Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
pirkt
22. Jul 2013, 09:57#141

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


11 Jul 2013, 20:42:26 Niere rakstīja:
izskatās ļoti pārliecinoši un šim ir vesels pielūdzēju pulks visā pasaulē.


Un ko pats par sho domaa?

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

MIGs
22. Jul 2013, 10:36#142

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Cilvēki parasti jauc un uzskata, ka Tesla u.c. taisa mūžīgo dzinēju.
Patiesība jau ir baisi vienkārtša - planēta zeme rotējot ap savu asi ģenerē nenormāli lielu elektromagnētisko lauku. Atiecīgi, ja māki, vari pasmelties no šī lauka enerģiju. Līdzīgi kā to var izdarīt no augstspriegumu līnijām tām nemaz nepieslēdzoties. Visa ideja ir par potenciāla starpību.
Šajā konkrētajā video ir 100 veidi kur krāpties ar rezultātu.
Mani pašu pārsteidz tikai tās jaudas. 5 kilowati ir dikti daudz.

Vienīgi kas nez notiks, ja mūsdienu industriālā pasaule, kas elektrību tērē aizvien vairāk un vairāk sāks sūkt zemes magnētisko lauku ?! Tas ir tas, kas padara mūsu bumbu tik piemērotu dzīvībai.

Vēl viena interesanta īpašība visiem revolucinārajiem video - dikti zema kvalitāte, un pati doma nav līdz galam izskaidrota, kā arī ir mistiski noslēpumainās kastītes, "Cilvēkiem neizprotami vienādojumi" u.c. bulšits.
Šo video gan brīvākā brīdī noskatīšos līdz galam.

Kā mēs lieliski zinam, tad Nikolā Teslas atklājums "Bezvadu elektrība" jau ir izlauzies līz masu patērētājiem(mobīlo telefonu bezvadu lādētāji), ne tikai militārām struktūrām.

-----------------

Offline

Niere
22. Jul 2013, 12:32#143

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:


22 Jul 2013, 09:57:46 pirkt rakstīja:

11 Jul 2013, 20:42:26 Niere rakstīja:
izskatās ļoti pārliecinoši un šim ir vesels pielūdzēju pulks visā pasaulē.

Un ko pats par sho domaa?

domāju, ka katram sazvērestības teoriju piekritējam neba neredzamie nelieši jātvarsta, bet gan jāmeklē sevī kontroles trūkuma sajūtas iemeslus pār paša dzīvi.
konspirācijas teorijas cilvēkiem palīdz pieņemt faktu, ka pasaulē notiek lietas, kas nav paša kontrolē. attiecīgi, ir kāds ļaunais politiķis, "žīds" vai naftas magnāts, ko vainot.

par konkrēto video:
nevaru iedomāties, kā un kas varētu liegt konkrētajam gruzīnam patentēt šo ideju un nopārdot par kādiem 10$ miljardiem mēneša laikā.

Offline

kba-pro
22. Jul 2013, 12:51#144

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


22 Jul 2013, 12:32:24 Niere rakstīja:

22 Jul 2013, 09:57:46 pirkt rakstīja:

11 Jul 2013, 20:42:26 Niere rakstīja:
izskatās ļoti pārliecinoši un šim ir vesels pielūdzēju pulks visā pasaulē.

Un ko pats par sho domaa?

domāju, ka katram sazvērestības teoriju piekritējam neba neredzamie nelieši jātvarsta, bet gan jāmeklē sevī kontroles trūkuma sajūtas iemeslus pār paša dzīvi.
konspirācijas teorijas cilvēkiem palīdz pieņemt faktu, ka pasaulē notiek lietas, kas nav paša kontrolē. attiecīgi, ir kāds ļaunais politiķis, "žīds" vai naftas magnāts, ko vainot.

par konkrēto video:
nevaru iedomāties, kā un kas varētu liegt konkrētajam gruzīnam patentēt šo ideju un nopārdot par kādiem 10$ miljardiem mēneša laikā.


vaig tādu uztaisīt, tad redzēs kas tur būs

Offline

pirkt
22. Jul 2013, 13:12#145

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


22 Jul 2013, 12:32:24 Niere rakstīja:

22 Jul 2013, 09:57:46 pirkt rakstīja:

11 Jul 2013, 20:42:26 Niere rakstīja:
izskatās ļoti pārliecinoši un šim ir vesels pielūdzēju pulks visā pasaulē.

Un ko pats par sho domaa?

