Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motora resurss
Autors | Ziņojums |
maigonislapsa | |  Kopš: 02. Jun 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 25
Braucu ar: litrs+
| Kāds varētu būt motora resurss šim modelim? Pie nosacījuma ka laicīgi veiktas apkopes un lielākos km ieguvis uz bāņa | Offline
| | |
krauklis | |  Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Ja ar Varadero var pusmiljonu nobraukt, tad nedomāju, ka šis ir izņēmums.
----------------- Nunc est bibendum | Offline
| | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Man bija viens ar 70000km nobraukumu. Murrāja kā kaķēns. Es teiktu 150k km stabili. Talāk jau jāskatās kā saimnieks ir kopis. | Offline
| | |
|
maigonislapsa | |  Kopš: 02. Jun 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 25
Braucu ar: litrs+
| https://www.cbf1000.com/index.php?topic=21431.0
Atradu pats. Tā vismaz raksta ka pie apkopēm pusļimonu ies. Vienīgā problemātiskā vieta viņam ir stators ar proporciju 400 kkm uz kādiem 8. Ir arī protmas viedoklis "regular and good quality oil and it should last for ever" [ Šo ziņu laboja maigonislapsa, 14 Dec 2017, 18:49:20 ] | Offline
| | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Ko vispār nozīmē motora resurss?
Gredzeni? Virzuļi?
Sajūga grozs būs beigts pie 100k.
Kārba arī var daudz ātrāk sākt čakarēties nekā tie 500k km. Dzinēja ķēde arī gan jau pie 150k km būs jāmaina.
Ja mocis no Anglijas, tad rāmis jau būs labi aprūsējis pie 100k km.
Tā kā tie 500k km ir tāds ļoti relatīvs cipars.
| Offline
| | |
maigonislapsa | |  Kopš: 02. Jun 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 25
Braucu ar: litrs+
| Ar ko resursu saprot tā veiktspējas ilgumu atbilstoši ražotāja noteiktiem lielumiem līdz kapitālā remonta veikšanas nepieciešamībai. Neiet runa par sveču maiņu un tml lietām. Par Hondas kārbām teksts manuprāt ir lieks [ Šo ziņu laboja maigonislapsa, 15 Dec 2017, 13:48:20 ] | Offline
| | |
Rizza | |  Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Ja neturēsi redlainā, līdz 150kkm vajadzētu mierīgi novilkt. Normāli ekspluatējot un sekojot visam līdzi, Honda gan jau ari ies ilgāk. Ja ir salda cena, jauns gads, labi kopts un aprīkots, mierīgi var ņemt. ir bijis mocis yamaha FJR ar 134tkm, 0 problēmu. | Offline
| | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
15 Dec 2017, 13:45:05 maigonislapsa rakstīja:
Ar ko resursu saprot tā veiktspējas ilgumu atbilstoši ražotāja noteiktiem lielumiem līdz kapitālā remonta veikšanas nepieciešamībai. Neiet runa par sveču maiņu un tml lietām. Par Hondas kārbām teksts manuprāt ir lieks
Esmu redzējis pietiekoši daudz Hondas ar 30-40k km nobraukumu ar sapistām kārbam. Hondas motocikli nav īmūni pret saimniekiem idiotiem. | Offline
| | |
mexa | |  Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Pat idioti nav aizsargati pret idiotiem 
Nu gadas ari arpuskartas notikumi, reti braakji, kurus kopeja katla nav jamet. Ja esi pats no 0 braucis ar moci tad zinot savu prasmi sajeegu var spriest cik labaaks braucejs esi par kaiminju, kuram tada pat mocis nullite bija
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline
| | |
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5195
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Iepostēšu un pamainīšu topika virsrakstu. Svītrošu CBF1000. Jo! Kāda šķirba?!
Sen jau nav Iž/Jawa/Pannonia/Ural/Dnepr/Minsk (nevienu neaizmirsu? Ā, Kovrovec, kurš pārauga Voshodā!), kuriem tiešām - uz Krimu braucot, virzuļi jāņem līdz.
Tagadējiem (198...-2017) resurss pilnīgi un vienīgi atkarīgs no lietošanas/ jūzerisma/ poljzovaņija.
Varam dalīties, kurš ātrāk nokāva vai ilgāk nobrauca. | Offline
| | |
BigMan | |  Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
|
15 Dec 2017, 21:41:15 maniac rakstīja:
Iepostēšu un pamainīšu topika virsrakstu. Svītrošu CBF1000. Jo! Kāda šķirba?!
Sen jau nav Iž/Jawa/Pannonia/Ural/Dnepr/Minsk (nevienu neaizmirsu? Ā, Kovrovec, kurš pārauga Voshodā!), kuriem tiešām - uz Krimu braucot, virzuļi jāņem līdz.
Tagadējiem (198...-2017) resurss pilnīgi un vienīgi atkarīgs no lietošanas/ jūzerisma/ poljzovaņija.
Varam dalīties, kurš ātrāk nokāva vai ilgāk nobrauca.
+100 Maniacam
Jebkuru kapli var iznīcināt arī pēc 30-50 k nobraukuma.
Un Nahuj vispār tāds uzstādījums? Taisies braukt desmit gadus? Ar mopēdu tikai Dartanjans un Andreits spējīgi nobraukt 15-20K gadā, tātad- 150-200 K desmit gados....
Nesapratu jautājuma būtību.
----------------- www.durka.lv | Offline
| | |
maniac | |  Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5195
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Iesācējiem ir tāds piedodams piegājiens - braukšu gadiem. Dzīvē parasti tā nenotiek. Arī par moča izvēli. Kad 18 gadus atpakaļ atsāku braukt ar motorizētu divriteni, ieklausījos Valda Vorslava (motokrosa veterāna) padomā: "ņem to, kurš iepatīkas, pēc tam sapratīsi - tavs/ne tavs. Visu mūžu ar vienu nebrauksi".
Tā arī bija. Nomainīju kādus 15, kamēr apstājos pie esošajiem.
Kaut gan ir arī izņēmumi. Kas apstiprina likumsakarību. Es jau kādreiz dalījos (http://www.motopower.lv/article.php?id=165). Vienīgais man "dzīvajā" zināmais gadījums, kad ar vienu moci nobraukts vairāk par miljonu! 
Yamaha FJ1100. Pirmais dzinēja remonts pie 350 000 km. Kā teica moča saimnieks: "Yamaha forever!". Ieteica pārdot "visus sūdus" (man uz to brīdi bija 3 vai 4 dažādu ražotāju moči) un atstāt tikai Yamahu. Domāju, ka čalis zin, ko runā. Viņam pieder moču veikals un serviss Varaždinā (Horvātija).
P.S. Man rekords bija 32 000 km gadā. Braucot cauru gadu. Bet ar vairākiem močiem. Tas bija sen un tagad vairs tā nesanāk... 
P.P.S. Ieskatījos dokumentos un pats biju pārsteigts. Savus esošos lietoju attiecīgi 12, 9 un 7 gadus  [ Šo ziņu laboja maniac, 16 Dec 2017, 12:51:07 ] | Offline
| | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| nu nez nez. esmu noskaņots ar savu pirmo braukt ilgus gadus tas nav ikdienas transports, līdz ar to neapnīk, kā tas notiek ar auto. | Offline
| | |
Smoke | |  Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: BMW S1000RR #68
| Domāju, ka šis jautājums ir par to, vai var pirkt moci ar lielu nobraukumu. Pēc pieredzes varu tikt, ka var pirkt, tikai jārēķinās, ka lielais nobraukums atspoguļosies uz katras detaļas un remonti būs nepiciešami pat tādiem mezgliem, kurus neviens neiedomājās pat remontēt.
Braukt ar vienu moci daudzus gadus pieļauju tikai tad, ja mocis tiek pirkts jauns. Pretējā gadījumā neredzu jēgu.
Dzīve ir pārāk īsa, lai braukt ar vienu moci! 
Nobrauktas 11 sezonas, nomainīti 15 moči, ar katru nobraucot aptuveni 5k km
P.S. 2 no tiem pilnībā iznīcināti!  [ Šo ziņu laboja Smoke, 16 Dec 2017, 14:26:09 ]
----------------- Facebook: Road Racing Riga
Instagram: road_racing_riga | Offline
| | |
Dartagnan | |  Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Tātad no manas pieredzes:
CBR1000F ar duālajām bremzēm, tika iepirkts ar 70k, pārdots ar 120k pēc vzr1800 iegādes. Tika pārdots netīts, ar 20+ k tāfelē, tā arī izskatījās un brauca itkā būtu 20k. Nožēloju ka pārdevu.
VZR1800 - neatceros pie kāda nobraukuma, liekas kādi 30-40k, uzsprāga sajūga kurvis, šo to izārdīja. Nebiju apmierināts ar modeli kā tādu, ciets, nevar sakarīgi pielikt ne bagāžu ne stiklu, sāpēja mugura u.t.t.
XTZ660Z tenere un aprilia pegaso 06-
Manā skatījumā nenobraucami, nesalaužami un gaužām primitīvi dranduļeti. To motoru bez īpašām izmaiņām ražo no 90to sākuma līdz šodienai, liek yamahās, kvadrās, visādos ķīniešos u.t.t. Galvenais nepalaist garām eļļas līmeņa krišanos. Kaut gan tam sausajam karterim arī 200ml sistēmā ir pietiekoši lai brauktu. Tenerei bija 160k kad pārdevu, kautkad virzuli mainīju uz remonta. Aprilia pegaso factory bija 80k, bet tur kad pirku bija mainīta tāfele ar 4k nobraukumu. Teorētiski kad pirku jau varēja būt virs 30k. Tātad aprilijai bija 100+ k, bez nekādiem piedzīvojumiem vai liekām skaņām. Pārdevu paziņam kurš nobrauca sezonu un samainīja pret FZ1 jo aprilija divīti negāja.
Tagadējais DL1000 2016 - klab, grab kā visi, slimo ar visām šim modelim raksturīgajām slimībām, pagaidām nepilni 70k bez piedzīvojumiem. Domāju ka vēl kādus 3-4 gadus ar viņu pabraukšu, tas ir vēl vismaz kādus 100k.
Visiem saviem mo eļļas mainu katru otro mēnesi vai ik pēc 6-8k, ručkā nebraucu, max ātrumu nezinu un lieki nespīdzinu. Pa pilsētu arī braucu ne daudz. Man tas ir ikdienas transportlīdzeklis nevis krāna pagarinājums ar ko izskrieties,ja vajag tad izskrienos trasē. Faktiski visi nobraukumi ir pa šosejām 110-130kmh
Vēl ir vesels lērums ar visādiem endūriem un žiletēm kas gadu laikā bijuši īslaicīgi, bet tos šeit nav jēga pieminēt.
-----------------
| Offline
| | |
normy | |  Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
| njā. Daudz km. Kad pirku savējo (Yamaha XV16000), arī izskatīju dažāds lietotāju foumus. Un atradu, ka džeki tik laicīgi maina eļļas, dilstošās detaļas un mauc pa 200-300k bez bēdu. Motori kalpo ilgāk nekā pārējie dzelži. Mopēds 2001.gada. Pašam 70k nobrauciens un nekādas vainas.
----------------- www.streetfighters.lv | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Dec 2017, 14:59:19 Dartagnan rakstīja:
Visiem saviem mo eļļas mainu katru otro mēnesi vai ik pēc 6-8k, ručkā nebraucu, max ātrumu nezinu un lieki nespīdzinu. Pa pilsētu arī braucu ne daudz. Man tas ir ikdienas transportlīdzeklis nevis krāna pagarinājums ar ko izskrieties,ja vajag tad izskrienos trasē. Faktiski visi nobraukumi ir pa šosejām 110-130kmh
Te arī atbilde lielā nobraukuma iespējamībai.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Jameson | |  Kopš: 30. Oct 2015
Ziņojumi: 327
Braucu ar: CBF600
| Bet tā jau arī ir, ja pieskati tad mauc tikai. Es saviem moto eļlu uz 5-6k mainīju...
----------------- Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans | Offline
| | |
uzgrieznis | |  Kopš: 24. Dec 2015
Ziņojumi: 475
Braucu ar: gsf650 k8
| Manam suzuki ražotājs jau standartā noteicis eļļas maiņu 6000km....
Katram mocim darot visu pēc "manual" var mauk uz vella paraušanu | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
17 Dec 2017, 01:54:36 Jameson rakstīja:
Bet tā jau arī ir, ja pieskati tad mauc tikai. Es saviem moto eļlu uz 5-6k mainīju...
Es šeit domāju ne tikai pieskatīšanu, bet to, cik % tā ručka tiek griezta. Tas ir viens no galvenajiem nosacījumiem. Ja izmanto pilnu tahometra skalu regulāri, neredzēt tur nekādus 100000 nobraukumus, tās ir pasakas. Es reiz pats taisīju eksperimentu - bija mazlietots mocis, ļoti labs tehniskā ziņā, kopu pedantiski, eļļas maiņa ik pa 4000km, utt. Braukts tika gandrīz visu laiku pilna gāze kur un ka vien iespējams. Uz 30000km tas mocis jau bija diezgan "saguris", kaut gan uz priekšu jau gāja tik un tā. Lielie nobraukumi ir iespējami tikai pensionāru braukšanas stila cienītājiem, kā arī lielajiem motoriem, kuriem pašiem par sevi resurss lielāks, jauda lielāka, attiecīgi tos līdz galam izgriezt nevar tik regulāri un sistemātiski.
Kapēc PRO braucēji motokrosā rauj vaļā motoru jau pēc dažām desmit motorstundām, bet bumbieris iesācējs var purkšķināt visu sezonu tikai eļļas un filtrus mainot??? Ar ielas močiem tas pats stāsts, tikai intervāli atšķirīgi. Tas resurss ir diezgan stiepjams jēdziens, un tā viennozīmīgi pateikt, ka tādam un tādam modelim būtu jāspēj nobraukt tik un tik kilometrus - to nevar viennozīmīgi apgalvot. Nu ko vienīgais varētu apgalvot, ka piemeram R1200GS var noiet 100K, jo 98% to īpašnieku ir vecuma grupā 40+, un no tiem "spridzina" labi ja kādi 5% . Neesmu dzīve redzējis šosejnieku baiku, kurš būtu vel "dzīvs" ar nobraukumu pie 100K.[ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Dec 2017, 16:44:33 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
|