Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Mototransporta satiksmes infrastruktūra Latvijā un citās valstīs

AutorsZiņojums
Gatis_22
10. Dec 2015, 16:57#1

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638

Svecināti biedri.
Pēdējā laikā sabiedrība stipri aizdomājusies par velosipēdistu un sabiedriskā transporta labklājību, veidojot velojoslas, velosipēdistu ceļus, kā arī sabiedriskā transporta joslas. Pēc jaunajiem CSN, kas stāsies spēkā 2016. gada sākumā arī elektromobīļiem būs priekšroka, proti, tie varēs likumīgi pārvietoties pa sabiedriskā transporta joslu.
Aizdomājos par mums motobraucējiem. Kādi moto satiksmes infrastruktūras uzlabojumi varētu būt lietderīgi? Kāda infrastruktūra ir citās valstīs? Kādai tai jābūt Latvijā?
Kā piemēru, ko pats zinu, varu minēt speciālas stāvvietas paredzētas motocikliem, kā arī ir dzirdēts arī par motociklistu atvairbarjerām uz ceļiem.
Šeit piemērs:




Varbūt kādi pieredzējuši moto ceļotāji, kas pabijuši daudzās citās zemēs var izteikt savas domas?

P.S. Dirsējus un mutes brūķētājus lūgums šo topiku apiet ar līkumu.

[ Šo ziņu laboja Gatis_22, 10 Dec 2015, 17:56:29 ]

Offline

krauklis
10. Dec 2015, 17:34#2

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Ok, tagad vāksim parakstus par motojoslu būvēšanu vai pats taisies būvēt
Vai kārtējais tukšas diršanas topiks? Vai ko Man personīgi nafig nevajag nekādu speciālo infrastruktūru, lai brauktu ar moci.

[ Šo ziņu laboja krauklis, 10 Dec 2015, 17:40:30 ]



-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Gatis_22
10. Dec 2015, 17:44#3

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638


10 Dec 2015, 17:34:32 krauklis rakstīja:
Ok, tagad vāksim parakstus par motojoslu būvēšanu vai pats taisies būvēt
Vai kārtējais tukšas diršanas topiks? Vai ko Man personīgi nafig nevajag nekādu speciālo infrastruktūru, lai brauktu ar moci.

Topiks ir tīri informatīvs. Tā kā pieredzes apmaiņa. Tīri man interesanti, kādas satiksmes organizācijas īpatnības ir citur.
Un nav runa par joslām, tas ir tikai piemērs.

[ Šo ziņu laboja Gatis_22, 10 Dec 2015, 17:52:12 ]

Offline

nk
10. Dec 2015, 17:47#4

Kopš: 11. Sep 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 470

Braucu ar: Āfriku

Man jau šķiet, ka par motociklistiem diezgan padomāts - parkoties varam uz ietves, daudzās valstīs tas nav atļauts, kā arī varam ložņāt starp autiņiem sastrēgumos, kas principā atsver papildus joslu nepieciešamību.
Lieta, par kuru jācīnās - saprātīga ceļa nodokļa likme, nevis tikpat cik vieglā gala autosiem.

Offline

karlsons
10. Dec 2015, 17:52#5

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

man liekas ka vareej atljaut mo paavietoties pa sabtansa joslu...



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
10. Dec 2015, 18:25#6

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Motocikliem vajag atcelt visus ātruma ierobežojumus, tā lai var kurināt pilnu ručku bez bailēm

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
10. Dec 2015, 18:28#7

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


10 Dec 2015, 18:25:58 Archy96 rakstīja:
Motocikliem vajag atcelt visus ātruma ierobežojumus, tā lai var kurināt pilnu ručku bez bailēm


Saprātīgs un argumentēts priekšlikums.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

marcis
10. Dec 2015, 18:42#8

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Es arī padomāju, ka tik slikti jau LV nav egoniem. Viss augstāk uzskaitītais plus Jūrmalā iebraukšana bez maksas plus lojālāka attieksme no CP..
Pat nezinu, kas vēl vajadzīgs pilnai laimei
Ā, Arčijs pateica

Par barjerām caļa malās, sadalošajā joslā..
Vienmēr noskurinos, kad iedomājos, ja mocis šļūc līkumā pa pieskari, tad braucējam ir maz izredžu palikt vienā gabalā, ja paslīd zem barjeras un iepinās starp barjeras balstiem. Zinu, ka UK angļi liek vienu barjeru zemes līmenī, lai braucējs atlec un nesakropļotos.

[ Šo ziņu laboja marcis, 10 Dec 2015, 18:50:44 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Gantais
10. Dec 2015, 20:11#9

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Esmu dzirdējis, ka motocikliskās un skūteriskās zemēs, krustojumos ir divas stoplīnijas. Pirmā priekš divriteņu rūcekļiem, otrā priekš pārējiem

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

marcis
11. Dec 2015, 00:56#10

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


10 Dec 2015, 20:11:02 Gantais rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka motocikliskās un skūteriskās zemēs, krustojumos ir divas stoplīnijas. Pirmā priekš divriteņu rūcekļiem, otrā priekš pārējiem


Itālijā redzēju, ka mašīnas apstājas kādu korpusu pirms stop līnijas, lai palaistu skūterus.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Ansis_C
11. Dec 2015, 10:03#11

Kopš: 30. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: R6 2003


10 Dec 2015, 18:42:16 marcis rakstīja:
...

Par barjerām caļa malās, sadalošajā joslā..
Vienmēr noskurinos, kad iedomājos, ja mocis šļūc līkumā pa pieskari, tad braucējam ir maz izredžu palikt vienā gabalā, ja paslīd zem barjeras un iepinās starp barjeras balstiem. Zinu, ka UK angļi liek vienu barjeru zemes līmenī, lai braucējs atlec un nesakropļotos.


Lūk šis gan ir būtisks punkts un tas daudzās vietās licis manīt !

Bet nu kādā infrastruktūras ziņā motobraucējam īsti nevajadžētu justies diskriminētam - ja nu vienīgi savu domu paušana internetā

-----------------
Pain is inevitable, suffering is optional...

Offline

Andreits
11. Dec 2015, 10:07#12

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s

Galvenais motobraukšanas likums nav atcelts - braucu, kā gribu Nekāda papildus infrastruktūra šīs normas īstenošanai nav nepieciešama. Topiku var slēgt

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Andreits
11. Dec 2015, 10:10#13

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s


10 Dec 2015, 20:11:02 Gantais rakstīja:
Esmu dzirdējis, ka motocikliskās un skūteriskās zemēs, krustojumos ir divas stoplīnijas. Pirmā priekš divriteņu rūcekļiem, otrā priekš pārējiem


nē, tā pirmā ir velosipēdistiem mūsējie 4 riteņnieki šito nesapratu

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Jusper
11. Dec 2015, 11:34#14

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Nedod dievs, iezīmētu tādu līniju priekš velo
Nepietiek, ka ir šur tur velojoslas a tagad pašnāvnieki varēs startēt no pirmajām pozīcijām

Offline

UgunsX
11. Dec 2015, 12:34#15

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Galvenais, ka drīkst parkoties uz ietvēm, tas ir liels pluss, pārējais viss štrunts.

Offline

eddie
11. Dec 2015, 14:41#16

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Divas stoplīnijas neprasās, jo vairumā situāciju ir pietiekami vietas, lai apstātos priekšā līnijai un nebūtu arī ar riteni virsū gājēju pārejai. Nav arī pieredzēts un dzirdēts, ka CP par šādu izgājienu kratītu pirkstu.

Offline

Jusper
11. Dec 2015, 14:55#17

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Un pat autovadītāji vasarā bieži vien atstāja pietiekami daudz vietas pirms stoplīnijas, lai mocis piebrauktu un apstātos pie līnijas vai vismaz lielākā daļa moča ir pirms līnijas

Offline

Gatis_22
11. Dec 2015, 15:09#18

Kopš: 30. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 258

Braucu ar: Honda Africa Twin; Jawa_638

Kāda attieksme CP ir par pārvietošanos ar moto pa sabiedriskā transporta joslām?
Pašam bieži nākas pagrēkot un pabraukt pa sabiedriskā transporta joslu, jo bieži vien starp mašīnām grūti izložņāt un nav pietiekoši daudz vietas...tāpēc braucu pa blakus esošo pilnīgi brīvo sabiedriskā transporta joslu (parasti pa maliņu, tuvāk transportlīdzekļiem - lai neprovocētu CP)

Offline

tipin6
11. Dec 2015, 16:01#19

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

Agrāk pa 5 lati tiku cauri, bet gribēja pieškirt 30 un dažus soda punktus.

Tagad noteikti to traktē kā agresīvu braukšanu, vai vienkārši bez žēlastības soda pēc ceļu satiksmes noteiktajiem punktiem. Mocis vai mašīna- nav lielas atškirības. ņem priekšā tāpat

Offline

Lisiy
11. Dec 2015, 16:14#20

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


11 Dec 2015, 16:01:15 tipin6 rakstīja:
Agrāk pa 5 lati tiku cauri, bet gribēja pieškirt 30 un dažus soda punktus.

Tagad noteikti to traktē kā agresīvu braukšanu, vai vienkārši bez žēlastības soda pēc ceļu satiksmes noteiktajiem punktiem. Mocis vai mašīna- nav lielas atškirības. ņem priekšā tāpat


Nu, re, te arī izkristalizējās nepieciešamās izmaiņas:
Motociklam ir priekšroka pirms visiem pārējiem satiksmes dalībniekiem uz sabtransa joslām, veloceliņiem, ietvēm, tramvaja sliedēm, vilciena sliedēm, helikoptera nosēšanās laukumos, bāros un bibliotēkās .

Un jāieliek kā pirmais punkts CSN un arī kā pirmais punkts jebkurā eksāmenā vai tas būtu B kat. vai matemātika 9.klasei

-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline