Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Norvēģija

Pievienota: 18. Aug 2010, 07:39
Atjaunota: 30. Aug 2010, 00:00

Komentāri (33)

Citas galerijas no lietotāja ehe

1.08.2010 (svētdiena)
Ap 13:00 izbraucam no mājām uz Rīgu. Rīgā Statoilā sapildām pilnu bāku un pa hotdogam ar kafiju.
Ap 16:00 jau esam uz prāmja un 23:00 naktsmiers.
Nobraukti ~ 120 km
Izdevumi:
1) Degviela = 19.82 l + hotdogi = 18.93 Ls
2) Par aliem = 2.60 + 5.20 Ls
3) Ledus tēja = 4 Ls
4) Kūka + kafija = 5 Ls
5) Minerālūdens = 2 Ls

gatavs startam





2.08.2010 (pirmdiena)
Ap 10:00 (vietējais laiks) nobraucam no prāmja, sasienam koferus un pēc 30~40 min esam ārā no ostas ielās (nelika pūst trubā!)
Stokholma mūs sagaida ar lietu, no sākuma tikai pilina, bet drīz jau sāk riktīgi līt, kad jau jāsāk meklēt pēc lietusmētelīšiem.
Visu dienu braucām, lai tiktu līdz Norvēģijai. Ik pa ~100 km piestājam izlocīt kājas. Ap 18:00 sākam domāt par kempingu un ap pus astoņiem noenkurojamies kempingā uzreiz aiz SV – NO robežas.
Nobraukti ~ 460 km
Izdevumi:
1) Brokastis = 15 Ls (uz prāmja)
2) Degviela: 18.24 l + bulciņa, kafija = 261 sek ( E95 = 12.62 ~ 12.87 sek/l )
3) Degviela: 15.51 l = 250 sek
4) Kafija + tēja = 24 sek
5) Kempings „Sukken” ** = 150 nok (telts + mo)

Stokholma





vienā no DUS



3.08.2010 (otrdiena)
Mostamies un ceļamies ap 8:00. Kamēr izčammājas, izbraucam no kempinga plkst. jau ir 11:00. Šodien kaut kā negāja ari ar braukšanu, ļoti lēnām tikām uz priekšu. Uz īsu mirkli bijām iebraukuši Oslo, no neliela attāluma apskatījāmies uz Oslo operas ēku. No Oslo braucām uz Drammeni un tālāk uz Konsbergu un vēl tālāk uz Nestodden. Apskatījām Heddal stāvbaznīcu, pašā baznīcā iekšā negājām, jo tas ir par maksu. Nakšņojām Notodden kempingā pie mazo lidmašīnu lidlauka skrejceļa. Paspējām uzcelt telti un tad jau „draugs”- lietus arī bija klāt.
Nobraukti ~ 231 km
Izdevumi:
1) 160 nok – našķi un kārumi
2) 77 nok – pusdienas (pusdienās ēdām veikalā pirktus salātus (domājām kaut ko līdzīgu rosolveidīgajiem) – pretīgi, turpmāk uz tādiem vairs virsū neskatījāmies)
3) Degviela: 12.83 l = 161.53 nok
4) Kempings – 190 nok + 15 nok duša

rīts kempingā


Oslo opera



Heddal stāvbaznīca



pārbrauktuve lidmašīnām pie Nestodden kempinga




4.08.2010 (trešdiena)
No rīta ceļamies ap 7:00, kamēr lēnā garā brokastis, rīta apgaita un paunošanās, no kempinga tiekam ārā tikai ap 10:00. Šodienas mērķis – Lysebtn ciemats Lysefjorda galā. Braucam pa ļoti skaistiem ceļiem visu dienu. Šķērsojam Hardangeras Augstkalni un dienu noslēdzam ar 27 stāviem serpentīnveida līkumiem, kuri noved līdz pašam Lysebotn ciemam, kur arī nakšņojam.
Pa dienu laiks vairāk vai mazāk saulains, pašā vakarā pirms gulētiešanas un pa nakti atkal lietus.
Nobraukti ~ 263 km
Izdevumi:
1) Kafija – 25 nok
2) Degviela – 23.57 l = 306.61 nok
3) Kempings – 230 nok + 10 nok par dušas žetoniem ( intereses pēc uzjautājām par mājiņu – jā, lūdzu 1000 nok par nakti )
4) 0.4 l alus glāze – 70 nok (līdz šim dārgākais alus, ko esmu dzēris savā mūžā)

pa ceļam redzētais













kempings Lysebotn





5.08.2010 (ceturtdiena)
Traka diena! Ap 9:00 uzsākam 5.5 h garu kāpienu uz Kjeragboten akmeni - vējš, lietus, smags kāpiens pāri trim milzīgiem kalniem. Lejā nokāpjam ap14:30, noguruši, ar slapjām mugurām un pakaļām mo drēbēs (laikam tomēr nav tas piemērotākais ekipējums aktīvai atpūtai ), bet gandarījums par sasniegto mērķi. Tālāk dodamies Stavangeras virzienā pa skaisti ainavisko ceļu, bet lietus kā darvas piliens medus podā... Esam slapji gan no iekšpuses, gan izliedēti no ārpuses. Tādēļ tiek pieņemts lēmums nakti pavadīt Sandnes pilsētas viesnīcā. Viesnīcas istabiņā patīkami bija tas, ka tur bija atsevišķs el. sildītājs un vannas istaba ar silto grīdu. Gaiss istabiņā gan nebija tas labākais no slapjajām drēbēm. Protams, iekārtojušies un nomazgājušies karstā dušā, aiz loga uzspīd patīkama vakara saulīte. Izejam pastaigā pa pilsētas ielām un par cik tikai no rīta ir paēstas brokastis, iegriežamies tuvākajā picas restorānā. Atverot ēdienkarti, pāris izbolītu acu skatu ēdienkartē un vienam uz otru, bet tomēr pasūtījums tiek izdarīts – katram pa picai un kolas glāzei. Garšīgi!
Nobraukti km – nepiefiksēju.
Izdevumi:
1) Viesnīca – 690 nok
2) Picērija – 450 nok
3) Parkings pie Kjerag – 30 nok

kāpiens Kjeragā



tur lejā vakardienas kempings



šeit nu ir tas akmens



6.08.2010 (piektdiena)
Ap 11:00 izvācamies no viesnīcas un dodamies uz Stavengeras naftas muzeju. Apskatījuši muzeju, tālāk dodamies iekarot Preikestolen klinti. Laiks visu dienu skaisti saulains. Uzsākot kāpt Preikestolenā, kāpiena laikā sāk atkal izbesīt ik pa laikam uznākošais lietus. Pats kāpiens salīdzinot ar Kjeragboten ir daudz vieglāks, bet savas 3,5 h paiet. Nonākot lejā, atkal spīd saulīte (stāvvieta mo – 30 nok, bet šoreiz par skrobi, ka atkal izlijām – nemaksājām) . Dodamies tālāk pa 13. ceļu un apmetamies Tau kempingā.
Nobraukti km kopā ar vakardienu – 266 km
Izdevumi:
1) kempings – 125 nok
2) duša kempingā – 10 nok
3) degviela – 22 l = 276 nok
4) pārtika – 113 nok
5) muzejs – 160 nok
6) stāvvieta pie naftas muzeja 22 nok
7) prāmis – 66 nok

Stavengeras naftas muzejs





Preikestolens







pa ceļam



kempings



7.08.2010 (sestdiena)
Nu jau esam iemanījušies un pie tā arī pieturamies visu atlikušo ceļojuma laiku, ka rīta cēliens sākas ap 8:00 izlienot no telts un ap 10:00 atstājam kempingu.
Visu dienu braukājam pa 13. ceļu, laika apstākļi mūs saudzē un visas dienas garumā nelija ne piles, pēcpusdienā pat parādījās saule. Pa ceļam apskatījām Latefossen ūdenskritumu un pilsētu Odda. Ļoti skaists ceļa posms! Nakšņojam teltī, kempingā Lofthus, netālu aiz Oddas, pašā fjorda malā.
Nobraukti ~ 218 km
Izdevumi:
1) kempings – 105 nok
2) ķirši – 40 nok
3) prāmis – 66 nok
4) degviela – 14,6 l = 178 nok
5) pārtika – 159 nok

īpaši traucētas viņas nejūtas







Kuldīgas tilts







8.08.2010 (svētdiena)
Ceļamies un veļamies (pa nakti lijis – jau pierasta lieta). Turpinām braukt pa 13. ceļu līdz Vøringsfossen, tālāk pa 7. ceļu turpinājām uz Bergenu. Bergenā triecientempā apskatījām Bryggen, tālāk dodoties pa 39. ceļu Alesundas virzienā. Ļoti ilgi nebija kempings, kā arī kādu 1 h pavadījām gaidot prāmi, lai pārceltos pāri Sognefjordam (uz vakaru tie prāmji kursē retāk). Tikai ap pus10 vakarā tikām kempingā aiz Lavikas ciema.
Svētdienās visi veikali ir ciet, kaut ko graužamu var iepirkt tikai DUS.
Nobraukti ~ 364 km
Izdevumi:
1) kempings – 70 nok
2) degviela 27,66 l + vienā no DUS desmaizes = 405 nok
3) prāmis 2x = 169 nok









9.08.2010 (pirmdiena)
Mostamies ap 8:00 un pamazām pošamies uz priekšu. Iestājis zināms panīkums... ( laikam „pirmdiena – grūta diena” ir jebkurā gadījumā  ) Braucam uz Briksdāles ledāju. Ļoti skaists ceļš, pa ieleju, kurā tek neticami zila upe. Tiek noņemta garšas prove un ūdens tiek sapildīts pudelē.
Aizbraucot līdz ledājam, tiek pieņemts lēmums skarā ar neatbilstošu apģērbu pāris stundas pavadot pārgājienā, gājiens uz pašu ledāju tiek atcelts.
Pēc vakardienas vēlā kempinga meklējumiem, jau laicīgi metam pie malas braukšanu un jau ap pus5 piestājam kempingā netālu no ledāja. Vakars skaisti saulains. Iekārtojamies, paēdam un plānojam turpmāko maršrutu, ik pa brīdim papriecējot acis uz ~10 km attālo Briksdāles ledāju.
Nobraukti ~ 181 km
Izdevumi:
1) kempings – 150 nok
2) pārtika – 207 nok
3) saldējums 2gb - 48 nok









10.08.2010 (otrdiena)

Šodienas plāns apskatīt Geirangeru. Super skati skati un ceļa vijumi! Krietnu laiku braucam virs mākoņiem pa 258. ceļu ( Videsater – Grotli, t.i., izmetot līkumu nobraucot no 15.ceļa uz 258. ceļu ). Pa ceļam braucam garām Dalsnibas kalnam, kura uzbrauciens ir pa maksu (laikam 80 nok bija), bet par cik bija mākoņains, nolemjam augša nebraukt, jo tāpat lejā neko neredzētu. Ar tūristu kuģīti 1,5 h turp – atpakaļ pa Geirangeru. Nobāzējamies ~ 18:00 kempingā. Visu dienu saule, vakarā lietus, bet telts turas godam!
Nobraukti ~ 166 km
Izdevumi:
1) kempings – 170 nok
2) maize – 25 nok
3) degviela 26,31 l - 336 nok
4) prāmis – 66 nok
5) izbrauciens ar kuģīti 2 per. = 310 nok













11.08.2010 (trešdiena)
Pēdējais no tādiem plānotajiem objektiem Troļļu ceļš un Troļļu siena. Troļļu ceļš vairs nekas īpašs neliekas jau par citiem brauktajiem serpentīniem. Pārējā laikā vnk braucam uz priekšu māju virzienā priecējot acis uz skaistajiem skatiem. Braucam no Andālsnes caur Dombas uz Lillehammeri, te arī nakšņojam. Pa ceļam mūs atkal saķer lietus un tā arī visu atlikušo vakaru nemitējas. Pa ceļam mājup virzienā izdomājam samainīt prāmja biļetes no 7dienas uz 6dienu, tā ka pa 1 dienu būsim mājās ātrāk.
Nobraukti ~ 321 km
Izdevumi:
1) kempings – 150 nok
2) bulciņas + kafija = 42 nok
3) suvenīri uz mājām = 334 nok
4) degviela 13,53 l – 166 nok











12.08.2010 (ceturtdiena)
Lillehammer olimpiskais tramplīns. Tiek klātienē vēroti tramplīna lēcieni uz mākslīga seguma no „mazā” tramplīna – nu iespaidīgi! Kā arī tiek iekāpts simulatorā, kur tiek simulēts lielais nobrauciens ar slēpēm un bobsleja nobrauciens. Pa ceļam tiek iebraukts Hamarē un no ārpuses tiek apskatīta olimpiskā halle, kura izskatā kā apgāzta vikingu laiva. Reljefs jau ir palicis krietni plakanāks un šķērsojot NO – SV robežu piezogas skumjas – cik tomēr tur ir pasakaini skaisti un redzēt ko vēl un vēl... nakšņojam jau Zviedrijā Kristinehamnē (starp Karlstadi un Oerbro) kempingā, teltī. Ieejot Zviedrijas pārtikas veikalos, jau jūtamies kā baltie cilvēki
Nobraukti ~ 377 km
Izdevumi:
1) pārtika un šokolādes uz mājām = 162 nok
2) degviela 18,8 l = 242 nok
3) simulators Lillehammerā 2 pers = 120 nok
4) pārtika – 103 sek
5) degviela 18,8 l = 257 sek
6) kempings + duša = 120 sek

Lillehammer



Hamar



Kristinehamn kempings Zviedrijā



13.08.2010 (piektdiena)
Kristinehamn – Upsala – Stokholma. Neliela ekskursija pa Upsalu un pusdienas turku picērijā, un pēdējā nakts teltī vienā no Stokholmas pievārtes kempingiem.
Nobraukti ~ 351 km
Izdevumi:
1) lielā ģim. pica + 2colas = 170 sek
2) degviela 15,5 l = 197 sek
3) kempings + duša = 155 sek
4) pārtika + dažādi našķi = 89,5 sek

Upsala







14.08.2010 (sestdiena)
Kempingu atstājam ap 11:00. Laika īsināšanai pāris līkumu pa Stokholmu un tad jau no ~ 13:00 prāmja terminālī sēžot ēnā gaidām, kad tiksim uz prāmja. Braukšanai uz prāmja, pirms reģistrēšanās vārtiem, jau jūtama mūsu satiksmes mentalitāte – stāvot vairākām blakus rindām, kādam no blakus rindām šķiet, ka otra rinda virzās daudz ātrāk un ka tā kaut kā ātrāk aizbrauks uz Rīgu, līdz ar to notiek pa kādai taurēšanai un spiešanās iekšā blakus rindā, kā arī auto buferis pie bufera...
Izdevumi:
1) pārtika + dažādi našķi = 217,2 sek
2) uz prāmi alus + limonādes ~ 20 lvl



15.08.2010 (svētdiena)
Esam LV. Tomēr tas laiks ļoti ātri paskrēja un atkal uz darbu...
Kopā nobraukts 3461 km
Kopējās izmaksa 2 personām ar 1 mo ceļojuma laikā + lielais prāmis = 1061 LVL (šeit nav ierēķināti pirkumi gatavojoties braucienam)
Top.LV