Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Suzuki GSXR750. 2 kaites

AutorsZiņojums
pxgreen
27. Dec 2011, 19:59#1

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Sveicināti!

1.Gaudo 6.ātrums pie jebkuriem apgriezieniem un ātruma, bet iet normāli! Metāliskas skaņas arī nav, vienk. gaudo! Tagad visu laiku izmantoju tikai līdz 5.ātrumam! Ko varētu darīt un cik ļoti ir jāsatraucās?

2.Auksts lec bez problēmām, bet kad nobrauc lielāku gabalu, tad reizēm ir problēmas ar palaišanu. Tāda skaņa it kā nevarētu pagriezt, tā kā aķis tukš, bet aķis jauns! uzgaidot kādas 10-15 min lec momentā! Tikko nomanīts barošanas bloks!
Varbūt kāds ir saskāries ar ko tādu?

Paldies

Offline

suslik007
27. Dec 2011, 20:32#2

Kopš: 24. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 123

Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin

esi skatījies ar testeri, kas notiek ar lādēšanu?

-----------------
nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D

Offline

pxgreen
27. Dec 2011, 20:34#3

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Ar lādēšanu pirmstam bija švaki, jo bija nepareizais sprieguma regulators, tāpēc arī nomainīju! un tagad ar lādēšanu viss ir vislabākajā kārtībā!

Offline

suslik007
27. Dec 2011, 20:35#4

Kopš: 24. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 123

Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin

nu un tagad problēma neatrisinājās?

-----------------
nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D

Offline

pxgreen
27. Dec 2011, 20:42#5

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Neatrisinājās gan! Kamēr auksts var piešķilt kaut 10x pēc kārtas, bet siltam citreiz nesanāk.

Offline

ralfonsino
27. Dec 2011, 20:53#6

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Gan jau ka šos jautājumus varēji uzdot topikā "Tehniska rakstura jautājums spečukiem".
Domāju, ka vaina meklējama starterī. Kad motors ir silts (līdz ar to arī starteris ir uzsilis), tas ķīlējas.

Offline

pxgreen
27. Dec 2011, 20:56#7

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Nesen tik sāku izmantot šo forumu, tāpēc vēl māčos!
Paldies, par ieteikumu!

Offline

deMarco
27. Dec 2011, 20:56#8

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

tiēši tā- pārjauc un iztīri starteri un gan jau viss būs OKi

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

pxgreen
27. Dec 2011, 21:03#9

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Paldies, būs jāķerās pie darba! Jācer, ka ar to viss būs darīts!
Bet kā ar to ātrumkārbu???

Offline

kinigadners
27. Dec 2011, 21:59#10

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


27 Dec 2011, 21:03:36 pxgreen rakstīja:
Paldies, būs jāķerās pie darba! Jācer, ka ar to viss būs darīts!
Bet kā ar to ātrumkārbu???
Parasta lieta..jauc vaļā motoru un maini nost zobratus kuriem ir nost cementējums,vēlāk ielikšu bildi kā tas izskatās. http://www.motopower.lv/files/member_galleries/...5016391_1368.jpg

[ Šo ziņu laboja kinigadners, 27 Dec 2011, 22:18:16 ]

Offline

K-K
28. Dec 2011, 01:26#11

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Eļļa nav par daudz motorā?

Man bija lidzīga problēma, tiklīdz motors silts, tā grūti griež. Aukstu varēja griezt cik uziet.

Problēma palika, jo tā pielietojuma hondai vajag 3/4 litra pa virsu.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

suslik007
28. Dec 2011, 08:42#12

Kopš: 24. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 123

Braucu ar: zx7r un Honda Jelgava Twin

man reiz bija mocis, kuram pazuda lādēšana virs 1500 apgriezieniem, līdz ar to kad tukšgaitā pamēra viss ok, bet simtomi tādi paši kā šeit aprakstīts, jo vienkārši uzreiz pēc braukšanas aķis ir sauss, nedaudz pastāvot viņš kaut cik atdzīvojās un aiziet...

-----------------
nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D

Offline

pxgreen
29. Dec 2011, 01:44#13

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Tas, ka jāizjauc un jāsaliek skan viss sāpīgāk! Bija doma pašam ķerties klāt, bet liekas ,ka varētu kko nopūdelēt un tad tāpat būtu jāved uz servisu!

Par nelekšanu!
Eļļa ir nedaudz zem max, liekas ,ka tas nevarētu būt vainīgais, nezin moška vairāk jāpiegāž!

Par lādēšanu!
Lādē normāli pie visiem apgriezieniem, biju pāŗbaudīt pie zinātāja!

Offline

pxgreen
29. Dec 2011, 01:47#14

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Bilde laba! kad viņš sāk gaudot, tas zobrats izskatās tā? Tad jau vēļ mazliet var pabraukt!

Offline

Archy96
29. Dec 2011, 01:49#15

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Dec 2011, 01:47:28 pxgreen rakstīja:
Bilde laba! kad viņš sāk gaudot, tas zobrats izskatās tā? Tad jau vēļ mazliet var pabraukt!



Tikai ņem vērā, ka braucot tās dzelzs daļiņas no tā nojātā zobrata turpat pa motoru vien cirkulē apkārt, un citiem mezgliem tas par labu nenāk

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kinigadners
29. Dec 2011, 10:27#16

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


29 Dec 2011, 01:49:14 Archy96 rakstīja:

29 Dec 2011, 01:47:28 pxgreen rakstīja:
Bilde laba! kad viņš sāk gaudot, tas zobrats izskatās tā? Tad jau vēļ mazliet var pabraukt!



Tikai ņem vērā, ka braucot tās dzelzs daļiņas no tā nojātā zobrata turpat pa motoru vien cirkulē apkārt, un citiem mezgliem tas par labu nenāk
Tieši tā ..Te muļķi laist nedrīkst,ja vasarā gribas testies tad dzelzis ziemā ir jāatjauts un jāsakārto,jo kad pienāks vasara un tie zobrati prasīsies ārā pats nebūsi priecīgs.

Offline

pxgreen
29. Dec 2011, 14:21#17

Kopš: 14. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF 1200

Nezinu cik tas ir sarežģīti, izjaukt un nomanīt! Ir gadījies ņemties ar mašīnām, bet mocis nav nekad jaukts! Nav tā, ka pēctam grūti viņu salikt?
Tur jau sanāk, ka motors ir pilnībā jāceļ ārā, ne?
Varbūt kāds ir jaucis un var dot kādu noderīgu padomu!?
Paldies

Offline

Archy96
29. Dec 2011, 14:31#18

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Dec 2011, 14:21:08 pxgreen rakstīja:
Nezinu cik tas ir sarežģīti, izjaukt un nomanīt! Ir gadījies ņemties ar mašīnām, bet mocis nav nekad jaukts! Nav tā, ka pēctam grūti viņu salikt?
Tur jau sanāk, ka motors ir pilnībā jāceļ ārā, ne?
Varbūt kāds ir jaucis un var dot kādu noderīgu padomu!?
Paldies

Ja pats neesi jaucis, neķeries labāk. Ved pie Stuntfighteriem - pārjauks labi un pa normālu $$$$$

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

bekerisa
29. Dec 2011, 15:08#19

Kopš: 19. Sep 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 461

Braucu ar: gsxr 1000 k7

Es ar mašīnām esmu darbojies ,bet savējo vrz nejauktu točč ārā pats vasarā kad biju uz apkopi viens vrz bija izjauktā veidā un priekš manis tā bija tumša bilde , tad vienīgais jāiet praksē pie kāda speciālista un vēl piedevām jālasa litarātūra

Offline

Archy96
29. Dec 2011, 15:14#20

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Dec 2011, 15:08:22 bekerisa rakstīja:
Es ar mašīnām esmu darbojies ,bet savējo vrz nejauktu točč ārā pats vasarā kad biju uz apkopi viens vrz bija izjauktā veidā un priekš manis tā bija tumša bilde , tad vienīgais jāiet praksē pie kāda speciālista un vēl piedevām jālasa litarātūra

Nekādas raķešu tehnoloģijas jau tur nav, motors - viņš arī Āfrikā ir motors, vienkārši daudzas motocikliem raksturīgas specifiskas nianses, kas jāņem vērā to pārjaucot, ja ir pie rokas manuālis, angļu valodas zināšanas un rokas, kas neaug no dirsas, tad var mēģināt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline