Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
Kurbo | | Kopš: 05. May 2019
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
|
19 Aug 2019, 16:35:54 mexa rakstīja:
Uz razotaju protams, vainu tu remontesi vainu brauksi... stavokli parbauda kaa visai moto tehnikai. ja gtibi haardu un liist lidz ar pautiem tajaa-izvelies vieglaku. 250 4t buus ok pirmajam, tad jau zinaasi ko gribi iemeginot chomu 2t un lielos 4t zirgus
kas tad ir vairāk braucams nekā remontējams?
baigi noslēpumaini?
joprojā ir Kā Tiksi Mājās kamēr visi japāņi=max uzticami?
skatoties tāpat neko ārā jaukt neļaus-pieleca,rūc,neraustās=labs?
vai tur jābūt ar trenētu ausi,kas dzird kā ķēde žvadz un vārsti klapē?
[ Šo ziņu laboja Kurbo, 19 Aug 2019, 18:44:11 ] | Offline
| | |
karlsons | |  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Ņem normālu ražotāju, nenjem kjinieti
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja gribi trapit uz nopisteni pietiks tikai taa ka pielaizas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
|
Kurbo | | Kopš: 05. May 2019
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
| Jautāšu savādāk - rezerves daļas priekš pavecākiem Yamaha Wr,Suzuki Drz,Husaberg ir iespējams dabūt bez liela čakara,vai tur jau sākas pielāgošana un praktiskais latvietis? | Offline
| | |
VATERLAND | |  Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3025
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
Vèrts ielàgot sekojošu sakarību, hàrdenieki dalās resursniekos un stundeniekos.
Resursnieki tika ražoti līdz 2000 gadu sākumposmam, kam sekoja jau pieminētie stundenieki.
Tevis pieminēto starpā WR un Husis droši ietilps stundeniekos, kas pašsaprotami prasīs iegulfījumu pèc noteiktu motorstundu sasniegšanas. Par to te forumà ir apmułłàts gana daudz.
Par resursniekiem- Ja agregàts ir ticis lietots, pašsaprotami, ka remonts vai revīzija par rsošo teh. Stàvokli ir vairàk nekà nepieciešama.
Tàpat ir vèrts noskaidrot, ko tu izproti ar hardenduro, jo hardenieks, kas robezojas ar triàlu pager 2T izvèli, nevis 4T, kur DRZ vai priekšgàjèjs DR nebūs īsti vietà.
20 Aug 2019, 10:54:41 Kurbo rakstīja:
Jautāšu savādāk - rezerves daļas priekš pavecākiem Yamaha Wr,Suzuki Drz,Husaberg ir iespējams dabūt bez liela čakara,vai tur jau sākas pielāgošana un praktiskais latvietis?
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Daziem 2t virzuli dargaki pat 4t un vice versa. To nosaka modelis. Njem sarakstu ko gribeetu, zinot 2t vai 4t. Un kaut googlee meklee videeji cenas un piegadataju daudzumu. Daziem gruti dabut, daziem kapeikas maksaa. Kam bloki ir noperkami kam plaisa blokaa noziimee cits mocis... nav taada gatava saraksta.
Katiktmajas ir ok, katram motoram sava nianse, un savi bonusi, dalita ellosana vai nee utt, ellas kapacitaate motoraa...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Bagars | |  Kopš: 09. Sep 2008
Ziņojumi: 4244
Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi
|
20 Aug 2019, 11:11:08 VATERLAND rakstīja:
.... hàrdenieki dalās resursniekos un stundeniekos.
Resursnieki tika ražoti līdz 2000 gadu sākumposmam, kam sekoja jau pieminētie stundenieki.
Kur tu šito ņēmi? Avotu studijā!
Kur rāvi šitos terminus? Ar ko tieši un kā tie atšķiras?
hardenieks, kas robezojas ar triàlu pager 2T izvèli, nevis 4T, kur DRZ vai ...
kur var nopirkt šito sviestu?
https://www.youtube.com/watch?v=oPRwh_dUJuc[ Šo ziņu laboja Bagars, 20 Aug 2019, 15:06:27 ] | Offline
| | |
Bagars | |  Kopš: 09. Sep 2008
Ziņojumi: 4244
Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi
|
20 Aug 2019, 10:54:41 Kurbo rakstīja:
Jautāšu savādāk - rezerves daļas priekš pavecākiem Yamaha Wr,Suzuki Drz,Husaberg ir iespējams dabūt bez liela čakara,vai tur jau sākas pielāgošana un praktiskais latvietis?
Kāpēc tev vajadzīgas rezerves daļas, ja šajā esi =0
Sorry, bet to secināju no taviem iepriekšējiem jautājumiem, jo nekādu izklāstu par savām spējām un vēlmēm neesi sniedzis.
Tāpat arī pielāgošanā un praktiskajā latvietī neko sliktu nesaskatu. Jo, patiesībā, tas ir tas, uz ko tehniski advancēti pilsoņi pelna.
Ja pašam ar to pieredzes nav, tad vispirms sameklē attiecīgu "dakteri", kam uzticies, un tad risini problēmu. Internātā reti kurš uzņemas atbildību par savu tirdziņu.
WHICH DIRT BIKE SHOULD I BUY!?
Patiesībā, pats jau pareizi domāji..
19 Aug 2019, 15:00:50 Kurbo rakstīja:
Vai pirmajam hard mocim ir vērts baigi iespringt uz ražotāju,it sevišķi ja skatos lietota braucamā virzienā?
... varbūt vienkāršāk ir nopirkt un tad laika gaitā saprast,kas ir svarīgākais?
BETA 2019 ENDURO REVIEW KNOWN ISSUES & COMMON PROBLEMS
KTM kasjaki
BETA MAIN BEARING FAILURES
BETA OWNERS: SECURE YOUR OIL INJECTION TUBES!
Kad katru rītu epasts piebērts ar service bulletiem, tad gribas tikai vecu mo
P.s. vecs HSB toč nebūs laba izvēle
[ Šo ziņu laboja Bagars, 20 Aug 2019, 17:05:26 ] | Offline
| | |
Kurbo | | Kopš: 05. May 2019
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
|
20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...
paldies,par saprotamu atbildi.
par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es par to rakstīju, ka vienam motora augša lētāka otram apakša... nu tu gan DRZ ar WR pielīdzināji izdomā ko gribi ņemt, tobiš cik dziļi mežā, stiept no jajebu purva kalnā tad protams Hardinieks, 2t vai 4t, atkal cik mīzējnervs atļauj pirmajam sprideklim. bet atkal mazāks 2t būs viegls un ērts hard apstākļos, daudzi proraideri mauc ar 3xxcc 2t...
ja vispār nezini ko gribi, kautko paņem un mācies no kļūdām, tad labojies, ņem citu un atkal. un tā katrs sev arī pielasa savu braucamo kas tīk. man piemēram gribejās husi/crf/ktm ap 500cc, bet tagad iespējams ņemtu kādu 2t spridzekli, tie protams karburētie ir jūtīgi pret atmosfēru, bet tā jau sporta tehnika, nevis sēnes lasīt, un tam ir savas nianses. citi atkal ņem pirmo te510 un mauc laimīgi, mācās, brauc sacenes labo, un atkal brauc. neviens nepateiks ko tu gribi.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
karlsons | |  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:
20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...
paldies,par saprotamu atbildi.
par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju
Nē.
P.s. kāds ir hardenduro resursnieks  [ Šo ziņu laboja karlsons, 20 Aug 2019, 20:33:22 ]
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
Rok | | Kopš: 12. Jul 2017
Ziņojumi: 24
Braucu ar: CRF 1000 Africa Twin
|
20 Aug 2019, 20:32:22 karlsons rakstīja:
20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:
20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...
paldies,par saprotamu atbildi.
par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju
Nē.
P.s. kāds ir hardenduro resursnieks 
Mūžīgs, ja ņem Honda XR650...
Neticiet, uzrakstiet pa taisno Japānu...
| Offline
| | |
karlsons | |  Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
20 Aug 2019, 22:56:37 Rok rakstīja:
20 Aug 2019, 20:32:22 karlsons rakstīja:
20 Aug 2019, 17:45:29 Kurbo rakstīja:
20 Aug 2019, 15:32:20 Bagars rakstīja:
...
paldies,par saprotamu atbildi.
par rezerves daļām jautāju,lai nav gadījums,ka pa relatīvu sviestmaizi dabū braucamo,bet remonta gadījumā visu ar uzviju pazaudē,kaut bija iespējams no tā izvairīties,izvēloties citu modeli/ražotāju
Nē.
P.s. kāds ir hardenduro resursnieks 
Mūžīgs, ja ņem Honda XR650...
Neticiet, uzrakstiet pa taisno Japānu...
Kā tad[ Šo ziņu laboja karlsons, 20 Aug 2019, 23:14:25 ]
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline
| | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline
| | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 547
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
21 Aug 2019, 09:45:50 karlo1941 rakstīja:
laikam runa gāja par šo Honda XR650L, no 1993-2000.
analogs laikam ir Suzuki DR650SE, no 1996-2009
To DR650SE ražo vēl joporjām.. Tik netirgo te.. | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Te runa iet par hardiem, devis dr un drz limenja "duaaliem" hards ir viegls un jaudiigs, dr tur neka netraapa, mazais xr veel kuda nishlo. Tt iesakumam ar butu ok. Bet salidzinot ar realiem hardiem... ko tur salidzinat
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 269
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.
Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Aug 2019, 16:28:41 Bagars rakstīja:
21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. ..
Jāielien šajā pakaļā un tā jāprot braukt
Arī šeit
Visur citur pietiks ar šo
True story 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 269
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Tā jau domāju. Manam skillam un ambīcijām ar drz pietiktu atliektiem galiem.
Interesanti tikai, vai visi brašie komentētāji brauc Romaniacos utml. Par tiem dažiem, kas brauc, informēts esmu. | Offline
| | |
shiirs | | Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 689
Braucu ar: CanAm Outlander 1000 XTP, KTM duke 690 2008, KTM EXC-F 450 SIXDAYS 2024
|
21 Aug 2019, 14:42:07 Gasjs rakstīja:
Pastāsties nespeciālistam (man) - cik dziļā pakaļā ir jālien, cik nikni ir jāmāk braukt, lai mazs dual sport (līdz 150kg - DRZ400, TE510) jau būtu nepietiekams. To, ka 100kg ir vieglāk no purva iznest ārā nekā 150kg, saprotu.
Šis ir bez ironijas. Tēma interesē, bet man ir pilnīgi sveša.
Nu nezinu. 150kg manuprāt jau ir baigi daudz. Vienīgi tie reģistrējamie hārdiņi jau kosmosu maksā, drz tas tāds vidusceļš, iesākumam būs ok. Iesākumam jau jebkas ir ok, vēlak tikai saproti ko īsti gribi, es piemēram no transalpa palēnam tiku līdz tt, pa vidu man vēl vid kaut kas bija. Tt pēc papiriem svēra 138kg, jo bija bez startera, bet tapat likās smags. Un tagad beidzot sapratu ka man vislabāk patīk gāzt ar kvadru un uz močiem atpakaļ kaut kā nevelk. pusmūža krīze laikam
----------------- aizej tur nezin kur atnes to nezin ko. | Offline
| | |
|
|