Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Boltrix
24. Apr 2022, 09:21#34921

Kopš: 22. Jun 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar: TDM850

Sveiciens visiem! Varbūt kāds var padalīties ar info, kur Rīgā par saprātīgām naudām pirkt priekšējo dakšu blīvslēgu iesitēju? Aliexpress atrodu, bet neesmu mierā gaidīt pusotru mēnesi...

Offline

Negantelis
24. Apr 2022, 11:57#34922

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5317

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Domāju ka īr veikali kur tādu var dabūt dienu laikā, tiesa ja tas vienai reizei vajadzīgs un rokas taisnas pilnīgi mierīgi var iztikt ar veco blīvslēgu.Āmurītis jānotin ar lentu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Boltrix
24. Apr 2022, 17:14#34923

Kopš: 22. Jun 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar: TDM850

O, par šo nebiju iedomājies, paldies par padomu.

Offline

viesic
25. Apr 2022, 10:51#34924

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 156

Braucu ar: cbr900 un xr600

Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas.

Offline

martinss
25. Apr 2022, 11:31#34925

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3598

Braucu ar: QWERTY...

Ūdensvadu biezās, armētās trubas ir vēl labākas, ja der.


25 Apr 2022, 10:51:41 viesic rakstīja:
Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

DeLuush
26. Apr 2022, 16:24#34926

Kopš: 05. Sep 2017

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


04 Oct 2021, 22:13:17 Modrs rakstīja:
Beidzot izdevās pieslēgties savam zāģim



pa visiem šiem 13 gadiem viena kļūda un tā pati par dzeses sistēmas sensoru.
VAG KKL OBD adapteris
var, protams, meklēt OBD 16pin ->6pin gatavu adapteri, bet es pagaidām savienoju pa taisno ar peremičkām. vēlāk salodēšu pats, jo ktm un citiem močiem 6 pin štekerī pinout biš atšķirās

iBeat mikuni softs (darbojas tikai 32bit win)

no jebaja atnāca sprausla. Kā reiz varēšu redzēt, ir vai nav kādas nobīdes.

vēl viens moments - ar šo visu iespējams regulēt degmaisījumu


Settings

No. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off to. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off then your setting is probably OK. I wouldn't go crazy with this number.
No. 2 - Controls fueling at cruise rpm. Does the bike surge at cruise? Does it feel real "snatchy" when you start to lug it in taller gears (3500-4000rpm)? Try adding a little fuel. Keep in mind, adding fuel here is going to affect your fuel economy, don't go crazy and turn your spark plug black.
No. 3 - This is the easiest setting because a dyno will show beyond any doubt what # is best. From my testing 116-122 should cover most bikes depending on mods (and you're prob safe anywhere in that range). This also jives with what Dynojet found.


palasot komentārus husky forumos ir skaidrs, ka var atregulēt tā, ka iet lopā, ratā, driftā, dragā

Esi laipni gaidīts online un PM, ir jautājumi!

Offline

Bumbss
03. May 2022, 10:01#34927

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Mēli pa dēli

Sveiciens!

Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.

Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.

Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v

Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v

Signalizācija, imobilaizers nav.

Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?

Offline

shiirs
03. May 2022, 10:12#34928

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 645

Braucu ar: CanAm Outlander


03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!

Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.

Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.

Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v

Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v

Signalizācija, imobilaizers nav.

Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?


Ja tev ir multimetrs tad vari pārbaudīt pats vai ir noplūde.

Izslēdz aizdedzi.

Uzgriez multimetra kloķi uz A = Amperi.
Noņem plusa klemmi. Melno multimetra taustu pievieno akumulatora + un sarkano pievieno sarkanajam resnajam vadam.

Un tad skaties, kādu skaitli uzrādīs multimetrs.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Padre
03. May 2022, 10:27#34929

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: TDM 850

Kas tev par mopēdu bija?
Iemesli dažādi... var nelādēt braucot (bieži liek V indikatorus uz borta, kaut kur), tipa tukšgaitā viss ok, rāda 14+V, bet ģenerators ir tik vecs, cik viņš ir vecs... tur visādi brīnumi var būt.
Piešķil - pieliec multimetru, pagāzē līdz 3-5K RPM, skaties, vai mainās V.
Un jā, pačeko noplūdi pats, kā jau minēts.



03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!

Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.

Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.

Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v

Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v

Signalizācija, imobilaizers nav.

Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?


-----------------
Ou Yess.

Offline

Einhaus
03. May 2022, 13:57#34930

Kopš: 04. Jun 2018

Ziņojumi: 107

Braucu ar:

Tik pat labi var būt kabeļiem korozija, ka rezultātā samazināts šķērsgriezums vietām un plūst maz apmēru. V šajā gadījumā radīs pareizi, bet aķis nelādēsies.

Offline

Madijs
03. May 2022, 14:01#34931

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Pareizi tikko rakstija, tadas lietas parbauda ar ampermetru, ja noplūde lielaka par kaut kādiem 0.05A, tad meklējam patērētāju pa vienam atslēdzot visu, kas saslēgts.

Offline

mezamaris
03. May 2022, 14:40#34932

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5266

Braucu ar:

Autiņiem bieži aķi sēdina starteris,kurš ir visu laiku zem sprieguma,tajā sakrājas oglīšu putekļi un laiž uz īso.Ārstējas izmazgājot.
Nezinu kā tavam modelim,bet var pamēģināt atvienot starteri un pačekot izlādi.

