Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: kompresijas ietekme uz auksto startu
Autors | Ziņojums |
nafris | | Kopš: 12. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 43
Braucu ar: KTM LC4 640 / Husaberg TE300 / NS Suburban / Žitān
| Sveiki biedri! Atvainojos, ja šāda tēma ir cilāta, bet uz ātru roku meklētājā atrast neizdevās.
Varbūt kāds var apstāstīt cik ļoti komprsija jeb precīzāk tās zudums ietekmē vēlmi mocikletam pielekt aukstam, jo īpaši kad ārā nav +30.
Testa subjekts ir 97g BMW funduro. Nobraukums niecīgss un ticams (ap 10k). Mocis daudz stāvējis un tikai pa retam ticis darbināts.
Tagad nonācis gādīgākās rokās un tiek lietots. Kā jau var noprast - vēsā laikā pēc stāvēšanas nevēlas lekt. Kompresija mērīta - 7.5, pēc papīriem jābūt 8.6. Vai šīs kritums ir būtisks, vai 17 gadus vecam aparātam tas ir normāli un problēma visticamāk ir citur? | Offline
| | |
krauklis | |  Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Domāju, ka problēma būs jāmeklē citā virzienā. Sāc ar elementārākām lietām, piemēram, jaunu sveci (šim laikam viens stobrs bija, ne?)
----------------- Nunc est bibendum | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| sveces nopērkot jaunu mo ir jāmaina obligāti un pirmajā vietā, neesi pamainījis pat neprasi kapēc mocis neiet kā vajadzētu, tā lieta nobraucas elementāri, un ir pirmā sarakstā, pie tam mainās elementāri. tālāk ar testeri mēram ECT devēja pretestību-inetā ir visa info viegli atrodama. tad varam notestēt droseles poci. ja tas viss ok bet lec slikti tad vēl mēram spiedienu sprauslai un kā viņa špricē, šitam ir jāiet migliņai pa 4 caurumiem. tev taču FI?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
|
krauklis | |  Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Nav viņam FI.
----------------- Nunc est bibendum | Offline
| | |
VATERLAND | |  Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
20 Oct 2014, 23:17:46 nafris rakstīja:
Sveiki biedri! Atvainojos, ja šāda tēma ir cilāta, bet uz ātru roku meklētājā atrast neizdevās.
Varbūt kāds var apstāstīt cik ļoti komprsija jeb precīzāk tās zudums ietekmē vēlmi mocikletam pielekt aukstam, jo īpaši kad ārā nav +30.
Testa subjekts ir 97g BMW funduro. Nobraukums niecīgss un ticams (ap 10k). Mocis daudz stāvējis un tikai pa retam ticis darbināts.
Tagad nonācis gādīgākās rokās un tiek lietots. Kā jau var noprast - vēsā laikā pēc stāvēšanas nevēlas lekt. Kompresija mērīta - 7.5, pēc papīriem jābūt 8.6. Vai šīs kritums ir būtisks, vai 17 gadus vecam aparātam tas ir normāli un problēma visticamāk ir citur?
Mosh ar testeri ir vērts no sākuma pamērīt štroma līmeni akku?! Ja tas hlams ir nostāvējis tos daudzos gadus nekustināts, tad pilnīgi noteikti neviens nav pat iesprindzis nomainīt akku, kur nu vēl sveces.[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 21 Oct 2014, 07:35:53 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline
| | |
elf | |  Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Kompresija mērīta - 7.5, pēc papīriem jābūt 8.6.
Nevajag jaukt mērīto kompresiju ar teorētisko kompresiju...kura tiek matemātiski izrēķināta.
KP=Cilindra tilpums + Degkameras tilpums : Degkameras tilpums
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline
| | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Kompresijas pakāpe būs tas pareizais termins.
Savukārt par F650 kompresijas mērīšanu var izlasīt šeit:
Kompresija
Ja ir zem 7Bar, tad jau būtu jāskatās uz jauniem gredzeniem utt.
7.5 Bar ir uz robežas, ja protams tika pērīts pareizi.
Un savukārt šeit var palasīt troubleshoot, kad negrib lekt - nelec[ Šo ziņu laboja screwy, 21 Oct 2014, 09:01:42 ] | Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
21 Oct 2014, 08:55:04 screwy rakstīja:
Kompresijas pakāpe būs tas pareizais termins.
Savukārt par F650 kompresijas mērīšanu var izlasīt šeit:
Kompresija
Ja ir zem 7Bar, tad jau būtu jāskatās uz jauniem gredzeniem utt.
7.5 Bar ir uz robežas, ja protams tika pērīts pareizi.
Un savukārt šeit var palasīt troubleshoot, kad negrib lekt - nelec
Ja kompresija mērīta pareizi, tad sāc ar vārstu regulāciju!
Pieļauju, ka auksts tukšgaitā strādā nestabili, kad uedod apgriezienus, vai uzsilst tad strādā arī tukšgaitā normāli...
Tā ir tipiska vārstu problēma. Šiem ieplūdes atstarpe regulāri paliek lielāka un izplūde mazāka. Un jāpārbauda katrus 16000 km (10000 miles)
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Pilnībā piekrītu, vārstu regulēšanu un karbju sinhronizāciju es uzskatu, kā pašsaprotamu lietu, tas pats kas eļļas maiņa, ja tas vispār nav darīts, tad tas ir obligāts pasākums. | Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
21 Oct 2014, 10:15:32 screwy rakstīja:
Pilnībā piekrītu, vārstu regulēšanu un karbju sinhronizāciju es uzskatu, kā pašsaprotamu lietu, tas pats kas eļļas maiņa, ja tas vispār nav darīts, tad tas ir obligāts pasākums.
Vecajam F650 karbju sinhronizācija netiek prasīta, jo abi karbji strādā uz vienu stroķi. Galvenais abas pilotskrūves izskrūvēt vienādi (pēc rūpnīcas datiem 3,5 apgriezieni).
Kad manam izplūdes vārsti bija uz nulles, tad problēmu radīja tikai tukšgaita aukstā laikā. Bet jā, ja kompresiju mēra kā parasti, tad bieži rādījums ir zem 7, jo motoram ir dekompresators, kurš jānoslēdz pirms mērīšanas!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
Kapralis | |  Kopš: 25. Oct 2013
Ziņojumi: 124
Braucu ar: Yamaha Diversion XJ600; Honda XL1000; NX650
| Patiešām pirmais ir jauns aķis, pats ar ko līdzīgu esmu saskāries. Nepieleca zem +7, lai gan aķis nekādas problēmas augstākās temperatūrās neradīja. Nomainīju pret jaunu un problēma pazuda. | Offline
| | |
Gantais | |  Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Par kompresiju.... ilgi stāvējušam dzinējam, pat ar nelielu noskrējienu, gredzeni, nereti ir vienkārši sasēdušies bet ne sadiluši. Bet tas jau draud uz atvēršanu un ielūkošanos.
Tas pie gadijuma, ka vērsti ir saregulēti un noskrējiens mazs bet komprese nav šā vai tā
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline
| | |
nafris | | Kopš: 12. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 43
Braucu ar: KTM LC4 640 / Husaberg TE300 / NS Suburban / Žitān
| Paldies par lielo atsaucību.
Aķis ir jauns
Sveces ir jaunas
Karbūži ir rebuildoti (kā jau te kāds iepriekš teica, es arī esmu sapratis ka liela jēga sinhronizēt nav)
Pēc lasītā citās vietnēs arī škita, ka būtu vērts skatīt vārstus. To pa ziemu/agru pavasari arī mēģināšu izdarīt. (ja atmiņa neviļ tad pirmajai regulācijai jābūt pēc 6k km, kas noteikti nav veikta)
Vēl esmu lasījis, ka standarta vaina esot caursisti rezistori svečvadu pīpēs. It kā elementāri mērāma lieta, es tikai šobrīd netieku klāt otram vadu galam.
Kāda šādam defektam būtu ietekme uz mocikleta uzvedību?
| Offline
| | |
JS | |  Kopš: 11. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)
| dīzes liki tos pashus izmērus? jeb mainīji? gaisa filtrs tīrs? peec kurbulēšanas sveces mitras vai sausas?
----------------- Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983 | Offline
| | |
nafris | | Kopš: 12. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 43
Braucu ar: KTM LC4 640 / Husaberg TE300 / NS Suburban / Žitān
|
21 Oct 2014, 21:48:01 JS rakstīja:
dīzes liki tos pashus izmērus? jeb mainīji? gaisa filtrs tīrs? peec kurbulēšanas sveces mitras vai sausas?
filtrs jauns
dīzes šķiet tādas pašas.
par svecēm nezinu, to tagad tik uz pavasari redzēs droši vien. | Offline
| | |
|
|