Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Honda VFR
Autors | Ziņojums |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
11 Oct 2009, 19:25:36 EZ rakstīja:
11 Oct 2009, 19:18:01 saaatans rakstīja:
BMW un Moto-guzzi ir jauns konkurents no Hondas!
nu shitaa veidojuma priekshaa bmw dizaineri var tikai aiziet stuuriitii nokauneeties redzses kas bus ar tehniskajiem risinajumiem 
Dizains gan Hondai šim modelim ir uz "pieci", gan jau ka tehniskais risinājums arī , bmw tomēr taisa pa savam, dažiem modeļiem dizains OK, bet citiem , nu tipa nesanāca. Guzis vispār cenšas kko no visiem kopēt, bet rezultātā tehniskais risinājums un dizains
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
11 Oct 2009, 17:22:41 marcis rakstīja:
Visu Hondai, jo tā man patīk no japonamaķ vislabāk, bet nu tas purns....
Un prieks, ka Gonda arvien vairāk atklāj kardāna rulzību  
Naf tik traki: ir tak Hondai ar kardānu Goldwingi, Valkīrijas, Pan europeani, Deauvilles, mok vēl kāds, tā kā "zvejnieks" laivā ne@irš pirmoreiz... 
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
marcis | |  Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
11 Oct 2009, 20:26:16 Sliktais rakstīja:
11 Oct 2009, 19:25:36 EZ rakstīja:
11 Oct 2009, 19:18:01 saaatans rakstīja:
BMW un Moto-guzzi ir jauns konkurents no Hondas!
nu shitaa veidojuma priekshaa bmw dizaineri var tikai aiziet stuuriitii nokauneeties redzses kas bus ar tehniskajiem risinajumiem 
Dizains gan Hondai šim modelim ir uz "pieci", gan jau ka tehniskais risinājums arī , bmw tomēr taisa pa savam, dažiem modeļiem dizains OK, bet citiem , nu tipa nesanāca. Guzis vispār cenšas kko no visiem kopēt, bet rezultātā tehniskais risinājums un dizains
Sliktais, Tu tak neko nejēdz no bmwē  Dizains (ar vienu izņēmumu R1200ST) ir līmenī visiem modeļiem, bet, nu, runājot par Gondu - liekas, ka japāņu dizaineri ir pārāk daudz saskatījušies japāņu multenes 
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline
| | |
|
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
12 Oct 2009, 01:16:36 marcis rakstīja:
11 Oct 2009, 20:26:16 Sliktais rakstīja:
11 Oct 2009, 19:25:36 EZ rakstīja:
11 Oct 2009, 19:18:01 saaatans rakstīja:
BMW un Moto-guzzi ir jauns konkurents no Hondas!
nu shitaa veidojuma priekshaa bmw dizaineri var tikai aiziet stuuriitii nokauneeties redzses kas bus ar tehniskajiem risinajumiem 
Dizains gan Hondai šim modelim ir uz "pieci", gan jau ka tehniskais risinājums arī , bmw tomēr taisa pa savam, dažiem modeļiem dizains OK, bet citiem , nu tipa nesanāca. Guzis vispār cenšas kko no visiem kopēt, bet rezultātā tehniskais risinājums un dizains
Sliktais, Tu tak neko nejēdz no bmwē  Dizains (ar vienu izņēmumu R1200ST) ir līmenī visiem modeļiem, bet, nu, runājot par Gondu - liekas, ka japāņu dizaineri ir pārāk daudz saskatījušies japāņu multenes 
Nu ja, kāds tad man sakars ar bmw 
Bet patīk/nepatīk ir tikai subjektīvs jēdziens - tip vienam māte, otram meita, trešam īsa kleita 
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Par kardānu un galveno reduktoru.
Es dažām savām iekārtām (urbjmašīnām) redzu līdzīgus mezglus. Nu, ne tikai principiāli līdzīgus, bet verētu teikt, ka mērogs 1:1,2(1,5).