Offline

Bumbss
09. May 2022, 09:05#34933

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Mēli pa dēli

Izmēģināju veidu, kā minēts iepriekš, lai pārbaudītu vai noplūst enerģija. Vai variet pateikt, ko nozīmē šie cipari attiecībā pret to, ko iesaka ražotāja manuālī. (Skat bildes). Angliski lasu, tomēr pēc manuāļa nesaprotu, vai līdz, vai arī sākot ar norādīto ciparu ir problēma.



Offline

Madijs
09. May 2022, 11:10#34934

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Padaudz. Kaut kur ir noplūde. Pa vienam vieno nost patērētājus (telefona lādētājs, siltas ručkas, motora vadība u.t.t.) un skaties, ko novienojot nokrītas tie cipari uz kaut kādiem 0.02-0.05A

Offline

Madijs
09. May 2022, 11:14#34935

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Principā, sāc raut ārā drosinātajus pa vienam, tā atrāk būs saprast uz kuru pusi rakt tālāk.

Offline

rudlaps
14. May 2022, 14:19#34936

Kopš: 10. Apr 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Zālespļāvēju


19 Apr 2022, 08:41:20 rudlaps rakstīja:
CBR600RR (2003.gada) siltu negriež. Bija vecs un uz pusi švakāks aķis, ieliku pēc grāmatas datiem - īsti lekšanā nekas nemainījās, prasījās arī ka auksts griež "fiksi". Silts vispār uzgriež knapi un viss. Lādēšana viss ok. Mo padziest un atkal var palaist. Nosprādzis starteris? Pārjaucu starteri, ogle ok, viss tīrs iekšā.


Paturpinot cieto riekstu. Dabūju citu starteri, griež krietni labāk, BET siltam, ja braukts ilgāk, bēda tā pati. Ja pielaiž - uzsilda - noslāpē, laiž - viss ok. Tātad pēc ilgāka "silšanas" laika tas gļuks. Aķis 13+V, bet SILTAM starta brīdī nokrīt 8-9 (cik saprotu, tas ir slikti). 10-15min padziest, lec bez problēmām. Forumos ļoooti daudz šī problēma šiem modeļiem, pat jau 2006.gados (attiecīgi jauniem močiem). Atbildes kā jau forumos - katram palīdzējis kaut kas cits, bet pavīd info arī par rectifier (kā latviski? ).
Aķis no akumulatorucentra Fulbat franču GEL. Var būt tā ka viņš netur load testu SILTS? Varbūt lādēšana par švaku, jo mērot tikai kādi 13,5, pie apgriezieniem 13,6.

Offline

ursus
14. May 2022, 16:23#34937

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1076

Braucu ar: Suzuki 800VZ,JAWA 634,JAWA 638

-aķim- tukšgai tā 13V labs rādītājs. ej cauri vadiem,kontaktiem(masai)

-----------------
Suzuki rulleee :P un JAWA tai seko :)

Offline

stanks
16. May 2022, 10:34#34938

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 125

Braucu ar:


14 May 2022, 14:19:13 rudlaps rakstīja:

19 Apr 2022, 08:41:20 rudlaps rakstīja:
CBR600RR (2003.gada) siltu negriež. Bija vecs un uz pusi švakāks aķis, ieliku pēc grāmatas datiem - īsti lekšanā nekas nemainījās, prasījās arī ka auksts griež "fiksi". Silts vispār uzgriež knapi un viss. Lādēšana viss ok. Mo padziest un atkal var palaist. Nosprādzis starteris? Pārjaucu starteri, ogle ok, viss tīrs iekšā.


Paturpinot cieto riekstu. Dabūju citu starteri, griež krietni labāk, BET siltam, ja braukts ilgāk, bēda tā pati. Ja pielaiž - uzsilda - noslāpē, laiž - viss ok. Tātad pēc ilgāka "silšanas" laika tas gļuks. Aķis 13+V, bet SILTAM starta brīdī nokrīt 8-9 (cik saprotu, tas ir slikti). 10-15min padziest, lec bez problēmām. Forumos ļoooti daudz šī problēma šiem modeļiem, pat jau 2006.gados (attiecīgi jauniem močiem). Atbildes kā jau forumos - katram palīdzējis kaut kas cits, bet pavīd info arī par rectifier (kā latviski? ).
Aķis no akumulatorucentra Fulbat franču GEL. Var būt tā ka viņš netur load testu SILTS? Varbūt lādēšana par švaku, jo mērot tikai kādi 13,5, pie apgriezieniem 13,6.



To gadu hondām tak strāvas regulators ir slimība, jo ļoti slikti dzesējas. Meklētu vainu tur. Palīdz nomaiņa uz kaut ko labu, ar labām dzesēšanas rievām, un pie iespējas izvilkšanu uz vietu, kur labāk dzesējas. Ir, kas risina šo ar papildus ventilatoru no datoru dzeses.

PS tas ir tas tavs pieminētais rectifier.

[ Šo ziņu laboja stanks, 16 May 2022, 10:36:26 ]

Offline

Top.LV