Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 30 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Yamaha atslēgas un imobilaizeri

AutorsZiņojums
HX40
20. Nov 2015, 11:07#1

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M

Izveidoju jaunu tēmu par pazudušu atslēgu problēmu. Tā kā daudzi uzdod jautājumus PM un šī lieta interesē, atbildēšu šeit, publiski.
Visām, mūsdienu, Yamahām, kuras paredzētas Eiropas tirgum atslēgās ir iebūvēti imo čipi (izņemami), kas, nedaudz, sarežģī jaunu atslēgu pievienošanu.

Tātad, iespējamie scenāriji:

1. Pazaudēta viena vai abas melnās atslēgas.
Problēma nav liela. Ir jāiegādājas jauna atslēga (vai divas) un imobilaizera čips, katrai. Atslēgu ir iespējams piekodēt pašrocīgi, bez papildus aprīkojuma. Kodēšanas brīdī ir jābūt klāt visām atslēgām, kuras tiks turpmāk izmantotas.

2. Pazaudēta sarkanā atslēga, bet ir viena vai abas melnās atslēgas.
Problēma jau krietni lielāka, jo sarkanā ir "master key", bez kuras Yamahas ECU neko piekodēt nav iespējams (ne pašrocīgi, ne Yamaha centrā). Iespējamie risinājumi:

a) iegādāties jaunu vai lietotu vadības bloku kopā ar sarkano atslēgu. Samainīt motocikla vadības blokus, izņemt čipu no sarkanās atslēgas un ielikt savā, tālāk skatīt 1. punktu.
b) "klonēt" esošo melno atslēgu, lai vadības bloks nevarētu to atšķirt no otras atslēgas. Rezultātā jauna atslēga netiks pieprogrammēta, bet būs divas vai vairāk melnās atslēgas, lai izvairītos no lielākām problēmām pēdējās atslēgas pazaudēšanas gadījumā. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.
c) pieslēdzoties pa tiešo pie vadības bloka, "izvilkt" no tā nepieciešamo informāciju, jaunas sarkanās atslēgas izgatavošanai. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.
d) (nerekomendēju) atslēgt imobilaizeru pavisam, piemēram, iešujot dzinēja vadības blokā, tāda paša motocikla ASV paredzēto programmatūru, kur imo jau no rūpnīcas netiek uzstādīts. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.

3. Nav nevienas atslēgas (un dokumentu )
Šajā gadījumā ir jāmaina visi atslēgu mehānismi vai jāatrod atslēdznieku, kurš pratīs pievīlēt pareizu atslēgu pēc tiem un jāveic iepriekšējā punktā minētās (c) vai (d) operācijas.

Tiem, kuriem ir nepieciešams veikt kādu no b, c vai d punktā minētajām darbībām, būtu labi mēģināt noskaidrot vai kāds LV šādu pakalpojumu var piedāvāt un padalīties ar info šeit. Ja, galīgi, neviens to nevar izdarīt, vai prasa pus nieres cenu un ir vairāki interesenti, varu mēģināt, sporta pēc, to izdarīt, bet tad man ir jāiegādājas papildus specifisks aprīkojums, lai strādātu ar Yamaha čipiem. Man šādas problēmas nav, tādēļ pašam entuziasms nav liels..

Un, kā jau es minēju, es taisu pasūtījumu melnajām atslēgām ar čipiem (10€/gab.), kas vēlas sev papildus atslēgu var vēl pieteikties PM


Papildināšu info, tiem kas jautā:

Ir divu veidu imo čipi, tie ko es sūtīju ir oriģinālie Yamaha čipi, kuri ir ar unikāliem ID un NAV pārrakstāmi. Ar sarkano atslēgu, vadības bloks tiek ieslēgts programmēšanas režīmā un tam tiek iemācīts, ka šīs būs viņa jaunās atslēgas. Līdz ar to, klonēšanai šādi čipi nav piemēroti un ražotājs neko tādu nav paredzējis un neatbalsta.
Atslēgu klonēšanai tiek izmantoti dažādu modeļu ķīniešu čipi, kuros var ierakstīt sveša čipa ID, kas, pēc būtības, ir caurums šādā imo drošības sistēmā, jo, cilvēks, kurš uz pāris minūtēm tiek pie jūsu atslēgas, var izveidot sev identisku kopiju piemiņai, vai vēlākai lietošanai...


