Autors | Ziņojums |
Negantelis | |
 Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5373
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
12 Jan 2012, 10:59:19 McX rakstīja:
Jaa aarzemju forumos ir viedoklis ka radiators saanaa ir deelj taa ka motors maksimaali novietots uz priekshu. Katraa zinjaa cilvekiem izdodas iespiest radiatoru arii priekshaa klasiskajaa vietaa. Runaajot par projekta esteetiskumu un izskatu, nu nav tas vienaldziigi, bet noteikti ne galvenais. Uzsvaru gribas likt uz to ka var mopedu bez skades nomest zemee un uz praktiskumu. Kaa smejies ja gribas ko esteetisku tad jaasaak gleznot, bet ar mo ir jaagaazh 
tad ņem un ģāz un nepi^ labu mantu.
Svaru nost tu viņam nedabūsi tā vai tā.V4 un aizmugures dakša/
-----------------
Pieteikties Akategorija.lv kursiem. |
Offline
| |
|
vivastr | |
Kopš: 29. Mar 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 2
Braucu ar: Honda VFR 400 NC30
| A nav kādam gadījumā kreisās puses ručkas no VFR 400 NC30. Man nolūza pats hamuts, kurš ručkas trubu stiprina pie dakšas (tā saucamais "Clip on" . Gribas braukt, bet bez kreisā roktura un līdz ar to bez sājūga un priekšējām bremzēm braukt pavisam neērti!  |
Offline
| |
|
chirkainais | |
 Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Jautājums ne par pašu moci, bet par instrumentiem tā apkopei. ēbrejā atradu pilno VFR'a instrumentu komplektu pa čut'ņe 200 ērām. Pilnu man nevajag, interesē tikai atslēga ķēdes spriegošanai. Savu mopēdu pirku bez tādas atslēgas un ķēdes spriegošanu neuzskatu par pietiekamu iemeslu, lai uz servisu dzītos.
Varbūt varu palūgt no kāda aizlienēt to instrumentu un (principā derētu arī ar rasējumu) pie kāda frēzētāja ko līdzīgu izfrezēt?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline
| |
|
|
garfs | |
 Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| ebay.co.uk šitos kramus var nopirkt pa 26gbp, nav jēga iespringt..
ps biš nokavēji - pārdevu visu kitu kopā ar moci nedēļu atpakaļ.. 
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline
| |
|
IQ | |
 Kopš: 23. Sep 2012
Ziņojumi: 12
Braucu ar: crf 450r
| vajadzētu uz TA izīrēt lukturi honda vfr 800 [ Šo ziņu laboja IQ, 06 Jul 2013, 11:10:47 ] |
Offline
| |
|
Cheew | |
 Kopš: 19. Apr 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Fireblade, ninja
| Varbūt kādam ir VFR800 98-01 detaļas? vajag ātrumu pārslēgu (pedāli)  |
Offline
| |
|
garfs | |
 Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| pajautā serģī cik maksā aftermarkets - sievišķis nolauza savam mopēdam, izrādijās , ka bija uz vietas un maksāja ap 30e.. dažreiz tepat aiz stūra ir lētāk nekā sūtīt no ebay 
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline
| |
|
garfs | |
 Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| jautājums VTEC īpašniekiem..
braucot ar sesto robu un ar atļauto ātrumu 96-100 apgriezieni ir ap 4300-4600 , vārdu sakot līdz 5000 apgriezieniem ir sajūta ka dzinējs trīc, tā itkā nestrādātu divi no 4 katliem.. tiklīdz apgriezini ir virs 5000 tā pavisam cits rūciens, ptrotams , tad arī ātrums ir 115-117km/h.. 
vai jums ir tāpat? 
cik atceros, kad man bija 98-01gada modelis, tad nebija šādu īpatnību.. 
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline
| |
|
garfs | |
 Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| arī par to iedomājos, bet fakts tāds, ka ieliekot zemākā ātrumā (piemēram 5tajā) apgriezieni ir augstāki un viss kārtība..
..vēl nepamet doma par sinhronizēšanu 
edit: palasijos netu - jep, izplatīta lieta jāsinhronizē t.i. "starter valve balance"  [ Šo ziņu laboja garfs, 15 Mar 2014, 18:18:46 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline
| |
|
garfs | |
 Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| Kādam VTECu pa lēto nevajag? ..protams , ja nav fake  [ Šo ziņu laboja garfs, 17 Apr 2014, 17:54:38 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline
| |
|
mexa | |
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| bija minēts ka nojāts mocis, nav kopts
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|
Cheew | |
 Kopš: 19. Apr 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Fireblade, ninja
| Sveiki!
meklēju ātrumārslēgu no VFR 750 800 1000!!
nav jābūt labā stāvoklī, var būt arī salauzts!
ja kādam ir ko piedāvāt please, PM! |
Offline
| |
|
pacc | |
Kopš: 11. Feb 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| jau postēju pie detaļām, bet mož kāds ieskatās arī šeit, meklēju vfr 750 94 gads ķēdes sargu, PM ja ir piedāvājumi |
Offline
| |
|
Rizza | |
 Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
27 Jun 2014, 14:41:22 Setup rakstīja:
Jaunais Vēefers 8-simtais
Biju jau redzējis kkur bildes, vizuāli jau ļoti ļoti labs. Priekšā neapgrieztā dakša mīkstākai braukšanai ... 12.5ē
ar 1200vfr braucis neesmu, bet laikam priekšroku dotu tam. Lielāks katls, citam automāts utt.. |
Offline
| |
|
rex_saugerty | |
 Kopš: 11. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 655
Braucu ar: VFR vai Legacy
|
27 Jun 2014, 14:41:22 Setup rakstīja:
Jaunais Vēefers 8-simtais
Nu man ir jauns favorīts
----------------- patīk gudri dir*t |
Offline
| |
|
QQlis | |
 Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
| Jautājums vai kāds ir darījies - ir doma savam VFR800 2004 gada stūri pārtaisīt uz "krosa" nevis "clip-on", lieta tāda, ka tālāku gabalu braucot gribētos augstākus vai tuvāk ručkas. Iepriekšējā pieredze ar clip-oniem nav bijusi bandītam bija parastā stūre. Šobrīs ir uzlikti Helibars pacēlāji, kas nedaudz (~ 3-4 cm) paceļ uz augšu, bet man prasās bik vēl augstāk un tuvāk uz aizmuguri
Ēbrejam ir šāds komplekts Stūres modifikācijas kits
bilde ieskatam
Tad nu lūk ir jautājumi:
Vai kāds no šejienes ir tādus pigorus darījis?
Kā mainās sēdpozīcija - labāk vai nav vērts čakarēties?
Vai mainās mopēda vadāmība - pilsētā, ārpus trasē?
Ideālā variantā varbūt kādam ir šāds risinājums taustāms dzīvē! Negribas uz bobi ņemt, ja beigās nekas labāks nav un nepatīk tad būt tik nauda vējā.
p.s.
itkā štatos vīri ir šādi darījuši (ļoti prasti un urbums ir drausmīgā darba izpildes kvalitātē) , bet šāds variants man noteikti neuzrunā - reāli sanāk krietni vājināts tiltiņš un var sanākt sūdi... un domājams, ka TA čaļiem arī šāds šķūnings nebūs pieņemams! kādas idejas/ ieteikumi?
[ Šo ziņu laboja QQlis, 12 Jun 2015, 16:17:34 ]
----------------- |
Offline
| |
|
mexa | |
 Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| choms ar tādu risinājumu brauc uz citas hondas, ir ok. tev jāsēž pašam lai saprastu ko vajag. man piemēram vajag stūrio zemāk un kājas tālāk uz pakaļpusi, citādi garā gabalā nervi netur neērti sēdēt... un attiecīgi es arī tev napateiktu ka kas uzlabojas uz labo pusi ja zini ka būs ērtāk tad liec. TA čomam iet normāli katru reizi, varbūt zeķītis neizlaistu hvz ja grib neurbt tad jāmaina tiltiņi, te jau jāmeklē diemetri štokiem, garumi asīm utt, protams visu var pielāgot. bet uzzini vai tiešām tev paliks ērtāk
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline
| |
|
rex_saugerty | |
 Kopš: 11. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 655
Braucu ar: VFR vai Legacy
| opcija, cits tiltiņš uz TA
bet ja smuki saskrūvē un aizpilda otru pusi tad vispār nekāda stresa. man ir urbts uz vfr, TA izgāju. nokritu un salociju stūri. tiltiņš vēl nav sašķīdis
----------------- patīk gudri dir*t |
Offline
| |
|
garfs | |
 Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| kādus gadus 3 atpakaļ, biju sievietes sv650 pārtaisijis uz krosača stūri, urbu tieši tāpat klāt, bremžu trubiņu uztaisiju jaunu un sajuga trosi. skatē neviens neko neteica.
savam VFR ar gribēju ko tādu darīt, bet atmetos - nepatīk kā izskatās. kaut kur netā figurēja riktīgi augstās ručkas, bet nu cipars..  [ Šo ziņu laboja garfs, 12 Jun 2015, 19:21:18 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline
| |
|
rex_saugerty | |
 Kopš: 11. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 655
Braucu ar: VFR vai Legacy
| es tagad otram VFR atstāju cliponus. bet tas vairāk tāpēc, ka gribās ar šito pa trasi pabraukāt
----------------- patīk gudri dir*t |
Offline
| |
|