Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Boltrix | 24. Apr 2022, 09:21 | #34921 |
| Kopš: 22. Jun 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar: TDM850
| Sveiciens visiem! Varbūt kāds var padalīties ar info, kur Rīgā par saprātīgām naudām pirkt priekšējo dakšu blīvslēgu iesitēju? Aliexpress atrodu, bet neesmu mierā gaidīt pusotru mēnesi... | Offline
| | |
Negantelis | 24. Apr 2022, 11:57 | #34922 |
|  Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5317
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Domāju ka īr veikali kur tādu var dabūt dienu laikā, tiesa ja tas vienai reizei vajadzīgs un rokas taisnas pilnīgi mierīgi var iztikt ar veco blīvslēgu.Āmurītis jānotin ar lentu.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline
| | |
Boltrix | 24. Apr 2022, 17:14 | #34923 |
| Kopš: 22. Jun 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar: TDM850
| O, par šo nebiju iedomājies, paldies par padomu.  | Offline
| | |
|
viesic | 25. Apr 2022, 10:51 | #34924 |
| Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 156
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas. | Offline
| | |
martinss | 25. Apr 2022, 11:31 | #34925 |
|  Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3598
Braucu ar: QWERTY...
| Ūdensvadu biezās, armētās trubas ir vēl labākas, ja der.
25 Apr 2022, 10:51:41 viesic rakstīja:
Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline
| | |
DeLuush | 26. Apr 2022, 16:24 | #34926 |
| Kopš: 05. Sep 2017
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
|
04 Oct 2021, 22:13:17 Modrs rakstīja:
Beidzot izdevās pieslēgties savam zāģim 
pa visiem šiem 13 gadiem viena kļūda un tā pati par dzeses sistēmas sensoru.
VAG KKL OBD adapteris
var, protams, meklēt OBD 16pin ->6pin gatavu adapteri, bet es pagaidām savienoju pa taisno ar peremičkām. vēlāk salodēšu pats, jo ktm un citiem močiem 6 pin štekerī pinout biš atšķirās
iBeat mikuni softs (darbojas tikai 32bit win)
no jebaja atnāca sprausla. Kā reiz varēšu redzēt, ir vai nav kādas nobīdes.
vēl viens moments - ar šo visu iespējams regulēt degmaisījumu
Settings
No. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off to. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off then your setting is probably OK. I wouldn't go crazy with this number.
No. 2 - Controls fueling at cruise rpm. Does the bike surge at cruise? Does it feel real "snatchy" when you start to lug it in taller gears (3500-4000rpm)? Try adding a little fuel. Keep in mind, adding fuel here is going to affect your fuel economy, don't go crazy and turn your spark plug black.
No. 3 - This is the easiest setting because a dyno will show beyond any doubt what # is best. From my testing 116-122 should cover most bikes depending on mods (and you're prob safe anywhere in that range). This also jives with what Dynojet found.
palasot komentārus husky forumos ir skaidrs, ka var atregulēt tā, ka iet lopā, ratā, driftā, dragā 
Esi laipni gaidīts online un PM, ir jautājumi! | Offline
| | |
Bumbss | 03. May 2022, 10:01 | #34927 |
|  Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Sveiciens!
Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.
Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.
Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v
Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v 
Signalizācija, imobilaizers nav.
Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi? | Offline
| | |
shiirs | 03. May 2022, 10:12 | #34928 |
| Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 645
Braucu ar: CanAm Outlander
|
03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!
Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.
Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.
Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v
Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v 
Signalizācija, imobilaizers nav.
Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?
Ja tev ir multimetrs tad vari pārbaudīt pats vai ir noplūde.
Izslēdz aizdedzi.
Uzgriez multimetra kloķi uz A = Amperi.
Noņem plusa klemmi. Melno multimetra taustu pievieno akumulatora + un sarkano pievieno sarkanajam resnajam vadam.
Un tad skaties, kādu skaitli uzrādīs multimetrs.
----------------- aizej tur nezin kur atnes to nezin ko. | Offline
| | |
Padre | 03. May 2022, 10:27 | #34929 |
|  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 291
Braucu ar: TDM 850
| Kas tev par mopēdu bija?
Iemesli dažādi... var nelādēt braucot (bieži liek V indikatorus uz borta, kaut kur), tipa tukšgaitā viss ok, rāda 14+V, bet ģenerators ir tik vecs, cik viņš ir vecs... tur visādi brīnumi var būt.
Piešķil - pieliec multimetru, pagāzē līdz 3-5K RPM, skaties, vai mainās V.
Un jā, pačeko noplūdi pats, kā jau minēts.
03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!
Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.
Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.
Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v
Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v 
Signalizācija, imobilaizers nav.
Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Einhaus | 03. May 2022, 13:57 | #34930 |
|  Kopš: 04. Jun 2018
Ziņojumi: 107
Braucu ar:
| Tik pat labi var būt kabeļiem korozija, ka rezultātā samazināts šķērsgriezums vietām un plūst maz apmēru. V šajā gadījumā radīs pareizi, bet aķis nelādēsies. | Offline
| | |
Madijs | 03. May 2022, 14:01 | #34931 |
| Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Pareizi tikko rakstija, tadas lietas parbauda ar ampermetru, ja noplūde lielaka par kaut kādiem 0.05A, tad meklējam patērētāju pa vienam atslēdzot visu, kas saslēgts. | Offline
| | |
mezamaris | 03. May 2022, 14:40 | #34932 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5266
Braucu ar:
| Autiņiem bieži aķi sēdina starteris,kurš ir visu laiku zem sprieguma,tajā sakrājas oglīšu putekļi un laiž uz īso.Ārstējas izmazgājot.
Nezinu kā tavam modelim,bet var pamēģināt atvienot starteri un pačekot izlādi. | Offline
| | |
Bumbss | 09. May 2022, 09:05 | #34933 |
|  Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Izmēģināju veidu, kā minēts iepriekš, lai pārbaudītu vai noplūst enerģija. Vai variet pateikt, ko nozīmē šie cipari attiecībā pret to, ko iesaka ražotāja manuālī. (Skat bildes). Angliski lasu, tomēr pēc manuāļa nesaprotu, vai līdz, vai arī sākot ar norādīto ciparu ir problēma.
| Offline
| | |
Madijs | 09. May 2022, 11:10 | #34934 |
| Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Padaudz. Kaut kur ir noplūde. Pa vienam vieno nost patērētājus (telefona lādētājs, siltas ručkas, motora vadība u.t.t.) un skaties, ko novienojot nokrītas tie cipari uz kaut kādiem 0.02-0.05A | Offline
| | |
Madijs | 09. May 2022, 11:14 | #34935 |
| Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Principā, sāc raut ārā drosinātajus pa vienam, tā atrāk būs saprast uz kuru pusi rakt tālāk. | Offline
| | |
rudlaps | 14. May 2022, 14:19 | #34936 |
|  Kopš: 10. Apr 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Zālespļāvēju
|
19 Apr 2022, 08:41:20 rudlaps rakstīja:
CBR600RR (2003.gada) siltu negriež. Bija vecs un uz pusi švakāks aķis, ieliku pēc grāmatas datiem - īsti lekšanā nekas nemainījās, prasījās arī ka auksts griež "fiksi". Silts vispār uzgriež knapi un viss. Lādēšana viss ok. Mo padziest un atkal var palaist. Nosprādzis starteris? Pārjaucu starteri, ogle ok, viss tīrs iekšā.
Paturpinot cieto riekstu. Dabūju citu starteri, griež krietni labāk, BET siltam, ja braukts ilgāk, bēda tā pati. Ja pielaiž - uzsilda - noslāpē, laiž - viss ok. Tātad pēc ilgāka "silšanas" laika tas gļuks. Aķis 13+V, bet SILTAM starta brīdī nokrīt 8-9 (cik saprotu, tas ir slikti). 10-15min padziest, lec bez problēmām. Forumos ļoooti daudz šī problēma šiem modeļiem, pat jau 2006.gados (attiecīgi jauniem močiem). Atbildes kā jau forumos - katram palīdzējis kaut kas cits, bet pavīd info arī par rectifier (kā latviski? ).
Aķis no akumulatorucentra Fulbat franču GEL. Var būt tā ka viņš netur load testu SILTS? Varbūt lādēšana par švaku, jo mērot tikai kādi 13,5, pie apgriezieniem 13,6. 
| Offline
| | |
ursus | 14. May 2022, 16:23 | #34937 |
|  Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1076
Braucu ar: Suzuki 800VZ,JAWA 634,JAWA 638
| -aķim- tukšgai tā 13V labs rādītājs. ej cauri vadiem,kontaktiem(masai)
----------------- Suzuki rulleee :P un JAWA tai seko :) | Offline
| | |
stanks | 16. May 2022, 10:34 | #34938 |
| Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 125
Braucu ar:
|
14 May 2022, 14:19:13 rudlaps rakstīja:
19 Apr 2022, 08:41:20 rudlaps rakstīja:
CBR600RR (2003.gada) siltu negriež. Bija vecs un uz pusi švakāks aķis, ieliku pēc grāmatas datiem - īsti lekšanā nekas nemainījās, prasījās arī ka auksts griež "fiksi". Silts vispār uzgriež knapi un viss. Lādēšana viss ok. Mo padziest un atkal var palaist. Nosprādzis starteris? Pārjaucu starteri, ogle ok, viss tīrs iekšā.
Paturpinot cieto riekstu. Dabūju citu starteri, griež krietni labāk, BET siltam, ja braukts ilgāk, bēda tā pati. Ja pielaiž - uzsilda - noslāpē, laiž - viss ok. Tātad pēc ilgāka "silšanas" laika tas gļuks. Aķis 13+V, bet SILTAM starta brīdī nokrīt 8-9 (cik saprotu, tas ir slikti). 10-15min padziest, lec bez problēmām. Forumos ļoooti daudz šī problēma šiem modeļiem, pat jau 2006.gados (attiecīgi jauniem močiem). Atbildes kā jau forumos - katram palīdzējis kaut kas cits, bet pavīd info arī par rectifier (kā latviski? ).
Aķis no akumulatorucentra Fulbat franču GEL. Var būt tā ka viņš netur load testu SILTS? Varbūt lādēšana par švaku, jo mērot tikai kādi 13,5, pie apgriezieniem 13,6. 
To gadu hondām tak strāvas regulators ir slimība, jo ļoti slikti dzesējas. Meklētu vainu tur. Palīdz nomaiņa uz kaut ko labu, ar labām dzesēšanas rievām, un pie iespējas izvilkšanu uz vietu, kur labāk dzesējas. Ir, kas risina šo ar papildus ventilatoru no datoru dzeses.
PS tas ir tas tavs pieminētais rectifier.[ Šo ziņu laboja stanks, 16 May 2022, 10:36:26 ] | Offline
| | |
|
|