Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 48 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Delta mopēds -jautājumi

AutorsZiņojums
alnis
19. Jun 2017, 13:32#21

Kopš: 01. Jun 2013

Ziņojumi: 286

Braucu ar:


19 Jun 2017, 13:16:32 qsi rakstīja:
Nē, bet tiešām ar deltam ir tik slikti?
Kas tur ir tads, kas plīst ====

Viss ir atkarīgs no mērķa. Ja gribi tusēties pie šamiem,
http://www.retromoto.lv
tad ir pat ļoti OK - mīlētāju daudz, daudz pasākumu un tādā garā.
Bet vienkāršai braukaļāšanai nevaig'. Atkarībā no konkrēto detaļu loterijas kvalitātes, būs jāskrūvē bieži vai ar zināmu regularitāti. Arī, ja viss štokos, ieteicams visu laiku sekot degvielas padeves regulējumiem, lai konkrētajos laika apstākļos nav pa treknu vai pa liesu ...motoriņa veselībā ir jāieklausās visu laiku... tā ergonomika un amortizācija nu jau, pat, kitajozām ir labāka.

Offline

qsi
19. Jun 2017, 13:44#22

Kopš: 16. Jun 2017

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Ok, pārliecināji.

Offline

pirkt
19. Jun 2017, 13:45#23

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

delta - xz. wonjans varētu būt ok - pašam nav bijis, bet vi4enreiz parunāju ar onkuli, kurš nesen sev bij nopircis wonjanu, un kuram radiniekam tāds jau itkā kautkādas 27 štukas esot nogājis - super verķis esot.
pašam ir 97 kubu ķīnietis ar underbone / cub bike like rāmi (jmstar jsd100 ). 15 tkm, pa lielam problēmu nav.
patēriņu var rēķināties 1.5 - 2 litru rajonā uz simtu, 49cc gan man šķiet bik pa nīkulīgu maksimālā ātruma ziņā, it sevišķi, divatā.

manam maxspeed ir 80 kph rajonā ( ir gana testēts ar GPS, tai skaitā verificēti odometra rādījumi), vidējais degvielas patēriņš visā ekspluatācijas periodā ( 15 000 km) sastāda 1.8 litrus uz simtu. labākais - 1.3 litri, piļījot uz 40 kph pa štrāsi.
ideāls transports pilsētai, it sevišķi uznderbone tipa rāmis, uz kura var izvietot mugursomu, lai nav uz pleciem jāvadā...


detaļas ķīniešiem dabūt ir diezgan bezproblēmiski, ir sevišķi jau nu wonjaniem - kā minimums čempionbike un ABmotors rīgā, plus pilns ebejs.
a vot deltām -xz, rūpnīcas ta sen vairs nav...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

MartinsR
19. Jun 2017, 13:53#24

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1081

Braucu ar: Yamaha FZ1 Fazer ABS


19 Jun 2017, 13:45:20 pirkt rakstīja:
labākais - 1.3 litri, piļījot uz 40 kph pa štrāsi.

skaidrs, ka pacietības treniņi ir laba lieta, bet vai šis jau nav pa traku?

-----------------
Riders on the storm

Offline

pirkt
19. Jun 2017, 13:59#25

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


19 Jun 2017, 13:53:40 MartinsR rakstīja:

19 Jun 2017, 13:45:20 pirkt rakstīja:
labākais - 1.3 litri, piļījot uz 40 kph pa štrāsi.

skaidrs, ka pacietības treniņi ir laba lieta, bet vai šis jau nav pa traku?


nu, mazliet piegriežās, it sevišķi uz tallinu braucot, bet no otras puses - interesanti uzzināt, kāds minimālais patēriņš. tai skaitā, var būt noderīgi, kad bultiņa rezervi sāk rādīt, a benzīntanka kā nav, tā nav...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

qsi
19. Jun 2017, 14:08#26

Kopš: 16. Jun 2017

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Pagaidām šis - http://motorolleri.lv/product/suzuki-tux-125-1999/ liekas tuvākais tam, ko es varētu nopirkt, bet es nezinu, vai šovasar saņemšos.
Tikai pagājšnedēļ izdomāju, ka gribu moci/mopēdu un nebiju ieplānojis tādu budžetu.
Īsti "notestēt" pirms pirkšanas arī nesanāks, jo ar moci braukt nemāku.


Vai aŗī šāds:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...honda/ehjxo.html
Lai gan "šur tur roka jāpieliek" neizklausās labi. Un es nezinu, vai Taivāna ir kas labāks par Ķīnu.

[ Šo ziņu laboja qsi, 19 Jun 2017, 14:26:37 ]

Offline

PASSATizhi
19. Jun 2017, 14:41#27

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 654

Braucu ar: CBF 600 SA 07'

labāk par to 1keur nopērc ekipu un nokārto A. nav prāta darbs bez pieredzes sēsties un diviem ratiem. tad arī nauda atradīsies mocim

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 19 Jun 2017, 14:42:15 ]

Offline

alnis
19. Jun 2017, 14:50#28

Kopš: 01. Jun 2013

Ziņojumi: 286

Braucu ar:


19 Jun 2017, 14:08:54 qsi rakstīja:
======
nesanāks, jo ar moci braukt nemāku.

====

Arī tad ir risinājums....
https://www.youtube.com/watch?v=yjkiOy9-hFE

Offline

hopper_offlinus
19. Jun 2017, 14:56#29

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1019

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

<Izlasot topicu> ... un Kalsons mani sauc par trolli

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

qsi
19. Jun 2017, 15:06#30

Kopš: 16. Jun 2017

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Nē, nu iemācīties braukt, domāju, nebūs nekādu problēmu, jo ar velo braucu ļoti labi un nost negāžos, bet motociklam ātrumu pārslēgšanas un pedāļi (un arī svars) varētu būt pietiekami svešas lietas, lai pilnībā saprastu un izbaudītu motocikla raksturu pirmajā testa braucienā. Varu gan notestēt sēžot aizmugurītē.

Braukt uz 200 pa šoseju nav mērķis - mērķis ir braukt mierīgi un droši un drusku ātrāk kā ar velosipēdu ar taisnu muguru un varbūt kaut kad paspolēt pa grants ceļiem.

Ar rolleri un kvadraciklu ir braukts, bet, manuprāt, tiem vadīpa pavisam savādāka mā mocim/mopēdam.

Varbūt sākumā jāaizbrauc uz KMH trasi patestēt enduro močus.

[ Šo ziņu laboja qsi, 19 Jun 2017, 15:30:22 ]

Offline

PASSATizhi
19. Jun 2017, 15:39#31

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 654

Braucu ar: CBF 600 SA 07'

pilnīgi nekāda sakara nav velopieredzei ar moto. un traukties ar 200 ir visvieglāk, ja kas. pilsētas satiksme, ar maziem ātrumiem, prasa vairāk iemaņu.

Offline

Edgardum
19. Jun 2017, 16:24#32

Kopš: 06. Jul 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Litru un divsimt gramiem

Es arī pie sevis visu kaut ko filozofēju un paziņām motobraucējiem kritu uz nerviem, kamēr nebiju apsēdies pirmo reizi uz motocikla, tālāk jau lielēkā daļa filozofijas pati no sevis atkrita.

Offline

qsi
19. Jun 2017, 16:47#33

Kopš: 16. Jun 2017

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Es domāju, ka tā rallijkrosa trase būs labs sākums - sapratīšu, vai vajag 125 vai pietiek ar 50 kubikiem, sapratīšu, vai enduro/krosa motocikls ir superforša lieta vai tomēr jāpamēģina arī klasisks ielu motocikls pirms nākotnes pirkuma.

Es tikai vēl joprojām nesaprotu, vai uz enduro motocikliem divi var uzsēsties un vai otrajam sēdētajam ir kur likt kājas/pēdas.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...honda/jfhoo.html
Šis laikam man šobrīd favorīts, jo internetā par šo modeli daudz labu atsauksmju.

Kādas ir OCTA izmakasa 125 kubiku motocikliem? Tur arī bolus-malus klase, neatkarīga no auto?

[ Šo ziņu laboja qsi, 19 Jun 2017, 17:12:44 ]

Offline

vlkpc
20. Jun 2017, 00:54#34

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Volvo 740, GAZ 53

Starpība OCTA izmaksās starp dažādām Tev atļautām kubatūrām ir n reizes mazāka, kā laika vērtība, kuru pavadīji, kurbulējot šo topiku. Tavam favorītam vajadzētu maksāt par 30% mazāk, priekš 125 tas ir liels nobraukums, turklāt piekare domāta priekš aziātu rumpjiem un gludiem ceļiem. Par piemērotību laukiem lai neirš, riepas glumas un piekare jēla. Par šo naudu viennozīmīgi 125 enduro

P.S. Ja mopēdam nav vismaz 15 reāli, nevis teorētiski zirgi, tad divi uzsēsties var, bet nevajag - apdraudēsiet sevi un traucēsiet citus Nenoliegšu, ka pats esmu to mēģinājis.


19 Jun 2017, 16:47:22 qsi rakstīja:
Es domāju, ka tā rallijkrosa trase būs labs sākums - sapratīšu, vai vajag 125 vai pietiek ar 50 kubikiem, sapratīšu, vai enduro/krosa motocikls ir superforša lieta vai tomēr jāpamēģina arī klasisks ielu motocikls pirms nākotnes pirkuma.

Es tikai vēl joprojām nesaprotu, vai uz enduro motocikliem divi var uzsēsties un vai otrajam sēdētajam ir kur likt kājas/pēdas.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...honda/jfhoo.html
Šis laikam man šobrīd favorīts, jo internetā par šo modeli daudz labu atsauksmju.

Kādas ir OCTA izmakasa 125 kubiku motocikliem? Tur arī bolus-malus klase, neatkarīga no auto?

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 20 Jun 2017, 01:31:59 ]

Offline

vlkpc
20. Jun 2017, 01:37#35

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Volvo 740, GAZ 53

Kādai vēl pilsētai, 72cc wonjan iet 70 no kalna pa vējam!?! Alūksne ir liels ciemats, tāpat, kā vairākums rajonu centru. Saku nopietni, esmu tur bijis vairākas reizes, un visas pazīmes par to liecina. Pilsēta VS miests varam apspriest atsevišķā tēmā


19 Jun 2017, 13:45:20 pirkt rakstīja:
delta - xz. wonjans varētu būt ok - pašam nav bijis, bet vi4enreiz parunāju ar onkuli, kurš nesen sev bij nopircis wonjanu, un kuram radiniekam tāds jau itkā kautkādas 27 štukas esot nogājis - super verķis esot.
pašam ir 97 kubu ķīnietis ar underbone / cub bike like rāmi (jmstar jsd100 ). 15 tkm, pa lielam problēmu nav.
patēriņu var rēķināties 1.5 - 2 litru rajonā uz simtu, 49cc gan man šķiet bik pa nīkulīgu maksimālā ātruma ziņā, it sevišķi, divatā.

manam maxspeed ir 80 kph rajonā ( ir gana testēts ar GPS, tai skaitā verificēti odometra rādījumi), vidējais degvielas patēriņš visā ekspluatācijas periodā ( 15 000 km) sastāda 1.8 litrus uz simtu. labākais - 1.3 litri, piļījot uz 40 kph pa štrāsi.
ideāls transports pilsētai, it sevišķi uznderbone tipa rāmis, uz kura var izvietot mugursomu, lai nav uz pleciem jāvadā...


detaļas ķīniešiem dabūt ir diezgan bezproblēmiski, ir sevišķi jau nu wonjaniem - kā minimums čempionbike un ABmotors rīgā, plus pilns ebejs.
a vot deltām -xz, rūpnīcas ta sen vairs nav...

Offline

pirkt
20. Jun 2017, 08:24#36

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


20 Jun 2017, 01:37:12 vlkpc rakstīja:
Kādai vēl pilsētai, 72cc wonjan iet 70 no kalna pa vējam!?! Alūksne ir liels ciemats, tāpat, kā vairākums rajonu centru. Saku nopietni, esmu tur bijis vairākas reizes, un visas pazīmes par to liecina. Pilsēta VS miests varam apspriest atsevišķā tēmā




100 cc ķīnietis gana komfortabli pletē uz 60 kmh līdzenumā, un pilsētā ar to pietiek. nu, domājams, ka visi zin, ka lv reāli, ne uz papīra, ir tikai viena pilsēta.

par pārējo runājot - es neesmu tik nabadzīgs, lai vienīgā tēma ar ko izcelties, man būtu moto kubatūra, tā ka atslābsti, un ar citām mušām apspried, cik kruti ir tie, kas ar litru brauc, un cik nožēlojami tie, kas ar mopedkām...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

vlkpc
20. Jun 2017, 08:51#37

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Volvo 740, GAZ 53

Nepūderē cilvēkam smadzenes, runa nav par krutumu, bet par to, ka Deltai un četrtaktu WJ50 nepietiek paātrinājuma, lai iekļautos kaut mazpilsētas satiksmē. Turklāt oficiāli "mopēds" ātrāk par 45kmh neiet.
Jā, esmu braucis pietiekami gan ar Deltu, gan WJ50(72), gan ar 125 mocīti.

Offline

pirkt
20. Jun 2017, 09:11#38

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 333

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


20 Jun 2017, 08:51:25 vlkpc rakstīja:
Nepūderē cilvēkam smadzenes, runa nav par krutumu, bet par to, ka Deltai un četrtaktu WJ50 nepietiek paātrinājuma, lai iekļautos kaut mazpilsētas satiksmē. Turklāt oficiāli "mopēds" ātrāk par 45kmh neiet.
Jā, esmu braucis pietiekami gan ar Deltu, gan WJ50(72), gan ar 125 mocīti.


tu esi tik primitīvs,ka "zābaks" tev varētu būt pārmērīgs kompliments. praktiski jebkurš 50 cc dinamikā ir ne sliktāks par velo, un pilnīgi pietiekams pilsētas un ciemata satiksmei. runājot par dinamikas lomu pilsētā, tas vispār ir imbecillu mīts. vidējais ātrums darbadienā pilsētā iz zem 30 kmh, un pat ar f1 dinamiku 0 - 55 kph pret velo dinamiku tu braucot caur visu pilsētu labi ja 1 minūti ietaupīsi uz dinamikas rēķina.
attiecīgi, visi kas pārgrieztām acīm spiež no katra krustojuma intelektuālā ziņā ir kautkur amēbu rajonā...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

QQlis
20. Jun 2017, 09:43#39

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 742

Braucu ar: 0,8l V4 Pārtvērēju


tu esi tik primitīvs,ka "zābaks" tev varētu būt pārmērīgs kompliments. praktiski jebkurš 50 cc dinamikā ir ne sliktāks par velo, un pilnīgi pietiekams pilsētas un ciemata satiksmei. runājot par dinamikas lomu pilsētā, tas vispār ir imbecillu mīts. vidējais ātrums darbadienā pilsētā iz zem 30 kmh, un pat ar f1 dinamiku 0 - 55 kph pret velo dinamiku tu braucot caur visu pilsētu labi ja 1 minūti ietaupīsi uz dinamikas rēķina.
attiecīgi, visi kas pārgrieztām acīm spiež no katra krustojuma intelektuālā ziņā ir kautkur amēbu rajonā...



Ideāli pats apgāzi savu teoriju, ka 50 ccm pietiek pilsētai...

Ja tomēr nepietika ar saviem dziļajiem spriedelējumiem, lai izvilktu patiesību, tad skaidroju uz pirkstiem un papildinu!

Braukšanas kultūra ir tāda kāda tā ir - un tā prasa attiecīgu pretdarbību... nevien jau nerunā ka ar litru ātrāk tiksi no viena pilsētas gala līdz otram - vidējais ātrums ir viena lieta, bet droši iekļauties plūsmā kopā ar amēbām ir galīgi cita lieta! un tur vajag paātrinājumu, vismaz kaut cik pieklājīgu!

[ Šo ziņu laboja QQlis, 20 Jun 2017, 09:43:59 ]



-----------------
Vīrietim ir divas galvas, bet tik daudz asiņu, lai vienlaicīgi darbinātu tikai vienu no viņām!

Offline

vlkpc
20. Jun 2017, 10:16#40

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Volvo 740, GAZ 53

Cik jāmaksā par diagnozi, dakter?
Ir apskaužams dzīvesveids, ja dienā jānobrauc no necik līdz 50km. Ātrāk grib tie, kuri izvēlējušies braukt vairāk, un neaizmirsīsim arī par komerctransportu. Līdz ar to tādām velodarastu gudrībām nav jēgas. Vidējais ātrums sastāv no paātrinājumiem, ātruma un stāvēšanas. Ja paātrinājums tuvojas nullei un ātrums ir ierobežots, tad cieš arī vidējais ātrums.


20 Jun 2017, 09:11:53 pirkt rakstīja:
tu esi tik primitīvs,ka "zābaks" tev varētu būt pārmērīgs kompliments. praktiski jebkurš 50 cc dinamikā ir ne sliktāks par velo, un pilnīgi pietiekams pilsētas un ciemata satiksmei. runājot par dinamikas lomu pilsētā, tas vispār ir imbecillu mīts. vidējais ātrums darbadienā pilsētā iz zem 30 kmh, un pat ar f1 dinamiku 0 - 55 kph pret velo dinamiku tu braucot caur visu pilsētu labi ja 1 minūti ietaupīsi uz dinamikas rēķina.
attiecīgi, visi kas pārgrieztām acīm spiež no katra krustojuma intelektuālā ziņā ir kautkur amēbu rajonā...

Offline

Top.LV