Bildē redzamajam jau ir bijis normāls hidro trieciens.... par pili, tikai biksēs vajag satraukties, klanim tā neko nenodara (es par bildē redzamo klani)
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
02 Nov 2014, 22:14:33 Gantais rakstīja:
Bildē redzamajam jau ir bijis normāls hidro trieciens.... par pili, tikai biksēs vajag satraukties, klanim tā neko nenodara (es par bildē redzamo klani)
es kādu puslitru ūdens izlēju no motora, tā ka dažas piles neko ļaunu nenodarīs Vienīgi, ja ilgi atstāsi mitru, tad var korozija parādīties
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!
Esmu skalojis to emulsiju(ūdens+eļļa) ārā ar benzīnu. Pēc tam tīru eļļu + kārtīgi uzsildīt/sasildīt.
protams aŗiu eļļas filtroas ūdens/emulsija sakrājas.
Ja ir tikai mazleit ūdens, tad nav traki - iztvaikos. Arī, ja nedaudz benzīns - arī tas iztvaikos.
02 Nov 2014, 20:40:53 Naits rakstīja:
Iztīri karbuli, nomaini gaisa filtru un vēl pāris reizes eļļu un būs labi. Ja viss būtu slikti tad vairs nelektu arī ar čoku.
Gribēju uzzināt, kas tieši karburatorā ir jātīra, precīzāk, kur tas ūdens ir paslēpies.
03 Nov 2014, 17:57:42 Naits rakstīja:
Notecini pludiņkameras, varbūt ar to pietiks. Bet izklausās, ka zināšanu Tev nav, tāpēc padomā. Jo pēc tam būs dārgāk
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
ja tas būtu mans noslīkušais mocis, es darītu tā:
1) Izjauktu pilnībā karburātorus un to visu izpūstu ar kompresoru, tā lai spīd un laistās.
2) Pie reizes arī gaisa filtra kasti izpucētu.
3) Tad izlietu eļļu, noņemtu izpūtējus un noskrūvētu pavisam nost motora apakšējo "padonu", jo kā zināms, ūdens ēlļā nosēžās apakšā. Mainot tikai eļļu visu ūdeni laukā nekad nedabūsi, tik un tā kaut kas paliks iekšā. Izpucētu tur visu rūpīgi.
4) Pēc tam vēl reizes 3 nomainītu eļļu. Un protams, filtru.
šī instrukcija gan par 2takteri, bet ir daži padomi tur interesanti. vienkāršākais veids, kā dabūt ūdeni no cilindriem - izskrūvēt sveci(-es) un apgāzt dampi ar kājām gaisā.
atverot YTrubu, būs arī citas instrukcijas, tostarp, kā nenonākt līdz šādam neapskaužamam stāvoklim.
vai arī lasīt kaudzi instrukciju ar atslēgvārdiem how to gut water out of flooded motorcycle engine
03 Nov 2014, 18:05:17 Archy96 rakstīja:
ja tas būtu mans noslīkušais mocis, es darītu tā:
1) Izjauktu pilnībā karburātorus un to visu izpūstu ar kompresoru, tā lai spīd un laistās.
2) Pie reizes arī gaisa filtra kasti izpucētu.
3) Tad izlietu eļļu, noņemtu izpūtējus un noskrūvētu pavisam nost motora apakšējo "padonu", jo kā zināms, ūdens ēlļā nosēžās apakšā. Mainot tikai eļļu visu ūdeni laukā nekad nedabūsi, tik un tā kaut kas paliks iekšā. Izpucētu tur visu rūpīgi.
4) Pēc tam vēl reizes 3 nomainītu eļļu. Un protams, filtru.
Šis ir labs padoms, es noskrūvētu visus motora vākus, kurus var noskrūvēt un tur iztīrītu visu, izpūstu riktīgi ar kompresoru un izsildītu ar fēnu. Tad 3 reizes riktīgi uzsildi un nomaini eļļu.
Es pielietu kvadras reduktoru skaloju ar DD, ielēju nobraucu 1km un izlēju, un tā 3 reizes.
BET motoram un reduktoram ir atšķirība tāpēc nelej DD bet eļļu
Iet tikai ar čoku tāpēc,ka karburatora dīzēs un (vai) kanālos ir kāds gruzītis un smilšu grauds.
Uzliec karbūzi uz galda izravē izpūt ar kompresoru, tikai nesajauc dīzes vietām.
Un viss būs čiki.