Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DL/KLV
Autors | Ziņojums |
Dartagnan | |  Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
|
07 Feb 2019, 15:18:30 cabriooo rakstīja:
Draugs interesējas par klv 1000, ir kādām zināms kaut kas tieši par šo modeli? 76000km nav jau beigu gals šim dzinējam?
Links
Stromtrooper forumā ir eksemplārs ar 400k jūdzēm, kuram nekādi būtiski remonti nav veikti un tiek turpināts lietot. Manējam tagad ir nepilni 100k, nav nekādu noguruma pazīmju.
Šis konkrētais eksemplārs ir zināms, ir pilnībā sagatavots ceļošanai, pilnībā nokomplektēts, kopts, ručkā nekad nav jāts un Max ātrums nav pārbaudīts. Pirkts viegli apskrambāts no sievietes Vācijā, LV nobraucis kādus 40k km, no kuriem vismaz 30k ceļojumos, pēdējo reizi manīts oktobra beigās Francijas dienvidos. Ja pareizi atceros priekšējā riepa iet uz beigām.
Ja es beidzot saņemtos ielikt pēdējo 3 gadu ceļojumu galerijas tad tur viņš būtu diezgan daudzās bildēs
-----------------
| Offline
| | |
EEdijs | |  Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 160
Braucu ar: R1200 GS K25
|
07 Feb 2019, 15:18:30 cabriooo rakstīja:
Draugs interesējas par klv 1000, ir kādām zināms kaut kas tieši par šo modeli? 76000km nav jau beigu gals šim dzinējam?
Links
7 lapā vidū tepat ir pilns ar linkiem no forumiem, kur lietotaji dalas ar saviem nobraukumiem x2 x3.
[ Šo ziņu laboja EEdijs, 09 Feb 2019, 22:16:08 ]
----------------- BB | Offline
| | |
AicisF | |  Kopš: 12. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar:
| Olā, vai kādam nav oriģinālie virzienrādītāji (vai vismaz sitkliņi) ar CE marķējumiem uz tiem? Nobraucu 4 sezonas un CSDD izdomāja, ka vairs nelaidīšot mani cauri, kaut gan pirms tam neko neteica. Brīnumainā kārtā manējiem nav šī nepieciešamā marķējuma. Ja ir, labprāt iegādāšos no jums. Pie dīlera stikliņš 10 eur/gab un 3 nedēļas jāgaida. | Offline
| | |
|
Dzidziks | |  Kopš: 14. Feb 2019
Ziņojumi: 20
Braucu ar: KTM 990 ADV
|
31 Jul 2019, 14:17:25 AicisF rakstīja:
Olā, vai kādam nav oriģinālie virzienrādītāji (vai vismaz sitkliņi) ar CE marķējumiem uz tiem? Nobraucu 4 sezonas un CSDD izdomāja, ka vairs nelaidīšot mani cauri, kaut gan pirms tam neko neteica. Brīnumainā kārtā manējiem nav šī nepieciešamā marķējuma. Ja ir, labprāt iegādāšos no jums. Pie dīlera stikliņš 10 eur/gab un 3 nedēļas jāgaida.
Man ir, bet mocis Smiltenē.[ Šo ziņu laboja Dzidziks, 31 Jul 2019, 18:14:32 ] | Offline
| | |
GE | |  Kopš: 07. Sep 2019
Ziņojumi: 2
Braucu ar: DL1000
| Sveiki!
Esmu ticis 2003 gada DL1000 ar 70K nobraukumu, kuram ir manāma grabēšana un vibrācija no sajūga pie 3k - 4k apgriezieniem. Cik noprotu šī ir šī modeļa klasiska sāpe - sajūga grozs. Ziemā ir doma to savest kārtībā. No gūgles sapratu, ka ir divas opcijas, ņemt OEM (izvilks ap 50K) vai pārbūvēt esošoi grozu (vajadzētu vilkt ilgāk par OEM grozu) - ir čaļis UK kas to dara. www.vibefreev.com
Sāku nosvērties par labu groza pārbūvei, nevis OEM, izmaksas +/- vienādas
Ir kādas atsauksmes, varbūt tepat arī kāds ko tādu dara? | Offline
| | |
QQlis | |  Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
|
07 Sep 2019, 21:04:37 GE rakstīja:
Sveiki!
Esmu ticis 2003 gada DL1000 ar 70K nobraukumu, kuram ir manāma grabēšana un vibrācija no sajūga pie 3k - 4k apgriezieniem. Cik noprotu šī ir šī modeļa klasiska sāpe - sajūga grozs. Ziemā ir doma to savest kārtībā. No gūgles sapratu, ka ir divas opcijas, ņemt OEM (izvilks ap 50K) vai pārbūvēt esošoi grozu (vajadzētu vilkt ilgāk par OEM grozu) - ir čaļis UK kas to dara. www.vibefreev.com
Sāku nosvērties par labu groza pārbūvei, nevis OEM, izmaksas +/- vienādas
Ir kādas atsauksmes, varbūt tepat arī kāds ko tādu dara?
Nu Dl1000 ir tāda lieta zināma. Kurvis viņam grab jau no konvejera nobraucot. Bet cik esmu lasīju citu pieredzi ārzemju forumos un arī LV ar lietotājiem/ remontētājiem esmu parunājies, tad ja netraucē ka piegrab, tad vālē mierīgi un neņem ausī.
Ja pilots ir īpaši pedants un piekasīgs, tad var ņemties uz velna paraušanu un labot/pārtaisīt kurvi. Bet īpaša vajadzība neesot.
Un ņemt OEM nau vērc - tas grabēs tik pa kapeiku mazāk kā esošais! 
Bet! Ja neko smagi nejaucu, tad konkrētais eksemplārs pirms nevisai ilga laika tika atrādīts SRFT servisā, un cita starpā arī jautājums par kurvi tika cilāts.
Pārrunājot un apskatot verdikts bija - netraucē tehnikai strādāt. Turpat man parādīja viena nesen remontēta DL1000 kurvi, kā izskatās, ka kurvim ir pizģec, kurš tiešām grabēja - tur bija lufte ar rokām kustinot un visas no tā izrietošās sekas.
Ja sāk parādīties citas kaites atskaitot skaņu, tad jau jāsāk domāt. Citādi es arī ieteiktu netraucēt tehnikai strādāt. 
----------------- | Offline
| | |
Dartagnan | |  Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Man uz 2016gada DL1000 tas kurvis jau 125 000km grab un gan jau vēl vismaz tikpat nograbināsies.
Pirmajā dienā vēl īsti negrabēja, bet pie 500km jau sāka palikt manāms. Pēc pirmās apkopes uz 1200km jau grabēja gandrīz tā par kā tagad pie 125k
Vienkārši nemeklē sev problēmas.
Ja gribēji lai negrab tad vajadzēja 650 ņemt, neko daudz sliktāk viņš neiet un nekas negrab atšķirībā no litra, bremzes arī pietiek, trešo tiltiņu dakšai nevajag un izpūtēju aiztiekot power commander arī nevajag, kā arī apkopē ir lētāks un rij vismaz par par litru/pusotru litru mazāk. Sievas gladius ar tādu pašu motoru vispār Max 3.5l/100km osta ar viņas braukšanu
-----------------
| Offline
| | |
edmundo | |  Kopš: 14. Jun 2012
Ziņojumi: 131
Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638
|
12 Sep 2019, 19:34:38 Dartagnan rakstīja:
Man uz 2016gada DL1000 tas kurvis jau 125 000km grab un gan jau vēl vismaz tikpat nograbināsies.
Vienkārši nemeklē sev problēmas.
Ja gribēji lai negrab tad vajadzēja 650 ņemt, neko daudz sliktāk viņš neiet un nekas negrab atšķirībā no litra
Man ir 2017.g.DL1000, kurvis grab
----------------- Hit the road, Jack! | Offline
| | |
GE | |  Kopš: 07. Sep 2019
Ziņojumi: 2
Braucu ar: DL1000
| Pāris nedēļu laikā ar graboņu jau aprasts. Vairs jau netraucē. Zinot ka graboņa ir norma jau no konveijera noripojušiem eksemplāriem liek uz graboņu skatīties savādāk. Interesēsjos jo negribējās sagaidīt stundu x kad tas kurvis beidzas pavisam, bet cik noprotu tas tik drīz tāpat nebūs.
Bet domāju ka ziemā kopā ar visiem citiem darbiem pie viena uzmetīšu aci tam kurvim, nevarēšu likties mierā kamēr ar savām acīm neredzēšu, ka tur nav nekā krimināla. | Offline
| | |
bildinsh | |  Kopš: 04. May 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Suzuki DL650 V-Strom
| Hellou!
Vai kāds no jums ir taīsijis DL650 stock izpūtēja mod? "Pea shooter removal" Grūti saprast no tā kā skaņa mainās Youtube.
Bija vērts to darīt lai iegūtu nedaudz dobjāku skaņu? Nav ekspektācijas ka skanēs kā normāla aftermarket sistēma vai mufflers, bet ja izmaksas ir 0, vai ir vērts to darīt?[ Šo ziņu laboja bildinsh, 30 May 2020, 18:54:15 ] | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Kās mērķis tam visam?  | Offline
| | |
bildinsh | |  Kopš: 04. May 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Suzuki DL650 V-Strom
|
30 May 2020, 19:56:40 mezamaris rakstīja:
Kās mērķis tam visam? 
Nu, stock truba nedaudz izklausās pēc šujmašīnas. Skaļums ir ok, bet ja būtu nedaudz zemā frekvence izplūdes skaņā būtu patīkamāk. Mērķis? Iegūt labāku skaņu ar minimālu ieguldījumu. | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| klients Sava, dl nogrieza izejas trubinju, kas zem dekor uzlikas, skanja palika drupi dobjaka, jo izejas diametrs dod citas frekvences rezonansi, kas butu lenaka, attiecigi dobjaka(zemaka frekvence) bet tas ir taa izsakoties neiedzilinoties, jo akustika ir loti sarezgita tema. skanja pamainijas, es teiktu ka 0euro verts, "manas domas", nenesu atbildibu ja nepatiks
Shim modam nebutu jaietekme AF ratio. Uz Shi pasha ar diagnostiku baudiju china prematoku, lambda gaaja griestos, svece balta kaa naave.
Bez PC nav ko dariit uz iesmidzes
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
Sergejs80 | |  Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: V-Strom
| To pipsi nogriežot, skaņa paliek patīkamāk dobjāka. Sveču krāsa normāla, skatē nepiekasās  | Offline
| | |
bildinsh | |  Kopš: 04. May 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Suzuki DL650 V-Strom
| Paldies par viedokļiem. Jāiet meklēt zāģis.  | Offline
| | |
Sergejs80 | |  Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: V-Strom
| https://youtu.be/UMzlg7WNFtE | Offline
| | |
Sergejs80 | |  Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: V-Strom
| Ja nu kādam noder 
Šodien notestēju gandrīz 200 km garumā Kappa Airstream (tas pats Givi Airflow). Pie brāzmainā vēja neraustīja ķiveri aiz nadziņa, vēja plūsma uz mani ir daudz mazāka. Tas ir pluss par visiem 110%. Braucu ar nedaudz pavērtu vizieri, lai nesvīst, jo nav pinloks. Sejai bija siltāk kā iepriekš ar oriģinālo stiklu, kam pielikts tas pagarinājuma širmītis. Uzstādīju zemākajā pozīcijā un pie auguma 183cm vējstikla augšējā mala ir tieši man redzes līmenī, tas kaitina - īsti ne caur stiklu, ne pa augšu skatīties. Vai nu jāpierod, vai jāpārmudrī kaut kā zemāk. Ļoti viegli skrāpējas, jau pie montāžas dažas švīkas dabūju 
Problēmu ar skatu aizsedzošo līniju atrisināju - uzstādot vējstiklu, ir jāņem acis palīgā! Biju pamanījies saskrūvēt ne pašā zemākajā pozīcjā [ Šo ziņu laboja Sergejs80, 06 Nov 2022, 11:50:17 ] | Offline
| | |
|
|