Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 36 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Balts eļļas lodziņš un eļļas korķis

AutorsZiņojums
hopper_offlinus
09. Jan 2018, 14:31#21

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1275

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


09 Jan 2018, 13:54:01 Rizza rakstīja:
Bļ#@ nu kāpēc mo mušas tiek uzpūsts zilonis un jau piedēvēti motoram kapi.? ja brauc ar moci ziemā un viņu nekad normāli neuzsildi tad kondensāts arī vienmēr būs, ari mašīnai, arī traktoram..


Protams, kā būs kondensāts.
Mani mūlsina aprakstītais emulsijas apjoms un ka eļļa ir svaiga, un vot tā pāris reizes izbraucis un eļļa ir piedīrsta - nu nevajadzētu tā būt.
Būtu viņam gaisa dzēse tad, jā, protams.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Bagars
09. Jan 2018, 14:42#22

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3443

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


09 Jan 2018, 11:22:03 Tomucis rakstīja:
savas 5 kapeikas ielikšu, nah tērēt jaunnu pat lēto eļļu skalošanai??? vienmēr ir skalots ar soļķi parūcinot burtiski 30sec. uzdodot koksu pāris reizes. nolej, vēlreiz caurplūdē izlej pāris l soļķi un izpūt ar kompresoru. motors būs prima tīrs, nekādu problēmu. Jeb pēkšņi kāds teiks ka tā nav pareizi

Šito vari darīt sev, bet nekad neiesaki citiem!

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 14:43#23

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7


09 Jan 2018, 14:42:35 Bagars rakstīja:

09 Jan 2018, 11:22:03 Tomucis rakstīja:
savas 5 kapeikas ielikšu, nah tērēt jaunnu pat lēto eļļu skalošanai??? vienmēr ir skalots ar soļķi parūcinot burtiski 30sec. uzdodot koksu pāris reizes. nolej, vēlreiz caurplūdē izlej pāris l soļķi un izpūt ar kompresoru. motors būs prima tīrs, nekādu problēmu. Jeb pēkšņi kāds teiks ka tā nav pareizi

Šito vari darīt sev, bet nekad neiesaki citiem!

Kā būtu pareizi?
Nemāku pievienot bildi. Tā varētu parādīt.
[IMG]https://failiem.lv/f/t2cgb35m[/IMG]

[ Šo ziņu laboja MelnaisEzis, 09 Jan 2018, 14:48:16 ]

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 14:49#24

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7

Bilde

Offline

Bagars
09. Jan 2018, 14:59#25

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3443

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Nesaskatu iemeslu panikai. Ja dzeses šķidrums nezūd, tad uz trasi prom! Uzkarsēt eņdžiņu un riepas, pēc pusstundas sirsnīgas vingrošanas klepus būs pāgājis
5km pārbraucieni aukstam dzinējam =sliktākais, kas var būt.

Offline

Indo
09. Jan 2018, 15:01#26

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2007

Braucu ar: VAG Mk7 DSG7, CBF1000 un lodāmuru pa plati

Bilde

priekš kondensāta biš par daudz tās emulsijas...

[ Šo ziņu laboja Indo, 09 Jan 2018, 15:02:11 ]



-----------------

Offline

mexa
09. Jan 2018, 17:57#27

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5351

Braucu ar: VFR700 street

Bet tas ir attaals korkjis ar iedobumiem, ellja tach nav taada pat

-----------------
a man pohuj, man sprauka

Offline

mezamaris
09. Jan 2018, 18:07#28

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 1854

Braucu ar: 4881

Nē,tikai lodziņš vēl.
Ja pareizi sapratu

-----------------
Ej uz banku,paņem parādu.

Offline

Jim-Beam
09. Jan 2018, 20:35#29

Kopš: 21. May 2016

Ziņojumi: 319

Braucu ar:

Nu man kādreiz bija Audi 90 kuram pie eļļas ieliešānas korķa veidojās tas pats, pie -20 grādiem. Braucu ar to kādus 10km novitas uz darbu, pa pilsētu.

Emulsijas veidošanās izbeidzās pēc motora eļļas maiņas.

PS: ko gribēju pateikt. Man tas bija ļoti saistīts ar eļļas kvalitāti. Nedrīkst liet lētāko piejamo...

[ Šo ziņu laboja Jim-Beam, 09 Jan 2018, 20:35:45 ]

Offline

Jim-Beam
09. Jan 2018, 20:37#30

Kopš: 21. May 2016

Ziņojumi: 319

Braucu ar:

kā arī tik balti puņķi parasti veidojas tikai no kondensāta kartera ventilācijā(tak destilēts ūdens). Ar antifrīzu tie puņķi ir vairāk brūngani!

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 22:57#31

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7

Skaidra bilde, bet tagad man ir jautājums kā man tos puņķus dabūt laukā no dzinēja? Viens iesaka ar lētu eļļu skalot laukā un vēl bija variants ar dīzeli. Bet kā būtu pareizāk?
Lai skalotu ar eļļu (kaut lētāko) sanāk dārgs prieks, bet ar dīzeli, noprotu, ka varu nodarīt kaitējumu dzinējam.

Offline

jurics
09. Jan 2018, 23:34#32

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Tev tie puņķi nav jāmēģina dabūt ārā no dzinēja, tie paši izgaros pēc kāda laika. Šito balto huinju suzukam pats esmu piedzīvojis, galvenais ir nomainīt to eļļu uz svaigu, pirms maiņas vecajai pievienojot kvalitatīvu dzinēja skalotāju un uzsildot to putru vismaz 15 min.

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 23:41#33

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7

Paldies par Inffo.

Offline

krauklis
10. Jan 2018, 08:30#34

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 840

Braucu ar: Maņku, autobusu un Āfriku

Nu par tiem dzinēja skalotājiem domas dalās. Baigi aizrauties nevajag.

-----------------
Grāmatvedības pakalpojumi

Offline

mexa
10. Jan 2018, 08:36#35

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5351

Braucu ar: VFR700 street

Jaa, tie skalotaaji var piedariit beedu drusku padzivojusam motoram. Es gan nelietu nakaadu skalotaaju ellja, tas var pacelt suudus gaisaa un sakoncentreet shaalees

-----------------
a man pohuj, man sprauka

Offline

soulfreak
10. Jan 2018, 09:35#36

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3877

Braucu ar: Yamaha XJR1300SP

Pilnīgi un noteikti nekādu skalotāju! Ņem veco eļļu kārtīgi sasilda un kamēr karsta (tobiš, uzreiz pēc sasildīšanas) nolej, jaunu iekšā. Viss, tik vienkārši!

Offline

Bagars
10. Jan 2018, 11:29#37

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3443

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


09 Jan 2018, 23:41:51 MelnaisEzis rakstīja:
Paldies par Inffo.

Ja nemainīsi braukšanas paradumus, tad visas iepriekšējās pamācības būs priekš kaķiem. Tu varēsi skalot motorus, reizi nedēļā mainīt eļļas - rezultāts būs viens un tas pats.
Un SV650 arī nav nekāds ūber nano izstrādājums, ar kuru jāapietas kā ar jēlu olu. Uzkarsē dzinēju līdz normālai darba temperatūrai, ar tādu pabrauc pusstundu un kondensāts iztvaikos. "глаз не жопа - промаргается"
Un aizmirsti par k-kādiem īpašiem skalotājiem vai skalošanas piedevām! Dzinēja eļļas viena no galvenajām īpašībām ir dzinēja mazgāšana. Ja tauta prasītu motoreļļu ar zemeņu smaržu, tad tāda arī tiktu ražota.

Offline

krauklis
10. Jan 2018, 12:15#38

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 840

Braucu ar: Maņku, autobusu un Āfriku

A vot pastàstiet,kāpēc vienam mocim tā emulsija veidojas regulāri,bet citam vispār nē, ņemot vērā, ka abiem pilnīgi vienāds braukšanas režīms un 100% zinu, ka nekāds dzesēšanas šķidrums tur klāt nav, tikai kondensāts. Bija viens dampis man, kam baigi bieži bija, ko tik nedarīju- tīrīju kartera ventilācijas, eļļas seperatorus utt., rezultāts nekāds. A tagadèjai lamatai poh, brauc kā gribi, kad gribi un cik ilgi gribi-nekāda emulsija

-----------------
Grāmatvedības pakalpojumi

Offline

Bagars
10. Jan 2018, 12:52#39

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3443

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Dzinēja normāla darba temperatūra =~100 grādi
Dzinējs "elpo" uzsilstot un atdziestot. Atdziestot caur ventilāciju tiek iesūkts atmosfēras gaiss (ar gaisā esošo ūdeni), no kā veidojas kondensāts uz kartera sieniņām. Uzsilstot izplūst iesūktais gaiss bez kondensāta. Kad dzinējs (viss) ir uzsilis līdz ~85 grādiem, kondensāts SĀK iztvaikot. Pilnīgi tas iztvaiko pēc hvz ilgāka laika. Ja tas nav paspējis VISS iztvaikot, bet mo tiek izrubīts, tas atkal atdziestot iesūc atmosfēras gaisu un veidojas jauns kondensāts papildus neiztvaikojušajam kondensātam.
Ja kondensāts ilgstoši paliek eļļā - veidojas skābes. Tas arī ir viens no iemesliem kāpēc mo nevajag ziemā darbināt tāpat vien. Tipa piestartēšu, uzlādēšu aķi, uzsildīšu, pārbaudīšu vai rūc un viss kulē. Es teiktu - kats pats sev zvērkāvis.

Kraukli! Dampis vnk neuzsila, t.i. darba temperatūra par zemu. Bet lamata uzsilst pareizi.

[ Šo ziņu laboja Bagars, 10 Jan 2018, 13:29:07 ]

Offline

marcis
10. Jan 2018, 14:50#40

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: R1200GS, CBR 600 RR, RS 50

Kā jau te citi rakstīja, ar skalošanu nevajag aizrauties. Jo visu eļļu no motora ārā var dabūt, tikai motoru izceļot un pasitot tam pa dibenu. Ja skalosi ar vienkāršāku eļļu vai speciāli skalojamo, tad tā arī paliksies motorā un atšķaidīs nākamo, svaigo.
Baltie pieņi: sākumā pārliecinies, vai Tev ir pareizā eļļa, ko ražotājs ir paredzējis. Nākamā lieta, ko arī citi minēja - iedod mizā, kārtīgi uzsildi un izdirsini dzinēju (slodzē, nevis tukšgaitā) un tam akrilam vajadzētu pazust. Jo tāds ir novērots arī jauniem autiņiem, regulāri braucot ar 'aukstu' motoru.

Vēl ir lieta, ko daudzi dara un nav īsti pareizi - uzsilda tukšgaitā. Motoram ir jāuzsilst slodzē. Sākumā, protams, neaizrauties ar apgriezieniem. Auto tas ir līdz 2'000, mocim 3'000 rpm.

[ Šo ziņu laboja marcis, 10 Jan 2018, 14:53:10 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
----------------------
Pārdodu saulesbrilles. Labas močiem.

Offline

Top.LV