Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Madijs
07. Jun 2022, 18:04#34961

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 542

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Un iespējams par tievu. Kaut gan nav izslēgts arī ka blīvslēgs cūkām, kas mūsdienās nav pilnīgi nekāds retums.

Offline

shiirs
07. Jun 2022, 19:21#34962

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 658

Braucu ar: CanAm Outlander


07 Jun 2022, 18:04:26 Madijs rakstīja:
Un iespējams par tievu. Kaut gan nav izslēgts arī ka blīvslēgs cūkām, kas mūsdienās nav pilnīgi nekāds retums.


vajadzētu pieliet autnomašīnai domāto motoreļļu ne?

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Madijs
07. Jun 2022, 19:23#34963

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 542

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Latti (un ne tikai) atkal nedabūji?

Offline

Christian_letti
09. Jun 2022, 08:40#34964

Kopš: 29. Mar 2020

No: Jelgava

Ziņojumi: 56

Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville

Kā TomTom 4GD00 var uzlikt Austrumeiropas karti. Protams, ka neko oficiāli nepērkot

Offline

jurgins
09. Jun 2022, 08:59#34965

Kopš: 03. Sep 2015

No: Ventspils

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia Caponord


07 Jun 2022, 17:45:21 kapis8 rakstīja:

31 May 2022, 10:38:17 jurgins rakstīja:
Visticamāk tev tas ritenis griezās arī pirms tam, tikai nebiji pamanījis.
Blīvslēgu pareizā virzienā ieliki? Diametrs stienim jaunajam tāds pats kā vecajam?



Detaļas pareizās un ieliktas pēc izstrādātāja nosacījumiem. Vienīgais defekts tagad ir liekot ātrumā, mocim pārslēdzas ātrumi un ieliekas ātrumos, bet uzsākt braukt nevar, jo sajūgu atlaižot mocis stāv uz vietas. Atvēru paskatījos sajūga diskus viss kārtībā un atsperes arī strādā. Netieku skaidrībā kas pr vainu.


Ar kādu domu to stieni mainīji?
Garums jaunajam nav krietni garāks?

Offline

Rewsswer
10. Jun 2022, 12:47#34966

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

Ir kāds kas var uztaisīt apkopi priekšējam suportam šodien/rīt?
DL 650 2005g.
Sulojās

Offline

Naits
10. Jun 2022, 13:30#34967

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


10 Jun 2022, 12:47:07 Rewsswer rakstīja:
Ir kāds kas var uztaisīt apkopi priekšējam suportam šodien/rīt?
DL 650 2005g.
Sulojās

Minējums, tek dakša un suports ir eļļā.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Padre
10. Jun 2022, 20:42#34968

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: TDM 850

Džeks ātri no FB uz šejieni atlecis.
Bet nu bilde FB tāda nekāda, tik doma ir, ka sulo dakša.. gan jau ka tā arī ir



10 Jun 2022, 13:30:35 Naits rakstīja:

10 Jun 2022, 12:47:07 Rewsswer rakstīja:
Ir kāds kas var uztaisīt apkopi priekšējam suportam šodien/rīt?
DL 650 2005g.
Sulojās

Minējums, tek dakša un suports ir eļļā.


-----------------
Ou Yess.

Offline

Naits
10. Jun 2022, 21:51#34969

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Cik saprotu, tad tomēr esot dakša

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Einhaus
10. Jun 2022, 21:55#34970

Kopš: 04. Jun 2018

Ziņojumi: 124

Braucu ar:


07 Jun 2022, 17:45:21 kapis8 rakstīja:

31 May 2022, 10:38:17 jurgins rakstīja:
Visticamāk tev tas ritenis griezās arī pirms tam, tikai nebiji pamanījis.
Blīvslēgu pareizā virzienā ieliki? Diametrs stienim jaunajam tāds pats kā vecajam?



Detaļas pareizās un ieliktas pēc izstrādātāja nosacījumiem. Vienīgais defekts tagad ir liekot ātrumā, mocim pārslēdzas ātrumi un ieliekas ātrumos, bet uzsākt braukt nevar, jo sajūgu atlaižot mocis stāv uz vietas. Atvēru paskatījos sajūga diskus viss kārtībā un atsperes arī strādā. Netieku skaidrībā kas pr vainu.


Šito pēc grāmatas regulēji?

Offline

Janisgsx600f
21. Jun 2022, 22:13#34971

Kopš: 23. May 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Suzuki DR650

Sveiki. Suzuki dr650 dzinējam uzsilstot nekrīt vai lēni krīt apgriezieni. Auksts iet labi, lec labi. Kad kārtīgi uzsilst tad sākas problēmas. Kas varētu būt par vainu?

Offline

karlsons
22. Jun 2022, 23:33#34972

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3382

Braucu ar: motorzāģi

Complete engine rebuild kit tev vajag

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Bumbss
24. Jun 2022, 17:46#34973

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: Mēli pa dēli

Sveiciens Līgo svētkos!

Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem?

[ Šo ziņu laboja Bumbss, 24 Jun 2022, 17:48:28 ]

Offline

Padre
24. Jun 2022, 22:22#34974

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: TDM 850

Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...





24 Jun 2022, 17:46:22 Bumbss rakstīja:
Sveiciens Līgo svētkos!

Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem?



-----------------
Ou Yess.

Offline

GuntarsV
25. Jun 2022, 08:03#34975

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Xv 1600

Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi.

Offline

Bumbss
25. Jun 2022, 20:08#34976

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 67

Braucu ar: Mēli pa dēli

Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē.


24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...

Offline

Naits
26. Jun 2022, 14:15#34977

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


25 Jun 2022, 08:03:30 GuntarsV rakstīja:
Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi.

parasti ir, ja nav marķējums tad iespējams kāds jet kits likts. Salīdzini pārējās un adatas marķējumu ar tabulu manuālī, tas dos kādu skaidrību.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Padre
26. Jun 2022, 22:10#34978

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: TDM 850

Bet, vai tas nozīmē, kamēr ģenerators ir pieslēgts kopējā ķēdē (3 dzelteni resni vadi), multimetrs rāda noplūdi?
Variants, ko vari vēl izdarīt.
Atvieno ģeneratora vadus (štekeri).
Būs 3 vadi, dzelteni.
Multimetru ieslēdz 200V vai 220V režīmā.
Piešķil moci.
Testera vadu (plusu) liec pie viena ģeneratora vada, mīnusu pie 2 un skaties, cik V ir tukšgaitā. Tas V var mainīties, dažiem 25-35V, citiem mazāk, citiem vairāk.
Šo veic ar visiem 3 vadiem, katru savā starpā.
1 ar 2
1 ar 3
2 ar 1
2 ar 3
3 ar 1
3 ar 2
Starp visiem mērījumiem vajadzētu būt vienādiem V (+-), tukšgaitā.
Pie 3Krpm līdz 5Krpm V ir jāpakāpjas un ļoti.
Service manual šis ir minēts, ja nemaldos, cik ir tukšgaitā jābūt un cik pie apgriezieniem.
Ja kaut kādā brīdī V raustās un nav vienādi - ģenerators saka adios..
Ar atslēgtu ģeneratoru no sistēmas moci ilgi nerūcini, atvieno ģeneratoru, izmēri un slāpē.



25 Jun 2022, 20:08:05 Bumbss rakstīja:
Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē.


24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...



-----------------
Ou Yess.

Offline

JohnnyB
27. Jun 2022, 13:38#34979

Kopš: 02. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Motociklu

Kurš var šādu salabot?

Offline

RolandsK
27. Jun 2022, 22:09#34980

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

Juris Popovs jeb autospeci.lv visulaiku reklamējas, cik kruti viņi taisno diskus

Offline

Top.LV