Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniskas problēmas ar BMW F650 GS 2000.gads
Autors | Ziņojums |
army2015 | | Kopš: 27. Aug 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.[ Šo ziņu laboja army2015, 16 Oct 2015, 13:22:53 ] | Offline
| | |
VATERLAND | |  Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Pačeko Sānu pekas kontaktus. Ir irspēja, ka devējs čakarē.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Shitam ir topiks...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
|
Henks | |  Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: F800GS
| Ieliekot ātrumā uzreiz noslāpst?
Bija pieredze, ka vainīgs slēdzīts vai vads (turpat pie sajūga hēbeļa), kurš dod ziņu, ka sajūgs ir nospiests | Offline
| | |
Henks | |  Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: F800GS
|
16 Oct 2015, 13:31:47 VATERLAND rakstīja:
Pačeko Sānu pekas kontaktus. Ir irspēja, ka devējs čakarē.
Tad arī braucot slāptu | Offline
| | |
army2015 | | Kopš: 27. Aug 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
16 Oct 2015, 13:31:47 VATERLAND rakstīja:
Pačeko Sānu pekas kontaktus. Ir irspēja, ka devējs čakarē.
Paldies par padomu. | Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
16 Oct 2015, 13:21:20 army2015 rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.
vienpodnieku darbināt zem 3k apgriezieniem nav patīkami, jo tikai pēc 3-3.3k apgriezieniem motors zina uz kuru pusi jāgriežas 
Slāpšana pie sajūga - saregulē sajūgu, kā arī tukšgaitas apgriezienus pacel par +- 100-150 rpm. 1500 ir bik par maz un kamēr nav uzsilis mēdz neko nesakot noslāpt.
sīkāk par aparātu vari palasīt mājaslapā f650.com, tur ir visas gs un carb modeļu atšķirības un slimības aprakstītas, kā arī tas kā ar viņām cīnīties 
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
andrejins | |  Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Tēma būtu pārceļama uz šejieni f650
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline
| | |
army2015 | | Kopš: 27. Aug 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
28 Oct 2015, 11:42:20 andrejins rakstīja:
16 Oct 2015, 13:21:20 army2015 rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.
vienpodnieku darbināt zem 3k apgriezieniem nav patīkami, jo tikai pēc 3-3.3k apgriezieniem motors zina uz kuru pusi jāgriežas 
Slāpšana pie sajūga - saregulē sajūgu, kā arī tukšgaitas apgriezienus pacel par +- 100-150 rpm. 1500 ir bik par maz un kamēr nav uzsilis mēdz neko nesakot noslāpt.
sīkāk par aparātu vari palasīt mājaslapā f650.com, tur ir visas gs un carb modeļu atšķirības un slimības aprakstītas, kā arī tas kā ar viņām cīnīties 
Ar piekto braucot pa pilsētu uz 80 km/h tie 3000 apgriezieni ir un tad arī uzraustās.
Biju servisā pie speciālista, kas atbildēja ka sajūgs esot noregulēts kā vajag, bet ja saki ka tur varētu būt vaina, ka ieliekot ātrumā neatlaižot sajūgu slāpst nost, tad būs jāskatās no jauna. | Offline
| | |
eds | |  Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
29 Oct 2015, 22:13:38 army2015 rakstīja:
28 Oct 2015, 11:42:20 andrejins rakstīja:
16 Oct 2015, 13:21:20 army2015 rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar šādām BMW F650 GS, 2000.gada izlaidums, tehniskām problēmām:
1. pa reizei uznāk ka uz 3000 apgriezieniem braucot mocis nedaudz raustās, tukšgaitā turi uz kādiem apgriezieniem gribi strādā mierīgi, tikai tā "slimība" parādās braucot. Vairāk tas izpaužas dzinējam esot siltam. Iepriekš raustījās arī braucot uz mazākiem apgriezieniem, iegriežoties servisā uz Čiekurkalna līnijas, pieslēdzot kompi, noteica ka mērītājs, kas atrodas blakus gaisa filtram nestrādā. Nomainīju ir krietni labāk, bet uz 3000 apgriezieniem pa reizei uznāk ka raustās.
2. otra problēma, kas besī visvairāk, proti, kad motors ir silts, uznāk ka nospiežot sajūgu un ieslēdzot ātrumā dzinējs ņem un noslāpst.
Dodiet padomu, kur meklēt problēmu.
Meklēju šeit forumā neko neatradu. Ja tēma atkārtojas, bez kritikas, vienkārši neatradu.
vienpodnieku darbināt zem 3k apgriezieniem nav patīkami, jo tikai pēc 3-3.3k apgriezieniem motors zina uz kuru pusi jāgriežas 
Slāpšana pie sajūga - saregulē sajūgu, kā arī tukšgaitas apgriezienus pacel par +- 100-150 rpm. 1500 ir bik par maz un kamēr nav uzsilis mēdz neko nesakot noslāpt.
sīkāk par aparātu vari palasīt mājaslapā f650.com, tur ir visas gs un carb modeļu atšķirības un slimības aprakstītas, kā arī tas kā ar viņām cīnīties 
Ar piekto braucot pa pilsētu uz 80 km/h tie 3000 apgriezieni ir un tad arī uzraustās.
Biju servisā pie speciālista, kas atbildēja ka sajūgs esot noregulēts kā vajag, bet ja saki ka tur varētu būt vaina, ka ieliekot ātrumā neatlaižot sajūgu slāpst nost, tad būs jāskatās no jauna.
Sāna pekas slēdzis.
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline
| | |
|
|