Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļas maiņa
Autors | Ziņojums |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Veci nobraukti motori šķidrāku eļļu arī noēd vairāk nekā biezāku eļļu !
Šo es pārbaudiju sen atpakaļ uz savu Fordu ...
-----------------
| Offline | | |
Uvis | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 202
Braucu ar: ZX6R STREET
| fords tak izdomāts lai opels nebūtu pēdējais | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ja ļot vēlies, vari Fords aizstāt ar Volvo !
No tā doma nemainaš....
-----------------
| Offline | | |
|
Uvis | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 202
Braucu ar: ZX6R STREET
| nemūžam | Offline | | |
rukitis | | Kopš: 30. Jul 2009
No: Olaine
Ziņojumi: 436
Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu
|
25 Feb 2011, 00:35:02 MIGs rakstīja:
Veci nobraukti motori šķidrāku eļļu arī noēd vairāk nekā biezāku eļļu !
Šo es pārbaudiju sen atpakaļ uz savu Fordu ...
nobrauktiem motoriem garšo arī minerāleļļa
25 Feb 2011, 00:37:50 MIGs rakstīja:
Ja ļot vēlies, vari Fords aizstāt ar Volvo !
No tā doma nemainaš....
25 Feb 2011, 00:39:21 Uvis rakstīja:
nemūžam
pēdējie auto volvo vārda cienīgi ir s70
bet tas tā[ Šo ziņu laboja rukitis, 25 Feb 2011, 00:43:27 ] | Offline | | |
Uvis | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 202
Braucu ar: ZX6R STREET
| tur es tev pilnīgi piekrītu bet arī šis ir labs | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
|
25 Feb 2011, 00:37:50 MIGs rakstīja:
Ja ļot vēlies, vari Fords aizstāt ar Volvo !
No tā doma nemainaš....
+1 | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
25 Feb 2011, 00:31:54 rukitis rakstīja:
liet var vecos motoros, ja esi gatavs samierināties ar sekām. 86. gada audī tika lieta sintētika, motors skaļāks, drusku ēda eļļu, uzgrabēja kompensatroi, tā vairāk mazāk viss normāli. Kā arī te vienā vel vecā hlamā tika lieta pussintētika (kur pēc defota var tikai liet sintētiku), absolūti nekādu problēmu.
un kā Tu samierinājies ar sekām...?
kompensatori grabēja tādēļ, ka eļļas sūknis nespēja uzpumpēt pietiekamu spiedienu un izdilušie kompensatori garām laida eļļu, tāpēc arī klabēja.
Tātad, kāda jēga apzināti kaut nost motoru...? | Offline | | |
rukitis | | Kopš: 30. Jul 2009
No: Olaine
Ziņojumi: 436
Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu
|
25 Feb 2011, 09:09:44 Modrs rakstīja:
25 Feb 2011, 00:31:54 rukitis rakstīja:
liet var vecos motoros, ja esi gatavs samierināties ar sekām. 86. gada audī tika lieta sintētika, motors skaļāks, drusku ēda eļļu, uzgrabēja kompensatroi, tā vairāk mazāk viss normāli. Kā arī te vienā vel vecā hlamā tika lieta pussintētika (kur pēc defota var tikai liet sintētiku), absolūti nekādu problēmu.
un kā Tu samierinājies ar sekām...?
kompensatori grabēja tādēļ, ka eļļas sūknis nespēja uzpumpēt pietiekamu spiedienu un izdilušie kompensatori garām laida eļļu, tāpēc arī klabēja.
Tātad, kāda jēga apzināti kaut nost motoru...?
es rakstīju uzgrab (pie startēšanas), nevis grab | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| +1.
Vagens man par eljas mainu saak signalizeet kad motoram nedaudz grab kompensatori briivgaitaa (eljas limenis ok). Tas notiek ap 10000km nobraukuma, leju pussinteetikas. Pec eljas mainas vairs negrab brivgaitaa lidz kad atkal pienak apmeram tie km...
Mocim pasiivaa paziime, kura signalizee par eljas mainjas nepiecieshamiibu- drusku smagaak sledzas atrumi. Acimredzot paarslegs diezgan preciizs mehanisms un eljai paliekot "asaakai" kustas smagaak..
24 Feb 2011, 23:34:11 MIGs rakstīja:
Piemēram es kad mainu eļļu mīlu paskatīties kāda viņa ir, ir abrezīva vai nav, cik melna utt.
Tā arī var +- priceņitsa vai bija īstais laiks mainīt eļļu vai vajadzēju to darīt ātrāk vai vēlāk.
Ja gribam īpaši precīzi tad izlietā eļļa jāsūta uz analīzēm utt. Tur noteiks cik tur kādi svešķermeņi un cik ļoti eļļa ir zaudējusi savas īpašības.
[ Šo ziņu laboja martinss, 25 Feb 2011, 10:39:34 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Te tak agrāk bija runa, ka Statoil taisa tās analīzes. Neviens nav neko uztaisījis?
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
25 Feb 2011, 11:48:08 Niere rakstīja:
24 Feb 2011, 23:34:11 MIGs rakstīja:
Piemēram es kad mainu eļļu mīlu paskatīties kāda viņa ir, ir abrezīva vai nav, cik melna utt.
Tā arī var +- priceņitsa vai bija īstais laiks mainīt eļļu vai vajadzēja to darīt ātrāk vai vēlāk.
Ja gribam īpaši precīzi tad izlietā eļļa jāsūta uz analīzēm utt. Tur noteiks cik tur kādi svešķermeņi un cik ļoti eļļa ir zaudējusi savas īpašības.
heh, kā man patīk frāze "kad mainu eļļu, mīlu paskatīties, kāda tā ir, ir abrazīva vai nav, cik melna utt.."
ja es konstatētu ar pirkstiem sataustāmu vai aci saskatāmu skaidru, man mīksts samestos, a puika šo mirkli izgaršo!!)))
un sanāk, ja skaidas nav, tad vēl varēja art)))
to, šķiet, sauc par motora resursu, ko izlej spainī))))
labi, labi, sorr, atšuvos...)
bet tālāk gan tīru patiesību klāsta.
par analīzēm.
Vaitad es teicu, ka ņemu un izlasu puskilo metāla skaidas ?!
Un ja tu uz "tausti" nejūti atšķirību starp jaunu un vecu eļļu tad tu esi
-----------------
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Par ēļļam vēl piebildīšu, ka ir teorija, ka ražotāji jauniem močiem pirmo eļļu lej "piebraucamo", ar kuru nevajadzētu braukt ilgāk kā piemēram noteiktie 1000km divu iemeslu pēc:
* Šīs eļļas īpašības ir savādākas, tā ir abrezīvāka un speciāli izstrādāta priekš iebraukšanas,
* Kamēr motors tiek piebruakts tur tomēr ir daudz draza no viņa(metāla daļiņas utt, skaidiņas utt). protams, ka jo jaunākas paaudzes motors jo tāda sāpe ir mazāk.
-----------------
| Offline | | |
dad123 | | Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 108
Braucu ar:
| Labvakar,nevelna nesaprotu ar to ellas mainu,bij rakstits ka sausaa motora lien 3,8l,bet taa tipa 3,3lar filtru uzliktu....kad ellu biju ielejis uzsildiiju lidz 60C un tad skatijos lodzina pec 1 min itkaa nedaudz vairak par pusi,bet kad pastav min 10 lodzins paliek pilns gandriiz vai tas ir ok vai labak atsuukt kamer nav par veelu? | Offline | | |
dad123 | | Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 108
Braucu ar:
| ieleejis esmu apmeeram 3,7l,limenis ir tads jau pec vairaku dienu darbinaasanas......mocis kawa z1000 [ Šo ziņu laboja dad123, 05 Apr 2011, 20:54:29 ] | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Sauss motors ir kad iz bijis izķidāts pa daļām , uzmazgāts un saliek atpakaļ. Tev ir jāskatās "change with oil filter" vai "change without oil filter".
Jebkurā gadījumā lej tā, lai pēc ilgākas pastāvēšanas eļļa būtu lodziņā pa vidu (uz horizontālas virsmas, mocis vertikāli). Ja par daudz nekas traks arī nenotiks
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
dad123 | | Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 108
Braucu ar:
| Dry fill Capacity 3,8 liter
Capacity 3,3 liter
Filter 0,2 liter
tad sanaak jaalej 3,5 vai 3,3l?
| Offline | | |
Cognition | | Kopš: 03. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1783
Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS
|
05 Apr 2011, 21:37:06 dad123 rakstīja:
Dry fill Capacity 3,8 liter
Capacity 3,3 liter
Filter 0,2 liter
tad sanaak jaalej 3,5 vai 3,3l?
... nu ja maini filtru tad 3.5 vajadzētu ieiet, kas tur neskaidrs ?
----------------- The Power of Dreams !
| Offline | | |
dad123 | | Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 108
Braucu ar:
| tad sanak grami 200 esmu parlejis | Offline | | |
vovchikss | | Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Divriteni
| Ir taču lodziņam maks un min atzīmes. Vadies pēc tām, jo nesakrīt parametri vienmēr. Piemēram manam mocītim uz vāka 2200 ml, reāli ielēju 2500 ml. | Offline | | |
|
|