Mūsu piegādātājs, kuram ir vnk axujenaakaas metālapstrādes mašīnas/tehnoloģijas (lielākais ir CNC ar 960 vietām toolchangerī), vienalga, hipodālos zobratus viņi pērk Gleasonā (tā firma, kuru nodibināja Torsena izgudrotājs, šobrīd - zobratu un reduktoru ražotājs ne tikai vieglajiem auto). Tas man baigi liek domāt, ka gan jau bīmerīsti arī tos zobratus pērk gatavus, un pilnīgi iespējams - honda arī.
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5373
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| man galīgi nepatīk jaunā Hodas koncepcija aptecētājus taisīt tādus nolaizītus un viengabalainus.Tie moči tā kā apkusuši izskatās.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Oct 2009, 09:46:58 Niksons rakstīja:
Par kardānu un galveno reduktoru.
Es dažām savām iekārtām (urbjmašīnām) redzu līdzīgus mezglus. Nu, ne tikai principiāli līdzīgus, bet verētu teikt, ka mērogs 1:1,2(1,5).
Mūsu piegādātājs, kuram ir vnk axujenaakaas metālapstrādes mašīnas/tehnoloģijas (lielākais ir CNC ar 960 vietām toolchangerī), vienalga, hipodālos zobratus viņi pērk Gleasonā (tā firma, kuru nodibināja Torsena izgudrotājs, šobrīd - zobratu un reduktoru ražotājs ne tikai vieglajiem auto). Tas man baigi liek domāt, ka gan jau bīmerīsti arī tos zobratus pērk gatavus, un pilnīgi iespējams - honda arī.
Tā ir, parasti daudzi ražotāji koniskos zobratus pērk pa taisno no firmām, kas specializējas to izgatavošanā, kā piem. Gleason, Oerlikon, Klingelnberg.
Un vispār, ja kādam vajag zobratus kardāna piedziņai, arī ar pamainītām pārnesuma attiecībām, varat vērsties pie manis - zobratu izgatavošana ir mans bizness Mana produkcija:

----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
marcis | |  Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
12 Oct 2009, 18:44:14 Archy96 rakstīja:
12 Oct 2009, 09:46:58 Niksons rakstīja:
Par kardānu un galveno reduktoru.
Es dažām savām iekārtām (urbjmašīnām) redzu līdzīgus mezglus. Nu, ne tikai principiāli līdzīgus, bet verētu teikt, ka mērogs 1:1,2(1,5).
Mūsu piegādātājs, kuram ir vnk axujenaakaas metālapstrādes mašīnas/tehnoloģijas (lielākais ir CNC ar 960 vietām toolchangerī), vienalga, hipodālos zobratus viņi pērk Gleasonā (tā firma, kuru nodibināja Torsena izgudrotājs, šobrīd - zobratu un reduktoru ražotājs ne tikai vieglajiem auto). Tas man baigi liek domāt, ka gan jau bīmerīsti arī tos zobratus pērk gatavus, un pilnīgi iespējams - honda arī.
Tā ir, parasti daudzi ražotāji koniskos zobratus pērk pa taisno no firmām, kas specializējas to izgatavošanā, kā piem. Gleason, Oerlikon, Klingelnberg.
Un vispār, ja kādam vajag zobratus kardāna piedziņai, arī ar pamainītām pārnesuma attiecībām, varat vērsties pie manis - zobratu izgatavošana ir mans bizness Mana produkcija:

Au!
Ta nozīmē, ja man pēkšņi sagribās reduktoru no 2.9 pārtaisīt uz 2.8, varu vērsties pie Tevis? Un, ja gribās auto zobstienim citu attiecību (tip, mazāk apgriezienu no atdures līdz atdurei), tad Tu arī to māki?
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Ar auto zobstieņiem nenodarbojos, varu iedot koordinātas, kas to varētu paveikt, bet zobratus ar citu pārnesumu attiecību varētu gan mēģināt izgatavot.
Vispār jau sen domāju, kā lai Jūs, motociklistus padarītu par savu mērķauditoriju, pamatā visi mani klienti ir industriālās tehnikas īpašnieki.
Kā tad īsti ir ar tiem kardānmočiem - ja gribās lai būtu ātrāks uzrāviens, laikam nav citu variantu, kā mainīt zobratus, atšķirībā no ķēdes piedziņas, kur var izlīdzēties tikai ar zvaigznīšu nomaiņu??? Vai vispār ir kādas firmas, kas piedāvā šādus "tuninga" zobratus ar citiem zobu skaitiem?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| O , ja industriālās, tad var noderēt, šad tad nākas kādiem reduktoriem pasūtīt zobratus, pārsvarā to veicam dīzeļrūpnīcā, bet ja attiecības kvalitāte/cena/laiks labas, tad atsūti koordinātes PM 
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Niksons | |  Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Oooo, forši. Biju jau samierinājies ar domu, ka LV grūtākus zobratiņus normāli uztiasīt nevar...
Ņemšu vērā. 
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Oct 2009, 22:21:06 Niksons rakstīja:
Oooo, forši. Biju jau samierinājies ar domu, ka LV grūtākus zobratiņus normāli uztiasīt nevar...
Ņemšu vērā. 
Varu uztaisīt, nav problēmu, un kvalitāte nebūs sliktāka kā oriģinālam, strādāju uz Gleason, Oerlikon zobapstrādes mašīnām, materiālu lietoju tādu pašu kā rūpnīcas un arī termiskā apstrāde ir līmenī. 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
marcis | |  Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
12 Oct 2009, 19:56:23 Archy96 rakstīja:
Ar auto zobstieņiem nenodarbojos, varu iedot koordinātas, kas to varētu paveikt, bet zobratus ar citu pārnesumu attiecību varētu gan mēģināt izgatavot.
Vispār jau sen domāju, kā lai Jūs, motociklistus padarītu par savu mērķauditoriju, pamatā visi mani klienti ir industriālās tehnikas īpašnieki.
Kā tad īsti ir ar tiem kardānmočiem - ja gribās lai būtu ātrāks uzrāviens, laikam nav citu variantu, kā mainīt zobratus, atšķirībā no ķēdes piedziņas, kur var izlīdzēties tikai ar zvaigznīšu nomaiņu??? Vai vispār ir kādas firmas, kas piedāvā šādus "tuninga" zobratus ar citiem zobu skaitiem?
Laikam pēc loģikas tā sanāk, jo priekšējais reduktors - kas pie kārbas, ir ar mazu zobu skaitu, tur nav iespēju. Atliek tikai pakaļējais. Kārbā ko mainīt ir pārāk dārgi. Par savu uzrāvienu nesūdzos, dažreiz gribās uz trases (140+)tieši garāku, lai mazāk rij
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5373
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| manuprāt DN IR pavisam cita kārba nekā VFR"am.
Pēdējam tak "parasta" kārba ar 2 sajūgiem,bet pirmajam gadījumā nav kautkāda hidro...?
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5373
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| starp citu.Man jau 4 gadu vecumā zīmējot mašīnas likās ka kautkas nav kārtībā un vajag 2 sasjūgus lai ātrumkārba tiktu pilnībā atvienota no motora un transmisijas.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Sliktais | |  Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
13 Oct 2009, 11:34:40 Negantelis rakstīja:
manuprāt DN IR pavisam cita kārba nekā VFR"am.
Pēdējam tak "parasta" kārba ar 2 sajūgiem,bet pirmajam gadījumā nav kautkāda hidro...?
DN tipa esot hidrostatika vai hidrodinamika, precīzi nepateikšu, jo šis modelis tā kā neinteresē , bet VFR divsajūgu kā VWoļfovičiem , tā kā varētu būt interesants pasākums, uz arī esot manuālai režīms, tip laikam ar pogām (moš kā Yamahai FJR-AS?)
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5373
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| izskatās jau pēc kropļa atklāti.
vienīgais kas patika ir 170zs.
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| http://www.twowheelsblog.com/galleria/vfr-1000-2009/1
izplūdes sistēma narmālā mezglā tam v5
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
Negantelis | |  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5373
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| šitas nav jaunais vfr
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. | Offline
| | |
Naits | |  Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| es jau ne par to ka tas i jaunais, es par izplūdi. Topiks tak vispārējs. Bet ja pa jauno, tad man gan patīk un domāju ka skaņa viņam ar ir baaudāma. 
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline
| | |
|
|