Autors | Ziņojums |
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Sveicināti!
1.Gaudo 6.ātrums pie jebkuriem apgriezieniem un ātruma, bet iet normāli! Metāliskas skaņas arī nav, vienk. gaudo! Tagad visu laiku izmantoju tikai līdz 5.ātrumam! Ko varētu darīt un cik ļoti ir jāsatraucās?
2.Auksts lec bez problēmām, bet kad nobrauc lielāku gabalu, tad reizēm ir problēmas ar palaišanu. Tāda skaņa it kā nevarētu pagriezt, tā kā aķis tukš, bet aķis jauns! uzgaidot kādas 10-15 min lec momentā! Tikko nomanīts barošanas bloks!
Varbūt kāds ir saskāries ar ko tādu?
Paldies |
Offline
| |
|
suslik007 | |
 Kopš: 24. Nov 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 123
Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin
| esi skatījies ar testeri, kas notiek ar lādēšanu?
----------------- nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D |
Offline
| |
|
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Ar lādēšanu pirmstam bija švaki, jo bija nepareizais sprieguma regulators, tāpēc arī nomainīju! un tagad ar lādēšanu viss ir vislabākajā kārtībā! |
Offline
| |
|
|
suslik007 | |
 Kopš: 24. Nov 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 123
Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin
| nu un tagad problēma neatrisinājās?
----------------- nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D |
Offline
| |
|
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Neatrisinājās gan! Kamēr auksts var piešķilt kaut 10x pēc kārtas, bet siltam citreiz nesanāk. |
Offline
| |
|
ralfonsino | |
 Kopš: 25. Jan 2009
Ziņojumi: 494
Braucu ar: GSX Inazuma
| Gan jau ka šos jautājumus varēji uzdot topikā "Tehniska rakstura jautājums spečukiem".
Domāju, ka vaina meklējama starterī. Kad motors ir silts (līdz ar to arī starteris ir uzsilis), tas ķīlējas. |
Offline
| |
|
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Nesen tik sāku izmantot šo forumu, tāpēc vēl māčos!
Paldies, par ieteikumu! |
Offline
| |
|
deMarco | |
 Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| tiēši tā- pārjauc un iztīri starteri un gan jau viss būs OKi
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline
| |
|
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Paldies, būs jāķerās pie darba! Jācer, ka ar to viss būs darīts!
Bet kā ar to ātrumkārbu??? |
Offline
| |
|
kinigadners | |
 Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
27 Dec 2011, 21:03:36 pxgreen rakstīja:
Paldies, būs jāķerās pie darba! Jācer, ka ar to viss būs darīts!
Bet kā ar to ātrumkārbu???
Parasta lieta..jauc vaļā motoru un maini nost zobratus kuriem ir nost cementējums,vēlāk ielikšu bildi kā tas izskatās. http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...5016391_1368.jpg[ Šo ziņu laboja kinigadners, 27 Dec 2011, 22:18:16 ] |
Offline
| |
|
K-K | |
 Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Eļļa nav par daudz motorā?
Man bija lidzīga problēma, tiklīdz motors silts, tā grūti griež. Aukstu varēja griezt cik uziet.
Problēma palika, jo tā pielietojuma hondai vajag 3/4 litra pa virsu.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline
| |
|
suslik007 | |
 Kopš: 24. Nov 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 123
Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin
| man reiz bija mocis, kuram pazuda lādēšana virs 1500 apgriezieniem, līdz ar to kad tukšgaitā pamēra viss ok, bet simtomi tādi paši kā šeit aprakstīts, jo vienkārši uzreiz pēc braukšanas aķis ir sauss, nedaudz pastāvot viņš kaut cik atdzīvojās un aiziet... 
----------------- nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D |
Offline
| |
|
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Tas, ka jāizjauc un jāsaliek skan viss sāpīgāk! Bija doma pašam ķerties klāt, bet liekas ,ka varētu kko nopūdelēt un tad tāpat būtu jāved uz servisu! 
Par nelekšanu!
Eļļa ir nedaudz zem max, liekas ,ka tas nevarētu būt vainīgais, nezin moška vairāk jāpiegāž!
Par lādēšanu!
Lādē normāli pie visiem apgriezieniem, biju pāŗbaudīt pie zinātāja!
|
Offline
| |
|
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Bilde laba! kad viņš sāk gaudot, tas zobrats izskatās tā? Tad jau vēļ mazliet var pabraukt!  |
Offline
| |
|
Archy96 | |
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Dec 2011, 01:47:28 pxgreen rakstīja:
Bilde laba! kad viņš sāk gaudot, tas zobrats izskatās tā? Tad jau vēļ mazliet var pabraukt! 
Tikai ņem vērā, ka braucot tās dzelzs daļiņas no tā nojātā zobrata turpat pa motoru vien cirkulē apkārt, un citiem mezgliem tas par labu nenāk 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
kinigadners | |
 Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
29 Dec 2011, 01:49:14 Archy96 rakstīja:
29 Dec 2011, 01:47:28 pxgreen rakstīja:
Bilde laba! kad viņš sāk gaudot, tas zobrats izskatās tā? Tad jau vēļ mazliet var pabraukt! 
Tikai ņem vērā, ka braucot tās dzelzs daļiņas no tā nojātā zobrata turpat pa motoru vien cirkulē apkārt, un citiem mezgliem tas par labu nenāk 
Tieši tā ..Te muļķi laist nedrīkst,ja vasarā gribas testies tad dzelzis ziemā ir jāatjauts un jāsakārto,jo kad pienāks vasara un tie zobrati prasīsies ārā pats nebūsi priecīgs.  |
Offline
| |
|
pxgreen | |
 Kopš: 14. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200
| Nezinu cik tas ir sarežģīti, izjaukt un nomanīt! Ir gadījies ņemties ar mašīnām, bet mocis nav nekad jaukts! Nav tā, ka pēctam grūti viņu salikt?
Tur jau sanāk, ka motors ir pilnībā jāceļ ārā, ne?
Varbūt kāds ir jaucis un var dot kādu noderīgu padomu!?
Paldies |
Offline
| |
|
Archy96 | |
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Dec 2011, 14:21:08 pxgreen rakstīja:
Nezinu cik tas ir sarežģīti, izjaukt un nomanīt! Ir gadījies ņemties ar mašīnām, bet mocis nav nekad jaukts! Nav tā, ka pēctam grūti viņu salikt?
Tur jau sanāk, ka motors ir pilnībā jāceļ ārā, ne?
Varbūt kāds ir jaucis un var dot kādu noderīgu padomu!?
Paldies
Ja pats neesi jaucis, neķeries labāk. Ved pie Stuntfighteriem - pārjauks labi un pa normālu $$$$$
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|
bekerisa | |
 Kopš: 19. Sep 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 461
Braucu ar: gsxr 1000 k7
| Es ar mašīnām esmu darbojies ,bet savējo vrz nejauktu točč ārā pats vasarā kad biju uz apkopi viens vrz bija izjauktā veidā un priekš manis tā bija tumša bilde , tad vienīgais jāiet praksē pie kāda speciālista un vēl piedevām jālasa litarātūra  |
Offline
| |
|
Archy96 | |
 Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Dec 2011, 15:08:22 bekerisa rakstīja:
Es ar mašīnām esmu darbojies ,bet savējo vrz nejauktu točč ārā pats vasarā kad biju uz apkopi viens vrz bija izjauktā veidā un priekš manis tā bija tumša bilde , tad vienīgais jāiet praksē pie kāda speciālista un vēl piedevām jālasa litarātūra 
Nekādas raķešu tehnoloģijas jau tur nav, motors - viņš arī Āfrikā ir motors, vienkārši daudzas motocikliem raksturīgas specifiskas nianses, kas jāņem vērā to pārjaucot, ja ir pie rokas manuālis, angļu valodas zināšanas un rokas, kas neaug no dirsas, tad var mēģināt 
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline
| |
|