Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: Hard enduro izvēle
| Autors | Ziņojums |  
| Bagars |  |   Kopš: 09. Sep 2008 
Ziņojumi: 4244 
Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi 
 | KTM RFS 20 litri nobrauktās degvielas = 3 motorstundas 
Skatīt ~ 150. lapu 
Skatīt pdf-a 17. lapu 
Skatīt pdf-a 58. lapu 
Links 
23.-24. lpp 
no 21. lpp 
7000 km = ~100m/h 
250m/h 525 RFS meža režīmā ir pupu mizas, ja visu pēc manuāļa dara un ja ir vismaz viena labā roka. 
90% dzinēja diluma ir auksta dzinēja palaišanas brīdī un pirmo darbības sekunžu laikā, kā arī stipri paaugstinātas darba temperatūras gadījumā. 
Pārējais viss, kā endurists teica. 
te vēl linki http://kristofsx.com/ 
http://www.carlsalter.com/all-motorcycle-manuals.asp[ Šo ziņu laboja Bagars, 20 May 2016, 22:50:57 ]  |    Offline
  |  |   |  
| barons13 |  |   Kopš: 19. Jul 2012 
Ziņojumi: 175 
Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku 
 | Speci, gribu jūsu viedokli - kādas būtu aptuvenās izmaksas savest kārtībā šo staļingradu?  
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...amaha/jgnhj.html 
Zinu, ka WRs ir paraloģiski dārgs dzinēja ziņā, bet nu vismaz +/- cipars? Man čoms interesējas, skrūvētu pats, jo rokas abas ir labās un no dirsas neaug. Būšu ļoti pateicīgs par viedokļiem  
  ----------------- NOFUXGIVN |    Offline
  |  |   |  
| karlsons |  |   Kopš: 07. Oct 2009 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 3423 
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi  
 |  
03 Jun 2016, 10:24:46 Bagars rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 09:13:38 barons13 rakstīja: 
Speci, gribu jūsu viedokli - kādas būtu aptuvenās izmaksas savest kārtībā šo staļingradu?  
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...amaha/jgnhj.html 
Zinu, ka WRs ir paraloģiski dārgs dzinēja ziņā, bet nu vismaz +/- cipars? Man čoms interesējas, skrūvētu pats, jo rokas abas ir labās un no dirsas neaug. Būšu ļoti pateicīgs par viedokļiem   
  
Šeit ir rezerves daļas ar visu cenu 
  
 
itas peec yzf izskataas, zem 2006 gada 
 
bet: 
Complete Rebuild Kit 940.63 EUR  [ Šo ziņu laboja karlsons, 03 Jun 2016, 11:27:07 ] 
  ----------------- L/s tehnika, imports/eksports 
 
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla 
 |    Offline
  |  |   |  
| 
 |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 11:26:20 karlsons rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 10:24:46 Bagars rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 09:13:38 barons13 rakstīja: 
Speci, gribu jūsu viedokli - kādas būtu aptuvenās izmaksas savest kārtībā šo staļingradu?  
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...amaha/jgnhj.html 
Zinu, ka WRs ir paraloģiski dārgs dzinēja ziņā, bet nu vismaz +/- cipars? Man čoms interesējas, skrūvētu pats, jo rokas abas ir labās un no dirsas neaug. Būšu ļoti pateicīgs par viedokļiem   
  
Šeit ir rezerves daļas ar visu cenu 
  
 
itas peec yzf izskataas, zem 2006 gada 
 
bet: 
Complete Rebuild Kit 940.63 EUR   
  
 
Ja to motoru var sakrāmēt pa 940, tad tas vēl ir pa lēto, bet ja ir metama galva, un vel bojati bloki, tad ebiomaķ cik tur salasīsies, es neieteiktu to darīt.
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
| endurists |  |   Kopš: 12. May 2008 
Ziņojumi: 1250 
Braucu ar:  Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98 
 | Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos.
  ----------------- Husaberg FE 501 2013 
KTM LC4 Adventure R'98 
 |    Offline
  |  |   |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 12:59:05 endurists rakstīja: 
Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos. 
  
 
Tā ļoti bieži vien arī ir, tamdēļ man kaut kā patīk detaļas motorā laicīgāk nomainīt, līdz ar noteikto motorstundu intervālu, jo tā sanāk finālā LĒTĀK, nekā lāpīt staļingradu .
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
| elf |  |   Kopš: 29. May 2008 
No: Alūksne 
Ziņojumi: 1206 
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka . 
 |  
03 Jun 2016, 13:40:34 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 12:59:05 endurists rakstīja: 
Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos. 
  
 
Tā ļoti bieži vien arī ir, tamdēļ man kaut kā patīk detaļas motorā laicīgāk nomainīt, līdz ar noteikto motorstundu intervālu, jo tā sanāk finālā LĒTĀK, nekā lāpīt staļingradu . 
  
 
Bij kaut kāda gada Yamaha modeļiem ,kuriem trūka vārsti nenoskaidrojamu apstākļu dēļ...rūpnīca pat piesaistīja F1 vārstu testēšanā....tākā arī jauna detaļa var neparedzēti izbeigties.
  ----------------- ----------------- 
Ar motociklu nenoveco.... 
 
 |    Offline
  |  |   |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 14:27:55 elf rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 13:40:34 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 12:59:05 endurists rakstīja: 
Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos. 
  
 
Tā ļoti bieži vien arī ir, tamdēļ man kaut kā patīk detaļas motorā laicīgāk nomainīt, līdz ar noteikto motorstundu intervālu, jo tā sanāk finālā LĒTĀK, nekā lāpīt staļingradu . 
  
 
Bij kaut kāda gada Yamaha modeļiem ,kuriem trūka vārsti nenoskaidrojamu apstākļu dēļ...rūpnīca pat piesaistīja F1 vārstu testēšanā....tākā arī jauna detaļa var neparedzēti izbeigties. 
  
 
Ir problemātiski modeļi, ir neproblemātiski modeļi, ar problemātiskajiem modeļiem papadoss var sanākt jebura brīdī un jebkura variantā, ar neproblemātiskajiem modeļiem pa lielam viss air atkarīgs no apkopēm un īpašnieka līkrocības.
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
| chirkainais |  |   Kopš: 31. Mar 2011 
Ziņojumi: 1546 
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku 
 | Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt.. 
 
03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja: 
Homoloģēta CRF enduro versija? 
Pilnīgs sekass 
 
  ----------------- KOMPOC racing team 
__________________ 
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |    Offline
  |  |   |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja: 
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt.. 
 
03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja: 
Homoloģēta CRF enduro versija? 
Pilnīgs sekass 
  
  
 
Tas ir pārbūvēts krosinieks, jeb CRF450X ????  Kad rune iet par gondām, tad vienmēr figurē problemas ar vārstu sēžām   kā tur īsti ir šiem modeļiem?[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Jun 2016, 19:12:39 ] 
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
| VATERLAND |  |   Kopš: 01. Jan 2011 
Ziņojumi: 3025 
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)  
 | Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?   
 
 
 
Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski..... 
 
  ----------------- Mach mit, mach nach, mach besser 
 
https://www.maksla.lv |    Offline
  |  |   |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja: 
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?   
 
 
 
Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski..... 
 
 
  
 
Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi?
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
| VATERLAND |  |   Kopš: 01. Jan 2011 
Ziņojumi: 3025 
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)  
 |  
03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja: 
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?   
 
[IMG][/IMG] 
 
Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski..... 
 
 
  
 
Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi? 
  
 
Itkā Honda XR400. Incē specu domas....[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 03 Jun 2016, 19:55:27 ] 
  ----------------- Mach mit, mach nach, mach besser 
 
https://www.maksla.lv |    Offline
  |  |   |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 19:54:05 VATERLAND rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja: 
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?   
 
[IMG][/IMG] 
 
Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski..... 
 
 
  
 
Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi? 
  
 
Itkā Honda XR400. Incē specu domas.... 
  
 
Noformulē savu jautājumu - interesē kas tieši? Pirkt gribi?
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
| VATERLAND |  |   Kopš: 01. Jan 2011 
Ziņojumi: 3025 
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)  
 |  
03 Jun 2016, 19:59:59 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:54:05 VATERLAND rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja: 
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?   
 
[IMG][/IMG] 
 
Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski..... 
 
 
  
 
Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi? 
  
 
Itkā Honda XR400. Incē specu domas.... 
  
 
Noformulē savu jautājumu - interesē kas tieši? Pirkt gribi? 
  
 
Jautājums ar to svaru 125kg un jaudu 34HP - cik tāds kaplis ir piemērots tam pašam Hard Enduro segmentam. Pirkšanas /pārdošanas stratēģija skaidra - ja nav nojāts=ņemams. 
  ----------------- Mach mit, mach nach, mach besser 
 
https://www.maksla.lv |    Offline
  |  |   |  
| envy |  |   Kopš: 21. Jul 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 1632 
Braucu ar: labiem drapakiem 
 | Xr400 ir ļooooti labs!
  ----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays 
KTM 790 Adventure R Rally 
 
 |    Offline
  |  |   |  
| karlsons |  |   Kopš: 07. Oct 2009 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 3423 
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi  
 |  
03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja: 
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt.. 
 
03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja: 
Homoloģēta CRF enduro versija? 
Pilnīgs sekass 
  
  
 
Vairs nav.[ Šo ziņu laboja karlsons, 03 Jun 2016, 20:32:50 ] 
  ----------------- L/s tehnika, imports/eksports 
 
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla 
 |    Offline
  |  |   |  
| riils |  |   Kopš: 12. Jul 2014 
No: Sigulda 
Ziņojumi: 274 
Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību 
 |  
03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja: 
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt.. 
 
03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja: 
Homoloģēta CRF enduro versija? 
Pilnīgs sekass 
  
  
 
Vot shitas ir SEKASS! 
 
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...=1&fnai=prev
  ----------------- Mixin' Gas & Haulin' Ass |    Offline
  |  |   |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 20:43:25 riils rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja: 
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt.. 
 
03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja: 
Homoloģēta CRF enduro versija? 
Pilnīgs sekass 
  
  
 
Vot shitas ir SEKASS! 
 
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...=1&fnai=prev 
  
 
Nu Tavs (mans) drapaks neizskatījās sliktāk, kad to pa nieka 1000ls nopirku, spriežot pēc cenas Mobile.de, laikam nevajadzēja drāzt pa mežu hardkorā, bet iekonservēt un nolikt stūrī, uz gadiem 10, varētu labu $$$$ izcelt. 
 
[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Jun 2016, 21:33:10 ] 
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
| Archy96 |  |   Kopš: 22. Apr 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 13384 
Braucu ar:  Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120 
 |  
03 Jun 2016, 20:02:45 VATERLAND rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:59:59 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:54:05 VATERLAND rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja: 
 
03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja: 
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?   
 
[IMG][/IMG] 
 
Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski..... 
 
 
  
 
Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi? 
  
 
Itkā Honda XR400. Incē specu domas.... 
  
 
Noformulē savu jautājumu - interesē kas tieši? Pirkt gribi? 
  
 
Jautājums ar to svaru 125kg un jaudu 34HP - cik tāds kaplis ir piemērots tam pašam Hard Enduro segmentam. Pirkšanas /pārdošanas stratēģija skaidra - ja nav nojāts=ņemams.  
  
 
Šis ir ļoti labs mocis tādā ziņā, ka ļoti izturīgs, reti remontējams, un gana viegls, lai būtu lietojams hard apstākļos, tikai ir viena herņa, par cik šis ir jau ļoti vecs modelis, viņi daudzi ir ar saplaisājušām galvām, kas rodas acīmredzot no nepietiekamas dzeses, intensīva hardkora apstākļos, ja uz tādu uzrausies, būs dārgi.
  ----------------- BevelGear Individual Solutions |    Offline
  |  |   |  
  |   
 
		 
 |