Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Janisgsx600f
21. Jun 2022, 22:13#34941

Kopš: 23. May 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Suzuki DR650

Sveiki. Suzuki dr650 dzinējam uzsilstot nekrīt vai lēni krīt apgriezieni. Auksts iet labi, lec labi. Kad kārtīgi uzsilst tad sākas problēmas. Kas varētu būt par vainu?

Offline

karlsons
22. Jun 2022, 23:33#34942

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3411

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Complete engine rebuild kit tev vajag

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Bumbss
24. Jun 2022, 17:46#34943

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: Mēli pa dēli

Sveiciens Līgo svētkos!

Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem?

[ Šo ziņu laboja Bumbss, 24 Jun 2022, 17:48:28 ]

Offline

Padre
24. Jun 2022, 22:22#34944

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...





24 Jun 2022, 17:46:22 Bumbss rakstīja:
Sveiciens Līgo svētkos!

Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem?



-----------------
Ou Yess.

Offline

GuntarsV
25. Jun 2022, 08:03#34945

Kopš: 15. Nov 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Xv 1600

Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi.

Offline

Bumbss
25. Jun 2022, 20:08#34946

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: Mēli pa dēli

Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē.


24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...

Offline

Naits
26. Jun 2022, 14:15#34947

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


25 Jun 2022, 08:03:30 GuntarsV rakstīja:
Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi.

parasti ir, ja nav marķējums tad iespējams kāds jet kits likts. Salīdzini pārējās un adatas marķējumu ar tabulu manuālī, tas dos kādu skaidrību.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Padre
26. Jun 2022, 22:10#34948

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Bet, vai tas nozīmē, kamēr ģenerators ir pieslēgts kopējā ķēdē (3 dzelteni resni vadi), multimetrs rāda noplūdi?
Variants, ko vari vēl izdarīt.
Atvieno ģeneratora vadus (štekeri).
Būs 3 vadi, dzelteni.
Multimetru ieslēdz 200V vai 220V režīmā.
Piešķil moci.
Testera vadu (plusu) liec pie viena ģeneratora vada, mīnusu pie 2 un skaties, cik V ir tukšgaitā. Tas V var mainīties, dažiem 25-35V, citiem mazāk, citiem vairāk.
Šo veic ar visiem 3 vadiem, katru savā starpā.
1 ar 2
1 ar 3
2 ar 1
2 ar 3
3 ar 1
3 ar 2
Starp visiem mērījumiem vajadzētu būt vienādiem V (+-), tukšgaitā.
Pie 3Krpm līdz 5Krpm V ir jāpakāpjas un ļoti.
Service manual šis ir minēts, ja nemaldos, cik ir tukšgaitā jābūt un cik pie apgriezieniem.
Ja kaut kādā brīdī V raustās un nav vienādi - ģenerators saka adios..
Ar atslēgtu ģeneratoru no sistēmas moci ilgi nerūcini, atvieno ģeneratoru, izmēri un slāpē.



25 Jun 2022, 20:08:05 Bumbss rakstīja:
Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē.


24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...



-----------------
Ou Yess.

Offline

JohnnyB
27. Jun 2022, 13:38#34949

Kopš: 02. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 101

Braucu ar: Motociklu

Kurš var šādu salabot?

Offline

RolandsK
27. Jun 2022, 22:09#34950

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

Juris Popovs jeb autospeci.lv visulaiku reklamējas, cik kruti viņi taisno diskus

Offline

Bumbss
28. Jun 2022, 09:40#34951

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: Mēli pa dēli

Atvienojot štekeri ar tiem 3 vadiem noplūde tāpat rādijās. Tad kad atvienoju arī zemējuma vadu, noplūde pazuda.
No vot vienīgi ko nenotestēju ir variants, kad štekeris ar 3 vadiem ir pievienots, bet zemējums noņemts. Šo brīvā brīdī būs jāpamēģina.


26 Jun 2022, 22:10:37 Padre rakstīja:
Bet, vai tas nozīmē, kamēr ģenerators ir pieslēgts kopējā ķēdē (3 dzelteni resni vadi), multimetrs rāda noplūdi?

[ Šo ziņu laboja Bumbss, 28 Jun 2022, 09:41:42 ]

Offline

mezamaris
29. Jun 2022, 00:38#34952

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Zemējuma vads nav rādītājs-atvienojot zemējumu visas ķēdes tiek pārtrauktas.

Offline

Christian_letti
29. Jun 2022, 07:21#34953

Kopš: 29. Mar 2020

No: Jelgava

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville

Jautājums - vārstu tikšķēšana/grabēšana, ja parādās, ir novērojama jebkuros apgriezienos jeb kādos nosacītos intervālos?

Offline

Ragana
29. Jun 2022, 08:35#34954

Kopš: 15. Apr 2019

Ziņojumi: 721

Braucu ar:

Man močukam vakar viss bija ok. Šorīt nevar piešķilt un viss. Vsp nekāda reakcija, neviena lampiņa neiedegas. Knapi sardzidams tāds kā nopūtiens pēc mirkļa. Aķis pie šī karstuma var nosprāgt?

Offline

marekovich
29. Jun 2022, 08:46#34955

Kopš: 10. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii


29 Jun 2022, 08:35:51 Ragana rakstīja:
Man močukam vakar viss bija ok. Šorīt nevar piešķilt un viss. Vsp nekāda reakcija, neviena lampiņa neiedegas. Knapi sardzidams tāds kā nopūtiens pēc mirkļa. Aķis pie šī karstuma var nosprāgt?


Ir gadījies tieši karstumā. Palādēju un aizgāja.

Offline

Bumbss
29. Jun 2022, 08:49#34956

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: Mēli pa dēli

Visa ķēde tiek pārtraukta arī ja šis zemējuma vads tiek atvienots tieši no ģeneratora?
Zemējuma vads ir vēl kādā citā vietā uz moča?


29 Jun 2022, 00:38:40 mezamaris rakstīja:
Zemējuma vads nav rādītājs-atvienojot zemējumu visas ķēdes tiek pārtrauktas.

Offline

Ragana
29. Jun 2022, 10:15#34957

Kopš: 15. Apr 2019

Ziņojumi: 721

Braucu ar:


29 Jun 2022, 08:46:49 marekovich rakstīja:

29 Jun 2022, 08:35:51 Ragana rakstīja:
Man močukam vakar viss bija ok. Šorīt nevar piešķilt un viss. Vsp nekāda reakcija, neviena lampiņa neiedegas. Knapi sardzidams tāds kā nopūtiens pēc mirkļa. Aķis pie šī karstuma var nosprāgt?


Ir gadījies tieši karstumā. Palādēju un aizgāja.

Šovakar mēģināšu. Tnx

Offline

ursus
29. Jun 2022, 11:52#34958

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

testeri vari pielikt,bet... ko dos palādēšana(muļķa mierinājums).

esi gatava pirkt jaunu akumulatoru,jo tikai muķiem(ēm) var nedaudz paveikties.

P.S. elektrolīts ir?

[ Šo ziņu laboja ursus, 29 Jun 2022, 11:53:28 ]



-----------------
JAWA

Offline

Ragana
29. Jun 2022, 17:46#34959

Kopš: 15. Apr 2019

Ziņojumi: 721

Braucu ar:


29 Jun 2022, 11:52:27 ursus rakstīja:
testeri vari pielikt,bet... ko dos palādēšana(muļķa mierinājums).

esi gatava pirkt jaunu akumulatoru,jo tikai muķiem(ēm) var nedaudz paveikties.

P.S. elektrolīts ir?



Uzliku tagad uz nakti lādēt. Vot vakarā vismaz mocis noreaģēja, bet nepiešķīlās. Nu neko, lai lādē pa nakti, rīt no rīta pievienošu atpakaļ

[ Šo ziņu laboja Ragana, 29 Jun 2022, 17:47:44 ]

Offline

krivits
29. Jun 2022, 18:32#34960

Kopš: 21. Apr 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 162

Braucu ar:

Labdien.
Lieta sekojoša- motocikls Yamaha xvs 1100 2007g. tikko atpeldējis no ASV copart kantora.
1. Motociklu iedarbinot pieturot nedaudz gāzi viņš rūc, bet nevienmērīgi un reizēm šauj! Atlaižot gāzi pēc laika noslāpst. Sveces jaunas, bāka un karburatori iztīrīti no vecās degvielas.
2. Panelī rāda (N). Pie iedarbināta dzinēja ieliekot 1 ātrumā nekas nonotiek!? Var ieslēgt arī citos ātrumos, bet uz priekšu neiet.

Kādi padomi?



-----------------
Dari ko darīdams, apdomā galu!

Offline