Autors | Ziņojums |
royal_ostrich | |
Kopš: 23. Nov 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Cik meklēju portālā informāciju un atsauksmes par šo modeli, nekas daudz nebija pieejams, respektīvi:
- plusi
- mīnusi
- degvielas patēriņš
Tā ir taisnība ka šis modelis var mierīgi braukt uz 160 bet honda Transalp pie 130 ir kā vibrators???  |
Offline
| |
|
Rizza | |
 Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'
| Ar polšu pie Neganteļa, viš Tev izstāstīs |
Offline
| |
|
suzuki | |
 Kopš: 11. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar:
| Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis. |
Offline
| |
|
|
Endurotraveller | |
Kopš: 14. Jul 2010
Ziņojumi: 71
Braucu ar:
| patēriņš kā iepriekš minēts. Piegāz pilnu bāku (22L) un dod mizā. Vibrācija nekādas.
Salīdzinājumā ar Transalpu - V-Stromam ir 6 ātrumi, Transalpam - 5.
|
Offline
| |
|
royal_ostrich | |
Kopš: 23. Nov 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
27 Nov 2012, 10:40:41 suzuki rakstīja:
Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.
Un kāds ir cēliens apdzenot pēc 100 km/h ar pasažieri un bez? |
Offline
| |
|
Rizza | |
 Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'
|
27 Nov 2012, 12:19:44 royal_ostrich rakstīja:
27 Nov 2012, 10:40:41 suzuki rakstīja:
Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.
Un kāds ir cēliens apdzenot pēc 100 km/h ar pasažieri un bez?
Kāds var būt cēliens ar ( hvz, 67 zs ? ) motoru ? iemetot no 6 4tajā robā gan jau, ka cels, bet ne jau šis iemesls ir galvenais moča kritērijs pēc kā vērtēt...jautājums manuprāt nav adekvāts. hvz. |
Offline
| |
|
suzuki | |
 Kopš: 11. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar:
|
27 Nov 2012, 12:19:44 royal_ostrich rakstīja:
27 Nov 2012, 10:40:41 suzuki rakstīja:
Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.
Un kāds ir cēliens apdzenot pēc 100 km/h ar pasažieri un bez?
Maniem 66kg cēliens pietiek, bet kad divatā tad pēc 100 jau jūt jaudas trūkumu  |
Offline
| |
|
Negantelis | |
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5333
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
27 Nov 2012, 01:00:09 royal_ostrich rakstīja:
Cik meklēju portālā informāciju un atsauksmes par šo modeli, nekas daudz nebija pieejams, respektīvi:
- plusi
- mīnusi
- degvielas patēriņš
Tā ir taisnība ka šis modelis var mierīgi braukt uz 160 bet honda Transalp pie 130 ir kā vibrators??? 
Ļoti labs modelis.
Izturīgs.
Rāmis,bāka un riteņi ir tie paši kas DL1000.
650 salīdzinājumā ar litru ir daudz maigāka motora darbība,nekādas vibrācijas,tikai patīkama Vmotora pulsācija. Neesmu skatījies kāds motors ir transalpam bet suzukam ir 90°.
Pateriņš 650 ievērojami mazāks.
Maksimālais ātrums 180. Litram 200.(spidometrs gan rāda 215)
Par transalpu būs ērtāks,stingrāks,labākas gaismas un domāju arī ekonomiskāks.
Par to jaudu 650 ir tā.
It kā jau pietiek,par mašīnām jau ātrāk skrien. Bet arī ar litru braucot es tā pat nometu robu uz leju lai izbaudītu paātrinājumu.
Un tieši tā pat es mēdzu darīt ar savu otru moci kuram 197 Zs.
Kas svarīgi. Vismaz man Dl1000 6 robs ir Overdrive. Tajā var likt tikai pēc 120-130. Un tad sanāk forši braukt 140-160 un viss griezes moments vēl priekšā.
Tā kā šeit nav viennozīmīga slēdziena.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline
| |
|
maniac | |
 Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5079
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Skaties 120.numuru:
http://maxitest.moto-station.com/moto/consommation/
Interesanta tabula. Tik daudz pat franciski var saprast...
-----------------
|
Offline
| |
|
Pauliic | |
 Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| interesants modelis, bet man personīgi tāds kaulains liekas vizuāli dl1000 pilnīgāks  [ Šo ziņu laboja Pauliic, 27 Nov 2012, 20:58:13 ]
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline
| |
|
Joske | |
 Kopš: 21. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1660
Braucu ar: C2H6O
| Vinjam takš SVškas motors!? Sveškai pateriņš 6/7L, Vmax*210. |
Offline
| |
|
jurics | |
 Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 361
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
|
27 Nov 2012, 01:00:09 royal_ostrich rakstīja:
Cik meklēju portālā informāciju un atsauksmes par šo modeli, nekas daudz nebija pieejams, respektīvi:
- plusi
- mīnusi
- degvielas patēriņš
Tā ir taisnība ka šis modelis var mierīgi braukt uz 160 bet honda Transalp pie 130 ir kā vibrators??? 
Plusi manā skatījumā:
- lieliski piemērots mocīts mūsu sūdīgajam asfaltam. Var arī neiespringstot vālēt pa labu granteni.
- ērta sēdpozīcija, var mierīgi nenogurstot braukt garākus gabalus.
- pietiekami laba vēja aizsardzība, tas gan laikam atkarīgs no braucēja auguma.
- tas pats degvielas patēriņš - mierīgi braucot(+-110) ir apmēram 4 litri uz sotaku.
- vibrācijas īpaši nejūtu, varbūt minimāli.
- lieliski vadās, viegli manevrējams ''dzīvā'' satiksmē.
- priekš saviem nedaudzajiem zirgspēkiem, motoram lielisks griezes moments jau no maziem apgriezieniem.
- labas gaismas - divas H4 lampas
Un te daži mīnusi:
- ''zirdziņu'' vienmēr varētu vairāk
- priekšējā dakša varētu būt labāka.
- priekšējās bremzes arī pašvakas.
Viss iepriekšminētais attiecas gan uz veco, gan jauno DL650, tāpēc neizceļu tādas noderīgas lietas ka jaunajam -ABS, automātiskās gaismas(ES regula), ieslēgtā ātruma indikatoru,utt. Ar moci kopumā esmu apmierināts. |
Offline
| |
|
edmundo | |
 Kopš: 14. Jun 2012
Ziņojumi: 129
Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638
| Ir ideja tādu paķert. Eiropā viņš nāk bez motora dugām/atboiņikiem un bez aizsargpannas. Jautājums Štromu īpašniekiem - vai tādas papildus likāt vai nē, ja jā, tad vai pirkāt ebay vai tepat kāds uz vietas izgatavoja.
----------------- Hit the road, Jack! |
Offline
| |
|
JeepFun | |
 Kopš: 11. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
| http://www.youtube.com/watch?v=Ou6FumzAnZ8 |
Offline
| |
|
Negantelis | |
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5333
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
23 Jan 2013, 13:53:08 edmundo rakstīja:
Ir ideja tādu paķert. Eiropā viņš nāk bez motora dugām/atboiņikiem un bez aizsargpannas. Jautājums Štromu īpašniekiem - vai tādas papildus likāt vai nē, ja jā, tad vai pirkāt ebay vai tepat kāds uz vietas izgatavoja.
Pirku moci vācijā.
Dugas liku Hepco Becker,sūtīju Favorītā.
Sānu koferu stiprinājumus taisīja JR pē mana pasūtījuma.
Ar dugām esmu nolicis uz sāna stāvošu moci, nekādas vainas izņemot pagrieziena stikliņu.
Litram gan plastmasas ir pilnīgākas un nolauzt tās ir lielāka iespēja nekā 650.
Hepco becker dugas izvēlējos jo tās ir visaugstākās un pasargā sānus.
Aizmugurē koferu stiprinājumi ir taisīti tā ka izpilda arī aizsargu funkciju.
Motora pannas nav jo uzskatu ka pa asfaltu braucot tā nav vajadzīga,ja ļoti slīpē grantenes tad var būt var arī domāt. Litram ir plastmasas aizsargs ar ko man pilnīgi pietiek.
Varu ielikt bildes,pēc pieprasījuma.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline
| |
|
reimondz | |
 Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Labrīt no rīta!
Ierosinu šo topiku pārsaukt par DL/KLV topiku.
Tātad, līdz ar KLV iegādi no UK ir radies sekojošs jautājums par priekšējo lukturi. Vai ir kāda atšķirība starp priekšējiem lukturiem DL 650 un DL 1000 un KLV 1000 (gads 2005)? Jeb visiem viņi ir pilnīgi vienādi?
-----------------
|
Offline
| |
|
Negantelis | |
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5333
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
02 Oct 2013, 08:04:29 reimondz rakstīja:
Labrīt no rīta!
Ierosinu šo topiku pārsaukt par DL/KLV topiku.
Tātad, līdz ar KLV iegādi no UK ir radies sekojošs jautājums par priekšējo lukturi. Vai ir kāda atšķirība starp priekšējiem lukturiem DL 650 un DL 1000 un KLV 1000 (gads 2005)? Jeb visiem viņi ir pilnīgi vienādi?
KlV ir tāds pats kā Dl, un dodu 90% ka arī 650 ir tas pats. Elementāri paskaties detaļu kodus un redzēsi ir tas pats vai nav.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline
| |
|
kipijs | |
 Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
| Manam dl650 2004.g pašvakas aizmugures bremzes. Ir ieteikumi? Ir jauns bremžu šķidrums, ir atgaisots. Kluči vēl lietojami (pēc mm spriežot). |
Offline
| |
|
reimondz | |
 Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
30 Nov 2013, 17:40:33 kipijs rakstīja:
Manam dl650 2004.g pašvakas aizmugures bremzes. Ir ieteikumi? Ir jauns bremžu šķidrums, ir atgaisots. Kluči vēl lietojami (pēc mm spriežot).
Pārliecinies vēlreiz vai tiešām ir kārtīgi atgaisota bremžu sistēma. Un vai ir/nav bremžu šķidruma zudumi. Pēc kādām darbībām Tev viņas palika tik švakas?
-----------------
|
Offline
| |
|
kipijs | |
 Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
|
01 Dec 2013, 11:39:22 reimondz rakstīja:
30 Nov 2013, 17:40:33 kipijs rakstīja:
Manam dl650 2004.g pašvakas aizmugures bremzes. Ir ieteikumi? Ir jauns bremžu šķidrums, ir atgaisots. Kluči vēl lietojami (pēc mm spriežot).
Pārliecinies vēlreiz vai tiešām ir kārtīgi atgaisota bremžu sistēma. Un vai ir/nav bremžu šķidruma zudumi. Pēc kādām darbībām Tev viņas palika tik švakas?
aparāts tikko iegādāts. tagad veicu apkopi. atgaisoju. pedālis ciets. ja būtu gaiss, tad pedālim mīkstam jābūt. šķidrums nezūd.
kādu bremžu klučus lieto? manam - Nissin TT2701HH. varbūt ir kādi, kas labāk "kož"? |
Offline
| |
|