Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Nekad neesmu kritis no moto

AutorsZiņojums
Jusper
20. Nov 2015, 12:14#41

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Šorīt ar ričuku vēl uz darbu minu, ja tas skaitās
Darbības ir svara pārnešana uz vajadzīgo pusi, tas arī viss. Pabraucot ar SV650S (cik nu daudz esmu braucis ar viņu), negāžas uz sāniem, ne kā KLE, tāpēc tam pretstūrēšana ir svarīga

Offline

einaarsm
20. Nov 2015, 12:28#42

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i

Pirms pusotra mēneša tiku pie A kategorijas tiesībām, pirmo moci pirms 2ned no _ix_ iepirku..pa vakariem vizinos, slīd jau traki, bet bietes vēl nav

P.s vispār pirmais baiks, ar ko braucu, un pirms mācībām pat neatceros, kad pēdējo reizi biju braucis ar mo. pirmajā dienā mājās dzenot pa lietu un paplikām riepām taa nedaudz, bet patīkami raustīja

Offline

QQlis
20. Nov 2015, 12:35#43

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


19 Nov 2015, 22:12:11 ghost_az rakstīja:
Kā viens cilvēks teica: Motociklisti dalās divās daļās - tie kas ir krituši un tie, kas vēl nav!


Nepareizi ir vēl trešā daļa - tie kuri pirž dīvānā!

Turpinot bezjēdzīgo tēmu: pa trijām ar pusi sezonām ir bijušas 2 mutes - pirmā laukos uz slapjas zāles vēsā laikā, kad suns (maita tāds) atnesis apaļu koka pagali, kas ir pietiekami liela, lai šķērsām to nepārbrauktu un pietiekami maza, lai braucot pa to nolāpīto zālāju viņu neredzētu! Rezultāts - mute, nolauzts virzienrādītājs un pabiruši zīmuļi.
Otrs gadījums - braucot testēt potenciālo pirkumu šī gada sākumā tiek novilkts uz acīm Jelgavas centrā gandrīz pretim CSDD uz ~25 kmh. Sākumā nesapratu kāpēc, norakstīju uz to, ka pats stīvs lohs - riepas aukstas, netīrs asfalts, liela jauda utt. Beigās problēma izrādījās cita - pirms braukšanas neienāca ne prātā pamērīt kāds ir spiediens riepās - aizmugurē bija tikai 0.7 atm vajadzīgo 2.5 atm vietā! Rezultāts mute, saplēstas bikses, celis viens noberzts un sastieptas saites, otrs celis vienkārši sasists. mopēdam pāris švīkas, bik nolocīts slaiders un apskrāpēts koferu turētājs - un pāri visam pabiruši zīmuļi Jelgavas centrā, kur to redzēja daudz cilvēku un pieredze, ka spiediens riepās jāpārbauda obligāti un regulāri!

[ Šo ziņu laboja QQlis, 20 Nov 2015, 12:36:44 ]



-----------------

Offline

Archy96
20. Nov 2015, 13:24#44

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Nov 2015, 08:33:05 Andreits rakstīja:

19 Nov 2015, 21:46:05 erda rakstīja:
Nez, pagaidām kā braucējam bez pieredzes liekās visai aktuāla tēma. Visapkārt visi stāsta, ka no krišanas neizvairīties, kritīšu agri vai vēlu, tā teikt "noķeršu vobleri"

Tiešām nav neviena, kurš sezonā ikdienā pārvietojas ar moto un nevienu reizi nav nokritis no moča?!



padalieties lūdzu pieredzē un dzirdētajā!

PS. nav runa par GP, Super moto un citiem extrēmajiem novirzieniem. Domāju vienkāršu ikdienas braukšanu pa maršrutiem.


es braucu 12 gadus un ne reizi neesmu nopietni nokritis, t.i. tā, lai būtu kaut kas jāremontē sev vai mocim. Un es braucu pa ziemu. Šitās pasaciņas par nenovēršamiem kritieniem pieņem zināšanai, bet neņem vērā


Tāpēc ka tu ne sūda nebrauc bet pļurini ar mokām

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
20. Nov 2015, 13:35#45

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

0.7 pakaljaa ir po es reiz ar lidzigu spiedienu priekspusee paari 170 liikumos maucu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
20. Nov 2015, 13:36#46

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pretsturesana strada visiem...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Jusper
20. Nov 2015, 14:16#47

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Nekur nav minēts, ka pretstūrēšana strādā uz konkrētiem mo
Tak ar ričuku ar var pretstūrēt, bet vai tas ir vajadzīgs?

