs patvaļā, tad katrs kurš grib savā garāžā sametinās kaut kādu kapli un lauzīs kaklu. Šādām lietām ir jābūt sakaŗtotām.




-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

onic
27. Jul 2015, 14:06#9

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Kwikasfaka KDX250

man bija šis tas parveidots mocim un TA rokā. protams es neskrēju un neteicu ka tā nav oem detaļa.
un tagat ar man aizmugurēja dakša nav no mana moto un priekša bremžu mašinīte ar nav no mana mo. TA ir uz 2 gadiem.

Offline

kidd
27. Jul 2015, 14:38#10

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

dakša un bremžmašīna ir poh. Te ir runa par nesošā rāmja pārbaudi. Nu reģistrē lietuvā vai eesti, itu variantu īsti nav. Nē, nu ir variants, ja ir gali @ csdd , bet tas nav nopietni.

Offline

RBMoto
27. Jul 2015, 14:50#11

Kopš: 11. Apr 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 117

Braucu ar: ZX12R

Banānu republika ibio!

Tiešām bez variantiem? Nekādi pārbūves projekti hujomajo nekas neder?

-----------------
Live while You ride!

Offline

Fastarow
27. Jul 2015, 15:00#12

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

Nekulsti ūdeni forumā... aizbrauc uz miera ielu un parunā... tur tev sniegs visas atbildes... k ovar ko nevar. Cik var...

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

RBMoto
27. Jul 2015, 15:21#13

Kopš: 11. Apr 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 117

Braucu ar: ZX12R


27 Jul 2015, 15:00:27 Fastarow rakstīja:
Nekulsti ūdeni forumā... aizbrauc uz miera ielu un parunā... tur tev sniegs visas atbildes... k ovar ko nevar. Cik var...


Es pats esmu no Valmieras. Pirms braucu uz Rīgu parunāties, vēlos noskaidrot vai kāds ir kādreiz saskāries ar ko tādu.

-----------------
Live while You ride!

Offline

kidd
27. Jul 2015, 15:51#14

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Uz miera ielu var arī piezvanīt. tieši uz sertifikācijas daļu. Tur samērā normāli čaļi, man par rāmi ar plaisu visu sīki un smalki pastāstīja - ko var, ko nevar, kā var, kur var, kad var..

Offline

andrejins
27. Jul 2015, 15:55#15

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Links

Palasi te, varbūt atradīsi arī kādu MK noteikumu par pārbūvēm un sertificēšanu... Idejiski tas noteikti ir garš un piņķerīgs ceļš, bet ne neiespējams

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

foxx
11. Aug 2015, 21:54#16

Kopš: 13. Oct 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 8

Braucu ar: kawasaki ZR 7

Sveiki.

Man te mazs jautājums. Pēķšņi šogad ejot skati inspektors ieblieza divnieku ka stūre nav orģinālā (Nebiju pievērsis pat tam uzmanību) Paskaidroja man ka jāveic pirmās pakāpes pārbūve
Jautājums kā notiek Tas process? Man neprasīs kaut kādu sertifikātu uz stūri? Vai viņi vienkārši paraustīs stūri un pateiks ka der

Offline

Piradzinjsh
11. Aug 2015, 22:07#17

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 438

Braucu ar:


11 Aug 2015, 21:54:43 foxx rakstīja:
Sveiki.
Man te mazs jautājums. Pēķšņi šogad ejot skati inspektors ieblieza divnieku ka stūre nav orģinālā (Nebiju pievērsis pat tam uzmanību) Paskaidroja man ka jāveic pirmās pakāpes pārbūve
Jautājums kā notiek Tas process? Man neprasīs kaut kādu sertifikātu uz stūri? Vai viņi vienkārši paraustīs stūri un pateiks ka der

iemet stūres bildi, lai var saprast, kas tur ir tik neorģināls

Offline

foxx
11. Aug 2015, 22:38#18

Kopš: 13. Oct 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 8

Braucu ar: kawasaki ZR 7

Parasta stūre cerams saprast var .

Offline

foxx
11. Aug 2015, 22:47#19

Kopš: 13. Oct 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 8

Braucu ar: kawasaki ZR 7

Oriģinālā ir laikam metāla un hromēta, manējā zila un alumīnija

Offline

MIGs
11. Aug 2015, 23:10#20

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: 600rr, 954rr

Jā, šī izskatās ir tā reize, kad konkrētais TA inspektors ir patiešām izrādījies seksuālā minoritāte. Nē nu pēc burta un likuma jau taisnība viņam...
Ja vien protams nav tā, ka gāzes troses ķerās, kā sagriež stūri, tā pilna ručka utt...

[ Šo ziņu laboja MIGs, 11 Aug 2015, 23:10:38 ]



-----------------

Offline

Top.LV