domāju, ka katram sazvērestības teoriju piekritējam neba neredzamie nelieši jātvarsta, bet gan jāmeklē sevī kontroles trūkuma sajūtas iemeslus pār paša dzīvi.
konspirācijas teorijas cilvēkiem palīdz pieņemt faktu, ka pasaulē notiek lietas, kas nav paša kontrolē. attiecīgi, ir kāds ļaunais politiķis, "žīds" vai naftas magnāts, ko vainot.

par konkrēto video:
nevaru iedomāties, kā un kas varētu liegt konkrētajam gruzīnam patentēt šo ideju un nopārdot par kādiem 10$ miljardiem mēneša laikā.


t itu gribi teikt, ka pasaulee nenotiek lietas, kuras nav pasha kontrolee? visa objektiivaa realitaate ir pretrunaa ar shaadu domu. saakot ar dazaadu klaunu naakshanu pie varas, kur tu neko nevari ietkemeet,pats nebuutams kautkaads megamagnaats, uttp.
protams, "sazveerestiibas " teoriju puuteejiem ir tarakaani galvaa, paarsvaraa, bet sava dalja taisniibas ieksh pashas domas arii ir.
visvairaak, visaadaa gadiijumaa, mani izbriina cilveece - neskatoties uz obligaatu 8 - 9 klasshu izgliitiibu, t sk fizikaa, tiek ar nopietnu seju runaats par "uudenraza degvielu" ( lai ieguutu uudenradi, energiju ir jaapateeree vairaak, nekaa iespeejams ieguut atpakal, sho uudenradi jebkaadaa veidaa oksideejot! ), nerunaajot jau par fufelmaksiem, briinummagneetiem, uttp...:\

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Niere
22. Jul 2013, 13:26#146

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8114

Braucu ar:

konspirācijas teoriju pamatā nav fakti, bet ticība.

...ticība savai bezspēcībai.

apgriežot kājām gaisā:
cilvēks, kas netic vairs nekam, neizbēgami izdara pašnāvību.
attiecīgi - ticēt vai neticēt var paša, citu cilvēku vai Dieva varai. Ja netic ne Dievam, nedz sev, atliek vien ticēt citu varai. Visdraņķīgākā no izvēlēm.

Offline

soulfreak
22. Jul 2013, 13:26#147

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Un kāpēc ticēt dievam?

Offline

soulfreak
22. Jul 2013, 13:45#148

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

laiks pārvākties uz citu tofiku

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 22 Jul 2013, 13:55:54 ]

Offline

Dartagnan
22. Jul 2013, 23:13#149

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

284 - APRILIA 650 Pegaso Strada (05-09) * 5.88 L / 100 km

Reāli ikdienā braucot 4-4.8 l/100km
Braucot uz kurlandu ar mega lielām sānu somām tajā vējā uzstādīts degvielas patēriņa rekords 5.6 l/100km


-----------------

Offline

motomeitene
23. Jul 2013, 13:21#150

Kopš: 12. May 2011

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 588

Braucu ar: KTM FreeRide350/Honda CRF250L

yamaha xj6 2010 šoseja 4,8 braucot līdz 1.4

-----------------

Offline

seris
23. Jul 2013, 13:36#151

Kopš: 17. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: GSX-R1000 K5

Z750 06 6.4l braucot 1.8 +

-----------------
I'm who I'm and your approval isn't needed...

Offline

Bandit
23. Jul 2013, 15:25#152

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 713

Braucu ar: Valkyrie

Valkirija 3,2 l/100km braucot uz 284km/h
Tik pat sakarīgi, cik pārējie jūsu aprēķini

-----------------
Aizver Muti, okupant!!!

Offline

QQlis
23. Jul 2013, 16:10#153

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Nu es ar Bandītu 600s nekādi nevaru palīst zem 5l/100km. Nu bet es jau domāju, ka citiem tas liekas sīkums! Man gan jāčortojas, jo ar mašīnu sanāk lētāk braukt! Un šeit es runāju tikai par taustāmajām lietām - kaifs un citas pievienotās netaustāmās vērtības netiek ņemtas iekšā!

-----------------

Offline

mexa
24. Jul 2013, 09:33#154

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


23 Jul 2013, 16:10:55 QQlis rakstīja:
Nu es ar Bandītu 600s nekādi nevaru palīst zem 5l/100km. Nu bet es jau domāju, ka citiem tas liekas sīkums! Man gan jāčortojas, jo ar mašīnu sanāk lētāk braukt! Un šeit es runāju tikai par taustāmajām lietām - kaifs un citas pievienotās netaustāmās vērtības netiek ņemtas iekšā!

pamēģini braukt uz 80

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

pirkt
25. Jul 2013, 10:34#155

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


23 Jul 2013, 16:10:55 QQlis rakstīja:
Nu es ar Bandītu 600s nekādi nevaru palīst zem 5l/100km. Nu bet es jau domāju, ka citiem tas liekas sīkums! Man gan jāčortojas, jo ar mašīnu sanāk lētāk braukt! Un šeit es runāju tikai par taustāmajām lietām - kaifs un citas pievienotās netaustāmās vērtības netiek ņemtas iekšā!

man ar 600cc sporttuuristu pagaidaam sanaak 4.2 - 4.5. mazaakais raadiitaajs - uz gariem nonstop gabaliem. arii gribeetos vismaz ieksh 4.0, a labaak 3.7 - 3.8 ieliist, bet maac shaubas, ka sanaaks.
runaajot par tevi - pameegini mazaak bremzeet, paatrinaaties leenaam, pluustoshi, braukt paarsvaraa pietiekama griezes momenta rajonaa, uz peec iespeejas maziem apgriezieniem ( bet lai torque pietiek, citaadi pateerinsh otraadi -augs! ). buutiibaa var vispirms testu uztaisiit - izlien uz trases un mieriigaa stilaa, uz kaadi 80 - 90 kmh noviilee kkaadus km 300. ikdienas braukshanaa labaaku par sho pateerinju iisti diezvai dabuusi. ja arii shis pateerinsh buus paliels, jaaskataas moto tehniskais staavoklis. nu un anyway - pieveers uzmaniibu karbu sinhronizaacijai, aizdedzes svechu kraasai un svaigumam, degvielas, gaisa filtri, kjeedes regulaara elljoshana un pareiza nospriegoshana ( lai nav paarstiepta), spiediens riepaas, kaa arii iepildaamaas degvielas kvalitaate, braukshana optimaalaa aatrumaa un griezes momenta diapazonaa, minimaala bremzu lietoshana, un bez asiem paatrinaajumiem peec iespeejas lielaakais vairums ( ~90%) "baikeru" uz to pateiks, ka tad jau "nafig vispaar moto vajadziigs", bet muus tak bara viedoklis neinteresee, vai ne? no moto var guut baudu un iespaidus arii braukaajot mieriigi...

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Negantelis
25. Jul 2013, 10:59#156

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Ja es nevaru ar moci dot ručkā līdz galam tad man mocis zaudē 90% jēgu un nax nav vajadzīga man tāda braukšana. Lēni man patīk braukt 1 reizē no 10~ un tad es brauū lēni ar atbilstoši lēnu moci.


Tas kaifs jau ir ātrumu uzņemot un samazinot.Tāpēc daru to cik ven bieži var.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 25 Jul 2013, 11:00:56 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

virsnieks
25. Jul 2013, 11:12#157

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA

Vispār nesaprotu šim topikam jēgu
Kāda starpība cik rij mocis. Ja nu vienīgi tas ir vienīgais pārvietošanās līdzeklis un alga ir tik maza ka nevar atļauties vienā piegājienā piepildīt pilnu bāku.
Mana zetka rij atkarībā no braukšanas stila, varu braukt ka rij pāri par 7 l, un varu braukt ka rij ap 4 l. Un ātri paātrinoties nemaz nav neekonomiska braukšana, bet braukt tā lai mazāk jābremzē tas ir pavisam kas cits. Kad Kawas servī mainīju pirmos bremžu klučus uz 38000 km, tur visi brīnījās, ka vēl oriģinālie kluči stāv virsū.

[ Šo ziņu laboja virsnieks, 25 Jul 2013, 11:14:18 ]



-----------------
ko gribu to daru

Offline

ralfonsino
25. Jul 2013, 11:12#158

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Piekrītu, kad, ja tik ļoti jāpiedomā un jābrauc pēc iespējas lēzenāk paātrinoties un max bez bremzēšanas, tad braukšanai ar moci zūd jēga. Bet katram savs...
Bet, ja braucot normāli, tā lai pašam ir kāds kaifiņš un pa trasi līdz 140 km/h, patēriņš grozās ap 4-4,2 l/100km, kā tas ir braucot ar BMW F800S, tad tas ir ļoti patīkami

Offline

QQlis
25. Jul 2013, 11:25#159

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


25 Jul 2013, 10:34:15 pirkt rakstīja:

23 Jul 2013, 16:10:55 QQlis rakstīja:
Nu es ar Bandītu 600s nekādi nevaru palīst zem 5l/100km. Nu bet es jau domāju, ka citiem tas liekas sīkums! Man gan jāčortojas, jo ar mašīnu sanāk lētāk braukt! Un šeit es runāju tikai par taustāmajām lietām - kaifs un citas pievienotās netaustāmās vērtības netiek ņemtas iekšā!



man ar 600cc sporttuuristu pagaidaam sanaak 4.2 - 4.5. mazaakais raadiitaajs - uz gariem nonstop gabaliem. arii gribeetos vismaz ieksh 4.0, a labaak 3.7 - 3.8 ieliist, bet maac shaubas, ka sanaaks.
runaajot par tevi - pameegini mazaak bremzeet, paatrinaaties leenaam, pluustoshi, braukt paarsvaraa pietiekama griezes momenta rajonaa, uz peec iespeejas maziem apgriezieniem ( bet lai torque pietiek, citaadi pateerinsh otraadi -augs! ). buutiibaa var vispirms testu uztaisiit - izlien uz trases un mieriigaa stilaa, uz kaadi 80 - 90 kmh noviilee kkaadus km 300. ikdienas braukshanaa labaaku par sho pateerinju iisti diezvai dabuusi. ja arii shis pateerinsh buus paliels, jaaskataas moto tehniskais staavoklis. nu un anyway - pieveers uzmaniibu karbu sinhronizaacijai, aizdedzes svechu kraasai un svaigumam, degvielas, gaisa filtri, kjeedes regulaara elljoshana un pareiza nospriegoshana ( lai nav paarstiepta), spiediens riepaas, kaa arii iepildaamaas degvielas kvalitaate, braukshana optimaalaa aatrumaa un griezes momenta diapazonaa, minimaala bremzu lietoshana, un bez asiem paatrinaajumiem peec iespeejas lielaakais vairums ( ~90%) "baikeru" uz to pateiks, ka tad jau "nafig vispaar moto vajadziigs", bet muus tak bara viedoklis neinteresee, vai ne? no moto var guut baudu un iespaidus arii braukaajot mieriigi...


Šeit es tikai padalījos ar info par sava moto patēriņu! Nevis sūdzējos, ka daudz ēd. Iespējams kādam tā ir svarīga infa, ko varēs izlasīt un pieņemt attiecīgos lēmumus!

Vēlreiz atkārtošos tas, ka ar auto sanāk lētāk nenozīmē, ka es labprātāk braucu ar to! Man patīk tas ko sniedz moto, plus ar autiņu braucot vienmēr ir jāčortojas par jaudas trūkumu! Tādēļ šīs divas lietas nav, nav bijušas un arī nekad nebūs salīdzināmas!
Netaisos ar moci čunčināt uz iepriekš pa jokam ieteiktajiem 80 tad labāk mani nošaujiet!

Manā gadījumā ar moto braukt mierīgi ir diezgan neiespējami!Piekrītu Negantelim. Man piedur tieši tā dinamika, atņemot mocim to, tad es labāk braucu ar auto uz tiem 80 un priecājos par 4 litru patēriņu uz 100km!



-----------------

Offline

Negantelis
25. Jul 2013, 11:35#160

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

kas tā par mašīnu ar 4l/100?

Man pa pilsētu aiz kursantiem par 16l mazāk nesanāk.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 25 Jul 2013, 11:38:41 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline