Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Ko iespējams uzlabot Keeway RKV 125?

AutorsZiņojums
deMarco
02. Jan 2013, 00:33#41

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Arčijs kā parasti - kā ar āmuru pa pieri

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Archy96
02. Jan 2013, 01:19#42

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Kā māku - tā rakstu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shiirs
02. Jan 2013, 01:46#43

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

oi bljaaaa....

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

mexa
02. Jan 2013, 09:30#44

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


01 Jan 2013, 23:00:40 JacKal rakstīja:

..
Bļā. Vecīt ja neko no tā nesaproti tad varbūt labāk ne...... ai pie kā es tur paliku...ak jā, Slīpē tik nost.


Ja es neko no tā nesaprotu, tad tāpat arī palikt neko nesaprotot? Man loģiski šķiet, uzprasīt to cilvēkiem, kas saprot un var paskaidrot!? OK, ja es kkur kļūdījos, kur problēma paskaidrot? Tu tā sev pozitīvu reklāmu toč neveido.

Es vispār apbrīnoju cilvēkus, kas runā un daudz runā un cenšas izklausīties tik ļoti gudri, taču beigās konkrēti tā arī neko nepasaka - vnk dzesē muti pa tukšo.

neviens tukšumā nebrauc, pats prasīji ko darīt, atbildēju, tu nez kapēc pieminēji slīpēt virzuli, ko pats izdomāji, un vēlāk raksti ka labāk neuzzināt neko? ne jau izdomājot ko darīt, bet runājot pa tēmu, tapēc jau balsis pacēlās par tevis izdomāto virzuļa slīpēšanu. ja gribās uzzināt kko ta jālasa literatūra, mutē ar karoti neviens neliks, ja tikai maksāsi PILNS inets ar pamācībām un gataviem piemēriem. ja ir pamatzināšanas tad var arī kko ieteikt. un jāsāk ir no sākuma nevis no vidus

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

JacKal
02. Jan 2013, 09:56#45

Kopš: 19. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Hornet CB600F pc41

Ok, es pārpratu par to slīpēšanu - man nav ne mazāko problēmu to atzīt, ka es tur neko daudz nesaprotu.
Un par maksāšanu, es jau sākumā teicu, ka gribu zināt, cik tas viss varētu maksāt - es neteicu, ka es esmu pats gatavs to darīt. Nopirkt citu moci nevaru atļauties, taču kkādu piķi šitajā būtu gatavs vēl ielikt.

Pagaidām man savējais vēl jāved uz garantijas apkopi pie katriem 1000km, taču pēc tam gribētu vest pie "savējā" meistara, ja tādu varbūt izdotos atrast varbūt šeit, šajā forumā, taču sāku šaubīties.

Es vispār nesaprotu, kādeļ cilvēki tik ļoti raud, ka parādās kāds kas ir savādāk domājošs - es daudzu iemeslu dēļ gribēju nopirkt 125cc un to arī izdarīju un nenožēloju. Kāda gan citam daļa ar ko es braucu? Jau teicu, ka vēl dzīve priekšā un paspēšu ar jaudīgākiem močiem izbraukāties!
Es uzdodu konkrētu jautājumu, nesaprotu, ko var dzesēt muti pa tukšo.

-----------------
"Brīvs, kam drosme brīvam būt!"
Rainis

Offline

soulfreak
02. Jan 2013, 10:09#46

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nu zini kā ir... Brauc vien ar tādu, kāds viņš ir un viss. Par to naudu labāk nopērc sakarīgu ekipejumu nevis lētākā ķivere no ss.lv + šorti + tapočkas
125cc (4T) ir vairāk mocis ar ko sākt savas moto gaitas nevis, kam celt jaudu vai šķūningot - tur vnk nav iespēajs neko uzlabot, izņemot 2T, ko Archy jau minēja.

Viss... aizmirsti šķūņingu, izlieto savu naudu lietderīgi un skaties tālāk uz kaut ko krietni sakarīgāku.

Offline

mexa
02. Jan 2013, 10:25#47

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

jā pirmais ir ekips. sāku pa ielām ar ižu maukt maiciņā vai vieglā jaciņā, ar saulesbrillēm aizdomājos par drošību, tomēr te nav mežs, te dzelzs zirgi braukā, pietiek duraku, sameklēju kombi-tiko nopirku un vecene ceļu piegrieza, sadzēsties nepaspēju, atslēgas kaulā tagad dzelzs stāv. kombis samīkstināja sitienu, principā ieliktņi izdarīja to. sapērkot pārējo sāku domāt par mo celšanu un arī cita pirkšanu. nopietni labāk trenē iemaņas un lasi teh literatūru, laiks skrien ātri, ja negribās ar šņaba pudeles tilpumu braukāt, ta var vēlāk arī kādu smuku 250cc iepirkt, vai piemēram lauztu, sataisīt un būs zināšanas praktiskās

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Negantelis
02. Jan 2013, 10:45#48

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Jackal,cilvēki jau neraud.Viņi par tevi uzjautrinās.

Tev tak sen pateica ka kaut ko uzlabot tam mopēdam maksās ļoti dārgi,dārgāk kā nopirkt lielāku moci. Tev teica ka viņš izjuks vienā setā ja sāksi tur urķēties. Pats parādīji ka zināšanu par tjūningu tev nav.

Tad kāda velna pēc tu spītīgi turies pie plāna izmest naudu(kuras tev nemaz neesot) bezjēdzīgā nodarbē.


Vispirms palasi tehnisko literatūru,kā motors uzbūvēts,kas un kā tur iekšā notiek utt.
Naudu tērē ekipējumam jo to tev vajadzēs tā vai tā.

Dievs dod lai tavs braucamais vispār turas kopā un vari vasaru nobraukāt,pat bez tjūnēšanas un par to priecājies.Pārdot arī būs vieglāk ja nebūsi tur līdis iekšā.
Ja iejauksies jau tā švakajā konstrukcijā tur būs kapi ātri vien.

Un reāli padomā,pat ja nenoķīlēs tas aparāts pirmajā dienā, cik. tu iegūsi 0.5 Zs tu to pat nejutīsi.

Atbrauc pavasarī uz laukumu iedošu izbraukt ar īstu moci.Bez maksas.
Lai tu saprastu kāpēc uz ielām 125 NIEKI ir mazumā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

shiirs
02. Jan 2013, 11:59#49

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 685

Braucu ar: CanAm Outlander

Bagar, tas ir tapec, ka tur tiri no likuma puses nav tik viegli dabut lielo kategoriju, kaa pie mums.

un vel ari cilveki tur ar tadiem brauc tiiri praktisku apsverumu deelj - degvielas paterinjs, apdroshinashana utt... lielajiem mochiem arzemes apdroshinashana ir megadaarga.

[ Šo ziņu laboja shiirs, 02 Jan 2013, 12:01:44 ]



-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

kidd
02. Jan 2013, 12:28#50

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Valstī, kur cilvēki moto tiesības uzskata par privilēgiju, nevis par zaļo gaismu bespriģelam - pilsētā ar 125 ccm pietiek atliektiem galiem. Ja ir ikdienā jāpārvietojas no punkta A uz punktu B pa pilsētas sastrēgumiem, tas 125 būs vairak, kā ok. Runājot par uzlabošanu. Nav tas finansiāli izdevīgi. Absolūti. Labāk ieķert ekipu un pārkāpt uz lielāku moto. Jo gribās tak izbraukt ārpus pilsētas un kādu zaķi uz astes uzsēdināt. tur jau ar tiem 125 būs mazliet par īsu

Offline

Negantelis
02. Jan 2013, 12:42#51

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Vispār jau ir liela starpība vai ar moci brauc lai būtu lētāk. Vai arī brauc savam priekam.

Šis džeks nerakstīja ka grib pa lēto pārvietoties. Viņš grib gūt baudu no braukšanas, jo ir jau sapratis ka ir pa īsu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

JacKal
02. Jan 2013, 12:53#52

Kopš: 19. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Hornet CB600F pc41

Ok, paldies par viedokļiem.

Saprotu, ka moča cena nosaka tā kvalitāti un šis nav no dārgākajiem variantiem.

Man bračkam ir divi baiki - 2009. gada Suzuki GSX 600cc un iepriekšējais 2000. gada Suzuki sv650s.
Es ķipa kkā varētu varbūt savās roķelēs to veco dabūt, taču man ir grūti noticēt, ka 12 gadus vecā un sistā mocī būtu gudrāk investēt nekā pilnīgi jaunā un, labi, ne tik dārgā mocī, taču, kas tomēr pilnība atbilst manām prasībām attiecībā uz nokļūšanu no A->B un degvielas patēriņu kā arī pieredzi. Dēļ kādiem +10-30km/h, kas man pilnīgi pietiktu, es būtu gatavs nolikt līdz kādiem 10% no moča cenas.

Neganteli, paldies par piedāvājumu, taču es jau esmu braucis ar labu baiku un, jā sajūtas, protams, ir lieliskas!

[ Šo ziņu laboja JacKal, 02 Jan 2013, 12:57:12 ]



-----------------
"Brīvs, kam drosme brīvam būt!"
Rainis

Offline

Ozols
02. Jan 2013, 12:59#53

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Aha rīt 10 20 pēc nedēļas jau vajadzēs +50, vēl pēc pusgada + 150 :-)
Esmu diletants, bet pašam jau par īsu ar 96 zirgiem :-)
Prasās klāt vēl vismaz 50. Vienīgais eksperimentēt un bāzt n tos simtus lai sasniegtu baikarezultātus.
quote]
02 Jan 2013, 12:53:02 JacKal rakstīja:
Ok, paldies par viedokļiem.

Saprotu, ka moča cena nosaka tā kvalitāti un šis nav no dārgākajiem variantiem.

Man bračkam ir divi baiki - 2009. gada Suzuki GSX 600cc un iepriekšējais 2000. gada Suzuki sv650s.
Es ķipa kkā varētu varbūt savās roķelēs to veco dabūt, taču man ir grūti noticēt, ka 12 gadus vecā un sistā mocī būtu gudrāk investēt nekā pilnīgi jaunā un, labi, ne tik dārgā mocī, taču, kas tomēr pilnība atbilst manām prasībām attiecībā uz nokļūšanu no A->B un degvielas patēriņu kā arī pieredzi. Man derētu kādi +10-20km/h un viss. Vai ar kādiem pārsimt latiem to tiešām nevar nokārtot?

Neganteli, paldies par piedāvājumu, taču es jau esmu braucis ar labu baiku un, jā sajūtas, protams, ir lieliskas!

Offline

mexa
02. Jan 2013, 13:02#54

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es tagad investēju 87 gada mocī un neuztraucos ka metu naudu berdē nopirku pa 450 VFR 700, apkope 200Ls toties mocis braucams un ar svaigu dizainu, un ieskrējienu pat ļoti ok, 2.4 sekundes laikam līdz 100. un nav ko bīties no veciem aparātiem, hondas tādas izturīgākas, padomju motosi ir tādi sliktāki kvalitātē, bez šaubām. bet nu ja gribi ko jaudīgāku, palasi forumos kā atsaucas par vecākiem mo, izvēlies un pērc nost, ja darīsi visu pats samācīsies daudzko

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

didrx
02. Jan 2013, 13:03#55

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: AWD,XL1000V


02 Jan 2013, 12:53:02 JacKal rakstīja:
Ok, paldies par viedokļiem.

Saprotu, ka moča cena nosaka tā kvalitāti un šis nav no dārgākajiem variantiem.

Man bračkam ir divi baiki - 2009. gada Suzuki GSX 600cc un iepriekšējais 2000. gada Suzuki sv650s.
Es ķipa kkā varētu varbūt savās roķelēs to veco dabūt, taču man ir grūti noticēt, ka 12 gadus vecā un sistā mocī būtu gudrāk investēt nekā pilnīgi jaunā un, labi, ne tik dārgā mocī, taču, kas tomēr pilnība atbilst manām prasībām attiecībā uz nokļūšanu no A->B un degvielas patēriņu kā arī pieredzi. Dēļ kādiem +10-30km/h, kas man pilnīgi pietiktu, es būtu gatavs nolikt līdz kādiem 10% no moča cenas.

Neganteli, paldies par piedāvājumu, taču es jau esmu braucis ar labu baiku un, jā sajūtas, protams, ir lieliskas!

intereses pēc- cik maksāja tev tas Keeway

-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline

JacKal
02. Jan 2013, 13:25#56

Kopš: 19. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Hornet CB600F pc41

1100Ls ar PVN.

Youyubē atradu vairākus video, kur cilvēkiem tāds mocītis un no viņiem arī uzzināju, ka tīri labs mocīts. Minēja kā vienīgo iemeslu pirkt Hondu 125 to, ka Hondai ir inzektors nevis karburators.

Tas Keeway'am ir pirmais tāds normāls mocis, jo iepriekšējais Keeway 125 ir gan mēsls. Jā, ķīnietis, ķīniešu kvalitāte, taču man grūti ticēt, ka kompānija, kurai pārstāvniecības visā pasaulē, to sasniegusi tādeļ, ka ražojusi pēdējo mēslu. Un vēlreiz - es apzinos, ka cena nosaka kvalitāti - šeit atbilstošam pieprasījumam, konkrētai tirgus daļai ir atbilstošs piedāvājums.

Kur tad ir robeža starp vecu moci, kurš ir nolietots un kurā, kā jūs sakat, ka tomēr ir jēga investēt un starp jaunu un ne pašas krutākās kvalitātes moci?

-----------------
"Brīvs, kam drosme brīvam būt!"
Rainis

Offline

deMarco
02. Jan 2013, 13:32#57

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Ir ražošanas gads un tehniskais stāvoklis. Pēc definīcijas, it sevišķi moto tehnikai, starp tiem abiem nav nekādas sakarības!
Pašā sākumā savā jaunības stulbumā arī bija doma paņemt jaunu GS500 un braukt vairākus gadus bēdu nezinādams
Paldies Dievam pār mani nāca apskaidrība pirms biju izdarījis šo muļķību
Labāk vecāka normāla stāvokļa tehnika nekā jauns mēsls (sorry)! Pa to štuku var dabūt labu labos 90to gadu vidus močus, kas godam kalpos vēl n-tos gadus...

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Marko
02. Jan 2013, 13:33#58

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


02 Jan 2013, 13:25:33 JacKal rakstīja:
1100Ls ar PVN.

Youyubē atradu vairākus video, kur cilvēkiem tāds mocītis un no viņiem arī uzzināju, ka tīri labs mocīts. Minēja kā vienīgo iemeslu pirkt Hondu 125 to, ka Hondai ir inzektors nevis karburators.

Tas Keeway'am ir pirmais tāds normāls mocis, jo iepriekšējais Keeway 125 ir gan mēsls. Jā, ķīnietis, ķīniešu kvalitāte, taču man grūti ticēt, ka kompānija, kurai pārstāvniecības visā pasaulē, to sasniegusi tādeļ, ka ražojusi pēdējo mēslu. Un vēlreiz - es apzinos, ka cena nosaka kvalitāti - šeit atbilstošam pieprasījumam, konkrētai tirgus daļai ir atbilstošs piedāvājums.

Kur tad ir robeža starp vecu moci, kurš ir nolietots un kurā, kā jūs sakat, ka tomēr ir jēga investēt un starp jaunu un ne pašas krutākās kvalitātes moci?
Mocis maksāja 1100Ls, tu esi gatavs investēt līdz 10% no moča vērtības. Interesanti zināt, ko tu vēlies sasniegt ar maximums 110Ls?

Offline

reimondz
02. Jan 2013, 13:35#59

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Draudzenei nopirku Honda CBR 125RR (2005) cena 780Ls

[ Šo ziņu laboja reimondz, 02 Jan 2013, 13:36:24 ]



-----------------

Offline

Ozols
02. Jan 2013, 13:44#60

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Liekas ka džeks fleitē par bračku, kurš gan normāls vecākais brālis neapturēs jaunako pirkt taadu brīnumu it sevišķi ka pats brauc ar normāliem mopediem, bet, varbūt tā arī ir, jaunākais ir ietiepīgs auns.
:-) un negrib ieklausīties pieredzē

Offline