Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Honda CB450S

AutorsZiņojums
Archy96
07. Dec 2009, 12:10#21

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nenodarbojies ar muļķībām, sataisi to starteri un brauc ar to moci, kamēr viņš izjūk, pēc tam nākamo nopērc, jau kāduy normālu. Tāds kapitāls motora remonts ar visām daļām uz savi 300ls pavilks, nehuj nav vērts, ja ņem vērā, ka pats mopēds varbūt tika daudz nemaksā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

grosha
07. Dec 2009, 12:11#22

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


07 Dec 2009, 12:04:17 EZ rakstīja:

07 Dec 2009, 11:54:05 Goblins rakstīja:

07 Dec 2009, 10:53:15 EZ rakstīja:
nifiga sibe noskreejiens


nu mums maaciibu hondai CB500 ir 82 000 uz spido un viss straadaa

man transalpam ir 56 000 (30 000 esmu nobraucis es) un arii viss straadaa
ar tavu transalpu e pats esu pabraucis pirms vinsh pargaja tavaa iipashumaa tobrid noskrejienu neaceros bet masz vinsh nebija mo bija labaa kaartibaa a cik noskrejiens dzeltanajai sv skai ar kuru kursos vizinaajos

Pēdējam noskrējienu var tik vanda teikt, nobraukumu tur jau krietnu laiku dzeņi skaita

Offline

EZ
07. Dec 2009, 12:14#23

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 Dec 2009, 12:10:53 Archy96 rakstīja:
Nenodarbojies ar muļķībām, sataisi to starteri un brauc ar to moci, kamēr viņš izjūk, pēc tam nākamo nopērc, jau kāduy normālu. Tāds kapitāls motora remonts ar visām daļām uz savi 300ls pavilks, nehuj nav vērts, ja ņem vērā, ka pats mopēds varbūt tika daudz nemaksā
Taisniba ap 300ls kopa buus tochna talak lai pats domaa vai tas ir vajadzigs man jau liekas ka ja motors stradaa un pa izputeju nenak araa ceptas ellas smarzhas balts duums tad nau ko tur maisities

Offline

Niksons
07. Dec 2009, 12:29#24

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nu sataisīsi ideālā stāvoklī to moci, un kāds būs rezultāts: 20 gadu vecs mopēds ar 100k uz šiltes un 1/2 motoru.
Ko tu ar tādu darīsi ? Visu mūžu lolosi, atstāsi mantojumā mazbērniem ? Tipa kkāda baigā raritāte, exclusive edition ?

Da brauc kamēr iet, korekti sataisi visu kas jātaisa un punkts. Netraucē mehānismam strādāt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

EZ
07. Dec 2009, 12:30#25

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


07 Dec 2009, 12:11:15 grosha rakstīja:

07 Dec 2009, 12:04:17 EZ rakstīja:

07 Dec 2009, 11:54:05 Goblins rakstīja:

07 Dec 2009, 10:53:15 EZ rakstīja:
nifiga sibe noskreejiens


nu mums maaciibu hondai CB500 ir 82 000 uz spido un viss straadaa

man transalpam ir 56 000 (30 000 esmu nobraucis es) un arii viss straadaa
ar tavu transalpu e pats esu pabraucis pirms vinsh pargaja tavaa iipashumaa tobrid noskrejienu neaceros bet masz vinsh nebija mo bija labaa kaartibaa a cik noskrejiens dzeltanajai sv skai ar kuru kursos vizinaajos

Pēdējam noskrējienu var tik vanda teikt, nobraukumu tur jau krietnu laiku dzeņi skaita
Nu vinsh jau tai laikaa bij kraams bet pa cik es Goblai adzinos ka esmu braicis ar visadiem izhhiem no berna kajas tad shis mani taisna celjaa usedinaja uz sv ar vaardiem "ja esi braucis ar kriev tehniku nu tad ar shito varesi pabraukt "

Offline

er673
08. Dec 2009, 13:42#26

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

:SPAM: Rekur beidzot atradu video kā to Startera sajūgu nomaina normāliem V4 močiem:
Links
Noņem vāku, noņem starera sajūgu- nomaina kas jāmaina un vāku atpakaļ.
1h darbs + 2



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

martinss
09. Dec 2009, 10:46#27

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Ja elju need un nekas neklab, nejauc motoru. Ja ir iespeja, pameri eljas spiedienu, ja tas ir normas robezhaas, tad shaaleem viss oki. Un pat ja nav spiediens ok, jasaak ar eljas suuknja paarbaudi.

Veel ko vajag pachekot, ir sadales keedes.


07 Dec 2009, 12:28:57 er673 rakstīja:
Laikam jāklausa gudri cilvēki un nekuj naudu vecā mopēdā gāzt iekšā. Tā jau ir- ja vēl parēķina varstus, slīpēšanas u.t.t.- visi 300 LVL arī saskries.
Un no tiem nieka 45 hp tāpat puse jau ir viņā saulē
Paldies par padomiem un ieteikumiem
P.S. Mocis pats pa 240 tika iepirkts



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
09. Dec 2009, 10:51#28

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Hondas ir diezgan izturiigas, ipashi transalpa/aarfikas motors... Nav mazums, kuriem motors ir nogaajis 200 000 lidz pat 300 000km un nekas, brauc veel. Lai gan elju tad eed gan.
Bet tik un taa- lai tadu nobraukumu dabuutu, diezgan citiigi jaseko visam lidzi- eljas mainjas, sadales kedes un vaarstu atstarpes javaktee, kaa ari karbji jatur vienmer sinhroni.

Maneejam transalpam ir ap 60 000, 40 no kuriem esmu pats nobraucis, nekadu problemu nav.

Mazaaks resurss ir viencilindra 250cc domja motoram- ap 100-150k km un tad japarlasa.


07 Dec 2009, 11:54:05 Goblins rakstīja:

nu mums maaciibu hondai CB500 ir 82 000 uz spido un viss straadaa

man transalpam ir 56 000 (30 000 esmu nobraucis es) un arii viss straadaa

[ Šo ziņu laboja martinss, 09 Dec 2009, 11:02:15 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

er673
25. Dec 2009, 21:13#29

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Pa brīvdienām ir pāris stundas pastrādāts.
Dzinējs ir izņemts un daļēji pajaukts:



Tagad kaut kad jādabū rotors nost- vajag novilcēju lai no kloķenes novilktu.
Tad tālāk jāķeras pie sajūga, eļļas sūkņa, kartera lejas daļas noņemšanas.

Pēc tam- kloķenes izņemšana un "startera sajūga" remonts.

-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

er673
25. Dec 2009, 21:22#30

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Noņēmu starteri- pamēģināju pagriezt to starp-zobratu "STARTER IDLE GEAR" kās pārvada startera spēku uz kloķeni- it kā kloķene griežas Kad nav slodzes tad laikam tas "startera sajūgs" neizslīd- kad virzuļiem ir kompresija u.t.t. tad starteris izslīd un kloķeni neiegriež.
P.S. Startera zobi puslīdz OK- tā ka daudz variantu kur meklēt vainu vairs neatliek

Bilde1 -> Startera sajūgs ar zobratu kas stiprinās iekš tā sajūga:

Bilde2 Startera pārvada-zobrats kas savieno starteri ar kloķenes zobratu-sajūgu:

[ Šo ziņu laboja er673, 25 Dec 2009, 21:50:46 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

Archy96
25. Dec 2009, 21:24#31

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tā vainīgā laikam ir detaļa Nr.1? Der pamērīt arī paša zobrat diametru, kurš tajā sajūgā iekšā maucās, kā manuālī parādīts.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Dec 2009, 21:27:03 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

er673
25. Dec 2009, 21:28#32

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Skaidrs - sapratu kuru zobratu domāji. Ceru pēc nākamajām brīvdienām būs kāda skaidrība par maināmajām detaļām.
Bet tagad- priecīgus Z-svētkus un


25 Dec 2009, 21:24:51 Archy96 rakstīja:
Tā vainīgā laikam ir detaļa Nr.1?

[ Šo ziņu laboja er673, 25 Dec 2009, 21:52:12 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

osiic
26. Dec 2009, 00:22#33

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


25 Dec 2009, 21:28:42 er673 rakstīja:
Skaidrs - sapratu kuru zobratu domāji. Ceru pēc nākamajām brīvdienām būs kāda skaidrība par maināmajām detaļām.
Bet tagad- priecīgus Z-svētkus un


25 Dec 2009, 21:24:51 Archy96 rakstīja:
Tā vainīgā laikam ir detaļa Nr.1?



A tev kaada probleema - tu vinju nevari piedrabinaat vai kas? Parasti noklaajaas tas sajuuga mehaanisms tam zobratam kas 1. bildee (over running clutch) kaa arii meedz izdilt pats zobrats (starter drive gear)

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Varis
26. Dec 2009, 00:26#34

Kopš: 13. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: CBR 600 , Jawa 634

Ja kas man šitāds mocis mājās izjaukts mētājas, tirgoju daļās, vienīgi tam arī ar starteri bij problēmas. Ja ko vajag do ziņu.

Offline

er673
26. Dec 2009, 09:23#35

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Tieši tā- nevar piestartēt
Starteris "Griež pa tukšo"
Varbūt vienu reizi no 30 izdodas normāli iedarbināt moci ar stateri- tajās reizēs ir sajūta kad starteris momentāli "pieķer" kloķeni, iegriež to un mocis ierūcās. Visu pārējo laiku vienīgais iedarbināšanas veids ir iestumjot
Šeit ir bilde no cita modeļa HONDAm kurām arī tie "STARTER CLUTCH" izdilst- bet darbības princips ir tas pats:

Tie mazie plakanie gultnīši padilst un saķere starp pašu sajūga mehānismu ar to zobratu izslīd
Sazvaniju HONDA Latvija- detaļu cenas smieklīgas:
- atsperītes, metāla "rollerīši" pa 1,5 lvl gab. - Metāla "cepurītes" atsperu galos laikam 6 LVL/gab bija.

Tikai kamēr tiek līdz nomaiņai


26 Dec 2009, 00:22:26 osiic rakstīja:

25 Dec 2009, 21:28:42 er673 rakstīja:
Skaidrs - sapratu kuru zobratu domāji. Ceru pēc nākamajām brīvdienām būs kāda skaidrība par maināmajām detaļām.
Bet tagad- priecīgus Z-svētkus un


25 Dec 2009, 21:24:51 Archy96 rakstīja:
Tā vainīgā laikam ir detaļa Nr.1?



A tev kaada probleema - tu vinju nevari piedrabinaat vai kas? Parasti noklaajaas tas sajuuga mehaanisms tam zobratam kas 1. bildee (over running clutch) kaa arii meedz izdilt pats zobrats (starter drive gear)

[ Šo ziņu laboja er673, 26 Dec 2009, 09:38:24 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

er673
26. Dec 2009, 09:34#36

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Paldies par info.
Vari- šķiet zvanīju jau Tev pirms vēl nopirku šo mo. (Ap Decembra sākumu tas bija ) --> jautāju Tavas atsauksmes un pieredzi, kā savulaik ir braucies u.t.t.



26 Dec 2009, 00:26:46 Varis rakstīja:
Ja kas man šitāds mocis mājās izjaukts mētājas, tirgoju daļās, vienīgi tam arī ar starteri bij problēmas. Ja ko vajag do ziņu.

[ Šo ziņu laboja er673, 26 Dec 2009, 09:39:50 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

osiic
26. Dec 2009, 13:27#37

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Nu tad suuti augshaa atsperiites, uzmavas un rulliishus un vieniigais atliek cereet ka zobratam sakjeres virsma nebuus izdilusi

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

martinss
26. Dec 2009, 20:00#38

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Tajaa manualii jau ir rakstiits cik ir min diametrs. Ja tas ir, tad jau buus oki.

Veel jau var meginaat to virsmu apmetinaat un apvirpot, tapat nav ko zaudeet.


26 Dec 2009, 13:27:55 osiic rakstīja:
Nu tad suuti augshaa atsperiites, uzmavas un rulliishus un vieniigais atliek cereet ka zobratam sakjeres virsma nebuus izdilusi


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

osiic
26. Dec 2009, 20:26#39

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


26 Dec 2009, 20:00:08 martinss rakstīja:
Veel jau var meginaat to virsmu apmetinaat un apvirpot, tapat nav ko zaudeet.



Galiigi garaam Ja gribi buut 100% paarliecinaats ka peekshnji kaut kas nesadaliisies reizinaataajos peec metinaashanas tad liec to pashu zobratu atpakalj, vai nu peerc jaunu ja vinjsh ir izdilis
Bet ja tev interesee taads shkjuunings kaa piemineeja martinss - tad uz priekshu

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

er673
26. Dec 2009, 21:33#40

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

osiic- paldies par piedāvājumu pa-eksperimentēt, bet Kloķene ar saviem rpm nav tā vieta kur ar metināt-noslīpēt metodēm kut ko "labot".

Neskrienam laikam pa priekšu- kad izmontēšu kloķeni un attiecigos "verķus" tad arī redzēs kādas iespējas vispār ko darīt.
Visticamāk salikšu jaunus rollerus, atsperes, uzgaļus un viss.

Jauns tāds zobrats ap 150 EUR maksā, ebaj var ko lietotu meklēt- bet tā atkal laimes spēle. Lietots ir lietots.


26 Dec 2009, 20:26:57 osiic rakstīja:

26 Dec 2009, 20:00:08 martinss rakstīja:
Veel jau var meginaat to virsmu apmetinaat un apvirpot, tapat nav ko zaudeet.



Galiigi garaam Ja gribi buut 100% paarliecinaats ka peekshnji kaut kas nesadaliisies reizinaataajos peec metinaashanas tad liec to pashu zobratu atpakalj, vai nu peerc jaunu ja vinjsh ir izdilis
Bet ja tev interesee taads shkjuunings kaa piemineeja martinss - tad uz priekshu


-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline