Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: DL/KLV

AutorsZiņojums
AicisF
02. Feb 2017, 11:27#81

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:


01 Feb 2017, 21:55:20 junge rakstīja:
Varbūt ir kas īpašs kam jāpievērš uzmanība pērkot DL650 un vai ir kādi izlaiduma gadi uz ko skatīties nebūtu ieteicams?


No 2007.gada stromi ir ar ABS, tam vari pieverst uzmanību, ja ir interese.
No 2011.gada stromi ir jau ar vizuāliem uzlabojumiem.
No 2006.g. laikam kaut kas arī ar svecēm bij savādāks(negalvoju, neesmu drošs).

Offline

Negantelis
02. Feb 2017, 16:50#82

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Jaunajiem 650 ir arī pavisam cits motors, bez čaulām,drusku stiprāks un vieglāks.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

junge
02. Feb 2017, 20:11#83

Kopš: 24. Dec 2016

Ziņojumi: 22

Braucu ar: dl

Nu priekš jauna kautkā naudiņš varētu nepietikt un vai vispār vajag ņemt nulliti

Offline

Negantelis
02. Feb 2017, 23:37#84

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


02 Feb 2017, 20:11:50 junge rakstīja:
Nu priekš jauna kautkā naudiņš varētu nepietikt un vai vispār vajag ņemt nulliti


"Jaunais 650" ir jau 2012 gada un vairs nav jāņem veikalā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

junge
03. Feb 2017, 08:12#85

Kopš: 24. Dec 2016

Ziņojumi: 22

Braucu ar: dl


02 Feb 2017, 23:37:49 Negantelis rakstīja:

02 Feb 2017, 20:11:50 junge rakstīja:
Nu priekš jauna kautkā naudiņš varētu nepietikt un vai vispār vajag ņemt nulliti


"Jaunais 650" ir jau 2012 gada un vairs nav jāņem veikalā.


ss.lv tādus vēl nepiedāvā

Offline

Dartagnan
03. Feb 2017, 10:47#86

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Es gan teiktu ka "jaunais" ir 2017 gada un vēl nav veikalā, "iepriekšējais" ir 2012 modelis un nesen ss.lv tāds bija, LT un PL jābūt

-----------------

Offline

Seelis
03. Feb 2017, 11:49#87

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Lokāli 2012.g. DL baigi daudz nebūs, bet Airopā (mobile.de) ir gana daudz.
Latvijā tas ss.lv visdrīzāk bija manējais, kas jau veiksmīgi nonācis pie jauna īpašnieka.

Offline

edmundo
03. Feb 2017, 15:23#88

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638


03 Feb 2017, 11:49:23 Seelis rakstīja:
Lokāli 2012.g. DL baigi daudz nebūs, bet Airopā (mobile.de) ir gana daudz.
Latvijā tas ss.lv visdrīzāk bija manējais, kas jau veiksmīgi nonācis pie jauna īpašnieka.



Tavs bij tīri svežoks, ko pārdevi ? Ceru ka ne BMW prātā

-----------------
Hit the road, Jack!

Offline

Seelis
03. Feb 2017, 17:06#89

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Jā, tā bija. Ieliku ziemas guļas laikā uz tirgu ar domu, ja aizies, ņems citu, ja neaizies brauks ar to pašu. Aizgāja.

Tagad domāju par jauno āfriku.

Offline

edmundo
03. Feb 2017, 18:09#90

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638

Vai vai kam Tev Africa, viņam tas motors mazapgriezienu, kā dīzelis un pielietojums pa lielam grunts

-----------------
Hit the road, Jack!

Offline

Seelis
03. Feb 2017, 20:54#91

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Nu, iemeslu ir daudz.
- Ar 650 v-stromu likās, ka palika par maz. Sāka likties kā tāds fail-proof elektrovelosipēds: ručku iegriez līdz galam un zini, ka ar visu vienalga tiksi galā, jo mocis ļoti palīdz;
- Rīgas apkārtnē asfaltu esmu izvērpis un izgriezis visos virzienos, interesanti paliek pa mežu un granti pagāzt.
- V-stromam likt virsū niknāku ripuli, lai var pa granteni un vieglu meža smilti gāzt: nelikās variants. Tas, kā likt parketniekam sūros 4x4 ripuļus;
- čoperim esmu stipri par jaunu (ooops) un arī atkrīt grantene;
- baikam par vecu un bailīgu + atkrīt grantene;
- Ņemot vērā, ka normāli aprūpēt spēju tikai vienu moci, kapļi un hard-enduro atkrīt, jo gribu kādu garāku gabalu nobraukt vasarā (padomā Rumānija un NordKapp).
- No lielajiem adventure BMW nevaru pavilkt naudā, KTM, paralēli "nevaru pavilkt", ir arī "nepatīk". Par Multistrada nemaz nerunāju - ne man nauda, ne man ideja patīk.
Kas tad paliek, ja ne jaunā Āfrika? Normālā komforta zonā naudas ziņā. Mehāniski vienkāršs kā sievasmātes lamuvārdi - tobiš ir cerība, ka elektronika nemudīsies. Jauns motors. Ļļōoooti viegls pēc sajūtas, nu vismaz tik cik esmu viņu taustījis. Braukt vēl nav sanācis.

Turklāt liekas, ka ejot prom un atpakaļ skatoties uz moci būs prieks, ka tas ir manējais.

Edit: "Mežs = smiltis, nevis dublis un kūdra"

[ Šo ziņu laboja Seelis, 03 Feb 2017, 20:59:03 ]

Offline

Dartagnan
03. Feb 2017, 23:11#92

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Regulāri un ne maz pa gruntenēm un ne dubļainām meža takām savulaik braucu ar klr650, tad vairākām xt660z tenere, tad sumo veidīgu apriliju, tagad ar jauno DL1000.
Ar laiku sapratu ka šādiem braukšanas apstākļiem nevajag to "21 priekšējo ratu kas stipri ietekmē vadāmību, seksuālās kameru riepas, kur viens ēŗkšķis vai nagla var sagādāt seksu uz visu dienu, kad bezkameru riepai var ielikt diegu un braukt tālāk. Un kur nu vēl to jēlo, ļurīgo amortizāciju...
Līdzīgas domas arī par riepām - šobrīd stāv heidenau k60, bet likšu atpakaļ bridgestone bw502, jo uz grants kamēr līkumos kārtīgi ručkā nedod starpības nav, tāpat arī uz meža takām. Un skaiti kā gribi, vienalga lielāko daļu pavadi uz asfalta. Labāk nedaudz mierīgāk pabraukt pa grunteni un meža taku nevis dēļ pumpenēm ekstremālā situācijā satiksmē norakstīties.
Manā gadījumā DL vienīgais mīnus ir mazais klīrenss, un tad uz LV mīkstā seguma tas neko neietekmē, tas par sevi liek manīt kalnos, kad uz mazajām takām ar karteri liec pret akmeņiem un tad pieliecies skatīties tek vai netek (5mm alumīnija panna vēl jo projām tapšanas procesā)

"Ar baiku atkrīt grntene" - sūdīga blīve... Katru dienu braucu 20km vienā virzienā pa sūdīgu grunteni ar bandītu, tad ar cbr1000f un pussezonu ar z1000. Tad arī sapratu ka nah to ļurīgo amortizāciju, visforšāk pa grunteni bija ar z1000 jo vadījās ļoti viegli, kā mopēds, tikai bremzēties uz svaigi greiderētas bija sūdīgi.

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 03 Feb 2017, 23:17:49 ]



-----------------

Offline

Seelis
04. Feb 2017, 19:51#93

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Vispār jau oftopiks, tāpēc ātri:
- DL650: neatslēdzams ABS, ārpus asfalta praktiski esi bez bremzēm
- var braukt ar visu visur, bet vai vajag.

Offtopic off.

Offline

Dartagnan
04. Feb 2017, 23:23#94

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


04 Feb 2017, 19:51:35 Seelis rakstīja:
Vispār jau oftopiks, tāpēc ātri:
- DL650: neatslēdzams ABS, ārpus asfalta praktiski esi bez bremzēm
- var braukt ar visu visur, bet vai vajag.

Offtopic off.


Blīve....
1. Pacel uz centrālās kājas, iedarbini, ieliec robā, uzgāzē. ABS atslēdzas, vari braukt! (TRC paliek strādājot ja nav izslēgts uz borta kompja)
2. Uzkūpini ratu, abs atslēdzas - vari braukt (TRC paliek strādājot ja nav izslēgts uz borta kompja)
3. Uzstādi slēdzi kas atslēgs ABS (TRC arī nestrādās)


-----------------

Offline

Seelis
05. Feb 2017, 19:57#95

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Moins, nu, ko tu pie*isies. Gribu jaunu moci, dritvai.

Offline

junge
06. Feb 2017, 08:02#96

Kopš: 24. Dec 2016

Ziņojumi: 22

Braucu ar: dl

Tad cik es saprotu tas ABS taisa tikai sū.... - jamekle ir bez viņa tas ir lidz 2007 gadam

Offline

monsieur
06. Feb 2017, 08:19#97

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC


06 Feb 2017, 08:02:03 junge rakstīja:
Tad cik es saprotu tas ABS taisa tikai sū.... - jamekle ir bez viņa tas ir lidz 2007 gadam


nē, netaisa. ja nu akurāt brauc pa granti tā, ka ABS traucē (proti, nepieciešams bremzēt ar riteņu bloķēšanu), var atslēgt, kolēģis burtiski pāris postus augstāk pat aprakstīja, kā.

ja tu brauc ar vstromu tad garantēju, ka līdz tiem 20km grantenes (par ko, cik saprotu, ir lielais satraukums) būs 50, 100, vai 200km pa asfaltu, un tur tak ABS var noderēt nelādzīgā brīdī. nu un arī pārdot pēc tam vieglāk.

Offline

KurJANKAturPJANKA
24. May 2017, 22:01#98

Kopš: 28. Jul 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Suzuki V-strom 650

Sveiki ludzu atsaucas V-Stroma 1000 2005-2007 izlaiduma gada piekriteejus. Man viens lugums. Bet to privaati.

-----------------
Ekoturist ar divriteni.

Offline

KurJANKAturPJANKA
24. May 2017, 22:02#99

Kopš: 28. Jul 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Suzuki V-strom 650

Man ir nepiecishams parbaudit 2006 gada V-Stroma 1000 kompi atsaucas kads labpraat piebrauktu un parbauditu uz jusa V-Stroma vai straadaa maneejais.


-----------------
Ekoturist ar divriteni.

Offline

Sergejs80
19. Oct 2017, 08:24#100

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Kāds ir reālais degvielas patēriņš lielajam DL braucot normāli apm. 100-115 km/h? Ne jaunajiem, bet no tiem pirmajiem ražotajiem.

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 19 Oct 2017, 08:26:25 ]

Offline