Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: California Superbike School Rīgā 20-21.07.2015

AutorsZiņojums
Archy96
04. Apr 2015, 00:34#21

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Apr 2015, 21:49:01 Niere rakstīja:
Katrs jau tērē kā labpatīk, taču par 600Eur var nobraukt vismaz 10000km (ar LV degvielas cenu un viduvēju patēriņu). tas ir attālums no Rīgas līdz Vladivostokai.
Braukt mācēšana ar mo ir ķermeniskā atmiņa. Un to uztrenēt nevar ne vienā, ne divās dienās.
Taču, ja ir kas maksā, kādēļ lai nepaprasītu.

Psihoterapeiti, piemēram, arī prasa neadekvātus ciparus un pamato to šādi - jo lielāku ciparu cilvēks noliek, jo lielāku vērtību pasākumā saskata. Bet vai no tā ir reāls rezultāts, tas vairs nav atkarīgs no summas (ar šo nesaku, ka visi psihoterapeiti ir nagu maucēji).
Cilvēks, kas pārmaksājis, nekad negribēs palikt kaunā un atzīt sev/citiem, ka ticis apjāts. Līdz ar to no 'viedā guru' viedokļa - prasīt acīmredzami pārspīlētu piķi ir drošāk kā prasīt samērīgu. Klients būs garantēti 'apmierināts' un citiem stāstīs par milzu ieguvumiem, neatkarīgi no rezultāta.

Neadekvāts salīdzinājums.

Vienas šādas trenniņu nodarbības laikā tu iegūsi vairāk pieredzes un prasmes, kā 3 x aibraucot turpu un atpakaļ līdz Vladivostokai savā komforta režīmā.


-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
04. Apr 2015, 10:02#22

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

miizeejnervs jau ir bailes no avaarijas. janadekvaati domaa un kat4u reizi maacies nevis tupa brauc tad taadi kursi ieliks pamatu kuru pats attiistiisi. jaamziizh podaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

rex_saugerty
04. Apr 2015, 12:13#23

Kopš: 11. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: VFR vai Legacy

Runa jau ir par to ka, neko nezinot, tizli var nobraukt kvai 1000€, bet tie būs tizli nobraukti, bez nekādas jēgas. Bet ja zini kautkādus pamatus tad ir jēga un var piestrādāt. Tiesa divās dienās infa par daudz, fiziski grūti, un manuprāt streetfighters.lv motoskola būtu jēdzīgāks ieguldijums. Jo hzkas tie par čaļiem, bet viņiem izmaksas citas, loģistika, algas, viesnīcas, biķernieku trase. Tur ar savācās cipars.

-----------------
patīk gudri dir*t

Offline

shkapars
04. Apr 2015, 12:22#24

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ja grib vienkārši no krustojuma atgriezt gāzi, paraut ratā vai uz 2īša braukt pa šoseju, tad labāk ir nodedzināt 600e degvielā un riepās, ja gribi iemācīties izbraukt līkumus, pareizāk (līdz ar to ātrāk un drošāk) braukt pa trasi, tad labāk ir notērēt kursos

Offline

rex_saugerty
04. Apr 2015, 12:26#25

Kopš: 11. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 655

Braucu ar: VFR vai Legacy


04 Apr 2015, 12:22:51 shkapars rakstīja:
ja grib vienkārši no krustojuma atgriezt gāzi, paraut ratā vai uz 2īša braukt pa šosej, tad labāk ir nodedzināt 600e degvielā un riepās


A šitādi ir lielākā daļa Latvijas moto/autobraucēju. Regulāri maan kāds taisnē vico garām un pie pirmajiem līkumiem viņus jābaksta bamperos

-----------------
patīk gudri dir*t

Offline

jurro
04. Apr 2015, 12:41#26

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition

Shkapar, netērē savu laiku un nervus. Kas gribēs gan jau tā pat pieteiksies. Mums jau te Latvijā ar motobraucējiem tāpat kā ar hokeju. Jebkurš kas skatās hokeju ir gudrāks un zinošāks par izlases treneri.
Es pat pats vēl domāju vai nepieteikties. Lai nākamgad ar atbrauc un tad varēšu iziet 3 un 4 level.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Atrix
04. Apr 2015, 12:59#27

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Par motobraukšanu trasē nav vēl viedokļa. Tomēr katru jaunu lietu, ko esmu mācījies-sniega dēli, skrituļslidas, skvošu-daudz labāk var apgūt, ja sākumā paņem instruktoru. Progress ir lielāks un kļūdas novērš ātrāk, nekā savā nodabā darot attiecīgo lietu. Protams, uz Jelgavu var braukt arī caur Maskavu, bet rezultāts labāks, ja zinātājs pamāca.