Lai neļurinātu pilnīgi beztēmā - kritis esmu pļavā tikko pēc mopēda nopirkšanas, gribot mazliet uzzart slapju zālienu. Gāzes ručka kā jau pilnīgam iesācējam pa daudz, mocis šķērsām un tad vēl nepaspēju kaut ko izdarīt. Bija laba mācība. Otra reize nomaucos mežā braucot augšā pa saknēm, bet pa ceļu braucot vēl nav izdevies.

Offline

envy
20. Nov 2015, 14:53#48

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Tad kad pavasarī aizskatīsies uz maziņajām un nepamanīsi bedri, es gribu redzēt kā Tu bez pretstūrēšanas no viņas izvairīsies pēdējā brīdī

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Gacho
20. Nov 2015, 15:14#49

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Jusper, tev laikam nepielec- pretstūrēšana notiek absolūti visiem divratu aparātiem. Tajā brīdī, kad tev leikas - sagāžu svaru uz sāniem - tu jebkurā gadījumā, nepiefiksējot, izveic pretstūrēšanas manevru, ka stūre bikiņ pagriežas uz pretējo pusi. Bez šīs kustības, pat ar velosipēdu braukšana būtu absolūtākā mocība un nogurdinājums, kur nu vēl ar moci.
Tagad kad pedāļosi mājās, pačeko.
Tad kad pretstūrēšanu jau sāc izmantot apzināti, tad tā jau ir nedaudz attīstītāka moto braukšana.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

alnis
20. Nov 2015, 15:18#50

Kopš: 01. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 512

Braucu ar:

A', moš' tam topikam, pat, jēga i'.
Nu, vaig' tam iesācējam zināt, ka Fāters' brīžiem rādīs te augšējos vaigus, te ... apakšējos...
Es visādi ar tiem divriteņu motorizētajiem veiksmīgi žāvies esmu..., bet visstulbāk - ar ričuku. Priekš ričuka, lielā ātrumā netīši pārbraucu vietai, kur kečupa muciņa saplēsta bijusi ... gabaliņu tālāk uz sausa asfalta provēju to ričuku pagriezienā ieguldīt ... tik blieziens pret asfaltu bij' ... piere pārsista, kloze saplēsta, pulkstenim minerālu stikls švīkās ... un tādā garā. Tač' prātā nevarēja ienākt, ka tas kečups izrādīsies tik laba un noturīga smērviela..., ar moci būtu tas pats... šit' manā pastāstā sanāk, aš', kaukas to tās klasikas par Annuškas izlieto eļļu...

Offline

Valkyrie
20. Nov 2015, 16:10#51

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2179

Braucu ar: Valkyrie Interstate

Nekad neesmu kritis no moto vai
kā saglabāt nevainību seksa laika!


-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

marcis
20. Nov 2015, 16:24#52

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


20 Nov 2015, 15:14:30 Gacho rakstīja:
Jusper, tev laikam nepielec- pretstūrēšana notiek absolūti visiem divratu aparātiem. Tajā brīdī, kad tev leikas - sagāžu svaru uz sāniem - tu jebkurā gadījumā, nepiefiksējot, izveic pretstūrēšanas manevru, ka stūre bikiņ pagriežas uz pretējo pusi. Bez šīs kustības, pat ar velosipēdu braukšana būtu absolūtākā mocība un nogurdinājums, kur nu vēl ar moci.
Tagad kad pedāļosi mājās, pačeko.
Tad kad pretstūrēšanu jau sāc izmantot apzināti, tad tā jau ir nedaudz attīstītāka moto braukšana.


+1
+topiks ir vēl debilāks par mo pirkšanas stratēģiju

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

ksneps
20. Nov 2015, 16:41#53

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

vo vo


Letiņiem jau ironija sirdī. Nākamā tēma varētu būt: motocikla braukšanas stratēģija, lai saglabātu tā tehnisko stāvokli. Vai arī motocikla vadīšana no rīta pēc ballēšanās (alkohola lietošanas). Vai arī moto apģērba ietekme uz motocikla vadību.

jauku piektdienu, dailtirsēji!

Offline

Archy96
20. Nov 2015, 16:51#54

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Nov 2015, 16:41:24 ksneps rakstīja:
vo vo


Letiņiem jau ironija sirdī. Nākamā tēma varētu būt: motocikla braukšanas stratēģija, lai saglabātu tā tehnisko stāvokli. Vai arī motocikla vadīšana no rīta pēc ballēšanās (alkohola lietošanas). Vai arī moto apģērba ietekme uz motocikla vadību.

jauku piektdienu, dailtirsēji!


Bija jau sen atpakaļ viens kozirnijs topiks "virinam pa pāli" , tur bija reāli interesanti un rēcīgi palasīties, bet admini - fašisti ātri aizklapēja ciet

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

eds
20. Nov 2015, 17:15#55

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


20 Nov 2015, 16:51:44 Archy96 rakstīja:

20 Nov 2015, 16:41:24 ksneps rakstīja:
vo vo


Letiņiem jau ironija sirdī. Nākamā tēma varētu būt: motocikla braukšanas stratēģija, lai saglabātu tā tehnisko stāvokli. Vai arī motocikla vadīšana no rīta pēc ballēšanās (alkohola lietošanas). Vai arī moto apģērba ietekme uz motocikla vadību.

jauku piektdienu, dailtirsēji!


Bija jau sen atpakaļ viens kozirnijs topiks "virinam pa pāli" , tur bija reāli interesanti un rēcīgi palasīties, bet admini - fašisti ātri aizklapēja ciet


+1

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

ksneps
20. Nov 2015, 17:18#56

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Patiesībā pa pāli tiešām nav braukts. Varbūt jāpamēģina ar velo.


P.S. Es jau kad dziesmā laižu savu suzuki un ierodos mahimas vai jebkurā citā prizmas stāvlaukumā mazliet paārdīties - skaidri zinu, ka atkal uz mutes paņemšu. Vai tad rozītis bez krahiem iztiek - tas jau pie lietas piederas.

Offline

DOPING
20. Nov 2015, 22:14#57

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki


19 Nov 2015, 22:59:19 Valkyrie rakstīja:

19 Nov 2015, 22:36:01 erda rakstīja:
tad nākamais jaut., kur racionalitāte pirkt dārgu/izskatīgu/svaigu moci, ja tāpatām nokritīsi un sdauzīsi moci! ?

1. Krišanai jāpērk ļoti lēts, sev nepiemērots un neērts mo; nu vai vismaz vecs un šķībs - nu tā lai pašam viņš šššausmīgi riebtos;
2. Braukšanai - tur atkal cits koncepts
P.S. Esmu dzirdējis, ka ir cilvēki, kuri pēc crash'iem pat mēdzot sataisīt apskrāpētos mo!


Jā, pagājušogad pēc kritiena visus plastmasus pa ziemu sakausēju un pārkrāsoju praktiski 90% no moto, šogad maijā atkal norāvu uz muti

domāju 99%, ka pa ziemu atkal visu atjaunošu

Offline

motoinstruktors
20. Nov 2015, 23:03#58

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4

...moču testu apraxtos lasīta tāda laba iedaļa : moto modeļa vārīgums pret(pēc) kritieniem...
...tāpat varētu dalīt braucējus,- ņemot vērā garumu,masu...
...fizika pāri visam...

Offline

Green
21. Nov 2015, 00:52#59

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: Kruķiem

Hi hi Fizika.


Es ar ,,neesmu kritis ar mo,, arī Rozīts nav kritis.


Ko rakstiet.

-----------------
Neieredzu Diplomātu Auto

Offline

motoinstruktors
21. Nov 2015, 09:07#60

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 934

Braucu ar: ktm LC4


21 Nov 2015, 00:52:08
Green rakstīja:
Hi hi Fizika.


Es ar ,,neesmu kritis ar mo,, arī Rozīts nav kritis.


Ko rakstiet.


...salīdzināji sevi ar JR...

Offline