Vysoke Tatri-Oswiecim-Krakow 18-23.05.2013

Pievienota: 23. May 2013, 10:26
Atjaunota: 23. May 2013, 23:30

Citas galerijas no lietotāja Dartagnan

Nu tātad tā, sakarā ar to ka viss ZB un vajadzēja izvēdināt galvu, tika nolemts paņemt atvaļinājumu un kkur izbraukt. Dažas dienas pēc idejas tapšanas bijām jau ceļā. Pat izbraukšanas brīdī vēl nezinājām uz kurieni īsti braucam

Vakarā pirms izbraukšanas no Goblina tiek aizlienēta kaste, jo savējai padirsu atslēgas mēlīti. No rīta sametam līdzi kkādas mantas un gāžam kkur Lietuvas virzienā.

kaut kur pie Ļubļinas sanāk nedaudz pagāzt pa zeminiekiem

Pirmā nakts pavadīta pie Ļubļinas. No rīta pirms izbraukšanas no Moteļa tiek sagatavota papīra navigācija

Pie Tarnowas ejam nost no lielajiem ceļiem un braucam pa tiem kas kartē atzīmēti dzelteni/balti/melni

protams ka mazie celiņi kalnainajā apvidū bija labākie

No Moteļa pie Visoke Tatri Kotlina

Brokastis netālu no Zakopanes

Zakopanē izdomājam tālāk gāzt uz Oswiecimu, protams ka atkal pa mazajiem ceļiem, pārreiz gan sanāca nomaldīties, jo kartē tik mazi celiņi nebija. Toties bija daudz interesantāk kā pa šoseju.

Pie Auschwitz I arī Itāļi bija atbraukuši

No Oswiecimas gāžam atpakaļ uz kalnu pusi. Pa nakti paliekam jaukā hotelī uz PL-SK robežas

Nākamjā dienā gāžam apkārt tatriem

Sāk līt un paliek strauji aukstāks, uzbraucot kalnos sākas pilna jautrība - sniegs. Labi ka sniegs bija tik dažus km

Un tad jau gāžam uz māju pusi, pa ceļam vēl iebraucot Krakovā...

Atpakaļceļā benzīntankā pie Radomas satiekam divus Leišus. Viens no viņiem piesējās manai aizmugurējai riepai, tjipa cik esi nobraucis ar viņu. Viņš nespēja noticēt ka tai riepai ir vairāk kā 15k km un 40% vēl atlikuši

Kopsummā:
3250km 5 dienās
Kopsummā brauciena laikā notriekti 260Ls
Palikām viesnīcās, pie kam nemeklējot un nešķirojot, kad sāka satumst tad arī braucām iekšā pirmajā kas patrāpas.
Mazie tatri bija gan braucamāki, gan interesantāki par augstajiem. Augstajos tatros no ceļa braukt nost nevar, jo visur dežūrē nacionālā parka apsardze. A gribējās ta kalnā uzbraukt...
Man par lielu pārsteigumu kalnos degvielas patēriņš bija 3.8-4 l/100km (parasti ikdienā braucot ap 4,5)

P.S.
Neesmu fotogrāfs - bildēts ar telefonu