Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Negaidīta HONDA -Reģistrējams kaplis tālākiem braucieniem?

 1-20  [21-40]  [41-52] 

Kristap_s 16. Feb 2019, 19:49

Suns rej, karavāna brauc tālāk!

JohnyW 23. Jan 2019, 11:30

Arčijs kā jau austriešu fans saslavēja 2T tpi, ar ko uz tuksnesi braukt.
https://www.youtube.com/watch?v=zEkR24sf...ture=youtu.be

Vēl kas te ieteica visādus jaunus un vecus dampjus, kaut arī Negantelis skatās tikai uz jaunu.
Nu ne man Neganteli mācīt, kas uz Maroco ir braucis vairākkārt un zin ko gribu, kur grib un kā grib braukt.. Es protams uz šī tipa valstīm brauktu ar vecāku mopēdu, mazākas uzmanības pievēršanai, protams to pirms tam pārjaucot un sagatavojot, lai tas atsver to jauno.. nu budžeta ziņā visamaz pusi (drīzāk jau vairāk) ietaupītu uz tehniku, un protams ka to naudu var izmantot citur. Tad gan, ja nenotiek parastais piegājiens ar pirkšanu uz uzņēmuma un pārējo lietu.., nu ja tam ciparam būtu no skapīša pāris paciņas jāpaņem...

motoinstruktors 22. Jan 2019, 13:38

...teiktu OOOO HONDA ,ja būtu viņi salikuši lielāku CRF RALLY,kādu 450...

Bagars 18. Jan 2019, 21:20

Iespējams, es neskaidri izteicos.
"..nav nozīmes kur darbojas dzinējs, ja tam ir atbilstoši apstākļi.."
Nepieminēju ne zaļos vīriņus, ne Sahāras ekstrīmu.
Mana tēma bija: stundas vs resurss, 30oookm US CRF-L vs DRZ, KTM spējas stulbināt tautu un konkrētais mopēds EU izpildījumā kā visnotaļ nelietojams eksemplārs "lietpratēju" vidū.
Protams, ka katrs domājošs pilsonis attiecīgi sagatavos savu tehniku nopietnākam braucienam. Jo īpaši ar Neganteļa pieredzi. Bet, apskatot publicētos video, radās iespaids, ka tas tāds garāks pārbrauciens pa grantenēm ar nelielu extrīma piesitienu būtiski tālāk no dzimtā spilvena. Un Dakāras gonka ar šo nav salīdzināma, kur mērķis ir iespējami ātrāk tikt līdz dienas finišam, zinot, ka tur būs jauni virzuļi, lubrikanti, mehāniķi.

Niere 18. Jan 2019, 19:30

sakropļotā saite: http://bit.ly/2DiVVlk

Niere 18. Jan 2019, 19:28

to, ka nokurinātās degvielas apjoms ir objektīvāka apkopju intervāla vadlīnija nekā km vai mh, noteikti piekrītu, taču par
"Pilnīgi nav nozīmes kur darbojas dzinējs"
gan nekādi.
lietoto eļļu analīzes skaidri norāda uz izmantošanas apstākļiem kā vienu no galvenajiem eļļas nomaiņas intervālu samazinošajiem faktoriem. konkrētajā gadījumā, ja tiek gasēts pa tuksnesi, tad var droši rēķināties ar būtiski palielinātu SiO2 eļļā. savukārt, ja vēl arī būs vides temperatūra virs +30C un braukšanas režīms karsējošs, var rēķināties ar to, ka būs arī labi "pacepināta" eļļa. un īpaši tas attiecas uz motoriem, kuru sistēmā esošais eļļas apjoms zaļo mūdžu iespaidā arvien tiek samazināts. attiecīgi - ne tikai eļļā esošo sūdu koncentrācija palielinās, bet arī pati eļļa nepaspēj padzist, kad jau tiek rauta pa apli vēlreiz.

vienlaikus piekrītu, ka mēs te pārāk braucam niansēs, tomēr, lai vai kā, šajos apstākļos Neganteli tie 1000km pamatīgi ierobežo. un jāņem vērā, ka tie ir maksimāli rekomendētie un braukts tiks ne jau augstākajā robā.
ja es jaunu moci dzītu uzreiz Sahārā, pirms tam veiktu testu (eļļas analīzi) tepat mūsu smilšu karjeros, lai pārliecinātos, vai esošajai komplektācijai nav nepieciešami kādi uzlabojumi.
tiesa gan, mūsu smilšu lāmās parasti nav tāds sausums un vējš nenes pa gaisu lielu putekļu daudzumu. līdz ar to arī šāds tests var nebūt gana objektīvs.
te aktuālā putekļu koncentrācija atmosfērā:
https://www.windy.com/-Dust-mass-dustsm?dustsm,28.922,-9.844,3,iressure
kā redzams, ZĀfrikā i tā, ka arī cilvēkam būtu jāvalkā "gaisa filtri", kā to dara beduīni.

ps. runājot par 'lunahodiem': nezinu par katru konrēto, taču tajos noteikti tiek izmantotas, kā minimums, PFPE/PTFE ziedes. dārgākais, ar eļļošanu saistītais feileris, izmaksāja vairākus miljardus $, kad nācās šaut gaisā remontbrigādi dēļ neatbilstošas ziedes nosprūdušā satelīta saules paneļa ass rotācijas gultnī.

Bagars 18. Jan 2019, 18:23

Pilnīgi nav nozīmes kur darbojas dzinējs, ja tam ir atbilstoši apstākļi. Mērvienība = izlietotais degvielas daudzums, ņemot vērā to, ka dzinējs nav paredzēts lietošanai tukšgaitā. Neviens man nevar pārmest to, ka pārvietojos ar mo 350km/h, ko sastāda braukšana 50km/h pa ātrvilcienu, kas pārvietojas 300km/h.

Kritiskai sūdu koncentrācijas ierobežošanai ražotājs paredzējis attiecīgus mehānismus un maiņas intervālus, atbilstoši paredzētajam apjomam. Arī maiņas intervāls nav kritiskais lielums, ko nedrīkst pārsniegt, ja tiek lietoti atbilstošas kvalitātes materiāli. nemeklējam blusas.

Pieņemu, ka lunahodā vispār nelieto eļļu.

Niere 18. Jan 2019, 12:55

..vienlaikus: ja ražotājs maiņas intervālu norāda kilometros, parasti ir arī norāde, ka tehnikas pamatpielietojums nav paredzēts malšanai uz vietas. šis, protams, nav vispārināms uz pilnīgi visiem gadījumiem.

vēl: 2x mazāks eļļas apjoms motorā ar vienādiem parametriem visdrīzāk nav lineāri ekstrapolējams kā 2x īsāks eļļas nomaiņas intervāls, jo termālā un visu sūdu koncentrācijas slodze 2x mazākam eļļas apjomam ir daudzkārt lielāka (ne 2x lielāka).

un vēl: savulaik, nu jau gan sen, ir redzētas lietotās eļļas analīžu atskaites no kādas zviedrietes Dakāras moča. detaļās vairs neatceros, bet toreiz biju šokā, ka motors vispār spējis tikt līdz finšam ar tādu smilšu daudzumu sistēmā. cik atceros, tas bija radījis arī pamatīgu nodilumu un nebija manāmas eļļas termālas degradēšanās pazīmes. neatceros intervālu, taču visai droši, ka eļļa tiek mainīta pēc katra posma, bet to garums atšķirīgs.
bet nu, šis tikai kā pastāsts, jo 1:1 nav pārnesams uz apspriesto gondu.

Bagars 18. Jan 2019, 01:22

"stundas vs resurss"
DRZ400S
90x62,6 40hp@7600 11,3:1 .. ~2 litri eļļas
rod to stroke ratio = 1,71
Curb Weight = ~145kg

Honda CRF450L
96x62,1 42hp@hvz 12:1 .. ~1 litrs eļļas
rod to stroke ratio = 1,70
Curb Weight = ~130kg
Nelienot dziļi detaļās - ja visi parametri ir nosacīti vienādi, bet atšķirīgs ir tikai eļļas daudzums dzinējā (kas CRF gadījumā 2x biežāk tiek mainīts)... Kur ir problēma?
Pareizi, galvā! gan tiešā, gan pārnestā nozīmē

Bagars 17. Jan 2019, 23:55

Tā stundu matemātika ir saknē nepareiza! Un tas ir KTM sasniegums, kam ar katru jauno modeli tie skaitītāji sāk arvien ātrāk skaitīt un pārējie tam skrien pakaļ. Tās ir bailes no tirgus daļas zudēšanas, tāpēc, lai sev to garantētu, ražotājs pieprasa dilstošās daļas nomainīt ātāk. Vai neesi sev uzdevis jautājumu - kāpēc virzulis vai klani mierīgi noiet 2x vairāk nekā manuālī noteikts to mainīt? pieņemot, ka visas apkopes tiek veiktas kvalitatīvi...
30ooo nav 700 stundas.. 30ooo purvā vai pa grantenes taisnīti?
... mūžsenā tēma...

Archy96 17. Jan 2019, 23:44

Sorry, bet neticu es 700 stundām ar vienu virzuli CRF dzinējā. DRZ varētu nokapāt vēl šādu distanci.

Bagars 17. Jan 2019, 23:41

Archy, nebūs taisnība. Tie 30ooo ir attiecināmi uz amurikāņu ~42zs. Un smilti var saraut jebkurš, t.sk. pilsoņi, kuriem "citi taisa diversijas" vane, Archy?
Es te tā mazliet parakņājos internātā un secināju, ka vienīgais nopietnais kasjaks šajā pasākumā, ir skaitļos uz cenrāža. Pārējais viss ir labojams.
Un KTM IR jāuzvar visas Dakāras, jo citādi fani-jūzeri nepiedos KTM kasjakus, kuri tiek norīti pateicoties masīvajam mārketingam.
Arī zāģeri sevi pieskaita pie ktm kastas, bet īstens ktm'ists garām braucot nodomā: "ahāā - iepisi kapeiku...!"

tagad apēdiet mani

barons13 17. Jan 2019, 22:52

Pie viena šīm skaistajām diskusijām gribēju iekomentēt - apsveicam KTM ar 18to uzvaru Dakārā PĒC KĀRTAS

Archy96 17. Jan 2019, 22:46

Pavisam aizmirsu - šie apkopju intervāli attiecas uz ierobežoto 24zs jaudu, noņemsi ierobežotāju, un pie 42zs visi intervāli automātiski samazinās vismaz uz pusi, virzulim 30000km neredzēt kā savas ausis, 10000km varbūt izvilks, ja smilti nesaraus cilindrā. Tā mazā jauda ir tikai priekš zaļajiem vides aktīvistiem un eiro4, tāpat apkopju tabula. Karoče, nebūs tev te nekādas šokolādes))

Archy96 17. Jan 2019, 22:41

1) Kamēr auditorija gaida, tikmēr citi sen jau brauc. Yamaha WR450 ir sen pārbaudīta vērtība kam par katru cenu vajag japāni.
2)Ok, varbūt atbilst, user experience to parādīs.
3)Toties ir sūdainākā ātrumkārba savā klasē un vārsti kuri visu laiku jāuzpasē. Tā vismaz bija ar crf.
4)Ja mocis tiek lietots atbilstoši tā mērķim, tad IR jebkurš katru gadu jāpērk jauns. Ja brauc kā sēņotājs, tad ar jebkuru var 10 gadus nobraukt.
4)

mezamaris 17. Jan 2019, 21:00

Sāk pazust komentāri,kā pie kristiešiem...

Negantelis 17. Jan 2019, 01:09

Skatos ka te domu gājiens dažiem kā no vatistānas. Iedziļināties nebija vēlmes-tātad sūds. Tas tikai apstiprina tumsonību un nespēju sajēgt kāpēc LIELĀKĀ motociklu un motoru ražotāja kompānija pasaulē ir izlaidusi moci ko

1. Auditorija sen gaidīja
2. ATBILST DEFINĒTAJAM MĒRĶIM
3. Nav no plastmasas kas saskrūvēta ar samoreziem
4. Nav katru otro gadu jāperk jauns.

Bet,droši turpiniet riet jo karavāna iet tālāk.

ssandijss 16. Jan 2019, 21:44

No kurienes info, ka šai Hondai ir garāki apkopju intervāli par citiem Hard enduro? Paskaties jebkuru review - švakāks un smagāks par KTM EXC500 par to pašu cenu. Atšķirība tikai tā, ka KTM EXC500 un ir jau pārbaudīta vērtība!

MIGs 16. Jan 2019, 10:19

Negantelis te kaut kādu drāmu taisa. Gribu, bet negribu - negribu, bet gribu...

Patīk Honda ? Pērc !

Es personīgu skatītos uz KTM 690 (kurš cik noprotu Tev ir vai vismaz bija), vai mazākiem KTM ar 2 vai 4 taktīm.

mezamaris 15. Jan 2019, 00:46

Archy,Ķengarags bija Latvijas galvaspilsēta un Pentagonā labākās disenes..

 1-20  [21-40]  [41-52] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties