Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
Seelis
14. Jul 2022, 16:25#3121

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 206

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Iemetīšu savu pieckapeiku. Mani ir bijuši visi trīs iepriekš minētās kategorijas moči: CRF1000, 701, tagad 790.

CRF1000 - vidēji sūdīgiem ceļiem un lieliem attālumiem taisnā virzienā. Vispār jau izbraucu arī mazliet sarežģītākus posmus, bet, piemēram, TET lietus laikā jau mocījos, jo ir smags un liels. Sausā laikā bija tīri ok. Iespējams, ka pie vainas bija blīve un tad nedaudz riepas, jo šis bija pirmais lielais adventure, ar kuru tikai mācījos štelles. Asfalta serpentīnus ar viņu negribu braukt, grants serpentīnos bija tīri ok, kamēr sauss. Slapjā laikā bija grūtāk. Vismīkstākā amortizācija no visiem.

701 - galīgi nepiekrītu, ka mocis nekam neder. Manuprāt, vientuļiem braucieniem pa mazajiem ceļiem un single trails viņš ir ideāls. Jāliek papildu bāka, kas ievērojami pagarina nobraucamo attālumu, kā arī komfortablāku beņķi. Jā, ticu, ka pēc lielajiem advenčeriem var likties kā dreboša pagale, bet tas, ka var vienītī doties da jebkur un spēt to moci izvilkt/iznest ārā, ir baigais bonuss. Man gan ļoti nepatika eļļas intervāli un tas, ka vēja aizsardzībai bija jāpērk Rade/Nomad/Aurora purns. Ciets, ar 2.ātrumu var izbraukt visu, uz asfalta kaut kāds komforts beidzas pie 110km/h, bet vēsi iet arī uz 140km/h. Viegls, pa akmeņainām grantenēm baigi lēkā.

790R - laikam vislabāk braucošais motocikls no šiem trim. Pietiek jaudas, ir ok braukt pa dubļiem, smiltīm un citām plūstošām substancēm. Varu braukt treilus. Var ērti nobraukt arī lielus gabalus. Dienā esmu nobraucis ar šo 1200km un bija tīri ok. Izskatās briesmīgi (gaumes jautājums, protams), vēja aizsardzība pa to cenu varētu būt labāka. Bet nepamet sajūta, ka tūlīt, tūlīt kaut kur kaut kas noplīsīs un es palikšu uz ceļa. Te starta apgriezieni papeld (laikam atrada, ka vārstu vāka blīve jāmaina), bremžu slēdzis pats no sevis izbeidzas, displejs no iekšpuses noraso. Gribētos labāku cēlienu no apakšas, bet tur laikam "decat" process jāpaveic.

Ja varētu dabūt Āfriku ar 800cc, Hondas vērību pat sīkumos un KTM motora performanci, būtu baigi forši. Svara ziņā laikam jau vinnē KTM, jo ir pa vidu - vēl var cilāt un arī pa granteni nepeld.

Offline

Gasjs
15. Jul 2022, 22:25#3122

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 253

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Kaut kur atkārtošos iepriekš rakstītajā - universālu moču nav, ir tikai kompromisi. Uz katrs ir gatavs pievērt aci uz kaut ko citu, vienas receptes nav.
Ilgus gadus braucu ar lielajiem GS un man tā govs patīk, turpināšu braukt.
Izgāju kautkādus treniņus Hechlingen un pieredzēju, ka ar lielajām govīm var izdarīt daudz. Vēl tepat LV pamācījos ar 350 kubu Husi un sapratu, ka ar to neceļā var izdarīt vairāk nekā GS (surprise, surprise!). Sapratu arī, ka es ar GSu (vai jebkuru citu lielu govi) negribu līst pat TETā. Tīri individuāla preference.

Ja būtu jāizvēlas viena moča dzīves modelis, un gribētos braukt gan tālu, gan ielīst dubļos, tad ņemtu vieglākos pieejamos divstobriniekus T700, 790, 890. Bet tas ir kompromiss.

Ar divu moču modeli ir vienkāršāk. Lielais GS ir lielisks gargabalnieks pa labiem un netik labiem ceļiem. Tā es viņu arī izmantoju. Var GS vietā ņemt arī ko citu pēc saviem ieskatiem.

Otrs mocis jau atkarībā no dubļu dziļuma. Man ļoti patika 350 kubu Husis, bet sev paņēmu 701 Husi, jo šobrīd patīk TET.
Ar Seats Concepts sēdekli sedlos var pavadīt daudz stundas. Kautkādu būri arī uzliku. Kādus 150 - 200km pa šosi vienā piegājienā var mierīgi izturēt, lai atgrieztos no TET. Bet nu 1000km savā gaitā līdz gala mērķim ar Husi braukt negribu.

Offline

visva123
16. Jul 2022, 00:05#3123

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

iepriekšējie divi posti no lielo moču viedokļa...
jautājums pēdējam komentāram - kā var salīdzināt 701 ar 350
divi rati ir jā, tā laikam ir vienīgā kopīgā īpašība

Offline

Gasjs
16. Jul 2022, 17:52#3124

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 253

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Ja visu motomūžu ir braukts ar lielajiem un nekādas pieredzes ar 1-podniekiem nav bijis (kā man), tad abi divi šķiet ārkārtīgi viegli, neērti un spējīgi izbraukt visur. Tas tāds pirmais nespeciālista viedoklis. Kad jau uzkrāj stundas gan uz viena, gan otra, tad pamazām tās atšķirības paliek pamanāmas.



16 Jul 2022, 00:05:14 visva123 rakstīja:
iepriekšējie divi posti no lielo moču viedokļa...
jautājums pēdējam komentāram - kā var salīdzināt 701 ar 350
divi rati ir jā, tā laikam ir vienīgā kopīgā īpašība

Offline

Top.LV