Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
lockhead
23. Jun 2012, 00:31#121

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Šodien bija brīvs vakars, tā nu es ar savu draugu alēnu nopestīju nost magnētu un atvēru vaļā karteri. Sajāti ir tikai 2 zobrati, bet pēc mērfija likuma - tālākie. Ko darīt? Kā lai izjauc kārbu lai pēc tam var salikt apakaļ?

Offline

lupinu21
23. Jun 2012, 13:39#122

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.


23 Jun 2012, 00:31:58 semjonoff rakstīja:
Šodien bija brīvs vakars, tā nu es ar savu draugu alēnu nopestīju nost magnētu un atvēru vaļā karteri. Sajāti ir tikai 2 zobrati, bet pēc mērfija likuma - tālākie. Ko darīt? Kā lai izjauc kārbu lai pēc tam var salikt apakaļ?

tĀLĀK PAR MAGNĒTU NEJAUCU ,BET VECAIS MAGNĒTS JA VAJAG ,VAI BUNDULIS APKĀRT.TAD pm

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

tarinsch-s
25. Jun 2012, 09:05#123

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 320

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250


21 Jun 2012, 20:35:37 lupinu21 rakstīja:

19 Jun 2012, 23:25:39 tarinsch-s rakstīja:
Man jau ir cilindrs


ja nav noslēpums cik tad maksāja? 600ls

Offline

Superman
27. Jun 2012, 12:24#124

Kopš: 30. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: KTM 640 SUPERMOTO

Vai ir kāda prioritāte izskatāma, izvēloties antifrīzu konkrētajam motoram 640 LC4?

Offline

lupinu21
27. Jun 2012, 13:27#125

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.

FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.

Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline

Superman
27. Jun 2012, 14:53#126

Kopš: 30. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: KTM 640 SUPERMOTO


27 Jun 2012, 13:27:25 lupinu21 rakstīja:
FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.

Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu


Jāpajautā būs kāds ražotājs

Offline

endurists
27. Jun 2012, 15:54#127

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


27 Jun 2012, 14:53:14 Superman rakstīja:

27 Jun 2012, 13:27:25 lupinu21 rakstīja:
FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.

Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu


Jāpajautā būs kāds ražotājs


Ta labi' nav tas mociklets kā jēla ola, ir bijusi čupa ar KTM un vēl joprojām ir 3ģimenes apgādībā un nevienam nav meklēts/liets uberspeciāls dzesēšanas šķidrums un dzīvo vēl šo'balt'dien bez jebkādām sistēmas problēmām.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Superman
27. Jun 2012, 22:17#128

Kopš: 30. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: KTM 640 SUPERMOTO


27 Jun 2012, 15:54:36 endurists rakstīja:

27 Jun 2012, 14:53:14 Superman rakstīja:

27 Jun 2012, 13:27:25 lupinu21 rakstīja:
FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.

Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu


Jāpajautā būs kāds ražotājs


Ta labi' nav tas mociklets kā jēla ola, ir bijusi čupa ar KTM un vēl joprojām ir 3ģimenes apgādībā un nevienam nav meklēts/liets uberspeciāls dzesēšanas šķidrums un dzīvo vēl šo'balt'dien bez jebkādām sistēmas problēmām.

Man jau arī tā šķiet, bet nu neesmu iepriekš saskāries ar magnija sakausējumu

Offline

lockhead
27. Jun 2012, 22:38#129

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


27 Jun 2012, 22:17:58 Superman rakstīja:
Man jau arī tā šķiet, bet nu neesmu iepriekš saskāries ar magnija sakausējumu

Navjau kosmiskās tehnoloģijas - pat žopīša motorā bija daļas no magnija sakausējuma

Offline

lockhead
27. Jun 2012, 22:59#130

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Vajag uzzināt gultņa nummuru. Tas kas man pajuka. Lauskas nesakarīgas, nekādus uzrakstus neatradu

Offline

robertoblack
09. Jul 2012, 12:59#131

Kopš: 26. Jul 2009

Ziņojumi: 67

Braucu ar:

Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads

Offline

UDT
09. Jul 2012, 13:38#132

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads


Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

robertoblack
09. Jul 2012, 14:39#133

Kopš: 26. Jul 2009

Ziņojumi: 67

Braucu ar:


09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:

09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads


Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?

eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?

Offline

MIGs
09. Jul 2012, 15:21#134

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:
eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?


Nu par ko te tu vispār var būt runa ???
Skaidrs, ka gredzenus ielikt ir grūti. Vajag veiklas rokas un/vai speciālu tooli(ko nekad neesmu izmantojis).
Jā nemākulīgi liekot var arī to eļļas gredzenu salauzt.
Nu teikšu tā, ka pērc JAUNUS eļļas gredzenu vai visu komplektu un viss.

-----------------

Offline

UDT
09. Jul 2012, 18:01#135

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:

09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:

09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads


Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?

eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?



To gofreeto ir jaaliek taa lai tie galinji tikai saskaras, jaaskataas lai tie nepaarklaajas. Tas ir svariigi. Ja tu saki ka vinju saiisinaaji domaaju ka taa arii buus taa vaina.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dropman
09. Jul 2012, 18:06#136

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Un pēc tam rodas maldīgs iespaids ka ktm ir baigi neuzticami. Tikai neviens neņem vērā to ka pirms ktm nobrūk, tam klāt ir ķērušies vietējie kaktu amatnieki
p.s. labi ka ar fleksi neuztaisīji dziļākas rievas eļļas gredzenam

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

robertoblack
09. Jul 2012, 18:34#137

Kopš: 26. Jul 2009

Ziņojumi: 67

Braucu ar:


09 Jul 2012, 18:01:14 UDT rakstīja:

09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:

09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:

09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads


Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?

eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?



To gofreeto ir jaaliek taa lai tie galinji tikai saskaras, jaaskataas lai tie nepaarklaajas. Tas ir svariigi. Ja tu saki ka vinju saiisinaaji domaaju ka taa arii buus taa vaina.

Paldies par konstruktīvo kritiku,savu kļūdu sapratu esu sačakarējis eļļas gredzenu, ielikšu jaunu,nav problēmu
.pirms rakstiju savu stāstu nevarēju sazvanīt woowa Māri, tāpēc ierakstiju šeit,vēlāk Māris to pašu pateica ko jūs,tas ka eļļas gredzena gofrai nevis jāsaskaras ar galiem bet jāparklājas un stipri jasaspiežas!
Visiem paldies un peace!

Offline

UDT
09. Jul 2012, 20:04#138

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


09 Jul 2012, 18:34:41 robertoblack rakstīja:

09 Jul 2012, 18:01:14 UDT rakstīja:

09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:

09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:

09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads


Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?

eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?



To gofreeto ir jaaliek taa lai tie galinji tikai saskaras, jaaskataas lai tie nepaarklaajas. Tas ir svariigi. Ja tu saki ka vinju saiisinaaji domaaju ka taa arii buus taa vaina.

Paldies par konstruktīvo kritiku,savu kļūdu sapratu esu sačakarējis eļļas gredzenu, ielikšu jaunu,nav problēmu
.pirms rakstiju savu stāstu nevarēju sazvanīt woowa Māri, tāpēc ierakstiju šeit,vēlāk Māris to pašu pateica ko jūs,tas ka eļļas gredzena gofrai nevis jāsaskaras ar galiem bet jāparklājas un stipri jasaspiežas!
Visiem paldies un peace!


Es nezinu gan vai taa buus pareizi par to gofru - katraa zinjaa RMZ gan KXF manuaaljos ir speciaali rakstiits un bildees uzziimeets ka gofras galiem jaasaskaras un ja tie paarklaajas tas ir nepareizi. Man ir LC4 manuaalis bet tur par to vispaar nekas nav teikts. Varbuut ieej pie Sergja un paprasi tam servisa dzekam. Nu varbuut KTM LC4 ir savaadaak bet neticas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

hla
09. Jul 2012, 20:26#139

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

eu, eu, eu! a kaadu ta elju ta ieleeji? to Motorex 20W60? "opiishiem" taa neder....paarbaudiic! tas nekas, ka uz pudeles KTM Racing...

Offline

lockhead
09. Jul 2012, 22:19#140

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Izbeidziet citēt palagus, ibiomaķ!!!

Offline