Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Vai tas ir godīgi, ja džeks ar ķiveri uzbrūk citam, kam nav?

AutorsZiņojums
stanks
18. Sep 2023, 10:10#21

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 173

Braucu ar:


15 Sep 2023, 00:31:12 Odium rakstīja:
Bet problēma jau nav tik vienkārša, ka moto braucēji ne no šā ne no tā, sāka aizrauties ar skaļām trubām, protams ir arī tādi, bet ne visi. Kad auto braucēji nepaskatoties kas aiz muguras, mazgā vējstiklus, nepadomājot, ka logu mazgāšanas šķidrums trāpīs aiz viņa braucošam moto braucējam. Kad autobraucēji lec uz galvenā tieši priekšā motobraucējam. Un citi atgadījumi. Tad nav brīnums, ka ir tikai vairāk moto braucēji, kuri apsver domu par lielāku troksni.


Tavas pieminētās problēmas ir pašu izraisītas - nepietiekama distance, pārāk liels ātrums un nerēķināšanās ar citiem braucējiem (tas pats, ko piedēvē autovadītājiem attiecas arī uz motobraucējiem pat vēl vairāk, jo tieši ietekmē pašu drošību). Ja ir pietiekama distance, logu mazgāšana netraucē. Ja ir pietiekams (pietiekami zems) ātrums, autovadītāji tevi var ieraudzīt. Ja tu pats redzi krustojumu, kur auto piebraucis un tūlīt brauks ārā un to neņem vērā un mauc kā maucis - pats ignorē savu drošību. Ja skaļos pirdējus interesētu drošība, tad rīkotos kā aprakstīju, ja interesē troksnis un kurlums (lielāka vai mazāka smaguma) nākotnē - liek skaļas trubas. Skaļas trubas ar drošību satiksmē ir pilnīgi nesaistītas.

Offline

stanks
18. Sep 2023, 10:19#22

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 173

Braucu ar:


17 Sep 2023, 00:16:13 Odium rakstīja:

Nezināju, ka man braucot pa galveno, jāmet mierā pie katra krustojuma, un visiem kuri pie zīmes "dodiet ceļu" jāklanās un jābūt bezgala pateicīgam, ka mani palaida. Tad jau pie luksofora zaļā signāla, es ar nedrīkstu braukt?


Tev nav jāmet mierā, bet atbildība par to vai tu esi redzams ir uz tevi pašu. Izgriežot uz ceļa, pat skatoties uz visām pusēm, autovadītājs kustību uzsāk 1-2sekunžu laikā pēc tam kad ir paskatījies visos virzienos. Ja tu brauc ar tādu ātrumu, lai tevi attiecīgajā laika periodā var ieraudzīt, tu esi redzams. Ja tu lido tā, ka 1-2 sekunžu laikā, gan tikai parādies redzamības zonā, gan jau esi klāt pie krustojumu - apsveicu, tu esi tas gadījums, kas neizbēgami kļūs par dabīgo atlasi un raudās internetā, ka tev izgrieza priekšā neskatoties. Fiziku neapmānīsi un pašam arī jāuzņemas atbildība par savu drošību. Ja tu lido vai pat nelido bet brauc ar ātrumu, kurā ir grūti vai neiespējami ar tevi rēķināties uz ceļa, tad arī ņem vērā, ka tevi neviens nespēj laicīgi pamanīt un pats savu uzvedību attiecīgi arī koriģē - ieraugi mašīnu, kas griezīs ārā, tad arī uzreiz pieņem, ka izgriezīs priekšā (un tikai varbūt neuzspēs) un laicīgi domā kā apbrauksi.

[ Šo ziņu laboja stanks, 18 Sep 2023, 10:21:18 ]

Offline

Odium
18. Sep 2023, 14:15#23

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


18 Sep 2023, 10:19:58 stanks rakstīja:

17 Sep 2023, 00:16:13 Odium rakstīja:

Nezināju, ka man braucot pa galveno, jāmet mierā pie katra krustojuma, un visiem kuri pie zīmes "dodiet ceļu" jāklanās un jābūt bezgala pateicīgam, ka mani palaida. Tad jau pie luksofora zaļā signāla, es ar nedrīkstu braukt?


Tev nav jāmet mierā, bet atbildība par to vai tu esi redzams ir uz tevi pašu. Izgriežot uz ceļa, pat skatoties uz visām pusēm, autovadītājs kustību uzsāk 1-2sekunžu laikā pēc tam kad ir paskatījies visos virzienos. Ja tu brauc ar tādu ātrumu, lai tevi attiecīgajā laika periodā var ieraudzīt, tu esi redzams. Ja tu lido tā, ka 1-2 sekunžu laikā, gan tikai parādies redzamības zonā, gan jau esi klāt pie krustojumu - apsveicu, tu esi tas gadījums, kas neizbēgami kļūs par dabīgo atlasi un raudās internetā, ka tev izgrieza priekšā neskatoties. Fiziku neapmānīsi un pašam arī jāuzņemas atbildība par savu drošību. Ja tu lido vai pat nelido bet brauc ar ātrumu, kurā ir grūti vai neiespējami ar tevi rēķināties uz ceļa, tad arī ņem vērā, ka tevi neviens nespēj laicīgi pamanīt un pats savu uzvedību attiecīgi arī koriģē - ieraugi mašīnu, kas griezīs ārā, tad arī uzreiz pieņem, ka izgriezīs priekšā (un tikai varbūt neuzspēs) un laicīgi domā kā apbrauksi.


Em, kā es varu lidot, ja es dzēšos, lai nogrieztos? m? Vari izskaidrot? Replikas par likt līdz celītim vari pietaupīt, ne es tā daru, ne man attiecīgais ceļgalu aprīkojums, ne man attiecīgais mopēds, lai tā darītu. Vnk ir nācies bremzēšanas procesa beigas padarīt intensīvākas un agresīvākas, un sabremzēties daudz vairāk, nekā nepieciešams, jo auto izdomā negaidīt, kamēr es nogriezīšos, bet raut gar degunu laukā.

Offline