30 Jan 2011, 13:04:30 R1100R rakstīja:
...
Tas sinhronums ir vajadzīgs perfekts tikai,tad ,kad dzinējs rūc un gatavs braukšanai,noregulēt 10.min -bāku atpakaļ,savelk plastmasus un aiziet. Pašlaik galvenais ,lai nelejās ciet un daudz maz rūc.
Tak tagad man vismaz neizkataas, ka lejas ciet un rūc arī tā tīri neko
Paliek siltāks, tiku lidz mocim.
Pieslēdzu/Atslēdzu MAP sensoru ... video rezultāts.
Tad, kad atslēgts map sensors, tad brīvgaitas regulatoru var regulēt/neregulēt - nekas nemainās - līdz ar to īsti nevar saprast vainīgs toč tas MAP sensors vai arī tomēr kautkāda laža ar brīvgaitas regulatoru.
14 Mar 2011, 08:35:01 shkapars rakstīja:
vakuumtrubiņa, kas pienāk pie MAP sensora, nav nokritusi vienā vai otrā galā?
Nea, ar vakuumtrubiņu viss ir kārtībā. Ir tur gan vakuums, gan ok pievienota.
Pamēģināju arī piespraustu sensoru atvienot no vakuumtrubiņas & aizspiest vakuma trubiņu - šādā risinājumā mocis arī palika sakarīgāks ( pats map sensors vairs netika infomēts par vakuuma izmaiņām sistēmā )
Pieslēdzu to savu MAP sensoru pie +5v, pamērīju izeju - 3.06v, "pataisīju vakuumu kā mācēju " - tjip krītās izejas spriegums uz apm 2.0v. Pēc servisa manuāļa sanāk, ka ar Sensoru viss ir oki-doki. Brīvdienās jāpamēra būs uz moča, kad darbojas - saka, ka nedrīkst būt vairāk par 2.7v brīvgaitā.
Kamēr auksts - darbijas oki doki - uzsilst - nekrīt apgriezieni pēc uzgāzēšanas. MAP sensors un Droseles sensors 1:1 kā pēc manuāļa rādījumi. Palūrēju vēl arī temperatīras sensoru gan ieplūdei, gan sistēmai - viss oki doki. Pacietība beigusies
Gan jau kautkāda triviāla idiotiksa problēma ...
Uz kuru servi stiept? Pašreiz sarakstā ir maxmoto & stuntfigters.lv
Zvaņijis vēl neesmu nevienam. Ir vēl kādam ieteikumi par servi ?
Tāks, tikko parunāju ar Dzintaru Muižnieku(Max Moto) pa telefonu - attieksme
Tātad viņa ieteikums ir apskatīties vārstu atstarpes(tjip nav regulēts sen vai nekad vai ir kautkas sap**** & kā ir saregulēts brīvgaitas droseles atvērums.
Šito pasākumu var paveikt ar "motoru rāmī" vai tomēr jāceļ ārā ?