Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 29 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha CDI bloka maina.

AutorsZiņojums
igors83
04. Nov 2018, 20:39#1

Kopš: 04. Nov 2018

Ziņojumi: 1

Braucu ar: yamaha

Sveiki visi moto brauceji!kersos uzreiz pie lietas varbut gads vares palidzet ar padomu.Respektivi ir nopirkts krosa mocis bez cdi bloka.Jautajums ir vai ir japerk obligati orginalais yamaha cdi bloks?vai var sakimikot ar kadu citu bloku partaisot stekerus?paldies jau ieprieks.Yamaha yz 250cc2T 1998-1999

Offline

mezamaris
04. Nov 2018, 21:38#2

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3050

Braucu ar: 4881

Eksistē sadaļa-Tehniska rakstura jautājumi spečukiem.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 04 Nov 2018, 21:39:25 ]



-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
05. Nov 2018, 01:50#3

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5594

Braucu ar: VFR700 street

Man bij doma to pashu panemt, saprast vai gribu atkal 2t
Var, bet ir nosacijumi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

arvx
05. Nov 2018, 08:32#4

Kopš: 13. Feb 2015

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Divām taktīm

Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas.

[ Šo ziņu laboja arvx, 05 Nov 2018, 08:33:27 ]

Offline

dzanks
05. Nov 2018, 22:43#5

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Suzuki GS500 / Rīga 7/ Delta


05 Nov 2018, 08:32:59 arvx rakstīja:
Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas.


Cik pabraucu ar Rīdziņas oriģ. kontaktu aizdedzi, tad zinu, ka pie lielākiem apgriezieniem kā reiz vajag agrāku aizdedzi, nevis vēlāku. Bet kopumā ideja par apsteidzes līknēm pareiza, tikai uz otru pusi regulējas

Offline

mezamaris
05. Nov 2018, 22:55#6

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3050

Braucu ar: 4881


05 Nov 2018, 08:32:59 arvx rakstīja:
Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas.
Re kā viss mainās-agrāk karsa un nevilka no vēlas aizdedzes,tagad no agras...

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

arvx
06. Nov 2018, 14:44#7

Kopš: 13. Feb 2015

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Divām taktīm


05 Nov 2018, 22:55:18 mezamaris rakstīja:

05 Nov 2018, 08:32:59 arvx rakstīja:
Manuprāt viens no galvenajiem nosacījumiem: jāņem arī no 250, jo mazajiem (85 un 125) ir citas apsteidzes līknes un 250 neiegriezīsies tā, lai sāktos apsteidzes piekoriģēšana (vēlāka). Līdz ar to sanāks uz augstiem apgr. pārāk agra aizdedze, kas novedīs pie karšanas un detonācijas.
Re kā viss mainās-agrāk karsa un nevilka no vēlas aizdedzes,tagad no agras...

Nekas jau arī nav mainījies, jau 80tajos aizdedzi uz augstiem rpm grieza vēlāku. Piemēram Yamaha RD350:

Ko A.G.Bells saka:

Offline

igors83
09. Nov 2018, 20:25#8

Kopš: 04. Nov 2018

Ziņojumi: 1

Braucu ar: yamaha

Paldies par diskusiju,ir atrast cdi bloks un pasutits

Offline

Top.LV