Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Balts eļļas lodziņš un eļļas korķis

AutorsZiņojums
MelnaisEzis
08. Jan 2018, 23:17#1

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7

Sveiki.
Nesen pamanīju savam SUZUKI SV650S K7 uz eļļas lodziņa baltas nogulsnes- ķīseli. Bet pati eļļa izskatās daudz maz normāla.
Tagad nesaprotu kāds tam ir iemesls un kā rīkoties. Uz ātro pētot, dzesēšanas šķidrums ir līmenī. Man te uk bij uznācis neliels mīnus (-4 grādi) un braukāju uz darbu īsu gabalu. Kādus 8km katru darbadienu.varbut kāds var pateikt kā pareizi rīkoties un kādas sekas tam varbūt, ja ilgstoši brauc ar tādu eļļu, jo ir aizdomas, ka ar tādu eļļu esmu nobraucis vairākas dienas.
Paldies par viedokli un ieteikumiem jau iepriekš.

Offline

ksneps
08. Jan 2018, 23:33#2

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Mitrums, ūdens, kondensāts. Eļļas un ūdens emulsija tā ir. Tie ~8km ir maza distance.

Iespējams, ka kārtigi izbraucot un motora darba temperatūrai sasniedzot augstākus grādus - pazudīs. Paldies dievam mums ir Niere - spečuks šajā jomā, prasi viņam.

[ Šo ziņu laboja ksneps, 08 Jan 2018, 23:33:54 ]

Offline

mezamaris
08. Jan 2018, 23:42#3

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Nu Niere tev pastāstīs kā emulsija sagrauž dzinēju.
Tu vēl domā mainīt vai braukt tālāk?

Offline

PASSATizhi
09. Jan 2018, 01:17#4

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

Niere teiks, ka motorā ir iemeties sātans

Offline

ksneps
09. Jan 2018, 03:49#5

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Kārtîgi nodod zibeņus, uzkarsē motoru un nomaini to eļļu ar visu filtru. Tas tak daudz nemaksā, pats visu var izdarīt.

Offline

mexa
09. Jan 2018, 08:19#6

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Ella buutu jaamaina uzreiz, darbinaat motoru ar emulsiju ellas vietaa nav labi. ja gribaas skalot tad ar pashu leeto ellju labaak, un tad uzreiz mainiit.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 09:30#7

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7


09 Jan 2018, 03:49:48 ksneps rakstīja:
Kārtîgi nodod zibeņus, uzkarsē motoru un nomaini to eļļu ar visu filtru. Tas tak daudz nemaksā, pats visu var izdarīt.


Skaidra bilde. un kā tu ieteiktu izskalot motoru? Vienkārši nelaižot veco eļļu, tā emulsija paliks uz motora sieniņām.
Skalot ar eļļu man te nav lēts prieks. Mazs klāsts un padārgi. Pēdējo reiz kad biju, bij tik castrol 4 litri pa 40£.

[ Šo ziņu laboja MelnaisEzis, 09 Jan 2018, 09:36:44 ]

Offline

mexa
09. Jan 2018, 09:45#8

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

karsēt maz jēgas, tad jau acis piežmiegt un braukt tālāk. ja mocis jau naktis pastāvējis, sieniņas būs sausas. tik cik bedrītēs galvā vai citur sistēmā paliks, to eļļu dabūsi ārā tikai izskalojot. skalošanai var ņemt škiet lēto auto eļļu, ja kas lai Niere palabo, jo darbināsi ta tik cik stāvot garāžā, eļļa izjauksies, samaisīsies ar tiem sūdiem un izliesi, vietā lejot jaunu, tās piles no auto eļļas neko neizdarīs. filtrus gan derētu pie katras noliešanas mainīt. ja runa ietu par izbraukt lai izskalo ilgāk, tad auto eļļa būtu sliktāka doma. bet šitik īsam periodam skalošanai derēs. nav jau tas tik traki, bet turēt emulsiju motorā gan nav labi, tomēr ūdens oksidēs metālu, tad tas oksīds vēlāk ar jaunu eļļu pa druskai ies nost, kam to vajag. savam mocim pamanīju ka veidojoties "emulsijai" vai sākot, piem braucot aukstā laikā nesildot motoru utt, ka startera bendikss izslīd, bet manam tā ir, citam var nebūt. bet tādu momentu novēroju tikai bieži startējot, īsti pat km nenobraucot. tikko sak veidoties. jebkuru motoru ir jāizsilda, rasas veidošanās 60-70 grādi, motora zarnām ir jāizsilst lai izvēdina to mitrumu, tad eļļa neemulsēs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 09:47#9

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7

Kā turpmāk pareizi izvairīties no šādas ūdens emulsijas eļļā, ja braukā īsās distances?
Šis ir mans pirmais nopietnais mocis, ja neskaita bērnībā "Rīdziņas", "Deltiņas" un reizēm no tēva "iž". Pieredze nav man liela.

Offline

mexa
09. Jan 2018, 09:53#10

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

izsildi, jau minēju. ja brauc ļoti aukstā klimatā, ar aparātu kuram tas nav īsti paredzēts, tad arī sils viņš sūdīgi, jeb dzesēšana domāta karstam klimatam, labojas tas ar kartonu radiatorā. es savam aparātam jau pie 10 grādiem teju lieku priekšā. nekāds termostats neglābj, izsaldē motoru vējš tā pat. patēriņš pie +2 grādi jau pieaug par litru droši, pat pāri. piem ziemas dranduļetiem ir viss paredzēts bruakt -20, bet kaut žiletei jau tikai vasara paredzēta, respektīvi kolhozēt vajag, kā lai nebūtu tas nesmuki rindinieki ātrāk silst, bet viss pa lielam individuāli. priborkā ir temp devējs? tad skaties lai tur tuvu vasaras variantam, un basta. visa problēma tajos 60-70 grādos, kad veidojas rasa.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 09:54#11

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7


09 Jan 2018, 09:45:34 mexa rakstīja:
karsēt maz jēgas, tad jau acis piežmiegt un braukt tālāk. ja mocis jau naktis pastāvējis, sieniņas būs sausas. tik cik bedrītēs galvā vai citur sistēmā paliks, to eļļu dabūsi ārā tikai izskalojot. skalošanai var ņemt škiet lēto auto eļļu, ja kas lai Niere palabo, jo darbināsi ta tik cik stāvot garāžā, eļļa izjauksies, samaisīsies ar tiem sūdiem un izliesi, vietā lejot jaunu, tās piles no auto eļļas neko neizdarīs. filtrus gan derētu pie katras noliešanas mainīt. ja runa ietu par izbraukt lai izskalo ilgāk, tad auto eļļa būtu sliktāka doma. bet šitik īsam periodam skalošanai derēs. nav jau tas tik traki, bet turēt emulsiju motorā gan nav labi, tomēr ūdens oksidēs metālu, tad tas oksīds vēlāk ar jaunu eļļu pa druskai ies nost, kam to vajag. savam mocim pamanīju ka veidojoties "emulsijai" vai sākot, piem braucot aukstā laikā nesildot motoru utt, ka startera bendikss izslīd, bet manam tā ir, citam var nebūt. bet tādu momentu novēroju tikai bieži startējot, īsti pat km nenobraucot. tikko sak veidoties. jebkuru motoru ir jāizsilda, rasas veidošanās 60-70 grādi, motora zarnām ir jāizsilst lai izvēdina to mitrumu, tad eļļa neemulsēs


Paldies par info. Tā emulsijas veidošanas vēl nevarētu būt atkarīga no eļļas tipa? Man bija ielieta 10W40.

Offline

mezamaris
09. Jan 2018, 10:05#12

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Padomā loģiski-emulsija rodas sajaucoties eļļai ar šķidrumu.Šķidrums nāk no atmosfēras,vai dzesēšanas sistēmas.
Savās domās izvēlies mazāko no ļaunumiem.

Offline

hopper_offlinus
09. Jan 2018, 10:53#13

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


09 Jan 2018, 09:47:30 MelnaisEzis rakstīja:
Kā turpmāk pareizi izvairīties no šādas ūdens emulsijas eļļā, ja braukā īsās distances?
Šis ir mans pirmais nopietnais mocis, ja neskaita bērnībā "Rīdziņas", "Deltiņas" un reizēm no tēva "iž". Pieredze nav man liela.


Pie nosacījuma, ka Tev nav dzēsēšanas šķīdruma noplūdes: nebraukt īsas distances aukstā laikā un ik pa paris\trīm gādiem tīrīt kartera ventilācijas trubiņu.

Brauksi aukstājā laikā - veidosies tik un tā: siltais "gaiss", kurā ir gan ūdens tvaiki, gan ēļļas tvaiki, ceļoties augšā pa kartera ventilāciju, saskārsies ar auksto gaisu gaisa filtra kastē, ventilācija veidosies kondensāts.

Protams, tas nebūt litros, pamazām krāsies.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Tomucis
09. Jan 2018, 11:22#14

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

savas 5 kapeikas ielikšu, nah tērēt jaunnu pat lēto eļļu skalošanai??? vienmēr ir skalots ar soļķi parūcinot burtiski 30sec. uzdodot koksu pāris reizes. nolej, vēlreiz caurplūdē izlej pāris l soļķi un izpūt ar kompresoru. motors būs prima tīrs, nekādu problēmu. Jeb pēkšņi kāds teiks ka tā nav pareizi

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 11:45#15

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7

Paldies par viedokļiem. Ļoti ceru, ka nav dzesēšanas šķidruma noplūde, ka tas ir tik kondensāts. Brīvdienās būs ko darīt.
hopper_offlinus, kā pareizi iztīrīt kartera ventilācijas trubiņu?

Offline

soulfreak
09. Jan 2018, 12:10#16

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ja jau dzīvo UK, tad pasūti eļļu un filtrus no opieoils.co.uk, pievedīs uz mājām!

Offline

hopper_offlinus
09. Jan 2018, 12:18#17

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


09 Jan 2018, 11:45:05 MelnaisEzis rakstīja:
Paldies par viedokļiem. Ļoti ceru, ka nav dzesēšanas šķidruma noplūde, ka tas ir tik kondensāts. Brīvdienās būs ko darīt.
hopper_offlinus, kā pareizi iztīrīt kartera ventilācijas trubiņu?


Tas izskatas tā:


Nokābīni to, paņēm tievu drātu (kaut vai vienu dzīslu no tīkla vada), drātam vienā galā auduma gabaliņu, rūpīgi izvēlc cauri pāris reizes.

nesajauc ar:

- šī ir uz ūdens šukņi Kaut arī piereiz arī dzēs šķīdrumu nomainīsi

EDIT: Mēžamāris pareizi teica, ka tās aukstais laiks ir vieglāka atbilde, bet nav vienīga.
Tev nav gaisa dzēses dzinējs, kuram šķīdrumam vairs nav no kurienes vēl radīties kā no ārpuses, tomēr Tevis aprakstītais emulsijas daudzums biku pa traku. Vai nu arī nekad nekas netika tīrīts un mainīts

[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 09 Jan 2018, 12:49:21 ]



-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

MelnaisEzis
09. Jan 2018, 13:52#18

Kopš: 31. Dec 2017

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Suzuki SV650S K7

Eļļu es mainīju nu pat nesen- oktobrī. Brīdi sekoju līdzi un viss bij ok. Bet decembrī uzsniga mums sniedziņš un grādi nokritās līdz pat -4. Moci neaiztiku. Kad viss norimās, atsāku braukāt ar viņu uz darbu, bet grādi grozījās ap 0.
Tad arī pamanīju, ka eļļas lodziņš ir balts un korķis ar.
Braucot uz darbu, motors uzsila līdz ~75 gradiem. Kad bij siltāks, pat vairāk.
Ja tur pie vainas ir dzesēšanas šķidruma noplūde, tad pat nezinu ar ko sākt.

Offline

Rizza
09. Jan 2018, 13:54#19

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Bļ#@ nu kāpēc mo mušas tiek uzpūsts zilonis un jau piedēvēti motoram kapi.? ja brauc ar moci ziemā un viņu nekad normāli neuzsildi tad kondensāts arī vienmēr būs, ari mašīnai, arī traktoram..

Offline

mexa
09. Jan 2018, 14:30#20

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Peec solkja veelreiz skalot lai elljaa nebuudu degvielas?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline