Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Honda CB450S

AutorsZiņojums
er673
04. Dec 2009, 14:12#1

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Sveiciens visiem.

Motocikls Honda CB450S.
Mocim ir problēmas ar starteri. Nospiežot startera pogu starteris griežas, bet motoru neiegriež. 95% izskatās kad beigts ir startera sajūgs - "starter clutch".

Kā var izlasīt šeit problēma ir Hondām raksturīga, tikai tās novēršanai manā gadījumā ir jājauc vaļā motors jo tas "Sliktais" sajūgs stiprinās uz kloķenes pirms gultņiem/saļņikiem un noņemot kreiso sānu vāku tam klāt nevar tikt pat noņemot ģeneratoru.
Bilde

Ko ieteiksiet Ziema gara- ņemt pašam atslēgas zobos un jaukt visu ārā?
Cik šāda veida remonts izmaksātu servisā speciālistiem? Ko vēl pie reizes nomainīt kad karteris ir atplēsts vaļā - kloķenes gultņus, šāles?

[ Šo ziņu laboja er673, 04 Dec 2009, 15:25:10 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

er673
04. Dec 2009, 14:14#2

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Un jā- kā šādiem 1987 gada dinozauriem ar detaļām- varbūt ir kādam pieredze?

-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

creasy
04. Dec 2009, 14:35#3

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: KS

ja rokas aug no pareizas vietas un ir poņa ko darit, tad tik uz priekšu... Ko mainit redzesi pec izjaukšanas. A par detalam es domaju ka neta vares dabut visu.

-----------------
Born to bi wild!!!

Offline

markelis
04. Dec 2009, 14:50#4

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


04 Dec 2009, 14:14:37 er673 rakstīja:
Un jā- kā šādiem 1987 gada dinozauriem ar detaļām- varbūt ir kādam pieredze?


aizbrauc un hondu un noskaidro. man vaidzeeja 87.gada shadovam divus zobratinjus - nekuja nerazho vairs taadus viens veel bij noliktavaa somijaa aizkjeeries otru naacaas likt apakalj to pashu padilusho.

Offline

er673
04. Dec 2009, 14:56#5

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Līdz detaļām vel jātiek

Brīvdienās jāpārved mo uz tuvāku ziemošanas garāžu un tad laikam būs tas bīdelis jādemontē un jāšķērz augšā. Izjaukt jau viegli un ātri, ar salikšanu gan aizķeršanās var sanākt

-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

markelis
04. Dec 2009, 14:59#6

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


04 Dec 2009, 14:56:41 er673 rakstīja:
Līdz detaļām vel jātiek

Brīvdienās jāpārved mo uz tuvāku ziemošanas garāžu un tad laikam būs tas bīdelis jādemontē un jāšķērz augšā. Izjaukt jau viegli un ātri, ar salikšanu gan aizķeršanās var sanākt


ja nav iipashas pieredzes, silti iesaku visu kaartiigi bildeet kad jauksi aaraa. es pat iedomaaties navareju cik detaljas japaanji tajaa bundzaa ir sabaazushi. man peec remonta shis tas palika paari bet nu iet - znacit nekas svariigs tas nebija

Offline

Rx
04. Dec 2009, 15:45#7

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: Monster


man peec remonta shis tas palika paari bet nu iet - znacit nekas svariigs tas nebija


Šitasis izklausās pēc krievu tehnikas, kad izjauc un saliekot kopā puse paliek pāri

-----------------
Life begins @ 10rpm :)

Offline

EZ
04. Dec 2009, 15:49#8

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


04 Dec 2009, 15:45:30 Rx rakstīja:

man peec remonta shis tas palika paari bet nu iet - znacit nekas svariigs tas nebija


Šitasis izklausās pēc krievu tehnikas, kad izjauc un saliekot kopā puse paliek pāri
nee taisni aotradi kriev tehnikai nekas nepaliek paari jo tur jau ruupniicaa aizmirsa pusi ielikt

Offline

Rx
04. Dec 2009, 15:56#9

Kopš: 04. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 788

Braucu ar: Monster


04 Dec 2009, 15:49:00 EZ rakstīja:

04 Dec 2009, 15:45:30 Rx rakstīja:

man peec remonta shis tas palika paari bet nu iet - znacit nekas svariigs tas nebija


Šitasis izklausās pēc krievu tehnikas, kad izjauc un saliekot kopā puse paliek pāri
nee taisni aotradi kriev tehnikai nekas nepaliek paari jo tur jau ruupniicaa aizmirsa pusi ielikt


nu mozh arī, bet man visam ko jaucu viemnēr kkas palika pāri

-----------------
Life begins @ 10rpm :)

Offline

er673
04. Dec 2009, 15:57#10

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Krievu mototehnika ir īpatnēja-jāpiekrīt. Nav gan nācies saskarties kad kaut kas būtu aizmirsts ielikt, bet tas kad visas skrūves, smērvielas bija jāpārčeko- to labi atceros. Sanāca sencim bērnībā palīdzēt pie šī darba pakojot ārā svaigu 5 Jupiteru.

Tas bija kaut kādā tālajā 88 vai 89 gadā

-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

EZ
04. Dec 2009, 16:04#11

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


04 Dec 2009, 15:57:39 er673 rakstīja:
Krievu mototehnika ir īpatnēja-jāpiekrīt. Nav gan nācies saskarties kad kaut kas būtu aizmirsts ielikt, bet tas kad visas skrūves, smērvielas bija jāpārčeko- to labi atceros. Sanāca sencim bērnībā palīdzēt pie šī darba pakojot ārā svaigu 5 Jupiteru.

Tas bija kaut kādā tālajā 88 vai 89 gadā
meees jau te maazhojamies nekaa tak tur nau cik aceros no tas kriev tehnikas bet ja pa teemu savaa R6 motoraa es arii neko jaunu neieraudziju bet ja tu pats jauksi savejo tad manuali gan teu vajadzees jo te nevar kaa krievam ai pohuj pievelk skruves uz chuju. te ar noteiktiem spekiem vis javelk un vel noteiktaa secibaa

Offline

er673
04. Dec 2009, 16:12#12

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Manuālis ar skrūvju pievilkšanas spēkiem ir izdrukāts(uz ~ 300 lpp) + ir interneta manuāļi un daļu katalogi oriģinālajām daļām (no ASV tiesa, bet tas jau šodien sīkums). Vairāk baida tas čakars ar visām kartera, vāku blīvēm, vārstu mehānismiem- pa'šiem 22 gadiem tās visas blīves bus jāmeklē jaunas- a tas viss prasa laiku

Jāķerās klāt jo nav jau citas izejas ja grib braukt. Nesaliks ar pirmo reizi, saliks ar otro


04 Dec 2009, 16:04:12 EZ rakstīja:

04 Dec 2009, 15:57:39 er673 rakstīja:
Krievu mototehnika ir īpatnēja-jāpiekrīt. Nav gan nācies saskarties kad kaut kas būtu aizmirsts ielikt, bet tas kad visas skrūves, smērvielas bija jāpārčeko- to labi atceros. Sanāca sencim bērnībā palīdzēt pie šī darba pakojot ārā svaigu 5 Jupiteru.

Tas bija kaut kādā tālajā 88 vai 89 gadā
meees jau te maazhojamies nekaa tak tur nau cik aceros no tas kriev tehnikas bet ja pa teemu savaa R6 motoraa es arii neko jaunu neieraudziju bet ja tu pats jauksi savejo tad manuali gan teu vajadzees jo te nevar kaa krievam ai pohuj pievelk skruves uz chuju. te ar noteiktiem spekiem vis javelk un vel noteiktaa secibaa

[ Šo ziņu laboja er673, 04 Dec 2009, 16:14:52 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

er673
07. Dec 2009, 09:54#13

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

http://www.my-bikeshop.de/
Noderīgs saits ar HONDA oriģinālo detaļi katalogiem + cenām.
Ievadam moča VIN laukā "Fahrgestellnummer:" + Enter

Sev atlasiju potenciālo saraktu ar detaļām
Cilindra-kartera blive H12191ML4610
Cilindra -kartera blive 2 H91304HA0003
Varstu vaka blive H12391ML4610
Cilindra-galvas blive H12251ML4611
Galva-karburatora blives H91325413830
Ieplūdes vārsti (4gab) H14711KK9960
Izplūdes vārsti (2gab) H14721ML4610
Klaņa šāles(4gab):
Orig. H13213422004
Zilas H13214413005
Melnas H13215413005
Brunas H13216413005
Zalas H13217413005
Dzeltenas H13218413005
Pirksti (2gab) H13111MC0000
Sprostgredzeni 18mm (4gab) H9460118000
Virzuļi 2gab:
Original H13101ML4610 vai H13101ML4611
o.25 H13102ML4610
0,50 H13103ML4610
0,75 H13104ML4610
1.00 H13105ML4610
Gredzeni:
Original H13011ML4611 vai H13011ML4612
0,25 H13021ML4611 vai H13021ML4612
0,50 H13031ML4611 vai H13031ML4612
0.75 H13041ML4611 vai H13041ML4612
1.00 H13051ML4611 vai H13051ML4612
Sajuga vaka blive H11393ML4610
ģeneratora vāka blīve H11492ML4610
Ellas filtra vaka blive H91306413000
Rolleri startera sajugam H91101443900 (15x12.5)
Cepurites startera sajugam H28126415000
Atsperites startera sajugam H28125516030
Kloķenes šāles (6gab):
zilas H13314MC0005
Melnas H13315MC0005
Brunas H13316MC0005
zalas H13317MC0005
Dzeltenas H13318MC0005

Tikai ar $$$ šobrīd pašvaki un arī nagi salst garāžā- jāgaida pavasaris kad būs kredītkarte izmaksāta un būs lieka $$$ daļām. Domāju kad mēneša laikā vajadzētu tikt galā ar motora pārjaukšanu.

[ Šo ziņu laboja er673, 07 Dec 2009, 09:56:38 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

Negantelis
07. Dec 2009, 10:03#14

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


07 Dec 2009, 09:54:15 er673 rakstīja:
http://www.my-bikeshop.de/
Noderīgs saits ar HONDA oriģinālo detaļi katalogiem + cenām.
Ievadam moča VIN laukā "Fahrgestellnummer:" + Enter

Sev atlasiju potenciālo saraktu ar detaļām
Cilindra-kartera blive H12191ML4610
Cilindra -kartera blive 2 H91304HA0003
Varstu vaka blive H12391ML4610
Cilindra-galvas blive H12251ML4611
Galva-karburatora blives H91325413830
Ieplūdes vārsti (4gab) H14711KK9960
Izplūdes vārsti (2gab) H14721ML4610
Klaņa šāles(4gab):
Orig. H13213422004
Zilas H13214413005
Melnas H13215413005
Brunas H13216413005
Zalas H13217413005
Dzeltenas H13218413005
Pirksti (2gab) H13111MC0000
Sprostgredzeni 18mm (4gab) H9460118000
Virzuļi 2gab:
Original H13101ML4610 vai H13101ML4611
o.25 H13102ML4610
0,50 H13103ML4610
0,75 H13104ML4610
1.00 H13105ML4610
Gredzeni:
Original H13011ML4611 vai H13011ML4612
0,25 H13021ML4611 vai H13021ML4612
0,50 H13031ML4611 vai H13031ML4612
0.75 H13041ML4611 vai H13041ML4612
1.00 H13051ML4611 vai H13051ML4612
Sajuga vaka blive H11393ML4610
ģeneratora vāka blīve H11492ML4610
Ellas filtra vaka blive H91306413000
Rolleri startera sajugam H91101443900 (15x12.5)
Cepurites startera sajugam H28126415000
Atsperites startera sajugam H28125516030
Kloķenes šāles (6gab):
zilas H13314MC0005
Melnas H13315MC0005
Brunas H13316MC0005
zalas H13317MC0005
Dzeltenas H13318MC0005

Tikai ar $$$ šobrīd pašvaki un arī nagi salst garāžā- jāgaida pavasaris kad būs kredītkarte izmaksāta un būs lieka $$$ daļām. Domāju kad mēneša laikā vajadzētu tikt galā ar motora pārjaukšanu.




laikam neesi īsti normāls ja domā pirkt kaut vai pusi no šīm drtaļām

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

maniac
07. Dec 2009, 10:42#15

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5101

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Vairāk baida tas čakars ar visām kartera, vāku blīvēm, vārstu mehānismiem- pa'šiem 22 gadiem tās visas blīves bus jāmeklē jaunas- a tas viss prasa laiku

Nu jau kādu laiku visu "vienreizējo" blīvju vietā lietoju hermētiķi Ne reizi nekur nav tecējis!

-----------------

Offline

EZ
07. Dec 2009, 10:53#16

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 Dec 2009, 10:44:35 er673 rakstīja:
Ja mocim jauc karteri vaļā tad protams kad jānomaina viss kam resurss ir tuvu beigām.
- domāju kad kādi 20-30% no uzskaitītajām detaļām vēl būs lietojamas- kad izjauks, tad manīs.
- Virzuļi, gredzeni, šāles protams būs pa vienai vienībai (atkarībā no kloķenes izdiluma tiks piemeklēts attiecīgais rem-komplekts)
- Mocim uz ODO ir ap 100 000 + 1987 gads. Tu domā visas šāles, virzuļi, gredzeni, kartera blīves un blīvslēgi paliek jaunāki par šo laiku ?

Ta nekas traks jau tur nav īstenībā - uz saviem 150 eur/100 LVL, ne vairāk.
(ja vēl pameklē USA- tad tie 100 LVL pārvēršās 120 USD + šipings.)

Bet nedomāju te tagad baigi atrakstīties kapēc savam mocim mainīšu vienu vai citu detaļu.
Par cik moci domāju paturēt vismaz 2 sezonas un nav zināms ko iepriekšējais saimnieks ir mainījis- uzskatu savu pieeju par pareizu. Neesmu mazgadīgais kurš moci nopērk, nojāj pa sezonu un pārdod tālāk.

Par mocīti ir jārūpējās, tad tas rūpēsies arī par braucēju

nifiga sibe noskreejiens nu ja taadaas naudaas rakstas iekshaa tad maini tik nost vienigais tu pashu galvano aizmirsi tur ir 100% varstu vadiklas jamaina+ blivslegi,un vaarstu sezhas pa jaunu jaafrezee pareizos lentjos vismaz es taa dariitu

Offline

Negantelis
07. Dec 2009, 11:10#17

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

man jau liekas ka 1 kārt.

tas tev ir pirmais mocis un tu nezini ka tā pat vien šāles un virzuļus nevar nomainīt neaiztiekot otru darba virsmu kloķvārpstu un cilindrus.

otrkārt,

tas noteikti neizmaksās 100ls. Visticamāk ka detaļas maksās vairāk kā pats mocis vai vismaz tuvu tam.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Bullis
07. Dec 2009, 11:33#18

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Saki kāpēc gribi mainiit to kaudzi ar detaļām? Viņš tev slikti gāja vai kāds cits iemesls? Visprātīgākais manuprāt, sataisi to starteri un brauc kamēr viņš tev iet!


07 Dec 2009, 10:44:35 er673 rakstīja:
Ja mocim jauc karteri vaļā tad protams kad jānomaina viss kam resurss ir tuvu beigām.
- domāju kad kādi 20-30% no uzskaitītajām detaļām vēl būs lietojamas- kad izjauks, tad manīs.
- Virzuļi, gredzeni, šāles protams būs pa vienai vienībai (atkarībā no kloķenes izdiluma tiks piemeklēts attiecīgais rem-komplekts)
- Mocim uz ODO ir ap 100 000 + 1987 gads. Tu domā visas šāles, virzuļi, gredzeni, kartera blīves un blīvslēgi paliek jaunāki par šo laiku ?

Ta nekas traks jau tur nav īstenībā - uz saviem 150 eur/100 LVL, ne vairāk.
(ja vēl pameklē USA- tad tie 100 LVL pārvēršās 120 USD + šipings.)

Bet nedomāju te tagad baigi atrakstīties kapēc savam mocim mainīšu vienu vai citu detaļu.
Par cik moci domāju paturēt vismaz 2 sezonas un nav zināms ko iepriekšējais saimnieks ir mainījis- uzskatu savu pieeju par pareizu. Neesmu mazgadīgais kurš moci nopērk, nojāj pa sezonu un pārdod tālāk.

Par mocīti ir jārūpējās, tad tas rūpēsies arī par braucēju

Offline

Goblins
07. Dec 2009, 11:54#19

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


07 Dec 2009, 10:53:15 EZ rakstīja:
nifiga sibe noskreejiens


nu mums maaciibu hondai CB500 ir 82 000 uz spido un viss straadaa

man transalpam ir 56 000 (30 000 esmu nobraucis es) un arii viss straadaa

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

EZ
07. Dec 2009, 12:04#20

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 Dec 2009, 11:54:05 Goblins rakstīja:

07 Dec 2009, 10:53:15 EZ rakstīja:
nifiga sibe noskreejiens


nu mums maaciibu hondai CB500 ir 82 000 uz spido un viss straadaa

man transalpam ir 56 000 (30 000 esmu nobraucis es) un arii viss straadaa
ar tavu transalpu e pats esu pabraucis pirms vinsh pargaja tavaa iipashumaa tobrid noskrejienu neaceros bet masz vinsh nebija mo bija labaa kaartibaa a cik noskrejiens dzeltanajai sv skai ar kuru kursos vizinaajos

Offline