Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


būvēju trasei GSXR1000K5 (papildināts 11.03)

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-174] 

er673 12. Mar 2012, 10:53


Sterili, prieks skatīties

shkapars 11. Mar 2012, 17:39

nē, K5 ir šāda aste un tai arī tādai būt. CBRam ir sava aste un der CBRam. tas ir mans viedoklis.

Vēl jau nerūc un nebrauc

jurro 11. Mar 2012, 17:07

Es esmu pirmais rindā, jo Shkapars ar manu jau ir braucis

TB 11. Mar 2012, 16:49

Asti vajag citu, mazāku... no jaunā CBR litra būtu tas ko dakters parakstijis

Archy96 11. Mar 2012, 16:11

Izskatās daudzsološi - dosi notestēt

shkapars 11. Mar 2012, 15:16

paldies, nav nepieciešams, stock dakšas komponenti ir pietiekoši labi. Vērts ir tikai tad, ja maina visu kārtridžu. Bet tas jau attiecīgi maksā.

mezavecis 11. Mar 2012, 15:02

Varbut tomer vajadzeja kautko no sha pie vienam sapem
http://racetech.com/ProductSearch/2/Suzu...R1000/2005-06

shkapars 11. Mar 2012, 14:36

priekšā orģinālie, aizmugurē Ohlins, bet to tagad nepārveidošu. Litram 05-08 ir KYB dakša, 600-750 06-07 ir Showa.

Coool 11. Mar 2012, 14:32

shkapars, tie ir oriģinālie amīši, ko pārveido!

bekerisa 11. Mar 2012, 13:55

Nu būs riktīgs aparāts, cepuri nost...

shkapars 09. Mar 2012, 08:10

ņemam vienalga ko, ar ko var droši nomērīt un būs labi

MIGs 09. Mar 2012, 00:38

Cik es esmu mērijis tad ņēmu alvas stieplīti.

mezamaris 09. Mar 2012, 00:27

Man vienmer licies,ka svins ir mikstaks par alvu?Bet varjau but ka tas svins man nepareizais...

mezavecis 08. Mar 2012, 22:48

Tas tapa turbo mashinai..viss ruc un notiek..

Archy96 08. Mar 2012, 22:42

Svins ir pietiekami mīksts, vienkērši nevajag ņemt un likt milzu gabalus starpā, tos saspiest grūtāk, nogriežam nelielu strēmelīti, nospiežam, un pēc tam smuki izmēram.

shkapars 08. Mar 2012, 22:41

kādu motoru taisījāt? vajag parakties pa netu, gan jau kāds kaut kad ir eksperimentējis

Archy96 08. Mar 2012, 22:41

Nu klanis un virzulis īstenībā tik traki neuzkarst, kā piemēram izplūdes vārsti, kuriem parasti zazorus liek lielākus, kā ieplūdniekiem. Nu man eksperimentālā kārtā ir gadījies pārbaudīt, kad ja baikam zazors ir palicis piemēram 0.05mm, tad jau uzkarstot sāk zust kompresija. Nu tad rēķini, cik apmēram var pastiepties klanis garumā, ja viņš ir aptuveni 2x garāks, bet attiecīgi arī mazākā temperatūrā darbojās, domāju, ka dažas simtadaļas, varbūt desmitdaļa būs

shkapars 08. Mar 2012, 22:40

Archy - šajā gadījumā svins varētu būt par cietu, tāpēc izmanto alvas plāksnītes

Mežaveci - motoru iedarbinājāt? sadalenes regulējāt?

mezavecis 08. Mar 2012, 22:35

Vairak mulsinaja fakts cik no temperaturas var mainities klanja+virzula kopejais garums..merits jau tikka uz galda istabas temperatura..atstajam krrrrietni mazak

Archy96 08. Mar 2012, 22:34

Es parasti zazorus mēru ar svinu, kuru nogriežu no loksnes vajadzīga biezuma un garuma, sanāk smuks nospiedumskuru pēc tam ar mikrometru recīzi nomērīt, parasti regulējot reduktorus, kur ŗegulēšanas šaibām biezumu dažkārt nepieciešams noteikt ar 0.0xxx mm precizitāti.

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-174] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties