Es šajā kontekstā teiktu, pat ne kurus katrus krosiniekus, bet, piemēram, E Freeride un citus elektriskos. Ar tādiem ap mežu var diezgan klusi censties piekļūt pretinieka pozīcijām, jo īpaši ja viss ir īstajās krāsās un maskēšanās ir uz max līmeni.
Sūds kaut kāds,tehnika sīkajiem.
Kad dienēju PSRS armijā,1979-1981 gads,ziemeļos,aiz polārā loka,sanāca divas dienas un divas naktis..
Bet stāsta par krievu kara tehniku.
Tolaik T-80 vēl bija slepens un manevros kas nojuka un mums bija jāremontē.
Pirmais krievu tanks ar salona apkuri un putuplasta polsterējumu...tornī pa apli aptvere ar ,ja nekļūdos,60 lādiņiem.Katrs desmitais tukšais,tīra stobru.
Vakarā pasēdējām ar mašīnas virsnieku,ierāvām mūsu katlumājā brūvēto.
Debīla konstrukcija,saku-šausmīgi neērti pārlādēt kaseti...
Džeki,viņš saka-Tanks paredzēts 3 kaujas minūtēm.Izbrauca pļavā un dod dievs,paspēja šos60 izšaut,pirms prettanku lielgabals to uztvēra tēmeklī un izšava...
Tas bija pirms 40 gadiem...Tagad puišelim ar raķeti uz pleca pat nav 'jātēmē,tā pati atrod mērķi.
Šī kara bezjēdzīgums nav aptverams,bet, kā teca viens čoms-var gadīties,ka valsts ir tik totāli izlaupīta...un to var noslēpt tikai karš,kurš noraksta visu.
[ Šo ziņu laboja mezamaris, 11 Mar 2022, 19:30:03 ]
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
10 Mar 2022, 10:45:05 Niere rakstīja:
Raugi, mūsu robežsargi ķers kaifu muhamedu safari. rāmjus būs jātaisno ik pārdienas.))))
lūk domāju, kādēļ ukraiņi neiepērk krosačus/vieglos endūrus un neapmāca večus veikt zibenīgas diversijas. tādu sadzīt var tikai pa gaisu.
Tavs domu gājiens ir pareizs. Ukraiņi tieši meklē vieglos enduro močus šādām vajadzībām un leišu enduro klubs tos ievāc , pārkrāso un nodod tālāk lietošanai, jo čalis ar javelin jeb NLAW uz pleca šādā kombinācijā kļūst par ļoti mobilu un nāvējošu ieroci. Protams, lai šāda moto - uzbrukšanas taktika nestu vērā ņemamus rezultātus, močiem vajadzētu būt diezgan skaitliski daudz, vismaz vairākiem simtiem, bet būs labākajā gadījumā varbūt kādi 10, par to bija jādomā pirms kara, nevis tad, kad karš jau sācies.
Karpatu kalnu reģionos ir milzum daudz vietas, kur tikai ar moto ir iespējams vispār pārvietoties, nekas, kas ir uz 4 riteņiem tur nevar izbraukt.
jā, jāņem vērā, ka vietas, kur tagad atkusnim sākoties var izbraukt ar moci, ar tanku nu nekādi visdrīzāk izbruakt nevar, tas tur vnk iestieg. Šis arī ir viens no iemesliem, kāpēc var redzēt, ka liela daļa tehnikas pārvietojas relatīvi "neaizsargātās" kolonnās pa ceļiem, nevis nost no tiem. Taktiski, tas, protams, kājiniekam ar javelin un enduro dotu lielu priekšrocību ātri spēt pārvietoties mežos gar ceļiem un čakarēt kolonnu virzību uz priekšu, sasienot pretinieka rokas ar jaunām medībām.
12 Mar 2022, 03:24:38 Archy96 rakstīja:
... lai šāda moto - uzbrukšanas taktika nestu vērā ņemamus rezultātus, močiem vajadzētu būt diezgan skaitliski daudz, vismaz vairākiem simtiem, bet būs labākajā gadījumā varbūt kādi 10, par to bija jādomā pirms kara, nevis tad, kad karš jau sācies.
..
Protams! Latvijā noteikti vairāk mopēdu nekā Ukrainā .. ??
Vairāk vai nevairāk, taču mopēdi trūks. Viņi nevizinās ar kvadrām prieka pēc, un ja nu kas notiek viņš tiek pamests neviss gaida evakuatoru lai vestu salabot
10 Mar 2022, 11:14:33 RadekSkylark rakstīja:
Es šajā kontekstā teiktu, pat ne kurus katrus krosiniekus, bet, piemēram, E Freeride un citus elektriskos. Ar tādiem ap mežu var diezgan klusi censties piekļūt pretinieka pozīcijām, jo īpaši ja viss ir īstajās krāsās un maskēšanās ir uz max līmeni.
Ternopil startup ELEEK shipped the first batch of Elik Atom electric bikes designed and manufactured specifically for the needs of the Ukrainian army to the Armed Forces of Ukraine, informs SUNDRIES.
This model was created specifically for the needs of the army, taking into account the wishes and comments of the military after testing the previous version of the electric bike in combat conditions.
Previously, the new version was equipped with a 220 V output suitable for any standard charger. This will allow fighters not to take additional power banks to raids.
Additional power bank
Technical characteristics of the electric bike “Elik Atom”:
maximum speed: 90 km/h; maximum mileage per charge: 100–150 km; rated motor power: 3000W.
Each electric bike costs about 127 thousand UAH. Now donations for a new batch are being collected by Vadym Ignatov, Deputy Chairman of the Board for PR and Communications at the Ukrainian Association of Electric Vehicle Market Participants.