Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Honda Fireblade 01.g.
Autors | Ziņojums |
Dazzle | | Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
| Mocis: Honda Fireblade SC44 2001 ( Iepirku nedaudz kaķi maisā )
Nobraukums spidometrā: ~35000km ( CSDD infa uz 2008 gadu: 29000km )
Tātad sekojoša problēmu kopa:
- Aukstu diezgan pagrūti pielaist - kādas 20 sek "jāzāģē"
- Pielaižot lēkā apgriezieni ( Rough RPM), grib visu laiku slāpt
- Uzsilstot joprojām raustās RPM, grib visu laiku slāpt
- Griežot pāri 5000RPM - sāk nākt tīri melni dūmi
- Visu laiku smird pēc benžas ( Going Rich )
- Pēc eļļas galīgi nesmird/nesmaržo
- Gāze tāda riktīgi ar aizturi ( kāda 0.5 -1 sec )
- Uz kompja kļūdu nav
*Ex-Saimnieks teicās, ka mainījis sveces pagājušajā sezonā / Nav pārbaudīts, nezinu /
"Izskanēju" www.fireblades.org, tur galvenokārt kā vaina tiek minēta "Fuel Pressure Regulator", pēc tam iet sveces, svečvadi, filtri ...
Protams apskatījos arī servisa manuāli un detaļu katalogā. Izskatās, ka stāv tas "pupļiks" uz "degvielas reikas" Kods : "16740-MCJ-003"(Tagad aizvietots ar: 16740-MCJ-013) , ārzemēs ~60-80$, pie mums vēl nezinu / prognozēju ~100Ls ( kāds var piedāvāt pa sakarīgu ciparu? )
Tā kā tā nav 5Ls detaļa, tad jautājums sekojošs - vai ir kāds veids kā vairot savu pārliecību par sabojātu detaļu, pirms iegādāties jaunu?
P.S. Mēģiniet uzreiz mani nenoriet, tad mosh veel kautko stulbu pajautāšu
P.P.S. Nevarēju īsti saprast, kur likt - Pie tehniskajiem vai pie Hondām, Hondās bija vairāk tādas vispārīgas sarunas - nu tad atliek laikam tikai shajaa sadaljaa.
[ Šo ziņu laboja Dazzle, 24 Jan 2011, 17:23:02 ] | Offline | | |
Saveris | | Kopš: 16. Mar 2009
Ziņojumi: 496
Braucu ar: honda
| mosh mulkjiibu pateikshu, bet man izklausaas, ka gaisa filtra vietaa pufaika atrodas
----------------- dedzinu cukuru, padaru saldu par ruugtu, spirtu par uudeni, vienvaardsakot- muitnieks | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
23 Jan 2011, 22:36:08 Dazzle rakstīja:
Mocis: Honda Fireblade SC44 2001 ( Iepirku nedaudz kaķi maisā )
Tātad sekojoša problēmu kopa:
- Aukstu diezgan pagrūti pielaist - kādas 20 sek "jāzāģē"
- Pielaižot lēkā apgriezieni ( Rough RPM), grib visu laiku slāpt
- Uzsilstot joprojām raustās RPM, grib visu laiku slāpt
- Griežot pāri 5000RPM - sāk nākt tīri melni dūmi
- Visu laiku smird pēc benžas ( Going Rich )
- Pēc eļļas galīgi nesmird/nesmaržo
- Uz kompja kļūdu nav
"Izskanēju" www.fireblades.org, tur galvenokārt kā vaina tiek minēta "Fuel Pressure Regulator", pēc tam iet sveces, svečvadi, filtri ...
Protams apskatījos arī servisa manuāli un detaļu katalogā. Izskatās, ka stāv tas "pupļiks" uz "degvielas reikas" Kods : "16740-MCJ-003" , ārzemēs ~60-80$, pie mums vēl nezinu / prognozēju ~100Ls ( kāds var piedāvāt pa sakarīgu ciparu? )
Tā kā tā nav 5Ls detaļa, tad jautājums sekojošs - vai ir kāds veids kā vairot savu pārliecību par sabojātu detaļu, pirms iegādāties jaunu?
P.S. Mēģiniet uzreiz mani nenoriet, tad mosh veel kautko stulbu pajautāšu
P.P.S. Nevarēju īsti saprast, kur likt - Pie tehniskajiem vai pie Hondām, Hondās bija vairāk tādas vispārīgas sarunas - nu tad atliek laikam tikai shajaa sadaljaa.
Nekas ļauns pārāk tur nav,tas nu ir skaidrs. Neko jaunu tur nav jāpērk,ja slāpst un smird pēc benzīna-turklāt auksts nelec,tad jau drīzāk jāsāk ar filtru vnk pārbaudi ,tad ķeries vien klāt pilnīgi visu vadu savienojumu pārbaudei,atvieno-iztīri un savieno kā bija,tad pats par sevi vajadzētu iebāzt jaunas sveces,jo tās tomēr ir viltīgas,ja nav mainītas kādu pus gs. Un,tad jau noteikti aizies. Nekas nav jāpērk un jāeksperimentē,brīvdienās mazliet noliec malā pupaino un pameditē ap dzelžiem. [ Šo ziņu laboja R1100R, 24 Jan 2011, 01:06:04 ]
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
|
skapis | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 338
Braucu ar: XR650R
| cik motoram nobraukums? | Offline | | |
Dazzle | | Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
| Tāks atbildu visiem uzreiz vienā messidžā, kā arī papildināju pirmo messagi - mosh kāda vēl noderēs ( Ja nu kāds search lieto )
Pie moča tieku tikai brīvdienās, līdz ar to "reālas" atbildes būs tikai pēc nedēļas nogales - a panedēļas vidu tik "daiļdi**ana" un infas vākšana.
- Nobraukums spidometrā: ~35000km ( CSDD infa uz 2008 gadu: 29000km )
- Gāze tāda riktīgi ar aizturi ( kāda 0.5 -1 sec )
- Ex-Saimnieks teicās, ka mainījis sveces pagājušajā sezonā / Nav pārbaudīts, nezinu /
Offt:
- "Pupainā" jau nav sajūsmā, ka pa brīvdenām ne par ko citu kā par dzelžiem es nedomāju | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
23 Jan 2011, 22:36:08 Dazzle rakstīja:
- Griežot pāri 5000RPM - sāk nākt tīri melni dūmi
- Visu laiku smird pēc benžas ( Going Rich )
- Uz kompja kļūdu nav
Mok dzinēja t° devējs noklājies, dod uz kompi, ka -30°C uz gāž zupu iekšā motorā ne pa jokam
Te gan laikam kāds spečuks ar diagnostikas aparatūru var palīdzēt.
P.S. Versija par gaisa filtru arī jāpārbauda.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13383
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Jan 2011, 10:47:49 Dazzle rakstīja:
Tāks atbildu visiem uzreiz vienā messidžā, kā arī papildināju pirmo messagi - mosh kāda vēl noderēs ( Ja nu kāds search lieto )
Pie moča tieku tikai brīvdienās, līdz ar to "reālas" atbildes būs tikai pēc nedēļas nogales - a panedēļas vidu tik "dagmaisījums, tamdēļ arī iļdi**ana" un infas vākšana.
- Nobraukums spidometrā: ~35000km ( CSDD infa uz 2008 gadu: 29000km )
- Gāze tāda riktīgi ar aizturi ( kāda 0.5 -1 sec )
- Ex-Saimnieks teicās, ka mainījis sveces pagājušajā sezonā / Nav pārbaudīts, nezinu /
Offt:
- "Pupainā" jau nav sajūsmā, ka pa brīvdenām ne par ko citu kā par dzelžiem es nedomāju
Riktīgi trekns degmaisījums, tamdēļ arī aizture gāzes ručkai, bet šubos, vai te filtrs būs vainīgs, drīžāk kāds gaisa mērītājs, vei kāds cits datčiks, kurš padod infu špricei, cik daudz degvielas padot - aizdzen ka labāk uz Hondu nodiagnosticēt, pat diez vai tiksi galā [ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Jan 2011, 18:35:30 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Vecais_Archa | | Kopš: 25. Dec 2008
Ziņojumi: 1344
Braucu ar:
| Pārbaudi visus štekerus!Manam Fajerim meistars bij iemanījies saspraust nepareizi,kaut arī liekas,ka sapass tikai attiecīgie paps-mamma.Simptomi bij līdzīgi.
----------------- Durka uber alles! | Offline | | |
jautruls | | Kopš: 18. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3720
Braucu ar: Suzuki
|
Offt:
- "Pupainā" jau nav sajūsmā, ka pa brīvdenām ne par ko citu kā par dzelžiem es nedomāju
Moshka vienkaarshi pupainaa jaanomaina!!! Esoshajai ir skaudiiba... liidz ar to ljauno aci uzlikusi! A Mo...tak juutiiga dveesele, buus apvainojusies!
----------------- фиксы смайди! | Offline | | |
eds | | Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
24 Jan 2011, 19:20:59 jautruls rakstīja:
Offt:
- "Pupainā" jau nav sajūsmā, ka pa brīvdenām ne par ko citu kā par dzelžiem es nedomāju
Moshka vienkaarshi pupainaa jaanomaina!!! Esoshajai ir skaudiiba... liidz ar to ljauno aci uzlikusi! A Mo...tak juutiiga dveesele, buus apvainojusies!
pupaino studijā lai var korekti nodiagnosticēt kas mopēdam kaiš. [ Šo ziņu laboja eds, 24 Jan 2011, 21:35:37 ]
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
Bravo | | Kopš: 16. Jul 2010
Ziņojumi: 365
Braucu ar:
|
24 Jan 2011, 21:35:22 eds rakstīja:
pupaino studijā lai var korekti nodiagnosticēt kas mopēdam kaiš.
| Offline | | |
Dazzle | | Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
| Taaks, updeits...
Koroch šodien pielaidu, uzsildīju ... un sākas "maģija"
- Pieleca pēc kādām 2 sek. Tāds laiks ir +/- ok, ne ?
- Melnus dūmus dabūt nu nekādi vairs neizdevās - normāi dūmi tikai un vienīgi
- Pēc benžas vairs tā nesmird
- Gāzes ručkai tjip pazudusi aizture ( vai nu jau esmu pieradis, bet nu tāda pamanāma toch nav )
- Uz kompja kļūdu nav
- Apskatījos to Fuel Pressure Regulator - neko viņš uz vakuuma līniju nedod - tur viss smuks sauss.
- Nedaudz pagrozīju brīvgaitas regulatoru ...
Koroch ar to brīvgaitu kautkādas dīvainības:
Tjip normāli nevar brīvgaitu uzregulēt, uzregulēju ar siltu motoru uz ~1300 apgr. viss normaali
Uzdodu nedaudz gāzi - brīvgaita paliek pie 2500rpm ... paiet kādas 10sek un nokrītās uz tiem 1300, dazreiz uzdodot gāzi nenokrītās - tā arī stāv uz 2500.
Mans problēmu saraksts tikai papildinājās
"ārā auksts", "slikta degviela", "idle control valve", "map sensor", "TPS senor", "spark plugs"
Ir idejas ? [ Šo ziņu laboja Dazzle, 29 Jan 2011, 22:22:38 ] | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5341
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
29 Jan 2011, 22:20:53 Dazzle rakstīja:
Taaks, updeits...
Koroch šodien pielaidu, uzsildīju ... un sākas "maģija"
- Pieleca pēc kādām 2 sek. Tāds laiks ir +/- ok, ne ?
- Melnus dūmus dabūt nu nekādi vairs neizdevās - normāi dūmi tikai un vienīgi
- Pēc benžas vairs tā nesmird
- Gāzes ručkai tjip pazudusi aizture ( vai nu jau esmu pieradis, bet nu tāda pamanāma toch nav )
- Uz kompja kļūdu nav
- Apskatījos to Fuel Pressure Regulator - neko viņš uz vakuuma līniju nedod - tur viss smuks sauss.
- Nedaudz pagrozīju brīvgaitas regulatoru ...
Koroch ar to brīvgaitu kautkādas dīvainības:
Tjip normāli nevar brīvgaitu uzregulēt, uzregulēju ar siltu motoru uz ~1300 apgr. viss normaali
Uzdodu nedaudz gāzi - brīvgaita paliek pie 2500rpm ... paiet kādas 10sek un nokrītās uz tiem 1300, dazreiz uzdodot gāzi nenokrītās - tā arī stāv uz 2500.
Mans problēmu saraksts tikai papildinājās
"ārā auksts", "slikta degviela", "idle control valve", "map sensor", "TPS senor", "spark plugs"
Ir idejas ?
nu it kā jau stulbs jautājums bet, ar sinhronumu viss kārtībā?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
29 Jan 2011, 22:20:53 Dazzle rakstīja:
Taaks, updeits...
Koroch šodien pielaidu, uzsildīju ... un sākas "maģija"
- Pieleca pēc kādām 2 sek. Tāds laiks ir +/- ok, ne ?
- Melnus dūmus dabūt nu nekādi vairs neizdevās - normāi dūmi tikai un vienīgi
- Pēc benžas vairs tā nesmird
- Gāzes ručkai tjip pazudusi aizture ( vai nu jau esmu pieradis, bet nu tāda pamanāma toch nav )
- Uz kompja kļūdu nav
- Apskatījos to Fuel Pressure Regulator - neko viņš uz vakuuma līniju nedod - tur viss smuks sauss.
- Nedaudz pagrozīju brīvgaitas regulatoru ...
Koroch ar to brīvgaitu kautkādas dīvainības:
Tjip normāli nevar brīvgaitu uzregulēt, uzregulēju ar siltu motoru uz ~1300 apgr. viss normaali
Uzdodu nedaudz gāzi - brīvgaita paliek pie 2500rpm ... paiet kādas 10sek un nokrītās uz tiem 1300, dazreiz uzdodot gāzi nenokrītās - tā arī stāv uz 2500.
Mans problēmu saraksts tikai papildinājās
"ārā auksts", "slikta degviela", "idle control valve", "map sensor", "TPS senor", "spark plugs"
Ir idejas ?
Varētu piekrist Negantelim. Ja kompis kļūdas neuzrādija,tad ar elektroniku problēmu nav,taču ir nianse...... kaut kādā veidā Tev tā degviela tomēr ir par daudz pāris cilindros un to kompis atsevišķos gadijumos nepateiks .. Es domāju,ka iepriekšējais čalis,iespējams,ir grozijis tās sinhronizācijas skrūves bez pulksteņiem,lai panāktu noteiktu pārdošanas efektu-tipa sīkums(jāpieregulē) .Viena vairāk-otra mazāk.. Savukārt mērītājs,kamēr strādā, skaita gaisu-reizēm var arī nestrādāt un šprice gāž degvielu iekšā,cilindros,kuros gaiss ieplūst mazāk-rijas ciet,kur vairāk-tie sāk attīstīt jaudu(maisijums normā). Iepriekšējais saimnieks piedzina daudz maz apgriezienus un,tad pārdeva Tev,jo arī viņam neviens nespēja pateikt,ka vainīgs ir GAISA MĒRĪTĀJA DATČIKS. Tikko savam BMW garažā notestēju,ka atslēdzot datčiku motociklu iedarbināt neiespējami,taču,kad motors 1min rūc(ir nedaudz uzsilis)-norauju datčiku un parādās visi Tevis aprakstītie simptomi. Secinājumi,tavs gaisa masas devējs vnk gļučī-līdzīgi kā ABS datčiki,šad un tad strādā,šad un tad nē..
Rīkojies tā: Vispirms saskrūvē visas sinhronizācijas skrūves līdz galam,tad izskrūvē-līdzīgi kā JAWA karbiķim 3.5 apgriezieni-visas. Darbini... Ja pielec,nepļarkst,daudz -maz ir normāli,tad viss ir okē,taču ja pielec,uzsilstot sāk čarkstēt un raustīties,tad ir jāsāk ar gaisa mērītāja vnk testu. Kādam uz 5.min ir vnk jāaizdod Tev tas sūdiņš un domāju,ka vainu būsi atradis.
Un pēc visu kaišu novēršanas ofic sinhronizāciju pa normālo.
Cerams doma saprotama,rakstiju pa miegam .Es slēdzas ārā.[ Šo ziņu laboja R1100R, 30 Jan 2011, 10:00:51 ]
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
svesais | | Kopš: 23. Nov 2009
Ziņojumi: 274
Braucu ar: zxr750
| Par tukšgaitas apgriezieniem man bija trosīte smērēta ar kautkādu zapti .Trose stīva un neļauj kristies apgriezieniem. Itkā sīkums bet smadzenes pačakarē.
----------------- Kas neriskē - to neģipsē! | Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Viņam ir arī vakumregulators, kas pie auksta motora paceļ apgriezienus un uzsilda motoru.
Ir pievienots dzesēšanas sistēmai.
Ja vakumņika cilindrs vai gumija ir apauguši ar netīrumiem, tas var nefunkcionēt vai vēl sliktāk strādāt pa pusei, tad var rasties Tevis minētā problēma. Kreisājā pusē pie 1ās šprices atrodas.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
Dazzle | | Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
|
30 Jan 2011, 02:28:53 R1100R rakstīja:
... ka vainīgs ir GAISA MĒRĪTĀJA DATČIKS...
Varam noprecizēt? Ar šo ir domāts "MAP sensor" ? | Offline | | |
Dazzle | | Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
|
29 Jan 2011, 23:34:33 Negantelis rakstīja:
...
nu it kā jau stulbs jautājums bet, ar sinhronumu viss kārtībā?
Mēģināšu atbildēt pēc iespējas nestulbāk - "A hu*viņzin", aizdomas jau ir arī uz to, ka nav tur viss oki-doki
Nav man vēl patreiz nekādu ierīču kā to pārbaudīt, pārliecināties.
Es saprotu, ka ir šāda ierīce http://www.carbtune.co.uk/ , lai par to pārliecinātos par sinhronizāciju ( + vēl akcija ~50Ls ).
Varbūt kāds var aizlienēt to devaisu uz brīvdienām, vai arī ieteikt kādu vienkāršāku/lētāku variantu kā pārliecināties par "sinhronumu"/"nesinhronumu" ?
P.S. Fireblažu topiks kaa sinhronizeet: http://www.fireblades.org/forums/articles-honda...929rr-954rr.html[ Šo ziņu laboja Dazzle, 30 Jan 2011, 12:58:44 ] | Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
30 Jan 2011, 12:56:53 Dazzle rakstīja:
29 Jan 2011, 23:34:33 Negantelis rakstīja:
...
nu it kā jau stulbs jautājums bet, ar sinhronumu viss kārtībā?
Mēģināšu atbildēt pēc iespējas nestulbāk - "A hu*viņzin", aizdomas jau ir arī uz to, ka nav tur viss oki-doki
Nav man vēl patreiz nekādu ierīču kā to pārbaudīt, pārliecināties.
Es saprotu, ka ir šāda ierīce http://www.carbtune.co.uk/ , lai par to pārliecinātos par sinhronizāciju ( + vēl akcija ~50Ls ).
Varbūt kāds var aizlienēt to devaisu uz brīvdienām, vai arī ieteikt kādu vienkāršāku/lētāku variantu kā pārliecināties par "sinhronumu"/"nesinhronumu" ?
P.S. Fireblažu topiks kaa sinhronizeet: http://www.fireblades.org/forums/articles-honda...929rr-954rr.html
Tas sinhronums ir vajadzīgs perfekts tikai,tad ,kad dzinējs rūc un gatavs braukšanai,noregulēt 10.min -bāku atpakaļ,savelk plastmasus un aiziet. Pašlaik galvenais ,lai nelejās ciet un daudz maz rūc.
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
Dazzle | | Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
|
30 Jan 2011, 13:04:30 R1100R rakstīja:
...
Tas sinhronums ir vajadzīgs perfekts tikai,tad ,kad dzinējs rūc un gatavs braukšanai,noregulēt 10.min -bāku atpakaļ,savelk plastmasus un aiziet. Pašlaik galvenais ,lai nelejās ciet un daudz maz rūc.
Tak tagad man vismaz neizkataas, ka lejas ciet un rūc arī tā tīri neko | Offline | | |
|
|