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Niere
04. Apr 2015, 14:19#28

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

Veči, lai nav pārpratums par manu komentāru:
Pamācība no speciem vienmēr nāks tikai par labu. Bet runa jau par samērību ieguvumā/ciparā.
Nesamērīga apetīte mani vienmēr piespiež parēķināt, cik tad cilvēks grib par savu pakalpojumu. Ja ir divas dienas no 7-17 (-1h pusdienām), tas sanāk 2x9=18h darba (drīzāk jau ir vēl pauzes bez pusdienām. Sanāk gandrīz 33,3 Eur/h jeb 0,55 Eur/min no katra.
Jokam varētu konvērtēt 1 aliņš katras 60 sek jeb divas kastes minūtē no visas grupas (bildē saskaitu 40 klausītājus). .
bet, ja nopietni, šie 33Eur/h ir aptuvena samaksa par viduvējas kvalifikācijas psihoterapeita darbu Latvijā, kurš parasti strādā tikai ar vienu klientu vienlaicīgi un visu darba mūžu pats maksā par nemitīgu (ļoti dārgu) sertifikāciju (mācības, kongresi utt.) un supervīziju. Psihoterapeitus izmantoju kā piemēru, tādēļ, ka tie ir vieni no vislabāk apmaksātajiem speciem, rēķinot par 1h darba.
Es nezinu nevienu specu LV, kurš par dienas lekciju būtu saņēmis vairāk par tiem pašiem 300Eur, tostarp akadēmiķi. Bet tas tad par veselas grupas mācīšanu. Mana radiniece lasa lekcijas arī Harvardā, bet pat tur nefigurē tik pārspīlēti honorāri.

A te daži čaļi nokāš apmēram 40 degunus (600x40=24000Eur). Jauns auto divās dienās.
Nojaušu gan, ka paši stāstītāji/mācītāji ne tuvu nesaņem proporcionālu daļu un fonā ir uzņēmums ar baisu apetīti.
Es vēl saprastu, ja 600Eur būtu par absolūti individuālu apmācību.
To neattaisno nekāda loģistika un vienīcas.

Redzu, ka cienījams cilvēks Škapars aizstāv ciparu, bet nojaušu, ka viņa pakalpojums nemaksā ne tuvu tam un ir veltīts tikai vienam apmācāmam.
Un tā jau ir pilnīgi cita bilde.

Offline

Ozols
04. Apr 2015, 14:21#29

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Ja Hārvardas universitātes radiniece savas lekcijas taisītu Biķernieku trasē, kā to dara Moto instruktori ar saviem močiem, tad+ mocis+ degviela+ amortizācija+ eļļa+ riepas+ moča transportēšana apdrošināšanas, īres, kaut vai cinmdu un zābaku nodilums,... utt utp, tad izmaksas noteikti būs tuvu tiem 600. Tā kā ir dažādi līmeņi, tad summa ir lielāka tieši augstākajiem līmeņiem, jo pa 1 dienu instruktors var nobraukt ne vienu vien pāri riepu, kur jāparedz arī dažāds riepu veids- lietus- sliku utt.
Niere, salīdzinājums ir neadekvāts!
Tas tā pat kā ar eļļas analīzi, var taisīt Statoilā pa xxx naudām, bet var nopirkt utenī ķīmiju un uztaisīt pa 5 еуро.

[ Šo ziņu laboja Ozols, 04 Apr 2015, 14:21:43 ]

Offline

Niere
04. Apr 2015, 14:37#30

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

Ozols,
nu, ja tauta uzskata, ka cipars ir adekvāts, gaidiet 'inflācijas koeficientu' nākamajos gados.
savukārt salīdzinājums par analīzēm ir vēl nekorektāks, jo lai iegūtu Tev zināmo atskaiti, nepieciešami gandrīz desmit dārgi un pat ļoti dārgi instrumenti. nekāda ķīmija nelīdzēs iegūt pat vienu parametru no daudzajiem.
turklāt - izvērstu rezultātu interpretāciju mocistiem es veicu bez maksas. Ar to gan nedomāju, ka citiem būtu jāstrādā par velti.
bet tā jau novirze no tēmas.

edit:
tomēr, vēl par analīzēm kontekstā.
lietotas eļļas analīzes daudzem palīdzējušas ietaupīt visnotaļ iespaidīgas summas. manā pieredzē nav bijuši miljoni, bet citu valstu kolēģu pieredzē ir.
vai tas nozīmētu, ka par pakalpojumu būtu jāparasa, teiksim, desmitā daļa no klienta ieguvuma? tas retoriski, protams.

[ Šo ziņu laboja Niere, 04 Apr 2015, 14:41:25 ]

Offline

jurro
04. Apr 2015, 15:04#31

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition

Vēl vajag pieskaitīt trases īres izmaksas + apm 10 instruktoru travel cost + viņu motociklu atvešana + med personāls trasē + tiesneši + lap timing.
Man jau liekas ka ja viņi būs pēc pasākuma ar + zīmi tas jau būs labi.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Kavacky
04. Apr 2015, 15:22#32

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 392

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind

Viens sevi novērtē un prasa vairāk, cits nē un strādā par kapeikām.

A novice asked master Banzen: “What separates the monk from the master?”

Banzen replied: “Ten thousand mistakes!”

The novice, not understanding, sought to avoid all error. An abbot observed and brought the novice to Banzen for correction.

Banzen explained: “I have made ten thousand mistakes; Suku has made ten thousand mistakes; the patriarchs of Open Source have each made ten thousand mistakes.”

Asked the novice: “What of the old monk who labors in the cubicle next to mine? Surely he has made ten thousand mistakes.”

Banzen shook his head sadly. “Ten mistakes, a thousand times each.”
The Codeless Code.

-----------------

Offline

jurro
04. Apr 2015, 15:56#33

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


04 Apr 2015, 15:10:25 Niere rakstīja:
ok, cik par vienas stundas apmācību prasa vietējie speci? piemēram, Škapars.

Man liekas ka viņš ar to vairs nenodarbojas.
Tie kas grib, nevar atļauties, tie kas pie viņa gāja, jau brauc ātrāk

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Niere
04. Apr 2015, 16:14#34

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

jurro,
ok, nosauc kaut gadiem vecu ciparu. pieliksim inflāciju un varēs salīdzināt.
par braukšanu ātrāk: labākie treneri pārsvarā gadījumu ne tuvu nav bijuši labākie sportisti.

kas attiecas uz konkrēti Tavu viedokli par 600Eur adekvātumu, Tu nevari būt objektīvs spriedējs. tas tādēļ, ka turīgākais sabiedrības slānis vienmēr centīsies slavēt pakalpojumus, kurus var atļauties retais. tādējādi viņi pērk ne tik daudz jaunas prasmes kā piederību 'izredzēto klubam'.
un tieši uz to arī dzīvo nagu maucēji, ka viņi cenšas padarīt savu preci/pakalpojumu ekskluzīvu un par noteikta dzīves līmeņa pazīmi.
un tā kā prasītais cipars neizriet no pašizmaksas, bet gan no prestiža, tad to droši var saukt par nesamērīgu apetīti.
tas apmēram kā visādi dārgi grabuļi, piemēram, Vertu mobilie.

Offline

jurro
04. Apr 2015, 16:59#35

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition

Baidos samelot, gan jau Shkaparossi pats labāk atcerēsies un ierakstīs.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

shkapars
04. Apr 2015, 17:32#36

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

es ar vairs neatceros, bet man likās maz, daudziem kursantiem un potenciālajiem gribētājiem likās padaudz. grūti spriest cik CSS cena ir salīdzināma ar ieguvumu braucējam, tas jāspriež pašam, bet skatoties no organizatoru puses, tad tā, manuprāt, ir adekvāta cena

Offline

Niere
04. Apr 2015, 17:37#37

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

Shkapars!
neizliecies, kāds bija Tavs tarifs par 1h individuālu(!) apmācību??

Offline

shkapars
04. Apr 2015, 17:42#38

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

goda vārds, neatceros. es jau kādus gadus 2 nemācu

ā, reku Durkas lapā vēl ir saglabājies, 30 Ls

[ Šo ziņu laboja shkapars, 04 Apr 2015, 17:44:02 ]

Offline

Niere
04. Apr 2015, 17:48#39

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

es saprotu Tavu politkorektumu pret šiem čaļiem, kas grib 33Eur/h x 40gab = 1320 Eur/h. un trasē jau droši, ka tiek pavadīta mazākā daļa no deviņām stundām dienā.
ja 33Eur/h par individuālu apmācību, tad pilnīgi saprotams, bet ne jau 40 deguniem.

edit:
ok, 30Ls par 'all inclusive' individuālu apmācību ir pilnīgi ok, ja runa par laiku uz moča.

[ Šo ziņu laboja Niere, 04 Apr 2015, 17:51:00 ]

Offline

Niere
04. Apr 2015, 17:59#40

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

un beigu beigās, vai nav tā, ka tikai dažiem no visiem šī kursa apmeklētājiem patiešām nepieciešami instruktori ar augstāko kvalifikāciju.
tas līdzīgi kā ar močiem - nopērk svaigāko litru un vēl krāmē virsū apgreidus, bet patiesībā nav pat pamatprasmes (pats neesmu bijis labāks).

savulaik pamatīgi aizrāvos ar viļņu windsurfing. tur arī bija kadri, kas katru gadu mainīja inventāru, brauca uz Hawaii, ņēma tur instruktorus, bet tā arī neiemācījās pat pareizi pagriezienu stiprā vējā izveikt.
toties krastā bija tik daudz 'zināšanu' par to, kurš pričendālis uzrādījis labākos testu rezultātus un kuru pirks nākošo.

[ Šo ziņu laboja Niere, 04 Apr 2015, 18:01:09 ]

Offline