Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Dari pats, II /KX 250

 1-20  [21-32] 

aivarsk 12. Mar 2013, 17:59

Nu rēķins tev pilnīgi pareizs. KTM hēbelis Ls 30 jo bija salauzta skava - nācās pielikt protēzi. šļauciņa armētā Ls 7/m (bet es pa barteri dabūju) abi gali kopā Ls 11, manžetes ap Ls 1.60 gab.
Un tas ir tikai beigu komplekts, cik vēl eksperimentējot neiztērēju.
Bet...Ķīna?

mezavecis 11. Mar 2013, 21:20

Nuuu BU kachas sajūga hēbelis aprox 50-70 ls štucerishi 3,5-12 gab,šlaucinja arī ap 3-7 ls/metra..+ darbs
a te
http://www.ebay.com/itm/HYDRAULIC-CLUTCH...0&vxp=mtr
P.s riebjas china bet...

aivarsk 11. Mar 2013, 19:23

Vai lētāk?
Turklāt šis ir tāds, kāds mani apmierina un atrodas tur kur vajag, nevis tuvāk, tālāk, pārāk izvirzīts vai piespiests cilindram, kā būtu ar oriģināliem.
Un tad arī būtu jāmaina galerijas nosaukums uz "Re ko jaunu Ebajā ieķēru"
P.S. Paldies visiem par komplimentiem

mezavecis 11. Mar 2013, 19:03

biku letak butu sanācis likt hidro sajugu no pitbaika ebaja pilns ar tiem..
tiesa gan iespejams tie ir vienas dienas/vienreizejie
P.s Smuki pastradats!

VATERLAND 10. Mar 2013, 19:38

Hidrosajuugs ir
Smiekliiigi, bet kaadu briidi pabraukaajot ar troses sajuugiem un peec tam atkal paarseezzoties atpakall uz hidroo ir sajuuga, ka sajuugs totaalaa schwammeeD

Juvliera cieniigs darbs!

endurists 10. Mar 2013, 19:04

McAivars

marcis 10. Mar 2013, 17:59

Spēcīgi

jancels 24. Feb 2013, 00:11

Negantelim "izcils" komentārs...

suslik007 22. Feb 2013, 20:06

NASA

aivarsk 14. Feb 2013, 18:18

Tas uzgrieznis ir tikai 5mm biezs nekāda knikstināšana nelīdzēja, ne jau velti tādu bunduli taisīju, kad to pieskrūvē sajūga atsperu vietās, tad tai muciņai nav izredžu nosprukt. Un pat tad man vajadzēja ap 80 cm garu trubu uz atslēgas, lai uzgrieznis kapitulētu.

aivarsk 14. Feb 2013, 18:14

Man tas mopēds 2004.gada Līdz tam gadam blokos bija liela lūka, savukārt cilindram bez tās vidējās bija vēl divas mazākas. un no 2005 bija citas konstrukcijas cilindrs ar savādāku izplūdes vārstu risinājumu, tas man liek domāt, ka cilindrs un bloki ir atbilstoši gadam, bet tā lūka pazudusi pārejas modeļu tulkojumā.

zazzaa 14. Feb 2013, 15:25

ar pneimoatslēgu vaļā ta dabūsi a ciet pēc tam tāpat vajadzēs štrumentu... tā ka noderēs

p.s. vaļā var dabūt arī padauzot prātīgi pa atslēgu triecienveidā (principa tas pats ko dara pneimopistole)

reimondz 14. Feb 2013, 10:06

Lai dabūtu vaļā sajūga uzgriezni bez šādām palīgierīcēm iesaku izmantot pneimatisko uzgriežņu atslēgu.
Bet ka patīk ņemties ar metālu arī šim variantam nav ne vainas.

Archy96 13. Feb 2013, 22:44

Cilinds un bloki noteikti katrs cita ražošanas gada un modeļa, tamdēļ arī lūkas nesapasējās.

cabriooo 11. Feb 2013, 21:47

labs, instrumentu un citu palīgierīču izstrādei ir pielikts vislielākais darbs, tīri nostrādāts

Ekimons 11. Feb 2013, 21:23

Visu cieņu! Tagad zinu, kur jābrauc metināt

osiic 10. Feb 2013, 18:30

Rotax ruupniicaa, kad veic finaala balanseeshanu lidmashiinas motora klokjenei, arii piekorigjee disbalansu ar diviem aamuriem - to dara ar rokaam vadoties peec balanseeshanas stanoka datiem

martinss 10. Feb 2013, 13:51

Pashu preseeshanas procesu neradija, bet pecak italis ar amuru pietaisnoja. Kas mani arii izbriinija.
Protams, klapejot ir jabut sajeegai ko un ar ko dariit, nejeegaam rezultats ir taads, kaa raksti.

spoks 10. Feb 2013, 12:43

Speeciigi

aivarsk 10. Feb 2013, 10:41

Neganteli - tas man personīgs izaicinājums. "Vai es to varu?" Protams daudzi vienk.nopirktu jaunu.

 1-20  [21-32] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties