Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Kaspera SUZUKI DRZ 400

AutorsZiņojums
kba-pro
31. May 2016, 09:48#121

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


30 May 2016, 23:51:53 Bagars rakstīja:
Šitam 64 lopi, +10mm strokeris, bet tikai 96mm dia. Man plānā 100mm un +5mm stroke


Zāni to dabonot laukā no stock bore un stock stroke

Offline

kba-pro
31. May 2016, 21:17#122

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


31 May 2016, 19:14:25 Bagars rakstīja:

31 May 2016, 09:48:42 kba-pro rakstīja:

30 May 2016, 23:51:53 Bagars rakstīja:
Šitam 64 lopi, +10mm strokeris, bet tikai 96mm dia. Man plānā 100mm un +5mm stroke

Zāni to dabonot laukā no stock bore un stock stroke

No šitās vietas, lūdzu, sīkāk....


Maklē tādus kā Ron Hamp un Eddie Sisneros

Offline

Archy96
31. May 2016, 23:43#123

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


31 May 2016, 23:13:57 Bagars rakstīja:

31 May 2016, 21:17:01 kba-pro rakstīja:

31 May 2016, 19:14:25 Bagars rakstīja:

31 May 2016, 09:48:42 kba-pro rakstīja:

30 May 2016, 23:51:53 Bagars rakstīja:
Šitam 64 lopi, +10mm strokeris, bet tikai 96mm dia. Man plānā 100mm un +5mm stroke

Zāni to dabonot laukā no stock bore un stock stroke

No šitās vietas, lūdzu, sīkāk....

Maklē tādus kā Ron Hamp un Eddie Sisneros

It will be vastly cheaper and easier to sell the DRZ and buy a Husky 510 or Husaberg 550 and you will have a superior bike in the end!



Tieši tā jau tas arī ir

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
01. Jun 2016, 08:30#124

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


31 May 2016, 23:43:10 Archy96 rakstīja:

31 May 2016, 23:13:57 Bagars rakstīja:

31 May 2016, 21:17:01 kba-pro rakstīja:

31 May 2016, 19:14:25 Bagars rakstīja:

31 May 2016, 09:48:42 kba-pro rakstīja:

30 May 2016, 23:51:53 Bagars rakstīja:
Šitam 64 lopi, +10mm strokeris, bet tikai 96mm dia. Man plānā 100mm un +5mm stroke

Zāni to dabonot laukā no stock bore un stock stroke

No šitās vietas, lūdzu, sīkāk....

Maklē tādus kā Ron Hamp un Eddie Sisneros

It will be vastly cheaper and easier to sell the DRZ and buy a Husky 510 or Husaberg 550 and you will have a superior bike in the end!



Tieši tā jau tas arī ir


Labs komentārs, bet tas neizskaidro tirgus bizdingu uz DRZ

Offline

envy
01. Jun 2016, 10:01#125

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Tas nav bizdings, tas ir stratēģisks mārketinga triks, kura laikā Suzuki ir ieskaidrojuši ka drz ir štelle, kurai nekas nav jādara un visi pārējie moči ir sūda stundinieki

[ Šo ziņu laboja envy, 01 Jun 2016, 10:01:25 ]



-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Rotax
01. Jun 2016, 10:55#126

Kopš: 24. Jun 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


01 Jun 2016, 10:01:14 envy rakstīja:
Tas nav bizdings, tas ir stratēģisks mārketinga triks, kura laikā Suzuki ir ieskaidrojuši ka drz ir štelle, kurai nekas nav jādara un visi pārējie moči ir sūda stundinieki

Kāds tur triks tu gribi iestāstīt, ka stundinieki bez kapitālā var noripot 50 000 pat sēņotāja režīmā ?
Protams ka nevar un pat ne tuvu!
https://www.youtube.com/watch?v=K0Auaf03xpg

[ Šo ziņu laboja Rotax, 01 Jun 2016, 10:56:00 ]

Offline

Archy96
01. Jun 2016, 11:24#127

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Jun 2016, 10:01:14 envy rakstīja:
Tas nav bizdings, tas ir stratēģisks mārketinga triks, kura laikā Suzuki ir ieskaidrojuši ka drz ir štelle, kurai nekas nav jādara un visi pārējie moči ir sūda stundinieki


Tas izklausās diezgan ciniski, bet ļoti daudzos gadījumos cilvēku izvēli nosaka tikai viens faktors - nabadzība. DRZ ir lēts pats par sevi un ir lēts apkopē, tas arī viss. Turklāt daudz vieglāks par visiem dominatoriem, āfrikām utt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Flybnt
01. Jun 2016, 11:30#128

Kopš: 21. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Motorrad


01 Jun 2016, 11:24:57 Archy96 rakstīja:

01 Jun 2016, 10:01:14 envy rakstīja:
Tas nav bizdings, tas ir stratēģisks mārketinga triks, kura laikā Suzuki ir ieskaidrojuši ka drz ir štelle, kurai nekas nav jādara un visi pārējie moči ir sūda stundinieki


Tas izklausās diezgan ciniski, bet ļoti daudzos gadījumos cilvēku izvēli nosaka tikai viens faktors - nabadzība. DRZ ir lēts pats par sevi un ir lēts apkopē, tas arī viss. Turklāt daudz vieglāks par visiem dominatoriem, āfrikām utt.


Dominatori un Āfrikas ir jau nedaudz citā klasē. Tiem tuvāks ir DR650.

Offline

ssandijss
01. Jun 2016, 12:04#129

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi

DRZ izvēlas tāpēc, ka tas ir pats vieglākais mocis, ar kuru var aizbraukt arī kaut kur tālāk, nenomainot pa ceļam 2 virzuļus un nepārregulējot vārstus!

Ar nabadzību tam nav nekāda sakara! Bet ar loģisko domāšanu gan

Offline

karlsons
01. Jun 2016, 12:58#130

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

nevajag jau paarspiileet

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
01. Jun 2016, 13:51#131

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Jun 2016, 12:04:06 ssandijss rakstīja:
DRZ izvēlas tāpēc, ka tas ir pats vieglākais mocis, ar kuru var aizbraukt arī kaut kur tālāk, nenomainot pa ceļam 2 virzuļus un nepārregulējot vārstus!

Ar nabadzību tam nav nekāda sakara! Bet ar loģisko domāšanu gan



Muļķības.

Arī ar EXC 250 2T var mierīgi aizbraukt Rīga - Tallina, tikai virzulis būs jāmaina pēc kāda 5 - 6 brauciena varbūt. Tas, protams, sanāk biežāk ka DRZ, tas arī viss.

Man bija RMX250 2T, kuram tāfelē 11000km, bet motors vēl rūpnīcas zborkas, ne reizi nejaukts

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ssandijss
01. Jun 2016, 14:42#132

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


01 Jun 2016, 13:51:35 Archy96 rakstīja:

01 Jun 2016, 12:04:06 ssandijss rakstīja:
DRZ izvēlas tāpēc, ka tas ir pats vieglākais mocis, ar kuru var aizbraukt arī kaut kur tālāk, nenomainot pa ceļam 2 virzuļus un nepārregulējot vārstus!

Ar nabadzību tam nav nekāda sakara! Bet ar loģisko domāšanu gan



Muļķības.

Arī ar EXC 250 2T var mierīgi aizbraukt Rīga - Tallina, tikai virzulis būs jāmaina pēc kāda 5 - 6 brauciena varbūt. Tas, protams, sanāk biežāk ka DRZ, tas arī viss.

Man bija RMX250 2T, kuram tāfelē 11000km, bet motors vēl rūpnīcas zborkas, ne reizi nejaukts


Skaidrs, ka pārspīlēju
Tik nezin, kāpēc, lai tiktu līdz Tomei, visi hārdendūrnieki ņem piekabes

Karoč nav jēgas skaidrot.. Tie kas brauc ar DRZ tur, kur tas paredzēts, tie sapratīs

Offline

Gantais
01. Jun 2016, 15:09#133

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

"Kaspera DRZ" topiks pārtapa par "DRZ Vulgaris" topiku

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

GirtsL
01. Jun 2016, 15:11#134

Kopš: 09. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: BMW F800GS KTM 450EXC 15` Sixdays


01 Jun 2016, 14:42:31 ssandijss rakstīja:

01 Jun 2016, 13:51:35 Archy96 rakstīja:

01 Jun 2016, 12:04:06 ssandijss rakstīja:
DRZ izvēlas tāpēc, ka tas ir pats vieglākais mocis, ar kuru var aizbraukt arī kaut kur tālāk, nenomainot pa ceļam 2 virzuļus un nepārregulējot vārstus!

Ar nabadzību tam nav nekāda sakara! Bet ar loģisko domāšanu gan



Muļķības.

Arī ar EXC 250 2T var mierīgi aizbraukt Rīga - Tallina, tikai virzulis būs jāmaina pēc kāda 5 - 6 brauciena varbūt. Tas, protams, sanāk biežāk ka DRZ, tas arī viss.

Man bija RMX250 2T, kuram tāfelē 11000km, bet motors vēl rūpnīcas zborkas, ne reizi nejaukts


Skaidrs, ka pārspīlēju
Tik nezin, kāpēc, lai tiktu līdz Tomei, visi hārdendūrnieki ņem piekabes

Karoč nav jēgas skaidrot.. Tie kas brauc ar DRZ tur, kur tas paredzēts, tie sapratīs


Hārdiniekiem parasti ir normālas pumpenes, bet tādas nodrāst pa asfaltu ir diezgan stulbi, tapēc uz tālākiem punktiem ir normāli aizbraukt ar piekabi.

Offline

kinigadners
01. Jun 2016, 15:32#135

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Tad kurš tad sanāk ekanomists uz tehniku???

Offline

Ex
01. Jun 2016, 15:36#136

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Kā tad, ekonomējot uz izkaides kvalitāti beigās tāds kapeikas piesiens vien sanāks

Offline

Archy96
01. Jun 2016, 15:42#137

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Jun 2016, 15:36:18 Ex rakstīja:
Kā tad, ekonomējot uz izkaides kvalitāti beigās tāds kapeikas piesiens vien sanāks



Par to jau tas stāsts

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Odzeens
01. Jun 2016, 16:07#138

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu

A kas tad te mums ir lielākie komentētāji? DRZ nav īsti hārdam paredzēts, bet visi cenšas viņu pielīdzināt tādam.
Ja apskata DRZ kā tādu, kam tas ir paredzēts, tad tur nekāda kapeiku pišana nesanāk.

-----------------
Visu cieņu.

Offline

envy
01. Jun 2016, 16:10#139

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem



Kā nav?

Kasper Tu tā var?

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

ssandijss
01. Jun 2016, 17:12#140

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


01 Jun 2016, 16:07:04 Odzeens rakstīja:
A kas tad te mums ir lielākie komentētāji? DRZ nav īsti hārdam paredzēts, bet visi cenšas viņu pielīdzināt tādam.
Ja apskata DRZ kā tādu, kam tas ir paredzēts, tad tur nekāda kapeiku pišana nesanāk.


tomēr kāds saprata manu domu. A es jau domāju, ka bezcerīgs variants

Offline