Papildinu info, tiem, kas jautā par oriģinālo melno atslēgu imo pieprogrammēšanu:

1. Jābūt klāt VISĀM atslēgām, jo pēc programmēšanas visas pārējās, iepriekš saglabātās, tiks dzēstas!

2. Ieliekam sarkano atslēgu un ieslēdzam aizdedzi, imo indikatoram būtu uz sekundi jāiedegas un jāizdziest.

3. Iedarbinam dzinēju un padarbinam dažas sekundes.

4. Noslāpējam dzinēju un izņemam atslēgu. Pagaidam 30 sekundes, līdz imo indikators sāk mirgot (manam R6 tas nemirgo, uzņēmu laiku ar pulksteni)

5. 5 sekunžu laikā ir jāieliek sarkanā atslēga, jāieslēdz aizdeze, jāizslēdz tā un jāizņem atslēga.

6. Pēc tam ir 5 sekundes, lai ieliktu pirmo melno atslēgu un ieslēgtu ar to aizdedzi.

7. Imo indikatoram būtu jāmirgo (mans nemirgoja, bet var dzirdēt, ka ieslēdzas degvielas sūknis, kas nozīmē, ka atslēga ir atpazīta), izslēdzam aizdedzi un izņemam atslēgu.

8. Ja ir vairāk par vienu atslēgu, tad 5 sekunžu laikā pēc iepriekšējās atslēgas izņemšanas ir jāieliek nākošā atslēga un jāatkārto 7. punktu, līdz visas atslēgas ir pieprogrammētas.

9. Pēc pēdējās atslēgas pieprogrammēšanas, izņemam atslēgu un pagaidam 5 sekundes, līdz vad. bloks iziet no programmēšanas režīma un viss ir pabeigts. Ar visām atslēgām būtu jāvar iedarbināt motosu.

[ Šo ziņu laboja HX40, 06 Aug 2016, 21:56:04 ]

Offline

ssandijss
20. Nov 2015, 14:50#2

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: KTM

Interesētu b) procedūra un viena melnā atslēga!
Nosūtīju PM!

Offline

maniac
23. Nov 2015, 17:23#3

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4260

Braucu ar: FJR, XT600, Versys

Par 3.punktu (bez atslēgām, bet AR dokumentiem)-esmu vairākas reizes izmantojis spečuka palīdzību veikalā-darbnīcā pretī Ziedoņdārzam uz Čaka ielas. Viņam pietika ar aizdedzes slēdzenes serdeni. Arī koferim ir taisījis atslēgu pēc slēdzenes un pat Mitsubishi Galantam (tas gan vēl bija bez imobilaizera).
Ja nekas nav mainījies - 29210062 Aleksejs.

-----------------

Offline

JZ
23. Nov 2015, 23:43#4

Kopš: 15. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


20 Nov 2015, 11:07:50 HX40 rakstīja:
Izveidoju jaunu tēmu par pazudušu atslēgu problēmu. Tā kā daudzi uzdod jautājumus PM un šī lieta interesē, atbildēšu šeit, publiski.
Visām, mūsdienu, Yamahām, kuras paredzētas Eiropas tirgum atslēgās ir iebūvēti imo čipi (izņemami), kas, nedaudz, sarežģī jaunu atslēgu pievienošanu.

Tātad, iespējamie scenāriji:

1. Pazaudēta viena vai abas melnās atslēgas.
Problēma nav liela. Ir jāiegādājas jauna atslēga (vai divas) un imobilaizera čips, katrai. Atslēgu ir iespējams piekodēt pašrocīgi, bez papildus aprīkojuma. Kodēšanas brīdī ir jābūt klāt visām atslēgām, kuras tiks turpmāk izmantotas.

2. Pazaudēta sarkanā atslēga, bet ir viena vai abas melnās atslēgas.
Problēma jau krietni lielāka, jo sarkanā ir "master key", bez kuras Yamahas ECU neko piekodēt nav iespējams (ne pašrocīgi, ne Yamaha centrā). Iespējamie risinājumi:

a) iegādāties jaunu vai lietotu vadības bloku kopā ar sarkano atslēgu. Samainīt motocikla vadības blokus, izņemt čipu no sarkanās atslēgas un ielikt savā, tālāk skatīt 1. punktu.
b) "klonēt" esošo melno atslēgu, lai vadības bloks nevarētu to atšķirt no otras atslēgas. Rezultātā jauna atslēga netiks pieprogrammēta, bet būs divas vai vairāk melnās atslēgas, lai izvairītos no lielākām problēmām pēdējās atslēgas pazaudēšanas gadījumā. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.
c) pieslēdzoties pa tiešo pie vadības bloka, "izvilkt" no tā nepieciešamo informāciju, jaunas sarkanās atslēgas izgatavošanai. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.
d) (nerekomendēju) atslēgt imobilaizeru pavisam, piemēram, iešujot dzinēja vadības blokā, tāda paša motocikla ASV paredzēto programmatūru, kur imo jau no rūpnīcas netiek uzstādīts. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.

3. Nav nevienas atslēgas (un dokumentu )
Šajā gadījumā ir jāmaina visi atslēgu mehānismi vai jāatrod atslēdznieku, kurš pratīs pievīlēt pareizu atslēgu pēc tiem un jāveic iepriekšējā punktā minētās (c) vai (d) operācijas.

Tiem, kuriem ir nepieciešams veikt kādu no b, c vai d punktā minētajām darbībām, būtu labi mēģināt noskaidrot vai kāds LV šādu pakalpojumu var piedāvāt un padalīties ar info šeit. Ja, galīgi, neviens to nevar izdarīt, vai prasa pus nieres cenu un ir vairāki interesenti, varu mēģināt, sporta pēc, to izdarīt, bet tad man ir jāiegādājas papildus specifisks aprīkojums, lai strādātu ar Yamaha čipiem. Man šādas problēmas nav, tādēļ pašam entuziasms nav liels..

Un, kā jau es minēju, es taisu pasūtījumu melnajām atslēgām ar čipiem (10€/gab.), kas vēlas sev papildus atslēgu var vēl pieteikties PM

Nosūtīju Tev PM.

Offline

Archy96
24. Nov 2015, 00:20#5

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12989

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure

Jā, es arī esmu taisījis mocim atslēgu pēc slēdzenes, vienreiz pat vedu visu dakšas tiltiņu komplekta atsledzniekam, izmaksāja šis prieks toriez 25LS.

P.S. Vēl jautājums - man ir sarkanā atslēga un 2 melnās, bet vienai melnajai sabojāta darba virsma, vai es varu izvīlēt atslēgas kopiju un čipu pārlikt uz jauno atslēgu?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Nov 2015, 00:23:10 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Fazer1
24. Nov 2015, 11:37#6

Kopš: 02. Oct 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


20 Nov 2015, 11:07:50 HX40 rakstīja:
Izveidoju jaunu tēmu par pazudušu atslēgu problēmu. Tā kā daudzi uzdod jautājumus PM un šī lieta interesē, atbildēšu šeit, publiski.
Visām, mūsdienu, Yamahām, kuras paredzētas Eiropas tirgum atslēgās ir iebūvēti imo čipi (izņemami), kas, nedaudz, sarežģī jaunu atslēgu pievienošanu.

Tātad, iespējamie scenāriji:

1. Pazaudēta viena vai abas melnās atslēgas.
Problēma nav liela. Ir jāiegādājas jauna atslēga (vai divas) un imobilaizera čips, katrai. Atslēgu ir iespējams piekodēt pašrocīgi, bez papildus aprīkojuma. Kodēšanas brīdī ir jābūt klāt visām atslēgām, kuras tiks turpmāk izmantotas.

2. Pazaudēta sarkanā atslēga, bet ir viena vai abas melnās atslēgas.
Problēma jau krietni lielāka, jo sarkanā ir "master key", bez kuras Yamahas ECU neko piekodēt nav iespējams (ne pašrocīgi, ne Yamaha centrā). Iespējamie risinājumi:

a) iegādāties jaunu vai lietotu vadības bloku kopā ar sarkano atslēgu. Samainīt motocikla vadības blokus, izņemt čipu no sarkanās atslēgas un ielikt savā, tālāk skatīt 1. punktu.
b) "klonēt" esošo melno atslēgu, lai vadības bloks nevarētu to atšķirt no otras atslēgas. Rezultātā jauna atslēga netiks pieprogrammēta, bet būs divas vai vairāk melnās atslēgas, lai izvairītos no lielākām problēmām pēdējās atslēgas pazaudēšanas gadījumā. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.
c) pieslēdzoties pa tiešo pie vadības bloka, "izvilkt" no tā nepieciešamo informāciju, jaunas sarkanās atslēgas izgatavošanai. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.
d) (nerekomendēju) atslēgt imobilaizeru pavisam, piemēram, iešujot dzinēja vadības blokā, tāda paša motocikla ASV paredzēto programmatūru, kur imo jau no rūpnīcas netiek uzstādīts. Šīs procedūras veikšanai ir nepieciešama specifiska aparatūra un zināšanas.

3. Nav nevienas atslēgas (un dokumentu )
Šajā gadījumā ir jāmaina visi atslēgu mehānismi vai jāatrod atslēdznieku, kurš pratīs pievīlēt pareizu atslēgu pēc tiem un jāveic iepriekšējā punktā minētās (c) vai (d) operācijas.

Tiem, kuriem ir nepieciešams veikt kādu no b, c vai d punktā minētajām darbībām, būtu labi mēģināt noskaidrot vai kāds LV šādu pakalpojumu var piedāvāt un padalīties ar info šeit. Ja, galīgi, neviens to nevar izdarīt, vai prasa pus nieres cenu un ir vairāki interesenti, varu mēģināt, sporta pēc, to izdarīt, bet tad man ir jāiegādājas papildus specifisks aprīkojums, lai strādātu ar Yamaha čipiem. Man šādas problēmas nav, tādēļ pašam entuziasms nav liels..

Un, kā jau es minēju, es taisu pasūtījumu melnajām atslēgām ar čipiem (10€/gab.), kas vēlas sev papildus atslēgu var vēl pieteikties PM

Cik tas specifiskis aprīkojums izmaksās?
Man ir Nr2 problēma, pazaudēta sarkanā "master key"

Offline

MartinsR
25. Nov 2015, 10:30#7

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1116

Braucu ar: FZ1 (sold); KTM Duke 390

nu tā, atradu vietu Rīgā, kur var izveikt B variantu - jeb noklonēt melno Yamahas atslēgu, bez sarkanās atslēgas klātbūtnes, izmaksāja 55eur (t.sk. dublikāta cena).



kam vajag, sūtiet PM, iedošu kontaktu

-----------------
Riders on the storm

Offline

HX40
25. Nov 2015, 22:53#8

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M


24 Nov 2015, 00:20:40 Archy96 rakstīja:
Vai es varu izvīlēt atslēgas kopiju un čipu pārlikt uz jauno atslēgu?


Tieši tā!

Offline

HX40
25. Nov 2015, 22:55#9

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M


25 Nov 2015, 10:30:25 MartinsR rakstīja:
nu tā, atradu vietu Rīgā, kur var izveikt B variantu


Lieliski! Ieliec, varbūt, publiski, daudziem var noderēt.

Un padodiet ziņu, kuri prasīja pasūtīt, bet vairs nevajadzēs, pēc augstākminētās iestādes apmeklējuma.

Offline

didrx
26. Nov 2015, 19:28#10

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: AWD,XL1000V

Man varai ar gribētos divas atslēgas

-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline

HX40
29. Mar 2016, 11:35#11

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M

Tā... Biju nedaudz pazudis...
Atslēgas ir pasūtītas, būs nākošmēnes.

Offline

HX40
27. Apr 2016, 11:46#12

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M

Tā, jaunās Yamaha atslēgas un imo čipi ir klāt! Ja tiem, kuri pasūtīja vēl vajag, padodiet ziņu!

Bonusā no manis būs piekariņi, par ilgo gaidīšanu.



[ Šo ziņu laboja HX40, 27 Apr 2016, 11:47:52 ]

Offline

Bullis
27. Apr 2016, 14:07#13

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 471

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Kā zināt kurām Yamahām ir imo, kurām nav

Offline

Puuce
01. Jul 2016, 11:39#14

Kopš: 18. Feb 2013

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Kāds var padalīties ar koordinātēm vai lietderīgu info ? Useris uz PM neatbild


25 Nov 2015, 10:30:25 MartinsR rakstīja:
nu tā, atradu vietu Rīgā, kur var izveikt B variantu - jeb noklonēt melno Yamahas atslēgu, bez sarkanās atslēgas klātbūtnes, izmaksāja 55eur (t.sk. dublikāta cena).



kam vajag, sūtiet PM, iedošu kontaktu

Offline

HX40
01. Aug 2016, 00:15#15

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M

Ir viena jauna atslēga ar imo, ja kādam vajag.

[ Šo ziņu laboja HX40, 01 Aug 2016, 13:45:48 ]

Offline

HX40
01. Aug 2016, 19:36#16

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M

Papildināšu info, tiem kas jautā:

Ir divu veidu imo čipi, tie ko es sūtīju ir oriģinālie Yamaha čipi, kuri ir ar unikāliem ID un NAV pārrakstāmi. Ar sarkano atslēgu, vadības bloks tiek ieslēgts programmēšanas režīmā un tam tiek iemācīts, ka šīs būs viņa jaunās atslēgas. Līdz ar to, klonēšanai šādi čipi nav piemēroti un ražotājs neko tādu nav paredzējis un neatbalsta.
Atslēgu klonēšanai tiek izmantoti dažādu modeļu ķīniešu čipi, kuros var ierakstīt sveša čipa ID, kas, pēc būtības, ir caurums šādā imo drošības sistēmā, jo, cilvēks, kurš uz pāris minūtēm tiek pie jūsu atslēgas, var izveidot sev identisku kopiju piemiņai, vai vēlākai lietošanai...

Offline

HX40
06. Aug 2016, 22:01#17

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M

Atslēgu vairs nav..

Papildināju pirmo postu ar DIY pieprogrammēšanas instrukciju, lai nav jātērē XX€ Yamahas centrā.

P.S.
Ja vajag lielākam baram, var jau, protams, vēl tās atslēgas uzsūtīt.

Offline

Kefirchiks
07. Mar 2017, 01:11#18

Kopš: 09. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Fazer

FZS 600 (2003). Ir viena (melnā) atslēga. CIk reāli ir izgatavot sarkano un/vai melno?

Offline

Naits
07. Mar 2017, 08:12#19

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4520

Braucu ar: TW125,gsxr1100


07 Mar 2017, 01:11:57 Kefirchiks rakstīja:
FZS 600 (2003). Ir viena (melnā) atslēga. CIk reāli ir izgatavot sarkano un/vai melno?

Man liekaska fzs nav imobilaizers atslēgā, vienkārši aizbrauc un uztaisi vēlvienu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

MartinsR
07. Mar 2017, 10:02#20

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1116

Braucu ar: FZ1 (sold); KTM Duke 390


07 Mar 2017, 08:12:19 Naits rakstīja:

07 Mar 2017, 01:11:57 Kefirchiks rakstīja:
FZS 600 (2003). Ir viena (melnā) atslēga. CIk reāli ir izgatavot sarkano un/vai melno?

Man liekaska fzs nav imobilaizers atslēgā, vienkārši aizbrauc un uztaisi vēlvienu.

tieši tā, pievīlēs jebkurā atslēgu servisā, zem 10eur

-----------------
Riders on the storm

Offline

Top.LV