Autors | Ziņojums |
Madijs | 07. Jun 2022, 18:04 | #34961 |
|
Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 542
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Un iespējams par tievu. Kaut gan nav izslēgts arī ka blīvslēgs cūkām, kas mūsdienās nav pilnīgi nekāds retums. |
Offline
| |
|
shiirs | 07. Jun 2022, 19:21 | #34962 |
|
Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 658
Braucu ar: CanAm Outlander
|
07 Jun 2022, 18:04:26 Madijs rakstīja:
Un iespējams par tievu. Kaut gan nav izslēgts arī ka blīvslēgs cūkām, kas mūsdienās nav pilnīgi nekāds retums.
vajadzētu pieliet autnomašīnai domāto motoreļļu ne?   
----------------- aizej tur nezin kur atnes to nezin ko. |
Offline
| |
|
Madijs | 07. Jun 2022, 19:23 | #34963 |
|
Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 542
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Latti (un ne tikai) atkal nedabūji? |
Offline
| |
|
|
Christian_letti | 09. Jun 2022, 08:40 | #34964 |
|
Kopš: 29. Mar 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville
| Kā TomTom 4GD00 var uzlikt Austrumeiropas karti. Protams, ka neko oficiāli nepērkot |
Offline
| |
|
jurgins | 09. Jun 2022, 08:59 | #34965 |
|
 Kopš: 03. Sep 2015
No: Ventspils
Ziņojumi: 175
Braucu ar: Aprilia Caponord
|
07 Jun 2022, 17:45:21 kapis8 rakstīja:
31 May 2022, 10:38:17 jurgins rakstīja:
Visticamāk tev tas ritenis griezās arī pirms tam, tikai nebiji pamanījis.
Blīvslēgu pareizā virzienā ieliki? Diametrs stienim jaunajam tāds pats kā vecajam?
Detaļas pareizās un ieliktas pēc izstrādātāja nosacījumiem. Vienīgais defekts tagad ir liekot ātrumā, mocim pārslēdzas ātrumi un ieliekas ātrumos, bet uzsākt braukt nevar, jo sajūgu atlaižot mocis stāv uz vietas. Atvēru paskatījos sajūga diskus viss kārtībā un atsperes arī strādā. Netieku skaidrībā kas pr vainu.
Ar kādu domu to stieni mainīji?
Garums jaunajam nav krietni garāks? |
Offline
| |
|
Rewsswer | 10. Jun 2022, 12:47 | #34966 |
|
Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Ir kāds kas var uztaisīt apkopi priekšējam suportam šodien/rīt?
DL 650 2005g.
Sulojās  |
Offline
| |
|
Naits | 10. Jun 2022, 13:30 | #34967 |
|
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5190
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
10 Jun 2022, 12:47:07 Rewsswer rakstīja:
Ir kāds kas var uztaisīt apkopi priekšējam suportam šodien/rīt?
DL 650 2005g.
Sulojās 
Minējums, tek dakša un suports ir eļļā.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|
Padre | 10. Jun 2022, 20:42 | #34968 |
|
 Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: TDM 850
| Džeks ātri no FB uz šejieni atlecis.
Bet nu bilde FB tāda nekāda, tik doma ir, ka sulo dakša.. gan jau ka tā arī ir
10 Jun 2022, 13:30:35 Naits rakstīja:
10 Jun 2022, 12:47:07 Rewsswer rakstīja:
Ir kāds kas var uztaisīt apkopi priekšējam suportam šodien/rīt?
DL 650 2005g.
Sulojās 
Minējums, tek dakša un suports ir eļļā.
----------------- Ou Yess.
|
Offline
| |
|
Naits | 10. Jun 2022, 21:51 | #34969 |
|
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5190
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Cik saprotu, tad tomēr esot dakša 
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|
Einhaus | 10. Jun 2022, 21:55 | #34970 |
|
 Kopš: 04. Jun 2018
Ziņojumi: 124
Braucu ar:
|
07 Jun 2022, 17:45:21 kapis8 rakstīja:
31 May 2022, 10:38:17 jurgins rakstīja:
Visticamāk tev tas ritenis griezās arī pirms tam, tikai nebiji pamanījis.
Blīvslēgu pareizā virzienā ieliki? Diametrs stienim jaunajam tāds pats kā vecajam?
Detaļas pareizās un ieliktas pēc izstrādātāja nosacījumiem. Vienīgais defekts tagad ir liekot ātrumā, mocim pārslēdzas ātrumi un ieliekas ātrumos, bet uzsākt braukt nevar, jo sajūgu atlaižot mocis stāv uz vietas. Atvēru paskatījos sajūga diskus viss kārtībā un atsperes arī strādā. Netieku skaidrībā kas pr vainu.
Šito pēc grāmatas regulēji?
|
Offline
| |
|
Janisgsx600f | 21. Jun 2022, 22:13 | #34971 |
|
Kopš: 23. May 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Suzuki DR650
| Sveiki. Suzuki dr650 dzinējam uzsilstot nekrīt vai lēni krīt apgriezieni. Auksts iet labi, lec labi. Kad kārtīgi uzsilst tad sākas problēmas. Kas varētu būt par vainu? |
Offline
| |
|
karlsons | 22. Jun 2022, 23:33 | #34972 |
|
 Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3382
Braucu ar: motorzāģi
| Complete engine rebuild kit tev vajag
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline
| |
|
Bumbss | 24. Jun 2022, 17:46 | #34973 |
|
 Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Sveiciens Līgo svētkos!
Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem? 
[ Šo ziņu laboja Bumbss, 24 Jun 2022, 17:48:28 ] |
Offline
| |
|
Padre | 24. Jun 2022, 22:22 | #34974 |
|
 Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: TDM 850
| Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...
24 Jun 2022, 17:46:22 Bumbss rakstīja:
Sveiciens Līgo svētkos!
Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem? 
----------------- Ou Yess.
|
Offline
| |
|
GuntarsV | 25. Jun 2022, 08:03 | #34975 |
|
 Kopš: 15. Nov 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Xv 1600
| Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi.  |
Offline
| |
|
Bumbss | 25. Jun 2022, 20:08 | #34976 |
|
 Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē. 
24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...
|
Offline
| |
|
Naits | 26. Jun 2022, 14:15 | #34977 |
|
 Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5190
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
25 Jun 2022, 08:03:30 GuntarsV rakstīja:
Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi. 
parasti ir, ja nav marķējums tad iespējams kāds jet kits likts. Salīdzini pārējās un adatas marķējumu ar tabulu manuālī, tas dos kādu skaidrību.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline
| |
|
Padre | 26. Jun 2022, 22:10 | #34978 |
|
 Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: TDM 850
| Bet, vai tas nozīmē, kamēr ģenerators ir pieslēgts kopējā ķēdē (3 dzelteni resni vadi), multimetrs rāda noplūdi?
Variants, ko vari vēl izdarīt.
Atvieno ģeneratora vadus (štekeri).
Būs 3 vadi, dzelteni.
Multimetru ieslēdz 200V vai 220V režīmā.
Piešķil moci.
Testera vadu (plusu) liec pie viena ģeneratora vada, mīnusu pie 2 un skaties, cik V ir tukšgaitā. Tas V var mainīties, dažiem 25-35V, citiem mazāk, citiem vairāk.
Šo veic ar visiem 3 vadiem, katru savā starpā.
1 ar 2
1 ar 3
2 ar 1
2 ar 3
3 ar 1
3 ar 2
Starp visiem mērījumiem vajadzētu būt vienādiem V (+-), tukšgaitā.
Pie 3Krpm līdz 5Krpm V ir jāpakāpjas un ļoti.
Service manual šis ir minēts, ja nemaldos, cik ir tukšgaitā jābūt un cik pie apgriezieniem.
Ja kaut kādā brīdī V raustās un nav vienādi - ģenerators saka adios..
Ar atslēgtu ģeneratoru no sistēmas moci ilgi nerūcini, atvieno ģeneratoru, izmēri un slāpē.
25 Jun 2022, 20:08:05 Bumbss rakstīja:
Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē. 
24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...
----------------- Ou Yess.
|
Offline
| |
|
JohnnyB | 27. Jun 2022, 13:38 | #34979 |
|
 Kopš: 02. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: Motociklu
| Kurš var šādu salabot?
|
Offline
| |
|
RolandsK | 27. Jun 2022, 22:09 | #34980 |
|
Kopš: 21. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)
| Juris Popovs jeb autospeci.lv visulaiku reklamējas, cik kruti viņi taisno diskus  |
Offline
| |
|