Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Kawasaki ZX10R '08 degvielas ieplūdes un elektronikas problēmas

AutorsZiņojums
Matiisis
20. Jun 2019, 08:48#1

Kopš: 28. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX10R '08, KTM 250 SX, '16

Sveiki visiem!

Pirms 2 nedēļām nopirku savu pirmo litru - Kawasaki ZX10R, ne pārāk vecu (2008. gada) ar ne pārāk lielu nobraukumu - 15k, bet jau sākās problēmas. Esmu izmeklējis visādus forumus, neatradu neko 1:1, bet savu research uzrakstīšu zemāk. Ceru, ka kāds palīdzēs ar viedokli un ieteikumiem (neesu pārāk tehnisks cilvēks, tādēļ lūdzu nepiesieties par tehniskajām loģikas kļūdām ).

Ir 2 problēmas, sākšu ar 1. un būtiskāko. Kad moci nopirku, viss bija forši, lidoja visā apgriezienu diapazonā un tā. Pāris dienas pabraucu, un secināju, ka sākot ar 6k rpm mocis paātrinās nevienmērīgi. Turpināju braukt, pēc pāris dienām virs 6k rpm mocis galīgi nevienmērīgi gribēja paātrināties. Nākošajā dienā jau sākās - mocis virs 6k praktiski negāja vispār, sajūta, ka atdurās pret rev limiteri. Aizvedu uz Kawasaki servisu, rezumē ir, ka degvielas sūknis laikam ir bijis nomocīts, jo degvielas filtrs esot bijis pilnībā aizķepis. Rezultātā sūknis esot strādājis ar paaugstinātu slodzi. BET, servisā teica, ka izskatās, ka sūknis padod normālu spiedienu, kas man līdz galam liedz ticēt, ka sūknis točna atrisinās problēmu. Vēl jo vairāk, esmu salasījies, ka citiem ar līdzīgu problēmu sūkņa vaina nepalīdzēja. Vakardien, kad degvielas sūkņa filtru nomainīja, mocis vērās krietni labāk, un drusku pat gāja virs tiem 7k, citkārt arī mazāk paverot un turot ručku apgriezieni kāpa augstāk. Braucot iedomājos, ka varbūt vaina degvielā, izbraukāju bāku, ielēju 98 (visas iepriekšējās reizes lēju 95, jo biju pieradis tā ar iepriekšējiem močiem), un šķiet, ka palika vēl mazliet labāk. Atradu tukšu ceļu, kur var paspiest, atpūtināju mazliet moci un sākot braukt mocis gāja bez problēmām pilnā apgriezienu diapazonā - tā kādas 2 minūtes, līdz atpakaļ uz iepriekšējo stāvokli, ka virs 6k rpm praktiski neiet. Servisā teica, ka pārbaudīja visu ko varēja, un pārējais viss izskatās ok. Jautājums, vai degvielas sūknis tiešām palīdzēs man (tomēr padārgs pasākums).

Otra problēma - moci nopirku ar degošu check engine lampiņu. Pārdevējs sacīja, ka tas dēļ lambda zondes, ko Kawasaki servisā esot diagnosticējuši, un esot solījušies salabot (serviss jau esot bijis pieteikts). Kawasaki servisā man to apstiprināja un jau sāka darboties, lai to atrisinātu. Viss tika sakārtots, bet lampiņa nepazuda - pieslēdzot pie kompja saka, ka neesot, laikam, atrasts ieplūdes kolektors, bet viņi apgalvo, ka ar to viss kārtībā. Tas nozīmē, ka problēma ir vai nu elektronikā vai moča kompī. Viņi apgalvoja, ka viņiem neizdosies atrast, kas šeit par vainu. Esot pārbaudījuši - vadiem garums arī esot ok. Jautājums - vai kādam ir idejas, kas varētu būt par vainu, vai arī varat ieteikt kompetentu mehāniķi/servisu, kas man varētu palīdzēt ar šo vainu?

Mocim esmu galīgi pieķēries un ir spēcīga cerība, ka varēšu šo visu atrisināt. Paldies visiem jau iepriekš!

Offline

Matiisis
20. Jun 2019, 09:19#2

Kopš: 28. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX10R '08, KTM 250 SX, '16

Pie Inčukalna rezerves daļu džeka sameklēju degvielas sūkni krietni lētāk kā Kawasaki veikalā. Šodien, cerams, aizbraukšu pakaļ un šodien vai rītdien mēģināšu kaut kur sarunāt nomaiņu. Apdeitošu statusu situācijai, kad zināšu par pirmo problēmu.

Offline

mexa
20. Jun 2019, 09:56#3

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6025

Braucu ar: VT

Pirmais- manometrs un aida, tad zinaasi viss vai ne viss ok ar spiedienu, pirkt uzreiz suukni, kad vaina var buut redukcijas varsta(ja ir) nuuu...
Otrs, sheema visa janobauda, vai ir visi kontakti. Kluuda uz pocishiem? Precizak nevar? Kods utt.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Matiisis
20. Jun 2019, 10:16#4

Kopš: 28. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX10R '08, KTM 250 SX, '16

Mexa, viņi esot pārbaudījuši spiedienu, un viņš esot ok, tādēļ arī šaubos, ka vaina ir degvielas sūknī. :/

Error kodu atsūtīšu šodien.

Jautājums, vai var būt tā, ka degviela ir pie vainas? Šo noteikti var forumā atrast, bet superbaikam laikam tomēr labāk liet 98 nevis 95?

Offline

viesic
20. Jun 2019, 10:34#5

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 137

Braucu ar: cbr900 un xr600

Kļūdu kodi varētu palīdzēt, pēc simptomiem iespējams, ka sekundārā drosele sprūst, vai nestrādā viņas pozīcijas sensors un ecu viņu nemaz never vaļā.

Offline

mexa
20. Jun 2019, 11:10#6

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6025

Braucu ar: VT

Spiediens ir jaamonitoree braucot!

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Matiisis
20. Jun 2019, 15:15#7

Kopš: 28. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX10R '08, KTM 250 SX, '16

Situācijas update: Nopirku Inčukalnā degvielas sūkni. Daudz lētāk, nekā Kawasaki veikalā. Aizvedu moci pie Ziga uz 37moto, un sarunāju, ka mēģinās šodien paspēt nomainīt. Zigis izskaidroja, ka esmu nopircis korpusu sūknim ar visu sūkni, kas parasti ir lieki, un esot vajadzīgs tikai sūknis (kas, protams, ir daudz daudz lētāk). Redzēs, kā tur būs un vai tas kaut ko mainīs. Ja Zigim būs taisnība, tad Kawasaki centra cilvēkiem ir ko pamācīties.

Offline

Matiisis
20. Jun 2019, 20:11#8

Kopš: 28. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX10R '08, KTM 250 SX, '16

Update: Zigis super veikli pats nomainīja degvielas sūkni ar visu korpusu (atstājām to pašu, kuru iegādāju šrotā), bet izskatās, ka pats korpuss ir sliktākā stāvoklī - izrādās, ka caurule, pa kuru degviela tek, esot saliekta. Katrā ziņā pirmā problēma ir case closed - viss izklausās daudz vienkāršāk kā biju sagaidījis. Tikai stulbi vēlarvien tas, ka Kawasaki man piedāvāja pasūtīt sūkni ar visu korpusu - kamēr visdrīzākais man vajadzēta tikai pašu sūkni, kas pie Ziga maksā tikai 60eur.

Otrā problēma vēl ir atvērta, bet Zigis bija optimistks par iespēju to erroru atrisināt. Error kodu pievienošu rītdien.

Offline

mezamaris
20. Jun 2019, 22:51#9

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3983

Braucu ar: 4881

Malacis Zigis!

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
20. Jun 2019, 23:13#10

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6025

Braucu ar: VT

Tie kas baudija spiedienu butu pamanijusi ka dodot ruckaa tas nokriit... te arii razibas trukums rezultejoshs spiediena kritumaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Matiisis
21. Jun 2019, 10:00#11

Kopš: 28. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX10R '08, KTM 250 SX, '16

Mexa, makes sense!

Offline

ksneps
23. Jun 2019, 03:14#12

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 443

Braucu ar: ručku līdz galam

Dīleris visbiežāk teiks -> maini detaļu uz jaunu. Neiedziļinoties sīkumos. Tā ir rakstīts servisa manulālī. Un dīleris pēc tam garantē rezltātu.

No pieredzes: auto dīleris lika mainīt ğeneratoru: darbs + ğenğeris + diagnostika kopā ap 600 LVL. Sūda citroenam. Ar sievastēvu beigās paši oglītes/tableti nomainījām, izmaksas ~20 LVL.

[ Šo ziņu laboja ksneps, 23 Jun 2019, 03:36:40 ]

Offline

Gvido777
23. Jun 2019, 12:06#13

Kopš: 29. Sep 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 101

Braucu ar: Street; HD

Kà man patìk saimnieki, kas apgalvo, ka mocim , kuram ir 11 gadi, un nobraykums 15tk.

Man pazina sezona novizina 25tk ar moci, bet uz apskati, pàrtop, ka jauns..

[ Šo ziņu laboja Gvido777, 23 Jun 2019, 12:07:56 ]



-----------------
Pret Vèju.

Offline

ksneps
23. Jun 2019, 13:59#14

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 443

Braucu ar: ručku līdz galam


23 Jun 2019, 12:06:56 Gvido777 rakstīja:
Kà man patìk saimnieki, kas apgalvo, ka mocim , kuram ir 11 gadi, un nobraykums 15tk.

Man pazina sezona novizina 25tk ar moci, bet uz apskati, pàrtop, ka jauns..


Pateikšu priekšā: paņem jaunu moci no salona. Noņem visas otiğinālās plastmasas, nobrauc 1-3 sezonas gonkās, saliek visu atpakaļ un tirgo kā mazlietotu.

Offline

Matiisis
25. Jun 2019, 11:00#15

Kopš: 28. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX10R '08, KTM 250 SX, '16

Iespējams, ka tā arī ir, bet nobraukums pa gadiem redzams CSDD. Protams, var jau arī tīt, bet nezinu cik daudzi močus patiesībā tin - man šķiet, ka ne pārāk daudz.

Offline

hxc
27. Jun 2019, 01:43#16

Kopš: 04. May 2017

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


23 Jun 2019, 12:06:56 Gvido777 rakstīja:
Kà man patìk saimnieki, kas apgalvo, ka mocim , kuram ir 11 gadi, un nobraykums 15tk.

Man pazina sezona novizina 25tk ar moci, bet uz apskati, pàrtop, ka jauns..


Kā man patīk tie, kam paziņas novizina 25tk ar moci sezonā. A cik Tu pats nobrauc?

Man paziņa nobrauc 1-2k sezonā. Ko nu?

Offline

Top.LV