Online

Pašreiz MOTOpower skatās 45 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Dari pats, II /KX 250

Pievienota: 08. Feb 2013, 19:16
Atjaunota: 10. Mar 2013, 17:42

Komentāri (32)

Citas galerijas no lietotāja aivarsk

Šī, turpmāk aprakstītā, atjaunošanas procesa pirmsākumi meklējami aizvadītā gada vasarā, kad saules, vēja, putekļu un dubļu romantiku aizēnoja neizskaidrojams eļļas zudums. Eļļa zuda sistemātiski, regulāri un neatkarīgi no līmeņa. Tā kā vizuālais novērtējums nekādus redzamus iemeslus neatklāja, prātā iešāvās doma par kloķenes blīvslēgu uzteici.
Pasūtīju motora blīvslēgus un jaucu ārā. Arī cerība par blīvslēgu nomaiņu „pa galiem”, nesadalot blokus, neapstiprinājās.
Un tad, grābstoties gar motoru, atklājās neadekvāta kloķenes radiālspēle aizdedzes pusē. Sadalīju blokus, pamērīju- kā tad!, kloķenes kakliņš izdangāts.




Ilgi štukoju, kā visu vērst uz labu. Tā kā biju lasījis un redzējis bildītes par kloķenes presēšanu, pieņēmu lēmumu pamēģināt šo afēru izvest. Tātad plāns šāds: izpresēt, novirpot, „uzlaist kakliņu”, sapresēt, braukt tālāk.
Lai izpresēšana notiktu korekti, uzmeistaroju šādu te paliktni.



Lietošanas instrukcija.



Šeit kakliņš uzvirpots un gatavs rūdīšanai.


Buksīte norūdīta, iekša jau izvirpota un kakliņš arī novirpots.

Šeit jau "uz karsto" uzsēdināts un noslīpēts.


Lai arī sapresēšana notiktu kontrolēti, un jau pie pirmajiem mirkļiem rezultāts būtu tuvu vēlamajam, izgatavoju šādu palīgierīci.
Sagataves.


Jau sametinātas un tiek urbtas.


Caurumi izvirpoti.



Te rīvurbis darbībā.



Uzskates materiāls darbības principam.


Vēloties saudzīgu rezultātu, uzcepu šādu gultņu "izvilcēju". Un par rezultātu biju priecīgs kā ruksis dubļos, jo tā lieta strādā.



Lai, liekot kopā, tas motors nebūtu ar kāju pie zemes jāspiež, sametināju "montāžas krāģi".


Šeit jau kloķene sborā. Bildēs to nevar noteikt, bet viens kakliņš metās tikai par 0,01mm, kamēr otrs par 0,005mm. Tā kā pēc manuāļa pieļaujams ir 0,03- 0,04mm, tad uzskatu, ka rezultāts ir izdevies ideāls.



Vēl šādi tādi darbi motoram jāveic, tāpēc vēl nerūc.




(Papildināts)

Šitādu verķi nācās uztaisīt, lai sajūga uzgriezni dabūtu vaļā, nekā savādāk neizdevās.

Savukārt šo- lai dakšas štokus noturētu/pievilktu.

Noņemot cilindru ievēroju, ka tajā iestrādāta maza pārplūdes lūciņa un interesantākais ir tas, ka...

... blokos tādas pretī nav.

arī virzulīša nevienmērīgais apdegums liecina, ka tādai ir jābūt.


un tagad arī būs.


(Turpinājums)
Jau senāk štukoju un pērnruden' iesāku darbu pie hidrosajūgizspiešanas sistēmas izstrādes.
Tas sajūgs bija tāds stingrs - reāls diskomforts braucot un arī trosēm galus rāva nost.
Uztaisīju pirmo prototipu, pēc tam pārtaisīju, eksperimentēju ar virzulīšu izmēriem, manžetēm, o-ringiem. pēc tam ar piestiprināšanu un atgaisošanu. Problēma bija dabūt hidrošlauku, jo KTM maksā virs Ls 50. iesākumā izlīdzējos ar manometriem paredzēto, bet tai caurplūde švaka. Tagad uzliku rallijauto paredzētu - piemeklējot attiecīgus galus.
Te bildītē iesaistītās detaļas


Dažādu izmēģinājumu rezultātā paliku pie šāda varianta.


Te jau kopskats uz moto



Top.LV