Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Aizpakaļvilcēja šķūnings

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-91] 

zazzaa 27. Aug 2013, 15:13

manējais tiek rūpīgi novērots

kba-pro 27. Aug 2013, 14:39

Zazi, a ko taus kaplis dar?? baterijas riebekli atradi??

osiic 27. Aug 2013, 12:57

Der

zazzaa 27. Aug 2013, 12:14

Nu dikti jau glīši viss izskatās

Parūcināji un apakaļ garāža Neba nu akal kaut kas padomā

zet 07. Jul 2013, 22:15

Nu stāsti kā griežas mocis (salidzinoši)!

Ekimons 25. Jun 2013, 22:35

kba-pro 25. Jun 2013, 12:42

Kā jau minēju iepriekš tad nē. Mūsu 98 ir gana labs. Arī crf's ar lielo kompresiju iet bez problēmām uz 98. Iepriekš tika testēts arī ar korektoriem sakristīts deģis ar aptuveni 105. Gāja vēl labāk tikai klusinātājs kļuva jūtami karstāks, un povorotņiks sāka apkust
US ar viņu sūda degvielu tā gan ir problēma, jo karbiņi kuri atnāk no turienes gan ir briesmīgā stāvoklī. Mūsu deģis var karbiķī 2 gadus nostavēt un tur nav jūtamu izmaiņu.
Te varētu Niere's kungs pakomentēt

Xmocis 25. Jun 2013, 11:45

Pie tādas kompresijas kaplis neprasa sporta degvielu?

kba-pro 24. Jun 2013, 13:15

pieliec aptuveni 15% un tas būs uz kloķietes gala

zet 23. Jun 2013, 23:58

Ne, tev kkada vellu mashina. 56 hp - tas jau ir nereaali. Aatri lec stendaa.))

kba-pro 23. Jun 2013, 12:36

nu nē..e šito vais uz dyno nelikšu, viņš jau iepriekšējā versijā uz ruļliem sarāva un salauza pac sev visu ko varēja.... pietiek

shkapars 23. Jun 2013, 11:45

Man jau liekas, ka shifters chakareejas

jurro 23. Jun 2013, 11:41

Beidz te Shkapar filozofēt, labāk domā kāpēc Tavi ņūtonmetri trasē raustās

zazzaa 23. Jun 2013, 08:35

Šitie ir vecie cipari pirms visa šitā... Tagad vajag jaunos būs vien atklal jādod Muižniekam, lai izpurina un paņem uz izturību
Ja izturēs būs dzivotājs a ja nē, tad apakaļ pie rasejumu dēļa.

shkapars 22. Jun 2013, 23:02

un starp citu RSV4 motora meistaru vajadzētu atlaist (ja nav runa par SBK moci), jo RSV4 tieši motors ir vājā vieta. vismazjaudīgākais motors no visiem jaunajiem litriem

shkapars 22. Jun 2013, 22:58

ja runa par vienādu kubatūru bet mazāku gājienu un lielāku virzuļa diam. un attiecīgi mazāku virzuļa diam. un garāku gājienu, tad protams. bet kba-pro jau palielināja tikai gājienu un atstāja to pašu virzuli. protams, ja motors būtu aizgriezts līdz galam, tad jā, jo jaunajiem motoriem lielākais ierobežojums ir max virzuļa ātrums, līdz ar to palielinot gājienu, palielinās virzuļa ātrums, līdz ar to motors vairs nedrīkst griezties tik ātri kā pirms tam. bet šie motori ir taisīti ar lielu rezervi. tāka palielinot gājienu iegūst lielāku kubatūru un līdz ar to lielāku jaudu jebkur.

zet 22. Jun 2013, 22:32

http://www.zr.ru/archive/moto/2009/06/priemiertiest#17

zet 22. Jun 2013, 22:22

Nuuu, uz sitienu - - žurnāls "Мото"(ЗР)№6-2009. lpp 17 (Par Klaudio Lambardi- Aprilia RSV4 dzinēja meitaru).

shkapars 22. Jun 2013, 21:57

Kaapeec lai palielinaats virzulja gaajiens (liidz ar to kubatuura) samazinaatu jaudu? Palielina un visur. Ja runa par konkreeto gadiijumu.

karlsons 22. Jun 2013, 21:54

Salikaat visu jau?

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-91] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties