Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda CBR 600/1000 RR

AutorsZiņojums
deMarco
14. Oct 2011, 20:36#401

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


14 Oct 2011, 20:15:55 cabriooo rakstīja:
es šodien savam cbr 1000rr paskatijos amartizatoru regulējumus un konstatēju,ka viņi priekšējam katram amartizatoram ir divi-viens augšā un viens apakšā,ko viņi katrs regulē? un aizmugurējam arī laikam bija divi


Labrīt!
Dakšai - augšā rebound, jeb atsitiens, apakšā kompresija (saspiešana);
Amītim- otrādi (ja abas regulācijas nav augšā, bet tas ir tikai aftermarketiem).

Dakšai vēl augšā parasti ar 17 atslēdziņu regulējas preload, jeb atsperes stingrība?? Nezinu kā to pareizi notulkot.


[ Šo ziņu laboja deMarco, 14 Oct 2011, 20:37:45 ]



-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

cabriooo
14. Oct 2011, 20:41#402

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

kā viņus pareizi noregulēt? pagaidām tiek braukts pa Vācijas ceļiem, bet drīz jau iespējams pa Lv...

Offline

asdf
14. Oct 2011, 23:05#403

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


14 Oct 2011, 20:41:51 cabriooo rakstīja:
kā viņus pareizi noregulēt? pagaidām tiek braukts pa Vācijas ceļiem, bet drīz jau iespējams pa Lv...


ja gribi darboties pats, tad defaultie uzstādījumi ir norādīti manuālī. Teoriju par to kas ir kas var atrast izmantojot google. Pārējais jau būs sistemātiska eksperimentēšana. Ja negribi pats ar to darboties, tad meklē kādu kas šīs lietas saprot, piemēram lietotāju Shkaparu...

Offline

cabriooo
27. Oct 2011, 20:32#404

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

skatijos savam cbr 1000rr(2005.g) ķēdi un nevarēju saprast ar ko atšķiras X-ring ar Z-ring? vienīgais tas,ka X-ring ir gandrīz divas reizes dārgāka... kāpēc,kādas ir atsķirības un priekšrocības šīm ķēdēm?

Offline

maniac
27. Oct 2011, 21:12#405

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5195

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Palasies kaut kur šite:
http://www.motopower.lv/search.php?context=kede....php?topic=12288

Offline

StraiF
29. Oct 2011, 12:27#406

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


27 Oct 2011, 20:32:55 cabriooo rakstīja:
skatijos savam cbr 1000rr(2005.g) ķēdi un nevarēju saprast ar ko atšķiras X-ring ar Z-ring? vienīgais tas,ka X-ring ir gandrīz divas reizes dārgāka... kāpēc,kādas ir atsķirības un priekšrocības šīm ķēdēm?


nothing personal, bet tev priekš kam ?
ja tīri pa ielam braukt - tad var paņemt jebkuru lētāku, reizi mēnesī eļļot un uz kādiem 10K km pietiek (ķēde mainas kopā ar zobratiem ! )
no 530 var droši nomainīt uz 525.





-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

cabriooo
29. Oct 2011, 22:28#407

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

šodien vilku pa bāni ar savu un pie 280km/h bija tāda sajūta,ka sajūgs uz sekundes desmitdaļu izslīdēja... pieļauju kkādu mazu procentu,ka varbūt mazliet biju pieskāries sajūgam...
tā kādam ir gadijies?

Offline

StraiF
29. Oct 2011, 23:16#408

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


29 Oct 2011, 22:28:06 cabriooo rakstīja:
šodien vilku pa bāni ar savu un pie 280km/h bija tāda sajūta,ka sajūgs uz sekundes desmitdaļu izslīdēja... pieļauju kkādu mazu procentu,ka varbūt mazliet biju pieskāries sajūgam...
tā kādam ir gadijies?


1. Nevajag tik pipēt
2. Pie 280 atkarīgi no ātruma pozicijas, ir max griež moments. Līdz ar tas var būt tikai, ja tu parspriego sajuga trosi. Atlaiž viņu bišk - jābūt ok, vai sajugam tuvojas dirsa.

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

cabriooo
29. Oct 2011, 23:29#409

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


29 Oct 2011, 23:16:52 StraiF rakstīja:

29 Oct 2011, 22:28:06 cabriooo rakstīja:
šodien vilku pa bāni ar savu un pie 280km/h bija tāda sajūta,ka sajūgs uz sekundes desmitdaļu izslīdēja... pieļauju kkādu mazu procentu,ka varbūt mazliet biju pieskāries sajūgam...
tā kādam ir gadijies?


1. Nevajag tik pipēt
2. Pie 280 atkarīgi no ātruma pozicijas, ir max griež moments. Līdz ar tas var būt tikai, ja tu parspriego sajuga trosi. Atlaiž viņu bišk - jābūt ok, vai sajugam tuvojas dirsa.

man ir hidroliskais sajūgs, bet cik te lasiju, tad tas arī no eļļas atkarīgs...jo kkur šeit forumā lasiju,ka citi nomainijuši eļļu(laikam pussintētku)sāk sajūgs slīdēt...

Offline

StraiF
29. Oct 2011, 23:35#410

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

es neesmu telepāts
teicu par rr līdz 06
ja tev ir jauns par 06 - tad ssory, es xvz

bet arī insanti
man ir 600rr- '06
un 1000rr- '10
abiem sajugs ir ar štrosi

[ Šo ziņu laboja StraiF, 29 Oct 2011, 23:37:48 ]



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

cabriooo
29. Oct 2011, 23:38#411

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


29 Oct 2011, 23:35:34 StraiF rakstīja:
es neesmu telepāts
teicu par rr līdz 06
ja tev ir jauns par 06 - tad ssory, es xvz

man ir 05 gada... vajadzēja būt ar trosīti?

Offline

StraiF
29. Oct 2011, 23:47#412

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

es xvz, man te blakam nav ne viena ar 1k rr, lai nočekot
bet, laba puse to var redzēt vair hidro vai meh.

check level



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

asdf
30. Oct 2011, 00:50#413

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


29 Oct 2011, 23:38:54 cabriooo rakstīja:

29 Oct 2011, 23:35:34 StraiF rakstīja:
es neesmu telepāts
teicu par rr līdz 06
ja tev ir jauns par 06 - tad ssory, es xvz

man ir 05 gada... vajadzēja būt ar trosīti?


04-07gads litriem ir ar hidraulisko sajūgu. No 08 atkal ir sajūga trose.

Offline

Archy96
30. Oct 2011, 00:54#414

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Oct 2011, 00:50:10 asdf rakstīja:

29 Oct 2011, 23:38:54 cabriooo rakstīja:

29 Oct 2011, 23:35:34 StraiF rakstīja:
es neesmu telepāts
teicu par rr līdz 06
ja tev ir jauns par 06 - tad ssory, es xvz

man ir 05 gada... vajadzēja būt ar trosīti?


04-07gads litriem ir ar hidraulisko sajūgu. No 08 atkal ir sajūga trose.

Daudzi motoražotāji ir izmēģinājuši hidraulisko sajūgu, bet gandrīz visi ir atgriezušies atpakaļ pie trosītes izspiešanas mehānisma

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

asdf
30. Oct 2011, 01:02#415

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


30 Oct 2011, 00:54:03 Archy96 rakstīja:

30 Oct 2011, 00:50:10 asdf rakstīja:

29 Oct 2011, 23:38:54 cabriooo rakstīja:

29 Oct 2011, 23:35:34 StraiF rakstīja:
es neesmu telepāts
teicu par rr līdz 06
ja tev ir jauns par 06 - tad ssory, es xvz

man ir 05 gada... vajadzēja būt ar trosīti?


04-07gads litriem ir ar hidraulisko sajūgu. No 08 atkal ir sajūga trose.

Daudzi motoražotāji ir izmēģinājuši hidraulisko sajūgu, bet gandrīz visi ir atgriezušies atpakaļ pie trosītes izspiešanas mehānisma


Kāpēc? Ar hidrauliku nevar tik labi kontrolēt?

Offline

StraiF
30. Oct 2011, 09:35#416

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


30 Oct 2011, 01:02:20 asdf rakstīja:
Kāpēc? Ar hidrauliku nevar tik labi kontrolēt?


es pieļauju, ka viņu pašu ir gruti pieregulēt


-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

StraiF
30. Oct 2011, 11:59#417

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

Uz next season es savam arī likšu slidošu sajugu.
Bet cik lasiju, jāiemācas ar viņu braukt :-)

To Bagars, nevar salidzināt hidro bremzes ar hidro sajugu.

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

bluefire
30. Oct 2011, 16:00#418

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


30 Oct 2011, 11:45:28 Bagars rakstīja:

30 Oct 2011, 01:02:20 asdf rakstīja:

30 Oct 2011, 00:54:03 Archy96 rakstīja:

30 Oct 2011, 00:50:10 asdf rakstīja:

29 Oct 2011, 23:38:54 cabriooo rakstīja:

29 Oct 2011, 23:35:34 StraiF rakstīja:
es neesmu telepāts
teicu par rr līdz 06
ja tev ir jauns par 06 - tad ssory, es xvz

man ir 05 gada... vajadzēja būt ar trosīti?


04-07gads litriem ir ar hidraulisko sajūgu. No 08 atkal ir sajūga trose.

Daudzi motoražotāji ir izmēģinājuši hidraulisko sajūgu, bet gandrīz visi ir atgriezušies atpakaļ pie trosītes izspiešanas mehānisma


Kāpēc? Ar hidrauliku nevar tik labi kontrolēt?

Nē, vnk ar trosīti lētāk Ja jau hidraulika būtu sliktāka, tad to neliktu uz bremzēm
Bet ja gribi lai sajūgs strādā pareizi, pie max slodzes neizslīd, un vispār lai viss ir super, liec Adige slipper clutch. Nākamai sezonai varam sagādāt



Kapēc tieši šo slipper clutch iesaki? Vai tapēc ka to izmanto arī citi top onkuļi, vai tapēc ka no viņiem vari lētāk dabūt? Un vispār- how much?

Offline

asdf
30. Oct 2011, 17:04#419

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


30 Oct 2011, 11:45:28 Bagars rakstīja:


Nē, vnk ar trosīti lētāk Ja jau hidraulika būtu sliktāka, tad to neliktu uz bremzēm
Bet ja gribi lai sajūgs strādā pareizi, pie max slodzes neizslīd, un vispār lai viss ir super, liec Adige slipper clutch. Nākamai sezonai varam sagādāt


hvz, vismaz Ugo gan sūdzējās, ka dēļ hidrauliskā sajūga esot grūtāk paņemt startu. Kas attiecas par bremzēm, tad, manuprāt, troses tur nelieto pavisam citu iemeslu deļ (slodzes un arī temperatūras ir pavisam citas). Nedomāju, ka tehniski ar trosīšu mehānismu vispār moci varētu apturēt - ne jau par velti pat ričukiem liek hidraulikas bremzēm..

Ar parasto slīdošo sajūgu tur nekas īpaši nav jāmācās - slēdzoties uz leju var netaisīt starpgāzi un aizmugure pa lielam turēsies pie zemes nevis lēkās. Bet nu visam ir savas robežas (un tās ir atkarīgas arī no regulējuma).

[ Šo ziņu laboja asdf, 30 Oct 2011, 17:05:25 ]

Offline

deMarco
30. Oct 2011, 17:34#420

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Starpgāzītes ir vajadzīgas tā kā tā - to daļēji var atrisināt QuickShifter. Slīdošais sajūgs ļauj samest uz leju uzreiz vairākus robus un "mierīgi" mest gāzi vaļā - nebūs razkolbass.
bet tas arī tikai teorētiski. Reāli jau tie slīdošie sajūgi arī regulējas un pavisam precīzi viņu var saregulēt tikai vienam robam - pārējiem būs +/-.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline