Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Izvēle motocikla iegādei
Autors | Ziņojums |
neids | | Kopš: 01. Aug 2019
Ziņojumi: 145
Braucu ar:
|
14 Jun 2022, 00:48:59 bella89 rakstīja:
kādu pirmo motociklu jūs ieteiktu iegādāties līdz 125cc, lai tas būtu praktisks, viegli braukt un rīkoties, budžets līdz 3K.
nezinu, ko domā ar praktiskumu, bet wr125x | Offline
| | |
Jusper | |  Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Droši vien ņemtu rolleri 125cc, bet kaimiņs brauc ar MASH mocīti un jau trešo gadu nesūdzas. Jauns mocis pa 3k, nekādu problēmu, brauc un priecājies, ne kā nojātiem 125cc japāņiem, kur gan jau dabūs skrūvēt kaut ko. | Offline
| | |
Einhaus | |  Kopš: 04. Jun 2018
Ziņojumi: 143
Braucu ar:
|
14 Jun 2022, 00:48:59 bella89 rakstīja:
kādu pirmo motociklu jūs ieteiktu iegādāties līdz 125cc, lai tas būtu praktisks, viegli braukt un rīkoties, budžets līdz 3K.
Palasi šeit
Izvēle starp 125cc | Offline
| | |
|
mikinsh | | Kopš: 02. Apr 2018
Ziņojumi: 33
Braucu ar:
| ko varat pateikt par vecu r1100GS?
Braucu ar Teneri un saprotu, ka vairāk pavadu ceļojot ārpus meža un tāpēc meklēju ko tādu ar ko ērti pa ceļu, bet, lai nedaudz var nobraukt no ceļa pa retam | Offline
| | |
Sergejs80 | |  Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: V-Strom
| Viens vīriņš pacentās savilkt kaut kādu kopskatu
https://motosmotos.ru/ | Offline
| | |
eddie | |  Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
|
10 Jul 2022, 10:27:37 Sergejs80 rakstīja:
Viens vīriņš pacentās savilkt kaut kādu kopskatu
https://motosmotos.ru/
Hm, verķis strādā uz goda - ja filtrā norāda vismaz 100 hp un vismaz 100 nm, un tad lēnām velk max svara slaideri pa kreisi, vienā brīdī uz ekrāna paliek vairs tikai 901/890/990. Kas arī tā teikt... ir pareizais virziens. 
Ja hp/nm parametru nomet uz pieticīgākiem 70/70 un tad velk max svara slaideri, beigās paliek 701/690 - arī labākā izvēle attiecīgajā kategorijā! 
Tad vēl piemetam klāt kādu 1250GSA/CRF1100L/1290R ceļojumiem un arī EXC 300 vai tamlīdzīgu divtakteri sportiskākām izklaidēm un, lūk, jums džentlmeņa komplekts ar nieka četrām vienībām! Ok, principā var reducēties uz trim, svītrojot ārā 701/690 (bet tad kā pirmais noteikti 790/890, ne 990), ja galīgi rocība neļauj.[ Šo ziņu laboja eddie, 12 Jul 2022, 20:24:27 ] | Offline
| | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 20:21:08 eddie rakstīja:
10 Jul 2022, 10:27:37 Sergejs80 rakstīja:
Viens vīriņš pacentās savilkt kaut kādu kopskatu
https://motosmotos.ru/
Hm, verķis strādā uz goda - ja filtrā norāda vismaz 100 hp un vismaz 100 nm, un tad lēnām velk max svara slaideri pa kreisi, vienā brīdī uz ekrāna paliek vairs tikai 901/890/990. Kas arī tā teikt... ir pareizais virziens. 
Ja hp/nm parametru nomet uz pieticīgākiem 70/70 un tad velk max svara slaideri, beigās paliek 701/690 - arī labākā izvēle attiecīgajā kategorijā! 
Tad vēl piemetam klāt kādu 1250GSA/CRF1100L/1290R ceļojumiem un arī EXC 300 vai tamlīdzīgu divtakteri sportiskākām izklaidēm un, lūk, jums džentlmeņa komplekts ar nieka četrām vienībām! Ok, principā var reducēties uz trim, svītrojot ārā 701/690 (bet tad kā pirmais noteikti 790/890, ne 990), ja galīgi rocība neļauj.
precīzi, tikai liela daļa 790/890/990 dīdītāji/dipudapisti tos mocikletus lieto tur kur būtu jābrauc ar exc300
un tad brīnās ka vajag palīdzības vecpapus, vinčas utt
 | Offline
| | |
eddie | |  Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Taisnība, taču pienāk brīdis, kad ar 690/701 galīgi vairs nav interesanti, jo visu var izbraukt, bet ar 990 un 790/890 joprojām ir kaut kāds izaicinājums. Un vēl nav arī tā stadija un prasmes, lai dauzītos ar divtakteri.
Man arī šķiet, ka 790/890 ar pareizo blīvi būtiski neatpaliek no 690/701 tehnisko iespēju ziņā, toties var ērtāk un tālāk aizbraukt bez vajadzības mainīt pret beņķi atspiesto dibenvaigu uz otru, kamēr pirmais atpūšas. | Offline
| | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 20:38:17 eddie rakstīja:
Taisnība, taču pienāk brīdis, kad ar 690/701 galīgi vairs nav interesanti, jo visu var izbraukt, bet ar 990 un 790/890 joprojām ir kaut kāds izaicinājums. Un vēl nav arī tā stadija un prasmes, lai dauzītos ar divtakteri.
Man arī šķiet, ka 790/890 ar pareizo blīvi būtiski neatpaliek no 690/701 tehnisko iespēju ziņā, toties var ērtāk un tālāk aizbraukt bez vajadzības mainīt pret beņķi atspiesto dibenvaigu uz otru, kamēr pirmais atpūšas.
tieši tā, ar nemotociklu 690/701 - nederīgu ne tur ne tur, ne mežm ne ielai nav ko sākt.
brauc ar 790/890 pa ielu un nedeldē dibenvaigus, ja gribas braukt mežā tam ir pilnīgi cita tehnika, kur kubi ir nespēlē tādu lomu, kā mocikleta svars.
un vienreiz izbrauksi mežā ar normālu moci, nekad vairs nedomāsi ar lielo govi mežā rādīties 
| Offline
| | |
eddie | |  Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Te mēs atgriežamies pie jautājuma, kas nu kuram ir "rādīties mežā". Vienam TET'veidīgi maršruti ir pamatīgs izaicinājums un izkāpšana no komforta zonas, citam ikdienišķa pavizināšanās.
Skaidrs, ka ar mazu divtakteri fun factor ir nesalīdzināmi augstākā līmenī, taču tas ir tā, iemet piekabē, aizbrauc, izdauzies pa smiltīm, dubļiem, saknēm un kalniņiem līdz vēmienam, atpakaļ piekabē un mājās. Savukārt, divu trīs dienu vai pat vēl garākā TET'veidīgā izbraucienā (kaut uz tām pašām EST salām šurpu turpu), maršrutā iekļaujot arī garākus granteņu posmus un šur tur arī asfaltu (kaut vai pēdējās dienas vakarā velkot mājup pārsimts kilometrus pa taisno), piemērotāka būs cita veida tehnika.
Ok, bet šis draud aiziet offtopikā. Sausais atlikums priekš tiem, kas te iegriežas pēc padoma ciskudriļļa iegādei - atmetiet naivo cerību nopirkt vienu vienīgu universālo moci, tāpat arī trāpīt pirmajā reizē simtniekā ar savu izvēli. Jāpērk noskatītais, jābrauc, jāsaprot pašam, jāpārdod, jāpērk nākamo. No kā izriet - ir vērts pirkt tirgū pieprasītus modeļus, ja vēlmes galvā vēl nav līdz galam noformulējušās, būs ērtāk mainīt uz nākamo. Var uzklausīt pieredzējušāku ļaužu pārdomas par tēmu, lai nekāptu uz acīmredzamiem grābekļiem, taču ilgtermiņā neviens priekšā nepateiks, katrs pats nonāks pie sava (!!!) vienīgā pareizā.[ Šo ziņu laboja eddie, 12 Jul 2022, 21:06:52 ] | Offline
| | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| galīgi nepiekrītu!
gan jau esi redzējis/dzirdējis/skatījies youtubē kaut vai to pašu Adam Riemann kurš ar 500exc ir apbraucis puspasauli ar mazo moci, tiesa ne 2t, bet tomēr.
Tās pašas Tevis pieminētās Igaunijas salas, it īpaši smilšu kāpu posmus, mazās meža stigas vai dubļu posmus daudz baudāmāk izbrauksi ar mazo moci nekā mocīsies ar smago govi.. garlaicīgās grantenes tāpat vairāk kā atļautais ātrums valstī īpaši nevilksi un to spēj jebkurš mocis, arī mazais endūrs!
jā, ja ir jābrauc pa asfaltu pusi dienas un uz pusstundu jāiebrauc mežā tad 890 būs kā reiz  [ Šo ziņu laboja visva123, 12 Jul 2022, 21:32:21 ] | Offline
| | |
Seelis | |  Kopš: 12. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 208
Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts
| Iemetīšu savu pieckapeiku. Mani ir bijuši visi trīs iepriekš minētās kategorijas moči: CRF1000, 701, tagad 790.
CRF1000 - vidēji sūdīgiem ceļiem un lieliem attālumiem taisnā virzienā. Vispār jau izbraucu arī mazliet sarežģītākus posmus, bet, piemēram, TET lietus laikā jau mocījos, jo ir smags un liels. Sausā laikā bija tīri ok. Iespējams, ka pie vainas bija blīve un tad nedaudz riepas, jo šis bija pirmais lielais adventure, ar kuru tikai mācījos štelles. Asfalta serpentīnus ar viņu negribu braukt, grants serpentīnos bija tīri ok, kamēr sauss. Slapjā laikā bija grūtāk. Vismīkstākā amortizācija no visiem.
701 - galīgi nepiekrītu, ka mocis nekam neder. Manuprāt, vientuļiem braucieniem pa mazajiem ceļiem un single trails viņš ir ideāls. Jāliek papildu bāka, kas ievērojami pagarina nobraucamo attālumu, kā arī komfortablāku beņķi. Jā, ticu, ka pēc lielajiem advenčeriem var likties kā dreboša pagale, bet tas, ka var vienītī doties da jebkur un spēt to moci izvilkt/iznest ārā, ir baigais bonuss. Man gan ļoti nepatika eļļas intervāli un tas, ka vēja aizsardzībai bija jāpērk Rade/Nomad/Aurora purns. Ciets, ar 2.ātrumu var izbraukt visu, uz asfalta kaut kāds komforts beidzas pie 110km/h, bet vēsi iet arī uz 140km/h. Viegls, pa akmeņainām grantenēm baigi lēkā.
790R - laikam vislabāk braucošais motocikls no šiem trim. Pietiek jaudas, ir ok braukt pa dubļiem, smiltīm un citām plūstošām substancēm. Varu braukt treilus. Var ērti nobraukt arī lielus gabalus. Dienā esmu nobraucis ar šo 1200km un bija tīri ok. Izskatās briesmīgi (gaumes jautājums, protams), vēja aizsardzība pa to cenu varētu būt labāka. Bet nepamet sajūta, ka tūlīt, tūlīt kaut kur kaut kas noplīsīs un es palikšu uz ceļa. Te starta apgriezieni papeld (laikam atrada, ka vārstu vāka blīve jāmaina), bremžu slēdzis pats no sevis izbeidzas, displejs no iekšpuses noraso. Gribētos labāku cēlienu no apakšas, bet tur laikam "decat" process jāpaveic.
Ja varētu dabūt Āfriku ar 800cc, Hondas vērību pat sīkumos un KTM motora performanci, būtu baigi forši. Svara ziņā laikam jau vinnē KTM, jo ir pa vidu - vēl var cilāt un arī pa granteni nepeld.
| Offline
| | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 256
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Kaut kur atkārtošos iepriekš rakstītajā - universālu moču nav, ir tikai kompromisi. Uz katrs ir gatavs pievērt aci uz kaut ko citu, vienas receptes nav.
Ilgus gadus braucu ar lielajiem GS un man tā govs patīk, turpināšu braukt.
Izgāju kautkādus treniņus Hechlingen un pieredzēju, ka ar lielajām govīm var izdarīt daudz. Vēl tepat LV pamācījos ar 350 kubu Husi un sapratu, ka ar to neceļā var izdarīt vairāk nekā GS (surprise, surprise!). Sapratu arī, ka es ar GSu (vai jebkuru citu lielu govi) negribu līst pat TETā. Tīri individuāla preference.
Ja būtu jāizvēlas viena moča dzīves modelis, un gribētos braukt gan tālu, gan ielīst dubļos, tad ņemtu vieglākos pieejamos divstobriniekus T700, 790, 890. Bet tas ir kompromiss.
Ar divu moču modeli ir vienkāršāk. Lielais GS ir lielisks gargabalnieks pa labiem un netik labiem ceļiem. Tā es viņu arī izmantoju. Var GS vietā ņemt arī ko citu pēc saviem ieskatiem.
Otrs mocis jau atkarībā no dubļu dziļuma. Man ļoti patika 350 kubu Husis, bet sev paņēmu 701 Husi, jo šobrīd patīk TET.
Ar Seats Concepts sēdekli sedlos var pavadīt daudz stundas. Kautkādu būri arī uzliku. Kādus 150 - 200km pa šosi vienā piegājienā var mierīgi izturēt, lai atgrieztos no TET. Bet nu 1000km savā gaitā līdz gala mērķim ar Husi braukt negribu. | Offline
| | |
visva123 | | Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| iepriekšējie divi posti no lielo moču viedokļa...
jautājums pēdējam komentāram - kā var salīdzināt 701 ar 350 
divi rati ir jā, tā laikam ir vienīgā kopīgā īpašība | Offline
| | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 256
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Ja visu motomūžu ir braukts ar lielajiem un nekādas pieredzes ar 1-podniekiem nav bijis (kā man), tad abi divi šķiet ārkārtīgi viegli, neērti un spējīgi izbraukt visur. Tas tāds pirmais nespeciālista viedoklis. Kad jau uzkrāj stundas gan uz viena, gan otra, tad pamazām tās atšķirības paliek pamanāmas.
16 Jul 2022, 00:05:14 visva123 rakstīja:
iepriekšējie divi posti no lielo moču viedokļa...
jautājums pēdējam komentāram - kā var salīdzināt 701 ar 350 
divi rati ir jā, tā laikam ir vienīgā kopīgā īpašība
| Offline
| | |
|
|