Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Redaktors niķojas

[1-20]  21-40 

Chrysler 26. May 2010, 11:41

Nu naf jau tā, ka reduktori birst vienā biršanā... Varbūt eļļa nebija mainīta - specenēs ik pēc 60 kkm, varbūt ar eļļu iekšā iekļuva kāds sūds, bet varbūt bija gultņa defekts no rūpnīcas... Mo it kā jauns - vai ta šitā lieta nebija pēc garantijas jātaisa BM Auto? Tie reduktori parasti mo mūžu nokalpo - motors jau beigts, bet reduktors vēl iet un iet - kaut vai vecie k75 un k100 - jau pa 200 - 300 kkm nogajushi, un reduktoram ne vainas... Šis noteikti ir atsevišķs gadījums...

elf 26. May 2010, 10:15

Reduktoriem nav ne vainas ,ja maina eļļu.Šim neizskatās ,ka būtu eļļa mainīta...vot i rezultāts

martinss 26. May 2010, 09:50

Modrs, stures gultnji medz buut lidziigi standarta gultnjiem... Transalpam&co tas pats- gultnis pec visiem izmeriem standarta, bet vidus par 1mm resnaaks... Tad nu dalja vnk novirpo asi tievaku un miers (lai gan ar to arii ir chakars, ass ir iemetinaata apakshejaa tiltinjaa, parasti to dara, kad liek citu dakshu ar visiem tiltinjiem). Rezultataa pats dargaakais gultnjis ir 3 Ls, nevis 15Ls (tas laikam leeti veel).

er673 26. May 2010, 09:50

Visu cieņu meistaram un žetons par sakarīgu reportāžu "no notikuma vietas"

Niksons 26. May 2010, 09:48

Malači !
Cik ilgi dabuji gaidīt gultņus ?

Es savam izvēlējos iet pa "mīzēju taku" un nomainiju eļļu, gan kārbā, gan reducerī. Nezinu, vai palīdzēs...

Bembisti ir kkā ņeaļo sataisjuši. Lai abos mezglos kopā nomainītu vajag 1,1 L eļļas

martinss 26. May 2010, 09:48

Reduktors ir labs tikai kamer vesels... Keede shadaa zinjaa ir labaka- samaini un viss. Tapat ritenjos parasti ir standarta gultnji.
Cik shis bija nogajis vispar km?

Jorens 26. May 2010, 09:37

sito ja nemaldos vakar maniju uz vienibas no rita iebraucot riigaa, pa lietu leenaam ducinaaja un nedega aizmugureja lampa

Indo 26. May 2010, 09:30

Jā. Reduktori rullē...

Modrs 26. May 2010, 09:17

bet nu stulbi, ka pat manai huskvārnai ir visādi spešal edišen gultņi, uz kuriem ir ražotājs, numuri, bet nevienā katalogā tādi nav. Piemēram, stūres gultnis motosportā maksā 59 lvl...

garfs 26. May 2010, 09:17

Zelta rokas

Grants 26. May 2010, 09:09

Ooo, iespaidīgi. Agri vai vēlu šie manevri būs jāveic arī manam R1200GS, pēc pēdējās šaizes sanāca, bik pabraukt bez eļļas reduktorā, tagad ir wheel play apm. 2mm... jānobrauc vēl sezona, un tad jau jādomā, ko un kā. BTW to atslēgu biju aizņēmies no BM Auto, šie laipni aizdeva uz godavārda
dod meistara kontaktus, kā rādās, tad rokas jau būs piešautas

BigMan 26. May 2010, 09:09

Perfekts reports!!!
P.S. Fāterim nevis "..kaut kas jānopērk...", bet pačots un uvažuha, vismaz litrs abiem jāizkapā......

Ekimons 26. May 2010, 09:02

loti labs saakums

Modrs 26. May 2010, 09:02

interesanti interesanti...

Sliktais 26. May 2010, 08:42

Mjā, pacīnījies ne pa jokam Atslēgu gan neizmet, lai dzīvo plauktā. Iespējams, ja būtu kaut kad mainījis reduktorā eļļu, moš gultnis būtu dzīvs . BM auto prasīju, kad jāmaina eļļa, šie teica: uz 60k km, nu nezinu, laikam mainīšu šovasar, drošs paliek nedrošs. Lai veicas

marcis 25. May 2010, 23:47

Mammas auksto zupu... Būs jau fāterim kaut kas jāuzliek!

kurbuls 25. May 2010, 23:43

Tā arī nesapratu - beigās ko lietojāt vai nē

Joske 25. May 2010, 23:40

Faterim zelta rokas!

marcis 25. May 2010, 23:36

Nekādos katalogos nav, jo kaut kādi īpaši gultņi. Nav pat ražotājs, kods, nekādi nummuri uz gultņiem. Nācās pirkt oriģinālos. 56,- un 23,- attiecīgi.. Blīvslēgs no SKF (Ls 3 ar kapeikām, līme 2,60) vēl pāris gumijas gredzeni. Viss kopā ap Ls 90,-...
Fāterim kaut kas jānopērk...

Archy96 25. May 2010, 23:27

Drūmi Tev paveicās, ka laicīgi pamanīji šaizi un nomainīji gultņus, jo kā rāda pieredze, tad zobrati parast lūst reizē ar gultņiem, tā kā brīnums, ka tie palikuši veseli Hmm, nez cik jauni maksā?

[1-20]  21-40 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties