Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Apsildāmie rokturi

AutorsZiņojums
hopper_offlinus
13. Sep 2016, 16:06#21

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


13 Sep 2016, 15:15:16 Seelis rakstīja:
Vectēvi saka, ka pie 14 cimdus tikai sāk vilkt. Ir pagādāti arī biezāki touring cimdi, redzēs kā būs šogad, vēl nav sanācis tik ilgi braukt pie zemākas temperatūras.


Nu ko darīt, ja esām mikstāk?
Sisties pret sienu, jo nevar bremzes saspiest nav manuprāt prātīgakais.
Kādos 15 grādos var kadu stundu pabraukt arī bez, bet nahuja? Tev tak priekšā vēl kādas 6 stundas, ko darīsi ar atsaldētam rokam?
Apskatījos plaukta - trīs pāris: huligankas ar grieztiem pirksiem 15-35 gradiem, isie cimdi uz 10-20 gradiem, biezie garie uz -5-15 gradiem

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Dartagnan
13. Sep 2016, 16:54#22

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Lietoju dusk piedāvāto koso. Tiem koso ir divi varianti, vieni ap 100 eur un otri zem 50eur. Iepriekšējam mo stāvēja dārgākais variants, nobraukti 80k km. Viss ok. Uz v-stroma stāv lētākais variants kā dusk bildē. Lētajam pirmais režīms bieži vien ir par karstu, bet tik un tā izmantoju visus piecus režīmus. Šobrīd nobraukti nepilni 30k km, ručkām manāms nodilums (bet mazāks kā BMW pie 20k). Nodilums lielāks kā dārgākajām pie 80k km. Bet gan jau ka vēl nākošajai sezonai pietiks.
Nākošās ņemšu dārgākās koso - plašāks regulēšanas diapazons, lai arī tie paši 5 režīmi, un ilgāka nodilumizturība.
Ieslēdzot ieslēdzas tajā režīmā kāds bija iepriekš.

Par oxford populārāko modeli - nav bijis, bet nestādos priekšā kā ar nosalušām rokām, BIEZAJOS cimdos, braucot naktī, nenovēršot skatu no ceļa varētu tās trīs mazās podziņas spaidīt.

-----------------

Offline

Seelis
13. Sep 2016, 20:20#23

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts


13 Sep 2016, 16:54:33 Dartagnan rakstīja:
...tās trīs mazās podziņas spaidīt.


Ja pareizi atceros no saviem interneta izmeklējumiem, tad trīs podziņas bija vecajiem modeļiem. Jaunajiem ir tikai divas, turklāt gana labi sataustāmas.

Offline

Dartagnan
13. Sep 2016, 20:31#24

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Hvz, kad meklēju motolietas.lv un vēl kaut kas piedāvāja ar 3 pogām. Ja arī divas, vienalga neticu ka ar biezo cimdu tik vienkārši visu var saspaidīt

-----------------

Offline

Armandsz
13. Sep 2016, 20:54#25

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci

Šosezon sāku braukt marta sākumā...+3 grādi...vēlāk arī -3-5 grādos ar siltajiem cimdiem ar kādām tur membrānām ir ļoti ok. Apsildāmās ručkas ieslēdzu tikai intereses pēc - pārbaudīt strādā vai nestrādā
P.S.tiesa gan mopēds ir tāds, ka rokas visu laiku ir "aizvējā" aiz spoguļiem... tipa tā pat, kā ar roku sargiem.

Offline

Zais
13. Sep 2016, 21:38#26

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai


13 Sep 2016, 16:54:33 Dartagnan rakstīja:

Par oxford populārāko modeli - nav bijis, bet nestādos priekšā kā ar nosalušām rokām, BIEZAJOS cimdos, braucot naktī, nenovēršot skatu no ceļa varētu tās trīs mazās podziņas spaidīt.

Apstāties vai ieslēgt pirms braukšanas jau nav variants, lol

-----------------
Nē nu jā

Offline

hopper_offlinus
13. Sep 2016, 22:27#27

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Seeli, pamegini sakuma vnk normalos cimdos pabraukaties Es Tev saku, ka es te sezhu - ja nebrauc baigos minusos nevajag. Ari domaju sev likt sakuma, bet kka ta doma jau tris gadus neatgriezhas

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Valkyrie
13. Sep 2016, 22:55#28

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2170

Braucu ar: Valkyrie Interstate

Nu vot, piemēram, tikko pēc Dināmō kārtējā fiasko no Arēnas vilku mājās šortos, kā jau vasarā pienākas - pašam silts & jauks vasaras novakars, a knaģi jau salst. Uzreiz par tiem rokturiem iedomājos ...

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

Dartagnan
13. Sep 2016, 23:15#29

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


13 Sep 2016, 21:38:02 Zais rakstīja:

13 Sep 2016, 16:54:33 Dartagnan rakstīja:

Par oxford populārāko modeli - nav bijis, bet nestādos priekšā kā ar nosalušām rokām, BIEZAJOS cimdos, braucot naktī, nenovēršot skatu no ceļa varētu tās trīs mazās podziņas spaidīt.

Apstāties vai ieslēgt pirms braukšanas jau nav variants, lol


Tādu komentāru var uzrakstīt tikai cilvēks kurš brauc max 20km no dzīvesvietas 5x gadā. Pirms braukšanas uzsākšanas tu nekad nevari zināt kādu režīmu vajadzēs, kā arī ne vienmēr atcerēsies pirms uzkāpšanas ieslēgt.

Skaistā, saulainā rudens dienā vizinies pa alpiem, un ik pa laikam stājies, novelc cimdus, paspaidi podziņas.
Labāk viena poga ko var spiest kaut ar kāju kā stāties pie katra staba.

Tas ir mans viedoklis, kā jau iepriekš rakstīju oxford man nav bijis.

-----------------

Offline

axel182
18. Sep 2016, 18:38#30

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600

Čau!
Laiks aprīkot bandītu ar apsildāmām ručkām.
Radās jautājums- ar ko īsti atšķiras šīs Oxford ručkas:
OF 770 ATV
OF697 Cruiser
OF 690 Adventure
OF 691 Touring
OF 692 Sports
Tā pavirši paskatoties, liekas vairāk vai mazāk vienādas...

Offline

Seelis
18. Sep 2016, 21:14#31

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts

Atšķiras ar gumijas garumu, cruiser'im vēl pa galos hromēti uzgaļi.
Adventure - 132mm, bet nogriezt līdz 122mm, ārējais diametrs 34,2mm.
Sports - 123mm, var nogriezt līdz 114mm. Ārējais diametrs 33,3mm.
Cruiser - 138mm, nogriezt var uz 119mm. Ārējais diametrs 40,5mm
Touring - 120mm, nogriezt uz 110mm. Ārējais diametrs 34,2mm

Vēl atšķiras arī pati gumija - vienam pumpas, otram strīpas, trešam vēl kaut kas, bet tas principiālu atšķirību, manuprāt, nerada.

Offline

eddie
18. Sep 2016, 21:45#32

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Piekrītu, ka ieslēgšanai/pārslēgšanai jābūt maksimāli vienkāršai un izpildāmai braucot, tai skaitā ar pabiezāku cimdu. To Daytona kloķīti nav problēmu pagriezt ar īkšķu šurpu turpu. Ja skatītos kaut ko ar podziņu, tad tādu, kam viena poga, iespējami liela, un labāk mazāk režīmu. Braucot prasās maksimāli vienkārši on/off, nevis spaidīties cauri vairākiem režīmiem, meklējot piemērotāko.

Offline

kaarlis
18. Sep 2016, 21:46#33

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Jebkura fīča paaugstina komforta līmeni un pagarina sezonu. Katra paša darīšana kā iekšējais jūds komunicē ar personīgajām finansēm. Siltie rokturi, lietus kombis, stūres maisi ir ok. Sēdekļa apsildi ierīkoju, taču nejūsmoju.

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

axel182
18. Sep 2016, 23:30#34

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600

Seeli, paldies!

Offline

Juris2
23. Sep 2016, 00:53#35

Kopš: 26. Jan 2016

Ziņojumi: 199

Braucu ar: dažādiem motocikliem

beigās izvēlējos oxford adventure

Offline

mexa
23. Sep 2016, 10:24#36

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kā kvalitāte? cenu laikam neapspriedīsi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Zais
23. Sep 2016, 11:00#37

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Atbildot uz Dartagnan 13.09. postu - kur problēma šādu paspaidīt ar cimdu?

23 Sep 2016, 00:53:15 Juris2 rakstīja:
beigās izvēlējos oxford adventure
[IMG][/IMG]


-----------------
Nē nu jā

Offline

MartinsR
23. Sep 2016, 12:35#38

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: KTM Duke 790


23 Sep 2016, 10:24:47 mexa rakstīja:
kā kvalitāte? cenu laikam neapspriedīsi

man arī ir Oxford [Touring], pirms gada uzinstalēju - ar kvalitāti un funkcionalitāti viss ir ok, tikai tas kontrolieris ir baigais plācenis, varēja būt mazāks - kā citiem ražotājiem

-----------------
Riders on the storm

Offline

Dartagnan
23. Sep 2016, 12:38#39

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Kā jau rakstīju - nav bijis oxford, un iepriekšējam bija 3 pogas! Neliekas ka braucot TUMSĀ, BIEZAJOS cimdos, ja vēl pa virsu LIETUS cimdi, būtu ērti trāpīt pa pareizo pogu...
Uzskatu ka ar vienu pogu ir vienkāršāk.
Citi atkal uzskata ka apsilde ir jāiestāda vajadzīgajā rezīmā pirms braukšanas uzsākšanas, kas nu kuram...

-----------------

Offline

Seelis
23. Sep 2016, 14:08#40

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: 701 un īsts fāteru pasāts


23 Sep 2016, 00:53:15 Juris2 rakstīja:
beigās izvēlējos oxford adventure


Vai pareizi saprotu, ka uzliki labajā pusē? Kā braucot slēgsi? Ripināsi ar izspiestu sajūgu, vai sniegsies pāri mocim ar kreiso roku?

Offline